die had ik met de OPquote:
Nee mijn notes waren niet hierquote:
Moet je maar on topic blijven.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee mijn notes waren niet hier![]()
Overal en nergens waar ik vroeger rondhing. Voornamelijk R&P... SC had een zware jeugd
Doe eens lief tegen Muis!quote:
doe ik niet lief dan?quote:
Ik waarschuw je alvast.quote:
Voor je het weet komt ze met de deegroller achter je aan.quote:
moet je hier komen doenquote:
Ik ben net thuis.quote:
is dat een dreigement?quote:
Ik ga in ieder geval het huis niet meer uit vandaag.quote:
Hij mag niet meer van Mintquote:Op woensdag 4 november 2015 16:59 schreef ChatGirl het volgende:
Eend is chagrijnig omdat hij geen bier meer kan drinken, denk ik.
[vul hier uw grap over droog staan in]quote:
Zij gaat toch met Rachid Vinger?quote:
ik zie er inderdaad wel uit alsof ik met altijd netjes aan de schijf van vijf gehouden hebquote:Op woensdag 4 november 2015 16:59 schreef ChatGirl het volgende:
quote:Op woensdag 4 november 2015 17:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Check mijn kunstwerk van deze middag
[ afbeelding ]
Of vijf bamischijven?quote:Op woensdag 4 november 2015 17:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zie er inderdaad wel uit alsof ik met altijd netjes aan de schijf van vijf gehouden heb
vijf schijven van vijf misschien
quote:Op woensdag 4 november 2015 17:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Check mijn kunstwerk van deze middag
[ afbeelding ]
Wat zijn dat voor fratsen?quote:Op woensdag 4 november 2015 16:59 schreef ChatGirl het volgende:
Geen idee. Eend mag van mij gewoon bier drinken hoor.quote:
Ze kunnen m'n reet likken... Is vast gezonder dan alcoholquote:
Je leeft maar 1 keer en je hebt niets aan een lang en ongelukkig leven.quote:Op woensdag 4 november 2015 18:06 schreef ChatGirl het volgende:
We gaan toch allemaal dood, dus dan kan je beter genieten van je leven in plaats van linksdraaiende microbiotische yoghurt en weet ik het wat allemaal te eten.
Cliché dag was gisteren toch?quote:Op woensdag 4 november 2015 18:06 schreef ChatGirl het volgende:
We gaan toch allemaal dood, dus dan kan je beter genieten van je leven in plaats van linksdraaiende microbiotische yoghurt en weet ik het wat allemaal te eten.
da's geen tonijn danquote:Op woensdag 4 november 2015 18:38 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zag in de winkel vegetarische tonijn zonder vis.
Elba, zonder twijfel. Die man heeft echt klasse.quote:
James Bronsquote:Op woensdag 4 november 2015 19:21 schreef Bronson het volgende:
[..]
Elba, zonder twijfel. Die man heeft echt klasse.
Tom Hardy is denk ik te ruig voor een Bond. Wel een goede acteur.
Hij zou mij mogen doen. En dat is een grote eer.quote:
Spectre is toch de nieuwe Bondquote:
Jazeker.quote:Op woensdag 4 november 2015 20:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Spectre is toch de nieuwe Bond
dwangneurose ofzo.quote:Op woensdag 4 november 2015 20:56 schreef wolfrolf het volgende:
Fien wil nog minimaal 9 keer de stok verplaatsen voor 2016
Echt
WAt de neuk jongens
Nattekat krijgt een rolberoerte er van het is echt genieten
Sorry, wat?quote:Op woensdag 4 november 2015 20:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
dwangneurose ofzo.
ik wil hier ook altijd dat mijn huis onder een blauw vlak ligt. Straks nog even naar buiten om het groene incident van vanmiddag te corrigeren.
Ik snapte het ook al niet, maar ik dacht ach het zal wel een keer verklaart worden.quote:
mooi, opgelost. Slotjequote:
Maar ik wil Elba op mooi groot scherm rond rennend als geheim agent in pakquote:
dan kijk toch beasts of no nation op een 65" schermquote:Op woensdag 4 november 2015 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ik wil Elba op mooi groot scherm rond rennend als geheim agent in pak
duidelijk geen Ingress spelers hierquote:Op woensdag 4 november 2015 21:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik snapte het ook al niet, maar ik dacht ach het zal wel een keer verklaart worden.
Voor zo weinig mogelijk geld zo snel mogelijk dronken wordenquote:Op woensdag 4 november 2015 21:10 schreef SilentChaos het volgende:
Even voor Muis, een mooie wijnproeverij:
Dan heb je op dit moment aan mij een goeiequote:Op woensdag 4 november 2015 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor zo weinig mogelijk geld zo snel mogelijk dronken worden
Wat ben je aan het doenquote:Op woensdag 4 november 2015 21:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan heb je op dit moment aan mij een goeie
Niks. Maar ik heb al best lang niet meer écht gedronken. Zondag keek ik F1, en toen was ik na 1 biertje al aangeschotenquote:
Lukt mij ook altijd.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Niks. Maar ik heb al best lang niet meer écht gedronken. Zondag keek ik F1, en toen was ik na 1 biertje al aangeschoten
Ach het maakt bij mij toch niet uit. Ik ben toch altijd alleen thuisquote:Op woensdag 4 november 2015 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lukt mij ook altijd.
Laatst was ik echt goed aangeschoten na pas 3 kleine glaasjes wijn. Het was echt
Daaromquote:Op woensdag 4 november 2015 22:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ach het maakt bij mij toch niet uit. Ik ben toch altijd alleen thuis
Ik val jullie altijd lastig.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daarom
Kun je mensen op afstand lastig vallen over whatsapp enzo
jammer dat het me vandaag niet uitkomt V for Vendetta te kijkenquote:
Bazenfilm is het.quote:Op donderdag 5 november 2015 08:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jammer dat het me vandaag niet uitkomt V for Vendetta te kijken
Ze is gek op stokkenquote:Op woensdag 4 november 2015 20:56 schreef wolfrolf het volgende:
Fien wil nog minimaal 9 keer de stok verplaatsen voor 2016
Echt
WAt de neuk jongens
Nattekat krijgt een rolberoerte er van het is echt genieten
Chloe Bennetquote:Op donderdag 5 november 2015 08:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze is gek op stokken
Na afloop broekje weer omhoog
[ afbeelding ]
Matige tetten.quote:Op donderdag 5 november 2015 08:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze is gek op stokken
Na afloop broekje weer omhoog
[ afbeelding ]
Prima in verhouding.quote:
Haten op Chloe Bennetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op donderdag 5 november 2015 09:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Haten op Chloe BennetHet is geen haten, slechts een puntje van kritiek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn meisje.quote:Op donderdag 5 november 2015 09:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Grote tetten op slanke lichamen
Ik heb medelijden met jouw meisje.quote:
Ik ondersteun ze vaak zat.quote:Op donderdag 5 november 2015 10:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met jouw meisje.
Maar wat is groot?quote:
Neen, maat 38 en D.quote:Op donderdag 5 november 2015 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar wat is groot?
Ze heeft maat 36 en ze heeft D/E als borsten?
36 en C hier... ik klaag ook niet, prima in verhoudingquote:
Leg uit.quote:Op donderdag 5 november 2015 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelukkig stond ik achteraan toen tetten werden uitgedeeld.
Grote tietenquote:
Wat zijn jouw maten muis?quote:Op donderdag 5 november 2015 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Grote tieten
Vet onhandig, altijd in de weg, schud altijd op en neer.
Nee dan ben ik blij met mijn kleintjes.
70Bquote:
Akkoord.quote:Op donderdag 5 november 2015 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
70B
Dus da's niet heel groot. Net niet plat. Kan rustig zonder bh lopen.
Je wilt je BUK raketje er tussen afschieten?quote:Op donderdag 5 november 2015 10:32 schreef Bronson het volgende:
[..]
Akkoord.
Russisch neuken nog wel een optie?
Is niet klein, is prima!quote:Op donderdag 5 november 2015 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
70B
Dus da's niet heel groot. Net niet plat. Kan rustig zonder bh lopen.
Mits hij niet zo dik is wel ja.quote:Op donderdag 5 november 2015 10:32 schreef Bronson het volgende:
[..]
Akkoord.
Russisch neuken nog wel een optie?
Je hebt het even uitgeprobeerd?quote:Op donderdag 5 november 2015 10:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mits hij niet zo dik is wel ja.
Bij nader inzien gaat het toch niet lukken nee.
Ik bekijk alle opties.quote:Op donderdag 5 november 2015 10:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je wilt je BUK raketje er tussen afschieten?
Ik heb gekeken naar de mogelijkheden.quote:
Wat heb je als maatstaf (xD) gehanteerd?quote:Op donderdag 5 november 2015 10:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb gekeken naar de mogelijkheden.
Dan had ik wel perfectemuis geheten.quote:
Of er uberhaupt iets tussen kan? En het antwoord is nee.quote:Op donderdag 5 november 2015 10:51 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wat heb je als maatstaf (xD) gehanteerd?
Goede zaak.quote:Op donderdag 5 november 2015 10:53 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wij waren daar allebei Sersjee.
MUZ / Bryan Adams in Concert [11 juni 2007]
Yup.quote:
Ik wil wel even langskomen ter controle hoor. Dan weten we het zeker.quote:Op donderdag 5 november 2015 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of er uberhaupt iets tussen kan? En het antwoord is nee.
Het is voor mij bij die ene keer gebleven, maar gaaf was het wel.quote:Op donderdag 5 november 2015 10:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Goede zaak.
En 24 mei zie ik 'em weer. Voor de god-mag-weten-hoeveelste keer.
Nee.quote:Op donderdag 5 november 2015 10:55 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik wil wel even langskomen ter controle hoor. Dan weten we het zeker.
De man heeft me live nog nooit teleurgesteld.quote:Op donderdag 5 november 2015 10:56 schreef Bronson het volgende:
[..]
Het is voor mij bij die ene keer gebleven, maar gaaf was het wel.
Wel leuk om die reacties terug te lezen.quote:Op donderdag 5 november 2015 10:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De man heeft me live nog nooit teleurgesteld.
Je hebt een vriendin. Ga je schamen in een hoekje.quote:
Ik heb met haar de belofte dat ik een uitzondering voor jou mag maken.quote:Op donderdag 5 november 2015 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt een vriendin. Ga je schamen in een hoekje.
En ik doe het niet met bezette mensen.quote:Op donderdag 5 november 2015 11:05 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik heb met haar de belofte dat ik een uitzondering voor jou mag maken.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 november 2015 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ik doe het niet met bezette mensen.
Daar gaat m'n trio met jou en J.quote:Op donderdag 5 november 2015 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ik doe het niet met bezette mensen.
Ja sorry.quote:Op donderdag 5 november 2015 11:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daar gaat m'n trio met jou en J.
Is dat jouw ultieme fantasie ja SC?quote:Op donderdag 5 november 2015 11:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daar gaat m'n trio met jou en J.
Niet ultiem maar wel welkomquote:Op donderdag 5 november 2015 12:11 schreef Bronson het volgende:
[..]
Is dat jouw ultieme fantasie ja SC?
Ik ben er een ochtend niet en het gaat over tettenquote:
Zet het onderwerp voort zou ik zeggen.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben er een ochtend niet en het gaat over tetten
Ja sorryquote:Op donderdag 5 november 2015 13:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben er een ochtend niet en het gaat over tetten
quote:Op donderdag 5 november 2015 13:27 schreef Bronson het volgende:
[..]
Zet het onderwerp voort zou ik zeggen.
Ik zit op het werk, dus tettenpraat wordt niet zo gewaardeerd helaas.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja sorry
Wil je het er nu over hebben?
Zullen we een ander onderwerp aansnijden?quote:Op donderdag 5 november 2015 13:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Ik zit op het werk, dus tettenpraat wordt niet zo gewaardeerd helaas.
Ik heb geen goede ideeën. Jullie mogen wat verzinnen.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zullen we een ander onderwerp aansnijden?
We kunnen het over mijn struggles voor aankomend weekend hebben?quote:Op donderdag 5 november 2015 13:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb geen goede ideeën. Jullie mogen wat verzinnen.
Ga werken. Zeg dan tegen je stiefzus dat je zó moe bent van het harde werken en dat je haar verjaardag binnenkort wel met haar inhaalt. Wat je uiteraard nóóit meer doet.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We kunnen het over mijn struggles voor aankomend weekend hebben?
Mijn stiefzus viert haar verjaardag, maar ik heb geen zin. 1, omdat ze niet aan mijn verjaardag dacht in de afgelopen jaren. 2, omdat familieverjaardagen echtzijn. 3, omdat ik daar 3 uur voor compleet genegeerd wordt. You get the picture.
Maar ik zal wel weer moeten, want voorkomen van familieruzies enzo
Tevens ben ik gevraagd om zaterdagochtend te werken, maar 1) ik heb geen zin en 2) ik kan het geld wel gebruiken.
#struggles.
Ik dacht ik stuur een kaartquote:Op donderdag 5 november 2015 13:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ga werken. Zeg dan tegen je stiefzus dat je zó moe bent van het harde werken en dat je haar verjaardag binnenkort wel met haar inhaalt. Wat je uiteraard nóóit meer doet.
Oh. Ik vierde dit jaar mijn verjaardag ook eerder. Kwam gewoon iets beter uit.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht ik stuur een kaart![]()
Ze is officieel ook pas dinsdag jarig. En ik vind mensen die hun verjaardag vieren voordat ze uberhaupt jarig zijn echt
Er zijn landen waar ze denken dat het ongeluk brengt.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh. Ik vierde dit jaar mijn verjaardag ook eerder. Kwam gewoon iets beter uit.
Was 2e kerstdag toch?quote:Op donderdag 5 november 2015 13:55 schreef ChatGirl het volgende:
Mijn verjaardag is altijd op een zondag
Dat verklaart een hoopquote:Op donderdag 5 november 2015 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er zijn landen waar ze denken dat het ongeluk brengt.
1e.quote:
quote:Op donderdag 5 november 2015 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Stiekem ben je gewoon Jezus
Sssst.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Stiekem ben je gewoon Jezus
Hoe was de film?quote:
welke film?quote:
Oh, ik dacht dat je gisteren al gingquote:Op donderdag 5 november 2015 14:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
welke film?
Ik ga morgen pas naar martian hoor
Eerst vannacht werken 😳
13 november krijgen we de sleutelsquote:Op donderdag 5 november 2015 14:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wanneer trekken jullie in in de nieuwe casa?
quote:
Als je het op z'n Mr. Beans doet, niet lang.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:40 schreef DeLuna het volgende:
Dus dan verven enzovoort, geen idee hoe lang dat gaat duren.
Ik hoorde in de wandelgangen van dit topic dat wolfrolf heel goed kan witten.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
13 november krijgen we de sleutelsDus dan verven enzovoort, geen idee hoe lang dat gaat duren.
[..]![]()
Een paar weekjes als iedereen in de familie een beetje meewerkt.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
13 november krijgen we de sleutelsDus dan verven enzovoort, geen idee hoe lang dat gaat duren.
[..]![]()
Precies ja, ik hoop dat we er voor de kerst in zitten in ieder geval.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een paar weekjes als iedereen in de familie een beetje meewerkt.
Nieuwbouwhuizen zijn zo gedaan.
quote:Op donderdag 5 november 2015 14:45 schreef SilentChaos het volgende:
Gaan jullie het plafond trouwens laten spuiten?
Ik ken iemand die dat heel goed kan, hij heet Jimmy.
Makkelijk. Toen mijn ouders met aanhang verhuisden naar een nieuwbouwhuis waren we binnen 2 weken klaar. Er kon maar 1 iemand vloeren leggen, en 3 mensen schilderen.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Precies ja, ik hoop dat we er voor de kerst in zitten in ieder geval.
Ik heb nu een rijbewijs en tijd zat dus ik kan bezig wanneer ik wil in ieder geval. Pino gaat wel wat dagen vrijnemen voor o.a. laminaat leggen enzovoort.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Makkelijk. Toen mijn ouders met aanhang verhuisden naar een nieuwbouwhuis waren we binnen 2 weken klaar. Er kon maar 1 iemand vloeren leggen, en 3 mensen schilderen.
Ik ben heel goed in toekomstige babykamers vervenquote:Op donderdag 5 november 2015 14:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb nu een rijbewijs en tijd zat dus ik kan bezig wanneer ik wil in ieder geval. Pino gaat wel wat dagen vrijnemen voor o.a. laminaat leggen enzovoort.
Ik ben echt benieuwd hoe alles eruit gaat zien straks.
Da's een beetje vroeg hequote:Op donderdag 5 november 2015 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in toekomstige babykamers verven
En een hont nemen.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's een beetje vroeg he
Eerst ff genieten met z'n 2en van het huis, paar keer goed op vakantie naar asociale oorden en dan pas kindjes nemen
Dat zeiden mijn stiefzus en zwager ook. Tot dat ik hun kleine kamer stond te schilderen wat zij zeiden dat logeerkamer zou worden. Nog geen 1,5 jaar was het de babykamer geworden. Iets wat ik al zei op het moment dat ik het aan het schilderen was.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's een beetje vroeg he
Eerst ff genieten met z'n 2en van het huis, paar keer goed op vakantie naar asociale oorden en dan pas kindjes nemen
En lekker traditioneel eerst trouwen. Ik weiger om kinderen te laten erkennen op de minder romantische manierquote:Op donderdag 5 november 2015 14:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's een beetje vroeg he
Heel verstandig, scheelt ook heelveel gedoe.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En lekker traditioneel eerst trouwen. Ik weiger om kinderen te laten erkennen op de minder romantische manier
Tja het verschilt gewoon enorm per persoon... Sommige mensen leven er echt voor om kinderen te krijgen (en doen dat vaak daarom al jong), anderen (zoals ik) zijn daar te egoïstisch voor en willen eerst iets zien van de wereld en gewoon genieten (want in mijn ogen en voornamelijk oren zijn kinderen NIET om genot uit te halen...)quote:Op donderdag 5 november 2015 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zeiden mijn stiefzus en zwager ook. Tot dat ik hun kleine kamer stond te schilderen wat zij zeiden dat logeerkamer zou worden. Nog geen 1,5 jaar was het de babykamer geworden. Iets wat ik al zei op het moment dat ik het aan het schilderen was.
Ahwwwww gaan jullie samen wonen?quote:Op donderdag 5 november 2015 14:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Precies ja, ik hoop dat we er voor de kerst in zitten in ieder geval.
Jepquote:Op donderdag 5 november 2015 15:01 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ahwwwww gaan jullie samen wonen?![]()
Ze hadden op een moment besloten om te gaan proberen in de hoop dat het nog een tijdje zou duren voordat ze zwanger zou raken. Ik geloof dat het bij een van de eerste keren gelijk raak was.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja het verschilt gewoon enorm per persoon... Sommige mensen leven er echt voor om kinderen te krijgen (en doen dat vaak daarom al jong), anderen (zoals ik) zijn daar te egoïstisch voor en willen eerst iets zien van de wereld en gewoon genieten (want in mijn ogen en voornamelijk oren zijn kinderen NIET om genot uit te halen...)
Ze wonen al heel lang samenquote:Op donderdag 5 november 2015 15:01 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ahwwwww gaan jullie samen wonen?![]()
Je meest epische radio op Veronicaquote:
Heeft ze niets beters te doen met haar opgetekende wenkbrauwen?quote:
Ik weet niet eens wat dat is Jim.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:16 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wist jij dat Fien bussenspotter is?
Jawel.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat dat is Jim.
Vertel eens meer
Toch niet lijnbussen he...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 november 2015 16:19 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jawel.
Godverdegodverdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
[..]
Jawel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
Doe een dutje op je toetsenbord. Niemand die het merkt!quote:
Ik ben al weer thuis.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doe een dutje op je toetsenbord. Niemand die het merkt!
Ja.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:21 schreef Bronson het volgende:
[..]
Leuk.![]()
Is Pinjo zo'n leuk figuur dan?
Als het lang aanhoudt en je weet geen reden omdat je goed slaapt, misschien naar de dokter?quote:Op donderdag 5 november 2015 16:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben al weer thuis.
Gister was ik ook al zo moe, en toen dacht ik er serieus over na om al om 19.00 naar bed te gaan, zo moe was ik.
Hoax, die foto is gemaakt door Kien.quote:
Ik koop wel een tienrittenkaart voor de dokter. Ik ben er dit jaar al vaker geweest dan in de afgelopen 10 jaar bij elkaar opgeteld.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als het lang aanhoudt en je weet geen reden omdat je goed slaapt, misschien naar de dokter?
[..]
Jawel.
what the actual fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Ik wilde precies hetzelfde typenquote:Op donderdag 5 november 2015 16:45 schreef SilentChaos het volgende:
Ah, Kensington is ook de alarmschijf hoor ik zojuist
Met z'n kutstem. Godverdomme.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:45 schreef SilentChaos het volgende:
Ah, Kensington is ook de alarmschijf hoor ik zojuist
Géén idee!quote:Op donderdag 5 november 2015 17:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Morgen nieuwe single Coldplay. Wat zou de nieuwe MH en Alarmschijf zijn?
Ik mag hopen van niet.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vrees met grote vrezenquote:Op donderdag 5 november 2015 17:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jouw vraag in het stokkentopicquote:
verkeerde topicquote:Op donderdag 5 november 2015 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Onthulling nieuwe NPO Radio 2 Topsong niet nu (zoals normaal) maar morgenvroeg om 9:00 uur. Welke zou het zijn?![]()
![]()
"Het is een sensatie!"
Krijgt hij nou een note?quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Onthulling nieuwe NPO Radio 2 Topsong niet nu (zoals normaal) maar morgenvroeg om 9:00 uur. Welke zou het zijn?![]()
![]()
"Het is een sensatie!"
ben je mij nou aan het verhuren?quote:Op donderdag 5 november 2015 19:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Mag rubbereend jullie bruidsmeisje zijn?
Mint is gewoon een uberbaasquote:Op donderdag 5 november 2015 19:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben je mij nou aan het verhuren?
quote:
Ftfyquote:Op donderdag 5 november 2015 19:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben je mij nou aan het verhoeren?
dat sowiesoquote:Op donderdag 5 november 2015 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mint is gewoon een uberbaas
lol je bent een escort XDquote:Op donderdag 5 november 2015 19:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Alles voor de centen.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:
Geen idee. Heb er iets van 30 ofzo, dacht ikquote:Op donderdag 5 november 2015 19:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan? Plaatjes van joss stone gepost?
elk weekendquote:
Je moet je eigen bier halen?quote:
Belhamelquote:Op donderdag 5 november 2015 21:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen idee. Heb er iets van 30 ofzo, dacht ik
Lolwutbbq. Knap bochtenwerk.quote:Op vrijdag 6 november 2015 04:00 schreef wolfrolf het volgende:
Fien is met de schrik vrij gekomen...
http://www.noordhollandsd(...)Wijdenes-van-dijk-af
Zie fokstok topic. Geen grap!
Oei!quote:Op vrijdag 6 november 2015 04:00 schreef wolfrolf het volgende:
Teringquote:Op vrijdag 6 november 2015 04:00 schreef wolfrolf het volgende:
Slaap lekker en tot vanmiddagquote:
Netjes.quote:
Rijswijk hequote:
Wijze man deze Roel.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
"Het is een sensatie!"
Fugly keuken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 08:42 schreef SilentChaos het volgende:
Wanneer wordt het nou echt goed koud?
[ afbeelding ]
Dat mag dan wel misschien zo zijn, maar de combinatie van kleuren, het groen van de keuken met het oranje van haar jurkje is natuurlijk een prima compositie!quote:
Jazeker. Ik ben van de strakke keukens.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:08 schreef SilentChaos het volgende:
Deze keuken meer naar wens Jimmy?
[ afbeelding ]
Check.quote:
Godverdomme.twitter:NPORadio2 twitterde op vrijdag 06-11-2015 om 08:54:06Zojuist draaide @gerardekdom de nieuwe single van @coldplay. Wij roepen 'm op #NPORadio2 uit tot Top Song! https://t.co/0axzCLt0Zc reageer retweet
twitter:coldplay twitterde op vrijdag 06-11-2015 om 08:50:18Our new album, A Head Full Of Dreams, is out on December 4. Love Coldplay #AHFOD https://t.co/CP3yeIL4nZ reageer retweet
Hij spiegelsymmetrisch en lijnsymmetrisch (op die mattenklopper in het midden na dan)... Ik hou er wel vanquote:Op vrijdag 6 november 2015 09:40 schreef Sersjee het volgende:
Mooie albumcover ook. Godskolere.twitter:coldplay twitterde op vrijdag 06-11-2015 om 08:50:18Our new album, A Head Full Of Dreams, is out on December 4. Love Coldplay #AHFOD https://t.co/CP3yeIL4nZ reageer retweet
Het ziet er uit als een uitzending van BabyTV.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij spiegelsymmetrisch en lijnsymmetrisch (op die mattenklopper in het midden na dan)... Ik hou er wel van
jammer van de muziek die erop staat...
Alhoewel die nieuwe plaat tenminste geen jankplaat is.
Het is zowaar een nummer met een vrolijke sfeer....quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het ziet er uit als een uitzending van BabyTV.
En die nieuwe single. Tja. Niet geweldig, maar ook niet dat meteen het bloed uit m'n oren loopt. Beetje meh.
Da's meer radio 2.quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:00 schreef GlennQuagmire het volgende:
Jammer dat de nieuwe single van Maria Mena dan weer onbesproken blijft. Ook zojuist uitgekomen.
Ik vind m mooi, weer een stuk meer de oude Maria dan met de vorige singles
Je bent ook oudquote:
Maria Mena.quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:00 schreef GlennQuagmire het volgende:
Jammer dat de nieuwe single van Maria Mena dan weer onbesproken blijft. Ook zojuist uitgekomen.
Ik vind m mooi, weer een stuk meer de oude Maria dan met de vorige singles
Over oude mensen gesproken! HOI!quote:
Jij bent ouderquote:Op vrijdag 6 november 2015 10:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Over oude mensen gesproken! HOI!.
sorry
Ik weet het, ik balanceer al bijna op het randje van de afgrondquote:
quote:
Je leven is over.quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik weet het, ik balanceer al bijna op het randje van de afgrond
Nou dat wordt dus een MH!1!1!@W!wtwitter:wilbertmutsaers twitterde op vrijdag 06-11-2015 om 09:00:21Prima nieuwe single van @coldplay hoor! 'Adventure of a Lifetime' #3FM reageer retweet
Jep, gelukkig alleen nog geen kindjequote:Op vrijdag 6 november 2015 10:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je leven is over.
Je bent al helemaal huisje-boompje-beestje
Ik dacht dat ze ophielden. Heb zeker weer te vroeg gejuigd.quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:46 schreef Bronson het volgende:
Nou dat wordt dus een MH!1!1!@W!wtwitter:wilbertmutsaers twitterde op vrijdag 06-11-2015 om 09:00:21Prima nieuwe single van @coldplay hoor! 'Adventure of a Lifetime' #3FM reageer retweet
Hoi Marije, lang niet gezien hier!quote:
En vast weer 100 3FM Presents-concerten erachteraan!!1!!11111!quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:46 schreef Bronson het volgende:
SR zal er ook wel van in het teken staanquote:Op vrijdag 6 november 2015 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze komen in december ook met een nieuw album. Wordt vast integraal gedraaid straks op 3FM met geluid van fappende dj's en luisteraars erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |