quote:
Zegquote:
Ik wil liever 'the real deal', een leuke manquote:Op vrijdag 6 november 2015 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ZegWil jij nog een verjaardagscadeau? Anders krijg je gewoon de cd ipv dat andere.
Chris Martin?quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik wil liever 'the real deal', een leuke man
Nee.quote:
Jij bent net zoals Muis? geen bezette mannen?quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee.
Guy Garvey, maar die is ook al weer bezet
Present!quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik wil liever 'the real deal', een leuke man
Ja.quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij bent net zoals Muis? geen bezette mannen?
Waarom niet jij en muis? Kom je ook een heel eind.quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja.
Been there, done that. Got the t-shirt.
quote:
quote:Relatie ja
Je zei 'kom'.quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:38 schreef Bronson het volgende:
[..]
Waarom niet jij en muis? Kom je ook een heel eind.
Tuurlijk want als je als vrouw zijnde geen man kunt krijgen stap je gewoon over na vrouwenquote:Op vrijdag 6 november 2015 11:38 schreef Bronson het volgende:
[..]
Waarom niet jij en muis? Kom je ook een heel eind.
Ja hoor, door regelmatig naar de kerk te gaan kan je het ook weer uit je systeem krijgenquote:Op vrijdag 6 november 2015 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk want als je als vrouw zijnde geen man kunt krijgen stap je gewoon over na vrouwen![]()
Alsof lesbisch zijn een keuze is
Daarom.quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja hoor, door regelmatig naar de kerk te gaan kan je het ook weer uit je systeem krijgen
Goed.quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoi Marije, lang niet gezien hier!![]()
Hoe is het er mee?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:45 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Goed.
Vorige maand een contractverlenging van 9 maanden gekregen. Sinds deze week werk ik vier dagen per week.
Is Wolf liftmonteur?quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
op de parkeerplaats. Zou het Wolfje zijn
Volgens mij wel. Ik weet het niet zeker.quote:
Dan kan je toch niet de heule dag op Fok zitten?quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ik weet het niet zeker.
Hij zit dan ook eigenlijk altijd mobiel te Fokken...quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:22 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dan kan je toch niet de heule dag op Fok zitten?
Wolf had nachtdienst, hij ligt nu te slapen als het goed isquote:Op vrijdag 6 november 2015 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Er staat een liftmonteur hier beneden op de parkeerplaats. Zou het Wolfje zijn
Jammer. Ik dacht kans te hebben om Wolf eens te zien.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wolf had nachtdienst, hij ligt nu te slapen als het goed is
Jaja, 'kopje koffie, liftmonteur?'quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jammer. Ik dacht kans te hebben om Wolf eens te zien.
Er komen geen mannen bij mij op de kamer.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Jaja, 'kopje koffie, liftmonteur?'
Natuurlijkquote:Op donderdag 5 november 2015 19:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Mag rubbereend jullie bruidsmeisje zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |