quote:
Zegquote:
Ik wil liever 'the real deal', een leuke manquote:Op vrijdag 6 november 2015 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ZegWil jij nog een verjaardagscadeau? Anders krijg je gewoon de cd ipv dat andere.
Chris Martin?quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik wil liever 'the real deal', een leuke man
Nee.quote:
Jij bent net zoals Muis? geen bezette mannen?quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee.
Guy Garvey, maar die is ook al weer bezet
Present!quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik wil liever 'the real deal', een leuke man
Ja.quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij bent net zoals Muis? geen bezette mannen?
Waarom niet jij en muis? Kom je ook een heel eind.quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja.
Been there, done that. Got the t-shirt.
quote:
quote:Relatie ja
Je zei 'kom'.quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:38 schreef Bronson het volgende:
[..]
Waarom niet jij en muis? Kom je ook een heel eind.
Tuurlijk want als je als vrouw zijnde geen man kunt krijgen stap je gewoon over na vrouwenquote:Op vrijdag 6 november 2015 11:38 schreef Bronson het volgende:
[..]
Waarom niet jij en muis? Kom je ook een heel eind.
Ja hoor, door regelmatig naar de kerk te gaan kan je het ook weer uit je systeem krijgenquote:Op vrijdag 6 november 2015 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk want als je als vrouw zijnde geen man kunt krijgen stap je gewoon over na vrouwen![]()
Alsof lesbisch zijn een keuze is
Daarom.quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja hoor, door regelmatig naar de kerk te gaan kan je het ook weer uit je systeem krijgen
Goed.quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoi Marije, lang niet gezien hier!![]()
Hoe is het er mee?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:45 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Goed.
Vorige maand een contractverlenging van 9 maanden gekregen. Sinds deze week werk ik vier dagen per week.
Is Wolf liftmonteur?quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
op de parkeerplaats. Zou het Wolfje zijn
Volgens mij wel. Ik weet het niet zeker.quote:
Dan kan je toch niet de heule dag op Fok zitten?quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ik weet het niet zeker.
Hij zit dan ook eigenlijk altijd mobiel te Fokken...quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:22 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dan kan je toch niet de heule dag op Fok zitten?
Wolf had nachtdienst, hij ligt nu te slapen als het goed isquote:Op vrijdag 6 november 2015 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Er staat een liftmonteur hier beneden op de parkeerplaats. Zou het Wolfje zijn
Jammer. Ik dacht kans te hebben om Wolf eens te zien.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wolf had nachtdienst, hij ligt nu te slapen als het goed is
Jaja, 'kopje koffie, liftmonteur?'quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jammer. Ik dacht kans te hebben om Wolf eens te zien.
Er komen geen mannen bij mij op de kamer.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Jaja, 'kopje koffie, liftmonteur?'
Natuurlijkquote:Op donderdag 5 november 2015 19:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Mag rubbereend jullie bruidsmeisje zijn?
Je werkt ook niet voor Kone?quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Eeh nee not even close
Martian, toffe film
Maar ik had wel het idee dat je carrière in de lift zat.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Eeh nee not even close
Martian, toffe film
538quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Coldplay nieuwe alarmschijf op 538. JE. VERWACHT. HET. NIET.
Ja wacht maar over een half uur. Dan gaat hipster Frank fappend bekend maken dat Coldplay integraal gedraaid gaat worden volgende week en de hele maand december.quote:
Zouden ze een weekje gewacht hebben zodat ze niet hoefden te concurreren met Adele?quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Coldplay nieuwe alarmschijf op 538. JE. VERWACHT. HET. NIET.
Uiteraard. Dat deed men al ten tijde van de Beatles en de Stones.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:01 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Zouden ze een weekje gewacht hebben zodat ze niet hoefden te concurreren met Adele?
Tja, om 16:00 schakelt de radio hier naar 538, dus de MH bekendmaking lees ik altijd hierquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja wacht maar over een half uur. Dan gaat hipster Frank fappend bekend maken dat Coldplay integraal gedraaid gaat worden volgende week en de hele maand december.
Dat was ook vet irritant toen ja. Ook al die verdomde kaartjes de hele tijd die ze weggaven voor de concertenquote:Op vrijdag 6 november 2015 16:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat deed men al ten tijde van de Beatles en de Stones.
Wat dacht je van festivals?quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb tegenwoordig het idee dat de helft van de Ziggo dome gevuld wordt met winnaars van weggeefacties.
Nope, ik sta dan bij Danko Jonesquote:Op vrijdag 6 november 2015 16:19 schreef EdvandeBerg het volgende:
Gaan er nog meer mensen over 2 weken naar Nothing but Thieves?
Nice!quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nope, ik sta dan bij Danko Jones![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja is het gebeurd
Integraal Coldplay draaien de rest van de week?
Yep.quote:
Verdomme.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Was te verwachten. Voor het eerst sinds tijden weer eens een fatsoenlijke Megahit.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Was te verwachten. Voor het eerst sinds tijden weer eens een fatsoenlijke Megahit.
Je bent wel gek op zelfkastijding of niet? Zo vaak jij Boulevard kijkt :pquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ekdom medepresentator RTL Boulevard vanavond
Onder de plakquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je bent wel gek op zelfkastijding of niet? Zo vaak jij Boulevard kijkt :p
Uhuhquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je bent wel gek op zelfkastijding of niet? Zo vaak jij Boulevard kijkt :p
Hier bijna om de hoek, tof dat ze het voor elkaar gekregen heeft!quote:
dat stuurde ik ook naar Veenstra, hij las mijn reactie ook voorquote:Op vrijdag 6 november 2015 11:27 schreef EdvandeBerg het volgende:
Mr. Dobalina
En waar komt die sample vandaan?
Moet want Coldplay. Zoiets.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:54 schreef Againzender het volgende:
Ik vind die nieuwe Coldplay eigenlijk zo slecht nog niet.
Maar om het nu weer gelijk zo te gaan hypen....
net als met Adele. Ik verwacht morgen nog wel een opmerking van Rob over deze Coldplay.quote:
En NPO Radio 2 Topsong hè. Zo onderscheidend zijn de stations dusquote:Op vrijdag 6 november 2015 23:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
net als met Adele. Ik verwacht morgen nog wel een opmerking van Rob over deze Coldplay.
Nogmaals: ik vind het zo slecht nog niet. Maar om het direct MH en alarmschijf te maken, man man
Absoluut serious. Veel te veel meuk is de laatste tijd 3FM Megahit geworden. Coldplay is tenminste weer eens terecht.quote:
Same here. En dat houden we voorlopig ook zoquote:Op zaterdag 7 november 2015 09:28 schreef Cee het volgende:
24 uur verstreken en ik heb nog geen noot gehoord van de nieuwe Coldplay.
Geen idee maar ik ben benieuwd wie erin gaat!quote:Op zaterdag 7 november 2015 11:05 schreef icloud het volgende:
Weet iemand wanneer de dj`s van sr bekend worden? volgens mij zijn ze dit jaar veel later dan normaal.
10 november geloof ikquote:Op zaterdag 7 november 2015 11:05 schreef icloud het volgende:
Weet iemand wanneer de dj`s van sr bekend worden? volgens mij zijn ze dit jaar veel later dan normaal.
Ik heb trek in koffie. Waar is mijn koffie?quote:Op zaterdag 7 november 2015 11:26 schreef minthy het volgende:
Mogguh
[..]
Geen idee maar ik ben benieuwd wie erin gaat!
Al volg ik het al jaren niet meer echt
In de keuken!! Je moet nog zetten, het mankeert je niet aan de handjes toch?!quote:Op zaterdag 7 november 2015 12:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb trek in koffie. Waar is mijn koffie?
De bediening in dit topic is ook niet meer wat het geweest is.quote:Op zaterdag 7 november 2015 12:26 schreef minthy het volgende:
[..]
In de keuken!! Je moet nog zetten, het mankeert je niet aan de handjes toch?!
Senseo, Tassimo, Dolce Gusto, bonenapparaat, alles staat klaar. Bij elk apparaat ligt een A4'tje met beschrijving, hoe moeilijk kan het zijn.quote:Op zaterdag 7 november 2015 12:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De bediening in dit topic is ook niet meer wat het geweest is.
Starbucks?quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:37 schreef minthy het volgende:
Help ff. Komt uit Amerika overgewaaid, zitten vaak op een CS en ik vind de koffie er niet te zuipen.
Ook voor jou; de waterkoker staat in de keuken. Help rolfje ook meteen even met het maken van een keuze, hij staat al een half uur te dralen voor alle koffiezetters.quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:39 schreef rubbereend het volgende:
En als je toch bezig bent, thee graag
wat is dit nou ineens zegquote:Op zaterdag 7 november 2015 13:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook voor jou; de waterkoker staat in de keuken. Help rolfje ook meteen even met het maken van een keuze, hij staat al een half uur te dralen voor alle koffiezetters.
dit kan zo toch niet?? Kan je even billenkoek doorgeven?quote:
ga ik doen!quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
dit kan zo toch niet?? Kan je even billenkoek doorgeven?
Bij voorkeur eerst haar even over je knie gooien
Moest naar werk, dus ik kon niet anders! De volgende keer sta ik weer volledig in het teken van het verzorgen van iedereen.quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Moest naar werk, dus ik kon niet anders! De volgende keer sta ik weer volledig in het teken van het verzorgen van iedereen.
te laatquote:
Ja lekker. En een koekje als je hebt.quote:
moet je ff allemaal bij minthy fixenquote:Op zaterdag 7 november 2015 15:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja lekker. En een koekje als je hebt.
Die is werken.quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
moet je ff allemaal bij minthy fixen
in welke landal fax je?quote:
Lief aangeboden, maar ik denk dat ik zo naar bed ga.quote:
Irish coffeequote:
en laat alles behalve de whiskey maar zittenquote:
Waarom zou je whiskey met suiker en room willen drinken?quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en laat alles behalve de whiskey maar zitten
quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Lief aangeboden, maar ik denk dat ik zo naar bed ga.
#oudwijfalert
Ik heb alleen de koffie in huisquote:
dat wil ik ook niet, daarom kan ze alles behalve de whiskey laten zittenquote:Op zaterdag 7 november 2015 23:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waarom zou je whiskey met suiker en room willen drinken?
fijn liedje he?quote:Op zondag 8 november 2015 10:28 schreef Cee het volgende:
Zo, ik hoor nu het Coldplay nummer voor het eerst en word er nu al horendol van.
Je kan ook met je blote reet op een roestige spijker gaan zitten maar dit is inderdaad een mooi alternatief!quote:
Heideheuvel. Bij Apeldoornquote:
de klantenservice daarvan is vandaag dicht... de alarmcentrale is voor spoedgevallen wel bereikbaar.quote:
Even apeldoorn faxen dan maar?quote:Op zondag 8 november 2015 11:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de klantenservice daarvan is vandaag dicht... de alarmcentrale is voor spoedgevallen wel bereikbaar.
volgens mij hebben ze niet eens een faxnummer....quote:
Ik geloof dat ik obstipatiequote:Op zondag 8 november 2015 13:45 schreef JDude het volgende:
Al sinds vrijdag geen fax meer. Wat is deze?
Ik niet!quote:
Laat toch lekker liggen. Is goed voor de bloemetjes.quote:
misschien faxen je ze het antwoordquote:
twitter:
twitter:
Ik kan deze Twitter account niet genoeg promoten.twitter:
Fant-ass-tisch jaquote:Op zondag 8 november 2015 22:56 schreef wolfrolf het volgende:
twitter:twitter:Ik kan deze Twitter account niet genoeg promoten.twitter:
Fantastisch!
Dat was wel de bedoeling, alleen zat de zaal al tot de voorste 2e rijen ramvol.quote:Op maandag 9 november 2015 08:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je ging afgelopen weekend naar spectre toch?
Altijd ruim vantevoren tickets regelen he bij zo'n nieuwe filmquote:Op maandag 9 november 2015 08:13 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling, alleen zat de zaal al tot de voorste 2e rijen ramvol.
Ja dat blijkt maar weer.quote:Op maandag 9 november 2015 08:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Altijd ruim vantevoren tickets regelen he bij zo'n nieuwe film
Klopt.quote:Op maandag 9 november 2015 10:45 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zo slecht is die nieuwe van Coldplay trouwens niet, best te doen.
woehoe woehoequote:Op maandag 9 november 2015 10:45 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zo slecht is die nieuwe van Coldplay trouwens niet, best te doen.
Ik ga voor 1 liedje de radio niet uitzettenquote:
Ik was een groot Coldplay fan, maar de kant waar ze sinds het laatste album steeds meer op gaan ben ik er eigenlijk best wel klaar mee. Zo gemakkelijk allemaal.quote:
Zeg tease, wat wil jij dan horen?quote:Op maandag 9 november 2015 10:50 schreef Bronson het volgende:
Ook mooi.![]()
Maar nog steeds niet mijn request.
Ik vond 'm een beetje tegenvallenquote:Op maandag 9 november 2015 08:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je ging afgelopen weekend naar spectre toch?
Goeie, absoluut.quote:Op maandag 9 november 2015 11:06 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik dacht dat niemand het zou vragen.
August and Everything After even integraal draaien.
de openings scenequote:Op maandag 9 november 2015 10:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik vond 'm een beetje tegenvallen
Nee dat zeer zeker niet, vandaar had ik Veenstra gemeld dat eentje van het album er ook mee door kon.quote:Op maandag 9 november 2015 11:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Goeie, absoluut.
Maar jij had dus ergens enige hoop dat men een compleet uur aan jouw request gaat besteden? Zo ja, dan hou ik eeuwige hoop dat ik The Decline van NOFX ooit gedraaid ga krijgen op de nationale radio.
Die was wel vet ja. Maar het einde vond ik dan weer slap.quote:
quote:
Ook wel. Ik ben de klap van vrijdag nog niet te boven. Daar ging mijn dagelijkse show.quote:
What happend, ik heb iets gemist!quote:Op maandag 9 november 2015 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook wel. Ik ben de klap van vrijdag nog niet te boven. Daar ging mijn dagelijkse show.
Ohmygud, ik dacht dat het zou blijvenquote:Op maandag 9 november 2015 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sesamstraat verbannen van NPO 1
Dieuwertjequote:Op maandag 9 november 2015 11:42 schreef ChatGirl het volgende:
Maar gelukkig begint vanavond het Sinterklaasjournaal weer![]()
![]()
quote:
Ik zou 'm zaterdag, als Sinterklaas in Nederland is, aanpassen.quote:Op maandag 9 november 2015 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het te vroeg voor mijn sinterklaas UI?
Over dat hoofd ben ik nog niet uit.quote:
Hebben ze papieren zakken voor uitgevonden.quote:Op maandag 9 november 2015 12:15 schreef Bronson het volgende:
[..]
Over dat hoofd ben ik nog niet uit.
quote:Op maandag 9 november 2015 15:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
Godver, wat stervendehoerenkutplaat is dit
Hoi Edquote:Op maandag 9 november 2015 15:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
Godver, wat stervendehoerenkutplaat is dit
mag ik een cappuccino?quote:Op maandag 9 november 2015 16:03 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Goed idee, Wolfie.
Ik ga even halen.
Ja, lekker. Doe mij ook maar een bakkie.quote:Op maandag 9 november 2015 16:03 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Goed idee, Wolfie.
Ik ga even halen.
ja ho even ik eerstquote:Op maandag 9 november 2015 16:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, lekker. Doe mij ook maar een bakkie.
Het ging al mis na de eerste twee albumsquote:Op maandag 9 november 2015 10:47 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik was een groot Coldplay fan, maar de kant waar ze sinds het laatste album steeds meer op gaan ben ik er eigenlijk best wel klaar mee. Zo gemakkelijk allemaal.
Hij heeft toch twee handen?quote:
Volgens mij ging het mis voor het 1e album.quote:Op maandag 9 november 2015 16:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het ging al mis na de eerste twee albums
Je moest eens weten wat ik allemaal met die handen kanquote:
Behalve koffie halenquote:Op maandag 9 november 2015 16:28 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik allemaal met die handen kan
Nou?quote:Op maandag 9 november 2015 16:28 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik allemaal met die handen kan
Geen koffie halen iig... Waar blijft m'n bakje?quote:
Jij ging ze toch halen voor ons?quote:Op maandag 9 november 2015 16:34 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik maar wachten op jullie, dus toen ze koud werden heb ik ze maar door de gootsteen gespoeld.
quote:Op maandag 9 november 2015 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis zet een dienblad met koffie in het midden
Heb ik gedaan, maar niemand kwam gezellig naar de koffiehoekquote:
Ik heb de roze koek die ik van Minthy kreeg al op, heb jij nog iets lekkers? boterkoek ofzoquote:Op maandag 9 november 2015 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde die roze koekquote:Op maandag 9 november 2015 16:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb de roze koek die ik van Minthy kreeg al op, heb jij nog iets lekkers? boterkoek ofzo?
Iedereen mocht er een, maar ik geloof dat rolfje die van jou heeft opgegetenquote:
Altijd die rolfje weerquote:Op maandag 9 november 2015 16:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Iedereen mocht er een, maar ik geloof dat rolfje die van jou heeft opgegeten
Ik heb nog bokkenpootjes?quote:Op maandag 9 november 2015 16:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb de roze koek die ik van Minthy kreeg al op, heb jij nog iets lekkers? boterkoek ofzo?
Wil jij dan die merg pijpen?quote:
Voor jou maak ik een uitzondering.quote:
Doet me denken aan U@quote:Op maandag 9 november 2015 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij ging het mis voor het 1e album.
Ik bescherm je wel tegen Bronson.quote:Op maandag 9 november 2015 17:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Doet me denken aan U@
*rent weg voor Bronson*
Issie nog te hachelen?quote:Op maandag 9 november 2015 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
ja ik heb er echt zo hard op gem... van genotenquote:Op maandag 9 november 2015 17:57 schreef Lamabal het volgende:
Nieuwe coldplay is wel lekkur nummertjuh he!111!
Ik zet wel ff nieuwe. Wil je d'r ook een bastogne-koekje bij?quote:
Gratis geldquote:Op maandag 9 november 2015 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Wanneer je officieel tot 10 voor 9 moet werken en nu al klaar bent
Nou, lekker!!quote:Op maandag 9 november 2015 20:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zet wel ff nieuwe. Wil je d'r ook een bastogne-koekje bij?
Dan lig ik al in bed hoor.quote:Op maandag 9 november 2015 21:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, lekker!!![]()
Ik zit in Zwolle, bijna klaar!
Downton al gezien?quote:Op maandag 9 november 2015 21:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan lig ik al in bed hoor.
Maar je mag elk ander moment langs komen op de koffie hoor.
Ja.quote:
De zakdoekjes waren niet aan te slepenquote:Op maandag 9 november 2015 22:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja.
Ze jaagden er wel doorheen zeg![]()
![]()
En ik vond het zielig van Thomas.
Dat ja.quote:Op maandag 9 november 2015 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De zakdoekjes waren niet aan te slepen
Slecht nieuws gehad?quote:Op maandag 9 november 2015 22:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat ja.
Maar ik jank vandaag om alles.
Neuh. Maar vandaag een gesprek gehad met mijn collega over mijn zoektocht naar een baan. En zij is nogal pusherig. Ze bedoelt het goed en ik heb het ook wel nodig op een of andere manier, maar vandaag trok ik het allemaal niet meer. Ik heb zowat een uur zitten snotteren daar.quote:Op maandag 9 november 2015 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Slecht nieuws gehad?
* ieniminimuis geeft alvast een knuffel
Ah ik snap. Verstandig. Sterkte.quote:Op maandag 9 november 2015 22:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Neuh. Maar vandaag een gesprek gehad met mijn collega over mijn zoektocht naar een baan. En zij is nogal pusherig. Ze bedoelt het goed en ik heb het ook wel nodig op een of andere manier, maar vandaag trok ik het allemaal niet meer. Ik heb zowat een uur zitten snotteren daar.
En we kwamen tot de conclusie dat er een diepere oorzaak zit achter dit hele gedoe. Ik bedoel, het boeit me op het moment totáál niet dat ik geen betaalde baan heb, terwijl een ander waarschijnlijk allang in de stress was geschoten. Maar ik ben al zo lang aan het leuren en solliciteren dat ik een soort van afgestompt ben.
Dus ik ga morgen de HA eens bellen of ik geen doorverwijzing kan krijgen naar een arbeidspsycholoog ofzo om wat dingen op een rijtje te krijgen.
/liefdagboek.
Sterkte!quote:Op maandag 9 november 2015 22:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Neuh. Maar vandaag een gesprek gehad met mijn collega over mijn zoektocht naar een baan. En zij is nogal pusherig. Ze bedoelt het goed en ik heb het ook wel nodig op een of andere manier, maar vandaag trok ik het allemaal niet meer. Ik heb zowat een uur zitten snotteren daar.
En we kwamen tot de conclusie dat er een diepere oorzaak zit achter dit hele gedoe. Ik bedoel, het boeit me op het moment totáál niet dat ik geen betaalde baan heb, terwijl een ander waarschijnlijk allang in de stress was geschoten. Maar ik ben al zo lang aan het leuren en solliciteren dat ik een soort van afgestompt ben.
Dus ik ga morgen de HA eens bellen of ik geen doorverwijzing kan krijgen naar een arbeidspsycholoog ofzo om wat dingen op een rijtje te krijgen.
/liefdagboek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |