SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Kikkers en muizen vond ik wel lekker maar doet echt te erge pijn aan m'n tanden.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:50 schreef MsMessy het volgende:
Als fatty moet ik natuurlijk wel even de Suikerbeesten, borstplaat en kikkers & muizen ook even noemen.
Legday echt met mate laatste tijd, krijg niet eens een fatsoenlijke broek 32/33 aan door quadricepsquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:00 schreef no1uknow het volgende:
Legday is maar om 1 reden kut: dat je twee dagen later nog spierpijn hebt als je wilt deadliften.
Wel 1x140 gepakt met sumo, waar PR 2x140 is maar wel een aantal maanden terug met tijdje geen gym er tussen. 150 is binnen handbereik beach, max een week of 3
Vroeg de postbode ook of je aan de anabolen zat?quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Legday echt met mate laatste tijd, krijg niet eens een fatsoenlijke broek 32/33 aan door quadriceps
Had laatst stash besteld met alles en nog wat (B&F), behoorlijk zwaar pakketje ook. Komt die kerel boven.."ja wilt u ook pakketje van de buurman aannemen, op nr 26 (2 verdp. lager)"...quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vroeg de postbode ook of je aan de anabolen zat?
Vind die linker er maar vaag uit zien echt beetje zo'n crazy eyes. Die rechter ziet eruit als 35 maar is waarschijnlijk 25.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:25 schreef Montelly het volgende:
Ohh my gaaawd, zulke Germaanse godinnen craven om een exotische vruchtje.
http://www.dumpert.nl/med(...)en_over_vrouwen.html
Die linker heeft wel een geile smoelwerkquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vind die linker er maar vaag uit zien echt beetje zo'n crazy eyes. Die rechter ziet eruit als 35 maar is waarschijnlijk 25.
In die video ziet ze er een stuk beter uit idd.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
Die linker heeft wel een geile smoelwerk
Tuna Melt is ook zo'n geniaal iets. Soort van tonijnsalade tosti met kaas.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:36 schreef fathank het volgende:
Tosti tonijnsalade moet je eens proberen
Echt hoor leuke meid, geen geziek met familie, eer etcquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
In die video ziet ze er een stuk beter uit idd.
Noemen ze dat zo? Geen idee van.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:39 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Tuna Melt is ook zo'n geniaal iets. Soort van tonijnsalade tosti met kaas.
Tenzij het mensen zijn die niet willen dat hun dochter met Hassan date en haar liever met Bart-Jan van de hockey zien.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
Echt hoor leuke meid, geen geziek met familie, eer etcGewoon, paar keer naar de schoonouders met feestdagen, grappen met dr pa, lachen met gekke oom Freek en ouwehoeren over verzameling modeltreinen met dr opa.
24/7 volblaffen, ow..en ze heeft voorliefde voor koken
Aardappelen. Dat zijn echt de meest nutteloze calorieën ooit. 1 gram rijst voor 4 gram aardappelen ofzo, hele maag vol met onzin. Snap echt niet hoe mensen dik kunnen worden.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Tenzij het mensen zijn die niet willen dat hun dochter met Hassan date en haar liever met Bart-Jan van de hockey zien.
Maar idd wel een stuk beter. Nadeel wel dat om 17:30 de aardappelen klaar staan en je elke zondag bij de schoonouders op bezoek moet en een stukje door het park gaat wandelen.
Is ook nog kaolo smerig van die gare dingen. Word serieus bijna misselijk nadat ik gekookte aardappelen heb gegeten van die vage smaak.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:55 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Aardappelen. Dat zijn echt de meest nutteloze calorieën ooit. 1 gram rijst voor 4 gram aardappelen ofzo, hele maag vol met onzin. Snap echt niet hoe mensen dik kunnen worden.
Zieke carry-over vriendquote:
hey GRS, samen een potje als die uitkomt?quote:
Ik heb geem Dlc, ook geen preorder.quote:
Toen speelde ik altijd medal of honor allied assault.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik speelde zo vaak Black Ops/Battlefield toen ik nog in derde klas zat
Waarquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:36 schreef Dimachaerus het volgende:
hey beach
gaan we raceje kijke in café ?
Ik ook man, de multiplayer demo met 30 man in het computerlokaalquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Toen speelde ik altijd medal of honor allied assault.
Haha idd zo baas was dat. Of thuis tot in de ochtend met klasgenoten en dan 3 uur slapen en naar schoolquote:Op vrijdag 6 november 2015 23:08 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik ook man, de multiplayer demo met 30 man in het computerlokaal
Je hebt er ook al een paar gehad ofniet?quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:54 schreef Verbosity het volgende:
Waar is etha trouwens? Heb een ziek lekkere Cubaanse rum likeur gevonden on puur te drinken. Legendario Elixer rum
Hoe kom je er bij?quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:33 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Je hebt er ook al een paar gehad ofniet?
Ethan zit in de fok-jilla. Beach heeft hem gesnitched.quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:54 schreef Verbosity het volgende:
Waar is etha trouwens? Heb een ziek lekkere Cubaanse rum likeur gevonden on puur te drinken. Legendario Elixer rum
quote:
Net begonnen met Metal Gear Solid V: The Phantom painquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mee eens ja. Volgende week Fallout 4 dat ga ik wel even bekijken.
HYPEDquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ben hier ook benieuwd naar.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 november 2015 11:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben hier ook benieuwd naar.
Laaste ep van GoT komt ook bijna uit, assasins creed, remake van Gears of War voor pc ()
Ik dacht dat we afgesproken hadden in de whatsapp groep om iedereen die hier niet hoort te negeren.quote:
Ik moet terug naar de zandbak van jou, dus lekker boeiend wat jij denkt?quote:Op zaterdag 7 november 2015 11:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik dacht dat we afgesproken hadden in de whatsapp groep om iedereen die hier niet hoort te negeren.
Terug naar de zandbak? Daar kom je niet eens vandaagquote:Op zaterdag 7 november 2015 11:49 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik moet terug naar de zandbak van jou, dus lekker boeiend wat jij denkt?
Whaha full nude mods. Zullen vast wel wat zieke mods worden gemaakt ook. Ben ook wel benieuwd naar graphic mods, ENB enzo.quote:Op zaterdag 7 november 2015 10:48 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Net begonnen met Metal Gear Solid V: The Phantom pain![]()
Fallout wacht ik nog wel een paar weken mee totdat alle bugs er uit zijn en de full nude mods beschikbaar.
Voor Skyrim had je op een gegeven moment ook een mod voor een full HD paarden vagijnquote:Op zaterdag 7 november 2015 11:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha full nude mods. Zullen vast wel wat zieke mods worden gemaakt ook. Ben ook wel benieuwd naar graphic mods, ENB enzo.
Ben zelf laatst begonnen met final fantasy XIV. Leuke game wel, kost alleen erg veel tijd als je het een beetje serieus wil spelen, maar ben nu gewoon rustig de storyline aan het doen.
Ja je had echt gare shit. Ook dat je verkracht kon worden door wolven enzoquote:Op zaterdag 7 november 2015 11:56 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Voor Skyrim had je op een gegeven moment ook een mod voor een full HD paarden vagijn![]()
topkek Of die Thomas de trein mod
![]()
ONZ / [DE GYM #851] [#RIPOSSSUM12] [#teamdrugsinfinity]quote:Op zaterdag 7 november 2015 11:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Terug naar de zandbak? Daar kom je niet eens vandaag
quote:Op zaterdag 7 november 2015 11:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja je had echt gare shit. Ook dat je verkracht kon worden door wolven enzoer gaat ook sowieso iemand een mod maken voor Fallout voor seks met die hond
Whahhaaquote:
Tuut tuutquote:Op zaterdag 7 november 2015 12:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahhaahoe die daar op de toren staat
![]()
Godverdomme wat kinderachtigquote:Op zaterdag 7 november 2015 11:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik dacht dat we afgesproken hadden in de whatsapp groep om iedereen die hier niet hoort te negeren.
Gij zult de naam des HEEREN niet ijdel gebruiken.quote:
altijd het zelfde met die moslimsquote:Op zaterdag 7 november 2015 13:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Gij zult de naam des HEEREN niet ijdel gebruiken.
quote:
hoe bedoel je nsb?quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Dank je Beach. Die uitleg had ik even nodig. Goeie kerel ben je, als je niet nsb't.
Dat is wel hilarisch ja. Ik heb m'n nieren uit m'n lijf gelachen. Haha. Malle Beach.quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:51 schreef Beach het volgende:
[..]
hoe bedoel je nsb?
de grootste grap is dat ik degene ben die nooit tr's zet
Mooi dat ik je aan het lachen hebt gemaakt. Voel je vast even de pijn van het ongeluk niet meer.quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is wel hilarisch ja. Ik heb m'n nieren uit m'n lijf gelachen. Haha. Malle Beach.
Dat dan weer niet, helaas. Deels omdat ontstekingspijn nergens echt door weg te halen is en deels omdat mediterrane pijnbeleving met een hoop aanstellerij gepaard gaat.quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Mooi dat ik je aan het lachen hebt gemaakt. Voel je vast even de pijn van het ongeluk niet meer.
Hoi, nee.quote:
precies echt zo gaarquote:Op zaterdag 7 november 2015 16:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoi, nee.
Had 1x zo'n spel gedaan voor de grap moest je zo'n meisje aanranden in de metro. Was echt gaar
dat zijn toch die geitenneukers die varkenspikken zuigen in de hel?quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
altijd het zelfde met die moslims
maar als je iets verkeerds zegt over allah of mohammad heb je mes tussen je ribben
Zat laatst dirty jobs te kijken, een varkensrjaculatie zou echt een soort waterboarden worden. 200-300 ml ofzoquote:Op zaterdag 7 november 2015 16:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
dat zijn toch die geitenneukers die varkenspikken zuigen in de hel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |