SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
RED ONS HENNIEGOD![]()
Chemie, welke chemievan Frank de Boer is al wel een tijdje uitgewerkt..
Lijkt mij het beste voor beide partijen dat hij volgend seizoen wat anders gaat doet.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Alles op de competitie gooien met toekomstig wereldtoppers als Bazoer, Tete, Riedewald, Veltman, Klaassen, El Ghazi en de rest.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:07 schreef Gruisman het volgende:
1 van de 8 Europese wedstrijden gewonnen![]()
![]()
![]()
Die verdediging staat sowieso wel redelijk de laatste wekenquote:Op donderdag 5 november 2015 21:11 schreef JimmyManna het volgende:
Tete was weer geweldig. Kwam niemand langs.
Daarmee is alles wat goed was wel genoemd.![]()
Die Gudelj kan ook echt niet voetballen he? Geeft nooit een steekpass of maakt een mooie actie. Alleen maar terug breed of tikkies uitdelen.
En die kutFrank laat hem maar staanOh.![]()
Tete moet alleen nog leren dat hij ook op moet bouwen. Dat heb ik hem nog nooit zien doen. Nu is het nog een simpele bal afpakker.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:11 schreef JimmyManna het volgende:
Tete was weer geweldig. Kwam niemand langs.
Daarmee is alles wat goed was wel genoemd.![]()
Tijd voor Sinkgravenquote:Op donderdag 5 november 2015 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Gudelj kan ook echt niet voetballen he? Geeft nooit een steekpass of maakt een mooie actie. Alleen maar terug breed of tikkies uitdelen.
En die kutFrank laat hem maar staan![]()
![]()
Gelukkig heeft hij bij getekendquote:
Ben verheugd dat we als Nederlandse club zulke toppers kunnen behouden.![]()
Jammer jongens, maar volgend jaar moet die halve finale toch wel te doen zijn.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Hoe kan Europees voetbal je nou niet boeienquote:Op donderdag 5 november 2015 21:11 schreef JimmyManna het volgende:
Verder interesseert de UC me overigens geen reet.
Dat vind ik de belangrijkste competitie. Krijg je tenminste weerstand ipv in de pauper EredivisieOh.![]()
Beker boeit jullie ook al niet. Wat blijft er dan nog over wat je wel boeit?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:11 schreef JimmyManna het volgende:
Verder interesseert de UC me overigens geen reet.Feyenoord Rotterdam![]()
Nee een middenveld Bazoer-Klaassen-Gudelj is teveel van hetzelfde en te weinig creatief.quote:
Bazoer-Klaassen-Sinkgraven en het gaat lopen. Zo moeilijk is het niet allemaalOh.![]()
Sinkgraven is sowieso 10x beter dan die Servische houthakker. Sinkgraven is zo enorm groot flamboyant talent. Echt een genot om naar te kijkenquote:Op donderdag 5 november 2015 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je slaat zowaar verstandige teksten uit.![]()
![]()
Alle spelers waar jij vertrouwen in hebt falenquote:Op donderdag 5 november 2015 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee een middenveld Bazoer-Klaassen-Gudelj is teveel van hetzelfde en te weinig creatief.
Bazoer-Klaassen-Sinkgraven en het gaat lopen. Zo moeilijk is het niet allemaal![]()
![]()
Hij is de enige Nederlandse nog actieve verdediger die daadwerkelijk kan verdedigen.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:12 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Tete moet alleen nog leren dat hij ook op moet bouwen. Dat heb ik hem nog nooit zien doen. Nu is het nog een simpele bal afpakker.
Maar goed, dat is ineens niet belangrijk blijkbaar. Als een back meevoetbalt, altijd maar opkomt maar niet erg goed kan verdedigen (Janmaat, Wiel, etc) bashen we ze omdat ze niet kunnen verdedigen, maar als een back wel kan verdedigen maar minder vaak opkomt, dan vinden we ineens dat hij meer moet meevoetballen.
Zo kan je bij iedere stelling gewoon naar believen een argument verzinnen.![]()
Gudelj is een kat in de zak.
Met name voor Drank, geen idee wat hij daar in gezien heeft.
Dynamische beuker met ervaring? Ik zie eerder een meisje wat bang is om vies te worden.
Servische slagert
Narf!![]()
Waar heeft Marc die Younes vandaan getoverd joh? Dat dit talent met zoveel potentieel niet bij andere clubs is opgevallen joh! Wat een goudhaantje!quote:![]()
Wordt niet warm of koud van Molde of Fenerbahce, sorry.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kan Europees voetbal je nou niet boeien
Dat vind ik de belangrijkste competitie. Krijg je tenminste weerstand ipv in de pauper Eredivisie![]()
Jarenlange ervaring bij clubs als NAC en AZquote:Op donderdag 5 november 2015 21:16 schreef Sickert het volgende:
Gudelj is een kat in de zak.
Met name voor Drank, geen idee wat hij daar in gezien heeft.
Dynamische beuker met ervaring? Ik zie eerder een meisje wat bang is om vies te worden.
Servische slagert![]()
![]()
![]()
![]()
Echte toppers kunnen beide. Zie Alba, Alves, Karsdorp, Alaba, Darmian etc.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:16 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Hij is de enige Nederlandse nog actieve verdediger die daadwerkelijk kan verdedigen.
Maar goed, dat is ineens niet belangrijk blijkbaar. Als een back meevoetbalt, altijd maar opkomt maar niet erg goed kan verdedigen (Janmaat, Wiel, etc) bashen we ze omdat ze niet kunnen verdedigen, maar als een back wel kan verdedigen maar minder vaak opkomt, dan vinden we ineens dat hij meer moet meevoetballen.
Zo kan je bij iedere stelling gewoon naar believen een argument verzinnen.![]()
Het ergste is dat je weet dat ze beter kunnen, dat heb je ze immers tegen Vitesse en Roda zien doen. Dan kun je wel zeggen: ja, dat was Eredivisie, maar Fener speelde met deze wedstrijdinstelling echt niet veel beter dan menig Eredivisieclub.Amen.![]()
Wat een grap.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:18 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Echte toppers kunnen beide. Zie Alba, Alves, Karsdorp, Alaba, Darmian etc.![]()
Zoals Tete, Bazoer, Riedewald, Sinkgraven?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alle spelers waar jij vertrouwen in hebt falenOh.![]()
Voor Nac begrippen was ie wel ok. Maar dat is Lexie laat je tattoo zien Immers ook voor Ado.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:17 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Jarenlange ervaring bij clubs als NAC en AZ![]()
![]()
Bij AZ heb ik hem behalve vrije trappen en in een goed draaiend elftal weinig zien doen waardoor je hem bij Ajax zou moeten willen. Zeker voor dat geld, middelmaat niet meer niet minder.Narf!![]()
Lex was idd goed tegen Vitesse en Roda.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:19 schreef Jivis het volgende:
Het ergste is dat je weet dat ze beter kunnen, dat heb je ze immers tegen Vitesse en Roda zien doen. Dan kun je wel zeggen: ja, dat was Eredivisie, maar Fener speelde met deze wedstrijdinstelling echt niet veel beter dan menig Eredivisieclub.![]()
En wel van Roda en NEC?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:17 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Wordt niet warm of koud van Molde of Fenerbahce, sorry.Oh.![]()
Karsdorp in een rijtje met Alba,Alves,Alaba en Darmain hij hoort zelfs niet thuis bij etcquote:Op donderdag 5 november 2015 21:18 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Echte toppers kunnen beide. Zie Alba, Alves, Karsdorp, Alaba, Darmian etc.
En daarbij Tete>>+10miljoenlichtjaar>>KarsdorpNarf!![]()
Misschien dat Cruijff in zijn column eens uit kan leggen waarom zijn doelstelling van structureel overwinteren in de Champions League niet gehaald wordt en er geeneens een overwinning in de Europa League inzit. Of was zijn doel al bereikt toen hij al zijn vrienden aan een baan binnen Ajax geholpen had?![]()
Tete kan niet aanvallen. Dus dat klopt niet wat je zegt. Tete kan beter centraal gaan spelen.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:22 schreef Sickert het volgende:
[..]
Karsdorp in een rijtje met Alba,Alves,Alaba en Darmain hij hoort zelfs niet thuis bij etc
En daarbij Tete>>+10miljoenlichtjaar>>Karsdorp![]()
Je praat tegen Sunri5equote:Op donderdag 5 november 2015 21:22 schreef Sickert het volgende:
[..]
Karsdorp in een rijtje met Alba,Alves,Alaba en Darmain hij hoort zelfs niet thuis bij etc
En daarbij Tete>>+10miljoenlichtjaar>>KarsdorpOh.![]()
Eredivisie en de CL volgend jaar winnenquote:Op donderdag 5 november 2015 21:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Beker boeit jullie ook al niet. Wat blijft er dan nog over wat je wel boeit?![]()
Ik wil Tete ook niet zien aanvallen. Laat m maar mannetjes afstoppen en de bal naar de goede kleur spelen.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:23 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Tete kan niet aanvallen. Dus dat klopt niet wat je zegt. Tete kan beter centraal gaan spelen.Narf!![]()
Netto en nu ook Bergkamp zijn niet echt zijn vriendenquote:Op donderdag 5 november 2015 21:23 schreef Johnny_Angel het volgende:
Misschien dat Cruijff in zijn column eens uit kan leggen waarom zijn doelstelling van structureel overwinteren in de Champions League niet gehaald wordt en er geeneens een overwinning in de Europa League inzit. Of was zijn doel al bereikt toen hij al zijn vrienden aan een baan binnen Ajax geholpen had?RED ONS HENNIEGOD![]()
Nee. Maar ik wordt liever kampioen dan dat je een keertje een verdwaalde kwartfinale in de UL haalt. En meer dan dat haal je sowieso niet.quote:![]()
Ik verlang meer van hem. Dit is niet het niveau wat ik van een Ajacied nastreef.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:25 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik wil Tete ook niet zien aanvallen. Laat m maar mannetjes afstoppen en de bal naar de goede kleur spelen.![]()
Eerder Serano en Andersen.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoals Tete, Bazoer, Riedewald, Sinkgraven?![]()
Het meeste trieste vond ik nog dat Ajax amper aanstalten maakte om echt voor de winst te gaan. Alsof ze niet door hadden dat je nu in principe al uitgeschakeld bent.![]()
Ajax haalt geen kwartfinale in de ELquote:Op donderdag 5 november 2015 21:27 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Nee. Maar ik wordt liever kampioen dan dat je een keertje een verdwaalde kwartfinale in de UL haalt. En meer dan dat haal je sowieso niet.RED ONS HENNIEGOD![]()
Misschien waren ze in hun gedachten al bij een verlenging?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het meeste trieste vond ik nog dat Ajax amper aanstalten maakte om echt voor de winst te gaan. Alsof ze niet door hadden dat je nu in principe al uitgeschakeld bent.![]()
Serero is een prima speler (beter dan Gudelj). Vaak de beste man in de CL.quote:
Andersen speler van Ajax met beste techniek. Onder de juiste trainer die wilt voetballen bloeit hij op.
Maar jij houdt meer van fysiek dan van techniek dus we komen er niet uitOh.![]()
Ik ben realistisch jij totaal niet. Zolang die spelers die geen fysiek hebben bij lange na niet goed genoeg zijn zie Serano en Andersen dan heb je er geen kut aan.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero is een prima speler (beter dan Gudelj). Vaak de beste man in de CL.
Andersen speler van Ajax met beste techniek. Onder de juiste trainer die wilt voetballen bloeit hij op.
Maar jij houdt meer van fysiek dan van techniek dus we komen er niet uit![]()
Cruijff heeft helemaal niks met het eerste te maken. Frank is volledig zijn eigen weg gegaanquote:Op donderdag 5 november 2015 21:23 schreef Johnny_Angel het volgende:
Misschien dat Cruijff in zijn column eens uit kan leggen waarom zijn doelstelling van structureel overwinteren in de Champions League niet gehaald wordt en er geeneens een overwinning in de Europa League inzit. Of was zijn doel al bereikt toen hij al zijn vrienden aan een baan binnen Ajax geholpen had?![]()
Serero heb ik door iemand hier wel eens zien bestempelen als de nieuwe Essien. Ben ik het mee eensquote:Op donderdag 5 november 2015 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero is een prima speler (beter dan Gudelj). Vaak de beste man in de CL.
Maar jij houdt meer van fysiek dan van techniek dus we komen er niet uit
Andersen kan volgens velen hier makkelijk met het niveau Barca meedraaien. Is nu even bezig met Willem 2 maar het zal niet lang meer duren voordat hij in Catalonië speelt!![]()
Kampioenschap is even leuk maar ik heb liever dat Ajax volledig voor de EL gaatquote:Op donderdag 5 november 2015 21:27 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Nee. Maar ik wordt liever kampioen dan dat je een keertje een verdwaalde kwartfinale in de UL haalt. En meer dan dat haal je sowieso niet.Oh.![]()
Gvd, koop even wat snelheid op de vleugels of zet snelle jeugd spelers erin (Muric, Cerny). Ik word gek van die Fischer/Schöne variant![]()
![]()
Hahaha realistisch.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben realistisch jij totaal niet. Zolang die spelers die geen fysiek hebben bij lange na niet goed genoeg zijn zie Serano en Andersen dan heb je er geen kut aan.
Serero (ja zo heet hij) was vaak de beste man in de CL en vorig seizoen dus hoezo er geen kut aan hebben?
Bij Andersen is het probleem ook niet fysiek maar mentaal. Dat is zo duidelijk als watOh.![]()
Babovic de nieuwe Ronaldinhoquote:Op donderdag 5 november 2015 21:33 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Serero heb ik door iemand hier wel eens zien bestempelen als de nieuwe Essien. Ben ik het mee eens
Andersen kan volgens velen hier makkelijk met het niveau Barca meedraaien. Is nu even bezig met Willem 2 maar het zal niet lang meer duren voordat hij in Catalonië speelt!![]()
Cerny!!!! 200% ben benieuwd wanneer Real hem oppikt.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:34 schreef Syntix het volgende:
Gvd, koop even wat snelheid op de vleugels of zet snelle jeugd spelers erin (Muric, Cerny). Ik word gek van die Fischer/Schöne variant![]()
Schöne op rechtsbuiten is pure armoede inderdaad.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:34 schreef Syntix het volgende:
Gvd, koop even wat snelheid op de vleugels of zet snelle jeugd spelers erin (Muric, Cerny). Ik word gek van die Fischer/Schöne variantOh.![]()
Babovicquote:Op donderdag 5 november 2015 21:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Babovic de nieuwe Ronaldinho![]()
![]()
Schöne op rechtsbuiten idd en Viergever in het centrumquote:Op donderdag 5 november 2015 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schöne op rechtsbuiten is pure armoede inderdaad.![]()
![]()
KutMarc die er niks van kan.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:36 schreef Syntix het volgende:
[..]
Schöne op rechtsbuiten idd en Viergever in het centrum
Ook geen goede tweede spitsOh.![]()
Gelukkig heeft Viergever een contact t/m 2018quote:Op donderdag 5 november 2015 21:36 schreef Syntix het volgende:
[..]
Schöne op rechtsbuiten idd en Viergever in het centrum![]()
En dan zie je zo'n dikkerd 2 goals maken bij augsburg. Maar dat is geen 100% fitte prof natuurlijk Frank..Narf!![]()
Wie is de eerste goede eigenlijk?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
KutMarc die er niks van kan.
Ook geen goede tweede spits![]()
Rick mag de veters van Ricardo nog niet eens strikkenquote:Op donderdag 5 november 2015 21:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Karsdorp de nieuwe van Rhijn![]()
Messi, de nieuwe Milikquote:Op donderdag 5 november 2015 21:39 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wie is de eerste goede eigenlijk?Oh.![]()
Ja joh, nog meer kneusjes uit die zielige jeugd erin.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:34 schreef Syntix het volgende:
Ja poeh. Die Tete, Riedewald en Bazoer wat een kneusjes zeg!!!quote:Op donderdag 5 november 2015 21:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja joh, nog meer kneusjes uit die zielige jeugd erin.
Gelukkig hebben we de toppers Gudelj en Viergever aangetrokken zodat Ajax nog enig niveau heeftOh.![]()
Goeie aankopen , die kan je er prima bij hebben als back-upquote:Op donderdag 5 november 2015 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja poeh. Die Tete, Riedewald en Bazoer wat een kneusjes zeg!!!
Gelukkig hebben we de toppers Gudelj en Viergever aangetrokken zodat Ajax nog enig niveau heeftRED ONS HENNIEGOD![]()
Zo zie je maar dat zelfs Mongooltjes zo nu en dan gelijk hebben. Heel goed van jequote:Op donderdag 5 november 2015 21:40 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Rick mag de veters van Ricardo nog niet eens strikken![]()
Brede selectie godquote:Op donderdag 5 november 2015 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Goeie aankopen , die kan je er prima bij hebben als back-upOh.![]()
Dus het was crap vandaag... volgens de conjunctuur van dit seizoen, gaan wij dus een pak slaag krijgen zondag.
BFF met GGMM![]()
Kans is vrij groot ja.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:48 schreef DonRaja het volgende:
Dus het was crap vandaag... volgens de conjunctuur van dit seizoen, gaan wij dus een pak slaag krijgen zondag.![]()
Ik stel voor dat wij het gaan doenquote:Op donderdag 5 november 2015 21:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kwantiteit voor Kwaliteit .
Cruijff is het daar mee eensOh.![]()
Ze gaan ons niet aannemen . Wij zijn namelijk geen vriendjes met Netto en Frankquote:Op donderdag 5 november 2015 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat wij het gaan doenRED ONS HENNIEGOD![]()
FOK! Knokploegquote:Op donderdag 5 november 2015 21:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze gaan ons niet aannemen . Wij zijn namelijk geen vriendjes met Netto en FrankOh.![]()
Ja, voor een selfie...quote:Op donderdag 5 november 2015 21:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rens heeft ze al tegen de muur gezetBFF met GGMM![]()
Wat stond Klaassen als een achterlijke idioot te schreeuwen na die actie van Younes in de slotfase op de paalMeneer loopt alleen maar te zeiken en te janken en zelf presteert hij niks sinds hij die band draagt.
Snelle Egel![]()
Al jarenlang blijkt onze eigen jeugd gewoon beter te presteren dan al onze aankopen. Aankoopbeleid is dan ook dramatischGasten zoals Gudelj, Viergever en zelfs Schöne (oké die heeft nog vaak meerwaarde gehad) moeten niet als bankzitters/opvulling worden gehaald. Kwaliteitsaankopen svp.
![]()
Cillessen is een goede aankoop geweest.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:00 schreef Syntix het volgende:
Al jarenlang blijkt onze eigen jeugd gewoon beter te presteren dan al onze aankopen. Aankoopbeleid is dan ook dramatischGasten zoals Gudelj, Viergever en zelfs Schöne (oké die heeft nog vaak meerwaarde gehad) moeten niet als bankzitters/opvulling worden gehaald. Kwaliteitsaankopen svp.
BFF met GGMM![]()
Beetje rustig over de nieuwe Bergkamp hè. Heul veul potentie de jongen, beter dan Guardado volgens sommigen.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:00 schreef S0nic het volgende:
Wat stond Klaassen als een achterlijke idioot te schreeuwen na die actie van Younes in de slotfase op de paalMeneer loopt alleen maar te zeiken en te janken en zelf presteert hij niks sinds hij die band draagt.
![]()
Uiteraard zijn er uitzonderingen... maar over het geheel genomen...quote:Op donderdag 5 november 2015 22:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Cillessen is een goede aankoop geweest.![]()
Hallo Sunri5e, je zit op je verkeerde accountquote:Op donderdag 5 november 2015 22:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Beetje rustig over de nieuwe Bergkamp hè. Heul veul potentie de jongen, beter dan Guardado volgens sommigen.
Oh.![]()
Ik kan er inderdaad zo snel ook niet veel meer bedenken. Kom dan al snel bij Suarez uit.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:01 schreef Syntix het volgende:
[..]
Uiteraard zijn er uitzonderingen... maar over het geheel genomen...BFF met GGMM![]()
LOLquote:Op donderdag 5 november 2015 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hallo Sunri5e, je zit op je verkeerde account![]()
Dat bedoel ik. Die speelt dan nu ook bij Barcelona en is gewoon wereldtop. Sinkgraven heb ik nog wel vertrouwen in. Gudelj toonde vandaag maar weer eens aan dat als het even iets sneller gaat hij een te lage handelingssnelheid heeft.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan er inderdaad zo snel ook niet veel meer bedenken. Kom dan al snel bij Suarez uit.![]()
Iets sneller, heb jij de wedstrijd gemist?quote:Op donderdag 5 november 2015 22:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Die speelt dan nu ook bij Barcelona en is gewoon wereldtop. Sinkgraven heb ik nog wel vertrouwen in. Gudelj toonde vandaag maar weer eens aan dat als het even iets sneller gaat hij een te lage handelingssnelheid heeft.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Terwijl jullie een poosje toch een erg goede scouting hebben gehad: Maxwell, Trabelsi, die ene Roemeen, Ibrahimovic...quote:Op donderdag 5 november 2015 22:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Die speelt dan nu ook bij Barcelona en is gewoon wereldtop. Sinkgraven heb ik nog wel vertrouwen in. Gudelj toonde vandaag maar weer eens aan dat als het even iets sneller gaat hij een te lage handelingssnelheid heeft.BFF met GGMM![]()
Ja maar dat mag niet meer van Johanquote:Op donderdag 5 november 2015 22:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Terwijl jullie een poosje toch een erg goede scouting hebben gehad: Maxwell, Trabelsi, die ene Roemeen, Ibrahimovic...![]()
![]()
Ja bedankt he, dat was ongeveer in de tijd dat Feyenoord voor het laatst kampioen is geworden.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Terwijl jullie een poosje toch een erg goede scouting hebben gehad: Maxwell, Trabelsi, die ene Roemeen, Ibrahimovic...![]()
Die paar keer dat hij nu werd ingespeeld op het middenveld en hij meteen de bal verloor. Ja, dat is even iets anders dan in de eredivisie.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Iets sneller, heb jij de wedstrijd gemist?![]()
Jammer dat El Ghazi geblesseerd is tegen Feyenoord, echt een aderlating. Nu zal het aanvallend wel weer een lastig verhaal worden.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Beenhakkergodquote:Op donderdag 5 november 2015 22:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Terwijl jullie een poosje toch een erg goede scouting hebben gehad: Maxwell, Trabelsi, die ene Roemeen, Ibrahimovic...Oh.![]()
Je meent serieus dat je El Ghazi mist tegen ons? Ik had graag gezien dat hij had kunnen spelen. Die koekenbakker presteert echt helemaal niets.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:18 schreef Shreyas het volgende:
Jammer dat El Ghazi geblesseerd is tegen Feyenoord, echt een aderlating. Nu zal het aanvallend wel weer een lastig verhaal worden.![]()
Topscorer van Ajax, altijd dreigend, kan met geniale acties een wedstrijd beslissenquote:Op donderdag 5 november 2015 22:32 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Je meent serieus dat je El Ghazi mist tegen ons? Ik had graag gezien dat hij had kunnen spelen. Die koekenbakker presteert echt helemaal niets.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
geef een tegen argumentquote:Op donderdag 5 november 2015 22:40 schreef Sunri5e het volgende:
Heb ik toch gelijk:
De Boer: ‘We hebben talenten die naar topniveau kunnen groeien’
of stop met alles in je leven, zou al helemaal beter zijn![]()
Van Persie zegt dat hij het niet begrijpt waarom de Ajax fans hem in Oranje wel toejuichen
Uhm, spreek voor jezelf.![]()
Zou hij echt niet doorhebben dat er bij Oranje geen voetbalfans op de tribunes zitten...quote:Op donderdag 5 november 2015 22:44 schreef Brammess het volgende:
Van Persie zegt dat hij het niet begrijpt waarom de Ajax fans hem in Oranje wel toejuichen
Uhm, spreek voor jezelf.
BFF met GGMM![]()
alleen maar chauvanistisch kut volkquote:Op donderdag 5 november 2015 22:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou hij echt niet doorhebben dat er bij Oranje geen voetbalfans op de tribunes zitten...
Als je dat volk vraagt wie er op doel staat zal 3 kwart met Van Der Sar antwoorden![]()
Bij wedstrijden van Oranje zitten toch, naast die paar clowns, vooral mensen op gratis sponsorkaarten?quote:Op donderdag 5 november 2015 22:46 schreef Brammess het volgende:
[..]
alleen maar chauvanistisch kut volk
Als je dat volk vraagt wie er op doel staat zal 3 kwart met Van Der Sar antwoordenVan alles is weer waardeloos.![]()
klopt, als je scheidsrechter bent van een amateurvereniging kan je gratis kaarten aanvragen.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:50 schreef Oldground het volgende:
[..]
Bij wedstrijden van Oranje zitten toch, naast die paar clowns, vooral mensen op gratis sponsorkaarten?
zelfs voor niet uitverkochte ajax wedstrijden soms![]()
Incidentje, we spelen meer goede dan slechte wedstrijdenquote:Op donderdag 5 november 2015 23:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
offday volgens de boer
kan gebeurenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Oftewel verwacht maar zo min mogelijk veranderingen tov vandaagquote:De Boer: 'We moeten zorgen dat we vertrouwen krijgen. Ik ben ervan overtuigd dat dat gaat komen, maar vandaag was dat niet terug te zien.'Viergeverquote:'De halve finale is nog altijd een mooi streven, maar zoals het er nu naar uit ziet moeten we eerst zelf twee keer winnen en afwachten.'
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ja leuk, nu hebben we het niet meer in de hand
Veel te dure EL-kaart gekocht voor deze zaadwedstrijd.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Moet gezegd: Tete was, weer, echt een baas. Bazoer kon er mee door. De rest van het team kun je net zo goed niet opstellen.![]()
Bij Ajax moeten ze toch wel met afstand de grootste plaat van NL voor hun kop hebben. Wat een hoop stront komt daar wekelijks uit zeg. Structureel laatste 16 CL, halve finale EL. Gedomineerd blablablaquote:Op donderdag 5 november 2015 23:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oftewel verwacht maar zo min mogelijk veranderingen tov vandaag
[..]
Viergever![]()
Zondag:quote:Op donderdag 5 november 2015 23:38 schreef Tchock het volgende:
Moet gezegd: Tete was, weer, echt een baas. Bazoer kon er mee door. De rest van het team kun je net zo goed niet opstellen.
Onana, Tete, Heitinga, van Der hoorn, Boilesen, Nouri, Van der Beek, Bazoer, Cerny, Sanogo, Muric.![]()
Leuk doel voor op de heel lange termijn, maar het is toch goddomme bizar om voor dit seizoen het idee te hebben dat je de halve finale haaltquote:Op donderdag 5 november 2015 23:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bij Ajax moeten ze toch wel met afstand de grootste plaat van NL voor hun kop hebben. Wat een hoop stront komt daar wekelijks uit zeg. Structureel laatste 16 CL, halve finale EL. Gedomineerd blablabla
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat is dat trouwens met de sfeer in de Arena? Het was natuurlijk altijd al niet best, maar het is nu net of ze in een aula voetballen.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Boycot deel van de harde kernquote:Op donderdag 5 november 2015 23:59 schreef DonDruiper het volgende:
Wat is dat trouwens met de sfeer in de Arena? Het was natuurlijk altijd al niet best, maar het is nu net of ze in een aula voetballen.![]()
Voor hoelang? Heb me mateloos geërgerd aan de turken die boven alles uit kwamen.quote:
En ik kan wel in m'n eentje gaan bleren, maar een georganiseerde groep werkt toch beter.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
de turken waren lekker aanwezig hahajaquote:Op vrijdag 6 november 2015 00:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Voor hoelang? Heb me mateloos geërgerd aan de turken die boven alles uit kwamen.
En ik kan wel in m'n eentje gaan bleren, maar een georganiseerde groep werkt toch beter.![]()
Is waarschijnlijk binnenkort weer voorbij.quote:Op vrijdag 6 november 2015 00:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Voor hoelang? Heb me mateloos geërgerd aan de turken die boven alles uit kwamen.
En ik kan wel in m'n eentje gaan bleren, maar een georganiseerde groep werkt toch beter.![]()
Het Nederlands voetbal is doodziek.quote:Op vrijdag 6 november 2015 00:40 schreef Oldground het volgende:
De EL was de minst belangrijke overgebleven prijs, of niet?
Het landskampioenschap is het beste wat er nog te winnen valt, een soort poedelprijs is dat. Dan ben je de minst kreupele van alle manken.![]()
Vak 410 was boos om de filesquote:Op donderdag 5 november 2015 23:59 schreef DonDruiper het volgende:
Wat is dat trouwens met de sfeer in de Arena? Het was natuurlijk altijd al niet best, maar het is nu net of ze in een aula voetballen.![]()
twitter:JurrVanWessem twitterde op donderdag 05-11-2015 om 22:49:03Eigenlijk is #Ajax het Staphorst van het Europese voetbal geworden. De zeer fanatieke aanhang blijft geloven maar de wereld is veranderd. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
amenquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:51 schreef Tchock het volgende:
twitter:JurrVanWessem twitterde op donderdag 05-11-2015 om 22:49:03Eigenlijk is #Ajax het Staphorst van het Europese voetbal geworden. De zeer fanatieke aanhang blijft geloven maar de wereld is veranderd. reageer retweet
![]()
![]()
De Boer vindt dat Ajax genoeg kwaliteit heeft om te overwinteren http://nu.nl/voetbal/4159(...)ft-overwinteren.html (via @NUnl)
Tuurlijk Frank, lekker blijven modderen. Het zit er wel in maar komt er niet uit door gebrek aan ervaring. En tegen de tijd dat er wel ervaring is worden de toppers weg gekocht! En kopen dat is nou net wat jij en Netto verkeerd doen!
Te jonge talenten halendie heb je zelf al. Haal toch eens een beer van 32 uit zuid-amerika een vent!
Narf!![]()
Niks mis met die ambities, maar als ze dan spelers als Viergever en Gudelj halen strookt dat weer totaal niet ermee.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bij Ajax moeten ze toch wel met afstand de grootste plaat van NL voor hun kop hebben. Wat een hoop stront komt daar wekelijks uit zeg. Structureel laatste 16 CL, halve finale EL. Gedomineerd blablabla
Ajax wilde ook het beste jonge elftal van Europa hebben, maar slaan vervolgens een heel continent over waar gigantisch veel talent zit. De leiding bij Ajax is zo incompetent
Oh.![]()
Zie dat het geen verkeerde keuze was om naar de Foo Fighters te gaan ipv 200 meter verderop te zitten.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Concerten verkiezen boven voetbalquote:Op vrijdag 6 november 2015 08:14 schreef Pedroso het volgende:
Zie dat het geen verkeerde keuze was om naar de Foo Fighters te gaan ipv 200 meter verderop te zitten.
Oh.![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2015 08:14 schreef Pedroso het volgende:
Zie dat het geen verkeerde keuze was om naar de Foo Fighters te gaan ipv 200 meter verderop te zitten.![]()
![]()
Beter dan 90 minuten lang zingende Turken aanhoren.quote:Op vrijdag 6 november 2015 08:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Concerten verkiezen boven voetbalVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Je bent zelf een zingende Turk.quote:Op vrijdag 6 november 2015 08:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter dan 90 minuten lang zingende Turken aanhoren.Oh.![]()
Die was volgens sommigen hier niet goed genoeg.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:44 schreef Bronson_ het volgende:
Met Ziyech hadden we de finale gehaald.![]()
![]()
![]()
Tete![]()
0 gehouden![]()
gudelj![]()
![]()
op naar zondag
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
El Ghazi mist Klassieker, zegt De Boer. En Fischer heeft een 'ijsbeentje', maar dat ziet er voor zondag wel goed uitFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Heeft hij al jaren.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:18 schreef mokkiemok het volgende:
El Ghazi mist Klassieker, zegt De Boer. En Fischer heeft een 'ijsbeentje', maar dat ziet er voor zondag wel goed uit![]()
Beetje gay wel.quote:Op vrijdag 6 november 2015 08:14 schreef Pedroso het volgende:
Zie dat het geen verkeerde keuze was om naar de Foo Fighters te gaan ipv 200 meter verderop te zitten.![]()
Bij de Foo Fighters weet je tenminste dat je een vette show krijgt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 08:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Concerten verkiezen boven voetbalBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
quote:Gearresteerde relschoppers moeten alsnog Ajax-Fenerbahçe kijken
Supersnelrecht levert pittige straffen op
Veertien relschoppers die gisteren voor aanvang van Ajax-Fenerbahçe zijn opgepakt, moeten de wedstrijd van de rechter alsnog bekijken. Twee van hen zijn zelfs veroordeeld tot het terugkijken van het complete Europacupseizoen van Ajax. Justitie paste supersnelrecht toe op de hooligans.
Het Openbaar Ministerie hoopt op een afschrikwekkend effect: “Deze pittige straffen bewijzen hoe effectief een lik-op-stuk-beleid is. Reken maar dat deze jongens de volgende keer wel twee keer nadenken.”Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Daar zou ik depressief van wordenquote:
Wat een kutpot was het weer zeg
Maar 410 is nog steeds boos dus?![]()
Zou dit ook werken bij een verkrachting? Dat ze dan de verkrachting terug moeten zien?quote:
Of met acteurs als het niet op film staat.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik begrijp echt niet dat je zoiets als professioneel sportman nog durft te zeggen na één overwinning in acht Europese wedstrijden. En het is niet alsof Ajax al tegen één club van formaat heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 6 november 2015 07:50 schreef Sickert het volgende:
De Boer vindt dat Ajax genoeg kwaliteit heeft om te overwinteren http://nu.nl/voetbal/4159(...)ft-overwinteren.html (via @NUnl)![]()
Blijft vreemd ja maar zolang het theoretisch mogelijk is zal hij dat wel volhoudenquote:Op vrijdag 6 november 2015 11:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet dat je zoiets als professioneel sportman nog durft te zeggen na één overwinning in acht Europese wedstrijden. En het is niet alsof Ajax al tegen één club van formaat heeft gespeeld.![]()
Je kunt ook wel zeggen dat het nog steeds mogelijk is om door te gaan maar als je ploeg keer op keer op keer niet weet te winnen van zeer matige tegenstanders die nog niet eens bij de Europese subtop horen kun je echt niet beweren dat je het niveau aan kan.quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft vreemd ja maar zolang het theoretisch mogelijk is zal hij dat wel volhouden
Het lijkt struisvogelgedrag. Gewoon zo lang mogelijk je kop in het zand steken en ontkennen dat er problemen zijn.![]()
quote:Frank de Boer legde na afloop de vinger op de zere plek voor de camera van Fox Sports. 'Het heeft niet aan de inzet gelegen vanavond. Aan de kwaliteit wel vandaag. En dan kom je niet tot het gewenste spel. We kwamen steeds in duels terecht omdat we de bal zo snel verloren. Dan zie je dat zij vier, vijf jaar verder zijn, qua ervaring en fysiek. Omdat wij zo slordig waren in balbezit kom, kwamen we in hun spelletje terecht. We hebben eigenlijk niets gebracht in balbezit, dan krijg je zo'n wedstrijd. In de tweede helft was het iets beter, maar waren wij nog steeds heel pover in balbezit. Dan kom je niet aan voetballen toe. Dat moet beter en kunnen we ook beter. Ik ben ervan overtuigd dat dat wel gaat komen, maar vandaag hadden we dat in ieder geval niet.'FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dit soort gejank na een kutpotquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Fixedquote:Op vrijdag 6 november 2015 12:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit soort gejank na anderhalf kutseizoen![]()
wat is dezequote:Op vrijdag 6 november 2015 12:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Duidelijk verhaal. De beste met afstand in de Eredivisie![]()
![]()
Natuurlijk. Hij wilt ook elke wedstrijd voetballen zoals tegen Roda. Laten we sowieso even afwachten tot en met de winterstop. Er zijn maar een paar clubs op aarde die constant presteren, dus hier is niks ergs aan.quote:![]()
Frank de Boer deed ook zijn beklag over het veld gisteren.
Gras is groen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Inderdaad niks ernstig. 1 van de laatste 8 Europese wedstrijden winnen kan altijd gebeuren.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:52 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Natuurlijk. Hij wilt ook elke wedstrijd voetballen zoals tegen Roda. Laten we sowieso even afwachten tot en met de winterstop. Er zijn maar een paar clubs op aarde die constant presteren, dus hier is niks ergs aan.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
En het niveau van gisteren schijnt ook incidenteel te zijnquote:Op vrijdag 6 november 2015 12:57 schreef Seam het volgende:
[..]
Inderdaad niks ernstig. 1 van de laatste 8 Europese wedstrijden winnen kan altijd gebeuren..
![]()
Precies, dit is tenslotte de beste selectie sinds jaren.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En het niveau van gisteren schijnt ook incidenteel te zijn.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Volgens enkelen hier zat er een stijgende lijn in en kom er alleen nog maar gewonnen worden van Fener.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En het niveau van gisteren schijnt ook incidenteel te zijn.
![]()
Gudelj en Klaassen zijn weer herenigd dus dat is dolle boel. God, wat waren die heerlijk slecht. Vooral eerstgenoemde wist echt totaal niet wat hij op het voetbalveld deed.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Volgens enkelen hier zat er een stijgende lijn in en kom er alleen nog maar gewonnen worden van Fener.![]()
Als je verliest van Feyenoord is het hek van de dam hoor.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gudelj en Klaassen zijn weer herenigd dus dat is dolle boel. God, wat waren die heerlijk slecht. Vooral eerstgenoemde wist echt totaal niet wat hij op het voetbalveld deed.![]()
Het probleem lijkt me duidelijk. We zijn afhankelijk van tieners als Bazoer om ons middenveld te leiden. Ja, zulke jonge spelers hebben ook wel eens een mindere dag. Hebben we nog geluk dat Tete eigenlijk vrij constant een hoog niveau haalt, wat absurd is voor zo'n jongen die net komt kijken. Van Gudelj kunnen we toch inmiddels wel concluderen dat hij niet de gewenste controleur op het middenveld is. Eigenlijk een soort Ruud Vormer die één keer in de tien wedstrijden een bal in de kruising ramt, die gozer.![]()
Ach, voor mij is het hek al langer van het dammetje. Laf voetbal en alles staat bol van zekerheidjes inbouwen. Minstens zeven verdedigers in je selectie als iedereen fit is, dat is ook enorm ridicuul.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als je verliest van Feyenoord is het hek van de dam hoor.![]()
Bazoer opgeroepen voor Oranje
El Ghazi genomineerd voor 'Golden Boy':FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:16 schreef mokkiemok het volgende:
El Ghazi genomineerd voor 'Golden Boy':![]()
![]()
![]()
Milik ook afgelopen jaar.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:16 schreef mokkiemok het volgende:
Bazoer opgeroepen voor Oranje
El Ghazi genomineerd voor 'Golden Boy':![]()
Dit idee zeg maar.quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:47 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Zou dit ook werken bij een verkrachting? Dat ze dan de verkrachting terug moeten zien?
Of met acteurs als het niet op film staat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
ik was net te laat met de radio wat harder te zetten en kan er ook geen nieuwsbericht over vinden.... Maar hoorde ik nou dat Robben bedankt heeft, iemand meer info?quote:Ajax is met zes spelers in de definitieve selectie van Oranje hofleverancier. Cillessen, Bazoer, Tete, Veltman, Riedewald en Klaassen kregen allen een uitnodiging. ten opzichte van de voorselectie is Bazoer erbij gekomen en valt Anwar El Ghazi af. De buitenspeler liep donderdag een blessure op.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Duidelijk verhaal. De beste met afstand in de Eredivisie en niet goed genoeg voor Europa.![]()
PSV is voetballend zoveel beter.![]()
Ruud fucking Vormer. Ik ben bang dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:05 schreef Kopsterk het volgende:
Het probleem lijkt me duidelijk. We zijn afhankelijk van tieners als Bazoer om ons middenveld te leiden. Ja, zulke jonge spelers hebben ook wel eens een mindere dag. Hebben we nog geluk dat Tete eigenlijk vrij constant een hoog niveau haalt, wat absurd is voor zo'n jongen die net komt kijken. Van Gudelj kunnen we toch inmiddels wel concluderen dat hij niet de gewenste controleur op het middenveld is. Eigenlijk een soort Ruud Vormer die één keer in de tien wedstrijden een bal in de kruising ramt, die gozer.![]()
Komt net terug van een blessure dus ik snap wel dat die geen zin heeft in die zinloze oefenpotjesquote:Op vrijdag 6 november 2015 13:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik was net te laat met de radio wat harder te zetten en kan er ook geen nieuwsbericht over vinden.... Maar hoorde ik nou dat Robben bedankt heeft, iemand meer info?![]()
ja ik snap het wel, maar het was nog niet officieel, en dacht net te horen dat Robben had bedankt. Dus vandaar, maar kon het niet goed horen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Komt net terug van een blessure dus ik snap wel dat die geen zin heeft in die zinloze oefenpotjesFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat blijkt toch of niet?quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:57 schreef Seam het volgende:
[..]
Inderdaad niks ernstig. 1 van de laatste 8 Europese wedstrijden winnen kan altijd gebeuren.![]()
[..]
Duidelijk verhaal. De beste met afstand in de Eredivisie en niet goed genoeg voor Europa.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
[..]
Duidelijk verhaal. De beste met afstand in de Eredivisie en niet goed genoeg voor Europa.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Kap met deze satire.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Duidelijk verhaal. De beste met afstand in de Eredivisie en niet goed genoeg voor Europa.![]()
Nou ja, dat laten ze niet echt zien he.quote:
Denk dat hun topvorm wel hoger is dan de topvorm van Ajax.![]()
In topwedstrijden wel. Alleen hun mentaliteit tegen de kleintjes is nogal kut.quote:Op vrijdag 6 november 2015 14:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nou ja, dat laten ze niet echt zien he.
Denk dat hun topvorm wel hoger is dan de topvorm van Ajax.![]()
Valt wel mee, we moeten nu niet doen alsof het allemaal zo geweldig is dat ze winnen van United en Wolfsburg. Ajax heeft in het verleden ook topwedstrijden gewonnen van Barcelona, United en City, kan gebeuren. Daarbij vergeten we al snel wat PSV afgelopen keren in de EL heeft gedaan.quote:Op vrijdag 6 november 2015 14:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In topwedstrijden wel. Alleen hun mentaliteit tegen de kleintjes is nogal kut.
Heeft uiteraard gewoon met motivatie te maken of de houding "we doen het wel even" tegen de kleintjes. Hier hebben Ajax en PSV beiden last van. Zoals ik al zei ik denk dat de topvorm van PSV momenteel iets hoger ligt dan bij Ajax.![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2015 14:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Valt wel mee, we moeten nu niet doen alsof het allemaal zo geweldig is dat ze winnen van United en Wolfsburg. Ajax heeft in het verleden ook topwedstrijden gewonnen van Barcelona, United en City, kan gebeuren. Daarbij vergeten we al snel wat PSV afgelopen keren in de EL heeft gedaan.
Heeft uiteraard gewoon met motivatie te maken of de houding "we doen het wel even" tegen de kleintjes. Hier hebben Ajax en PSV beiden last van. Zoals ik al zei ik denk dat de topvorm van PSV momenteel iets hoger ligt dan bij Ajax.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ajax is nog niet in topvorm geweest, dus dat kan je niet zeggen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 14:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Valt wel mee, we moeten nu niet doen alsof het allemaal zo geweldig is dat ze winnen van United en Wolfsburg. Ajax heeft in het verleden ook topwedstrijden gewonnen van Barcelona, United en City, kan gebeuren. Daarbij vergeten we al snel wat PSV afgelopen keren in de EL heeft gedaan.
Heeft uiteraard gewoon met motivatie te maken of de houding "we doen het wel even" tegen de kleintjes. Hier hebben Ajax en PSV beiden last van. Zoals ik al zei ik denk dat de topvorm van PSV momenteel iets hoger ligt dan bij Ajax.
En PSV is gewoon 2x lucky.![]()
Das al jaren terug. Het gaat om dit seizoen waarin PSV al 4 keer een topwedstrijd heeft weten te winnen en Ajax nog helemaal niets heeft laten zien.quote:Op vrijdag 6 november 2015 14:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heeft uiteraard gewoon met motivatie te maken of de houding "we doen het wel even" tegen de kleintjes. Hier hebben Ajax en PSV beiden last van. Zoals ik al zei ik denk dat de topvorm van PSV momenteel iets hoger ligt dan bij Ajax.![]()
Laten we PSV nou niet de hemel in prijzen, feiten zijn dat PSV nog niet is overwintert in Europa, en Ajax 1ste staat in de eredivisie met 28 punten (9 winst 1 gelijk 1 verlies 30 doelpunten voor en 5 tegen; waarvan 2 van PSV) en PSV derde staat met 24 punten (7 winst 3 gelijk 1 verlies en 29 doelpunten voor en 13 tegen; waarvan 1 van Ajax).quote:Op vrijdag 6 november 2015 14:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Das al jaren terug. Het gaat om dit seizoen waarin PSV al 4 keer een topwedstrijd heeft weten te winnen en Ajax nog helemaal niets heeft laten zien.
[ Bericht 3% gewijzigd door mokkiemok op 06-11-2015 14:41:53 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bla die bla die bla, allemaal hele mooie analyses en zo maar zondag rollen wij die kakkies gewoon op gvd %$#@&*!![]()
![]()
rot opquote:Op vrijdag 6 november 2015 14:54 schreef WhateverWhatever het volgende:
Bla die bla die bla, allemaal hele mooie analyses en zo maar zondag rollen wij die kakkies gewoon op gvd %$#@&*!
[ afbeelding ]![]()
niet alles hoeft met een plaatje.....quote:Op vrijdag 6 november 2015 14:54 schreef WhateverWhatever het volgende:
Bla die bla die bla, allemaal hele mooie analyses en zo maar zondag rollen wij die kakkies gewoon op gvd %$#@&*!
[ afbeelding ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Net weer het bericht op de radio gehoord, Robben heeft niet bedankt maar hij zal waarschijnlijk niet volop in actie komen.
Even terzijde, carry onFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Vooralsnog staat Ajax na ⅓ van de competitie gespeeld eerste, met vier punten en +9 doelsaldo voor op datzelfde PSV.quote:Op vrijdag 6 november 2015 14:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Das al jaren terug. Het gaat om dit seizoen waarin PSV al 4 keer een topwedstrijd heeft weten te winnen en Ajax nog helemaal niets heeft laten zien.
Uiteindelijk krijg je daar de schaal voor en niet het aantal gewonnen onderlinge duels.![]()
http://www.catenaccio.nl/(...)kan-maken-in-europa/
Interessant stuk en dat bevestigt ook het probleem van Ajax wat betreft de sterkere tegenstanders.![]()
quote:El Ghazi weken uitgeschakeld
Voor Anwar El Ghazi duurde de Europa League-wedstrijd tegen Fenerbahce slechts een half uur. De rechtsbuiten moest zich laten vervangen na een ongelukkig glij-momentje op de middellijn.
El Ghazi wilde zich omdraaien om vrij te lopen, maar gleed daarbij met zijn rechtervoet uit. Dat leverde hem enkelklachten op. Hij werd behandeld en kwam nog kort in het veld, maar uiteindelijk moest Lasse Schöne de ongelukkige aanvaller komen vervangen.
De kwetsuur is een streep door de rekening voor Frank de Boer en El Ghazi. Zondagmiddag staat alweer De Klassieker tegen Feyenoord op het programma. Die wedstrijd miste El Ghazi in de beker ook al door een griepje. De diagnose van zijn huidige blessure zal vast en zeker na afloop worden gesteld.
Update - 20.10 uur
Na Anwar El Ghazi heeft ook Viktor Fischer de wedstrijd tegen Fenerbahce niet af kunnen maken. Na een duel met Simon Kjaer kreeg de Deen last van zijn bovenbeen en dat liep hij er niet meer uit. Amin Younes kwam hem vervangen. Van zowel Fischer als El Ghazi is niet duidelijk of zij de Klassieker missen.
Update - 20.10 uur
Na Anwar El Ghazi heeft ook Viktor Fischer de wedstrijd tegen Fenerbahce niet af kunnen maken. Na een duel met Simon Kjaer kreeg de Deen last van zijn bovenbeen en dat liep hij er niet meer uit. Amin Younes kwam hem vervangen. Van zowel Fischer als El Ghazi is niet duidelijk of zij de Klassieker missen.
Update - 15.28 uur (vrijdag 6 november)
Ajax laat via de officiële kanalen weten dat het de komende weken niet kan beschikken over rechtsbuiten Anwar El Ghazi. De aanvaller raakte in de Europa League-wedstrijd tegen Fenerbahce geblesseerd. Nader onderzoek heeft uitgewezen dat hij letsel heeft opgelopen aan zijn voorste enkelband (rechts).FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Sinkgraven definitief in Jong OranjeFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:30 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon geen zin om te werken
RED ONS HENNIEGOD![]()
Overigens hoop ik dat ze met de verbouwing van de arena ook wat gaan doen aan de ingangen. God wat duurt het tegenwoordig lang voor je een keer binnen bent![]()
![]()
Stond gister 3 kwartier in de rij bij Zuid Jquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:51 schreef Heeinz het volgende:
Overigens hoop ik dat ze met de verbouwing van de arena ook wat gaan doen aan de ingangen. God wat duurt het tegenwoordig lang voor je een keer binnen bent![]()
![]()
Stond ik ook vanaf half 7 ofzo, tot 5 over 7 dacht ik en de rij was echt nog enorm toen ik binnen was maar zal ook vooral komen door die klaplopers die via de zijkant proberen voor te dringenquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:07 schreef Brammess het volgende:
[..]
Stond gister 3 kwartier in de rij bij Zuid J![]()
![]()
Ook al was El Ghazi niet denderend in vorm, het is natuurlijk wel een speler die wedstrijden kan beslissen. Voor Fischer heb je in mijn ogen met Younes nog gewoon een redelijk vergelijkbaar alternatief.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Gelukkig hebben we een sterke brede selectie waardoor blessures niet zo'n probleem zijn.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Eindigen wel beiden redelijke acties op een verdedigerquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ook al was El Ghazi niet denderend in vorm, het is natuurlijk wel een speler die wedstrijden kan beslissen. Voor Fischer heb je in mijn ogen met Younes nog gewoon een redelijk vergelijkbaar alternatief.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Zeer fijn geanalyseerd. Ik kan me niet aansluiten bij de personen die Frank willen weg hebben.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:05 schreef Kopsterk het volgende:
Het probleem lijkt me duidelijk. We zijn afhankelijk van tieners als Bazoer om ons middenveld te leiden. Ja, zulke jonge spelers hebben ook wel eens een mindere dag. Hebben we nog geluk dat Tete eigenlijk vrij constant een hoog niveau haalt, wat absurd is voor zo'n jongen die net komt kijken. Van Gudelj kunnen we toch inmiddels wel concluderen dat hij niet de gewenste controleur op het middenveld is. Eigenlijk een soort Ruud Vormer die één keer in de tien wedstrijden een bal in de kruising ramt, die gozer.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Dat gezeik op Gudelj snap ik niet, die jongen is fysiek en brekend echt wel belangrijk, zeker in combi met Bazoer. Maar zet Sinkgraven of Serero er in in plaats van hem en je wordt veel makkelijker overlopen...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Serero is sterker in de counter tegenhouden aldus Frank en volgens de statistieken heeft Serero gemiddeld meer intercepties dan Gudeljquote:Op zaterdag 7 november 2015 10:58 schreef TheVulture het volgende:
Dat gezeik op Gudelj snap ik niet, die jongen is fysiek en brekend echt wel belangrijk, zeker in combi met Bazoer. Maar zet Sinkgraven of Serero er in in plaats van hem en je wordt veel makkelijker overlopen..."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Oei, er verdedigen serieus nog mensen die verschrikking die Gudelj heet. Leuk allemaal dat hij FYSIEK heeft, maar hij is veel betrokken bij tegengoals en is keer op keer enorm onzichtbaar in het aanvallende spel of hij gaat enorm debiele passes naar niemandsland geven. Het spel is aantoonbaar stukken minder met hem én Klaassen in het elftal. Geen verrassing dat de wedstrijden zonder Klaassen verrassend leuker werden om te kijken vanuit Ajaxzijde.![]()
Als je de analyse van catenaccio leest ligt het grootendeels aan het tactisch vermogen van Frank de Boer. Te weinig kwaliteit is zo'n dooddoener.quote:Op zaterdag 7 november 2015 10:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zeer fijn geanalyseerd. Ik kan me niet aansluiten bij de personen die Frank willen weg hebben."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ook gewoon stelselmatig dat aidsmiddenveld opstellenquote:Op zaterdag 7 november 2015 11:02 schreef gniffie het volgende:
[..]
Als je de analyse van catenaccio leest ligt het grootendeels aan het tactisch vermogen van Frank de Boer. Te weinig kwaliteit is zo'n dooddoener..
![]()
Valt wel mee, als je het stuk van Catenaccio leest, dan staat daar afgezien van man- versus zonedekking in feite in dat de tactiek prima werkt als je de betere spelers hebt. Dat is in Europa niet het geval.quote:Op zaterdag 7 november 2015 11:02 schreef gniffie het volgende:
[..]
Als je de analyse van catenaccio leest ligt het grootendeels aan het tactisch vermogen van Frank de Boer. Te weinig kwaliteit is zo'n dooddoener.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
En ondertussen verliest Ajax continu van Europese tegenstanders met een zwakkere selectie.quote:Op zaterdag 7 november 2015 11:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Valt wel mee, als je het stuk van Catenaccio leest, dan staat daar afgezien van man- versus zonedekking in feite in dat de tactiek prima werkt als je de betere spelers hebt. Dat is in Europa niet het geval."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
ze hebben beiden een probleem met de voortzettingquote:Op zaterdag 7 november 2015 10:59 schreef gniffie het volgende:
[..]
Serero is sterker in de counter tegenhouden aldus Frank en volgens de statistieken heeft Serero gemiddeld meer intercepties dan Gudelj![]()
Dat is dan toch de druk die erop staat en dan zie je dat het jochies zijnquote:Op zaterdag 7 november 2015 11:09 schreef gniffie het volgende:
[..]
En ondertussen verliest Ajax continu van Europese tegenstanders met een zwakkere selectie.![]()
Goed stuk zeg.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Interessant stuk en dat bevestigt ook het probleem van Ajax wat betreft de sterkere tegenstanders.![]()
Doen ze dat ja?quote:Op zaterdag 7 november 2015 11:09 schreef gniffie het volgende:
[..]
En ondertussen verliest Ajax continu van Europese tegenstanders met een zwakkere selectie.
1x verloren van Wien en 1x van Fenerbahce. Dat noem ik niet continu.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ze verliezen inderdaad niet continu. Het is wel te gênant voor woorden dat je van Fenerbaçe uit en thuis, Molde uit, Celtic thuis, Rapid Wien uit en thuis én Jablonec uit en thuis maar één wedstrijd weet te winnen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 11:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Doen ze dat ja?
1x verloren van Wien en 1x van Fenerbahce. Dat noem ik niet continu.
Dat weet jij ook wel hopelijk.![]()
Ja, maar dat was natuurlijk ook het hele punt niet.quote:Op zaterdag 7 november 2015 11:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze verliezen inderdaad niet continu. Het is wel te gênant voor woorden dat je van Fenerbaçe uit en thuis, Molde uit, Celtic thuis, Rapid Wien uit en thuis én Jablonec uit en thuis maar één wedstrijd weet te winnen.
Dat weet jij ook wel hopelijk.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Er had "En ondertussen weet Ajax continu niet te winnen van Europese tegenstanders met een zwakkere selectie" moeten staan, inderdaad.quote:Op zaterdag 7 november 2015 11:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, maar dat was natuurlijk ook het hele punt niet.
Kinderachtig gedoe zeg.![]()
Het is niet te gênant voor woorden. Je doet alsof Ajax 14e staat in de competitie.quote:Op zaterdag 7 november 2015 11:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze verliezen inderdaad niet continu. Het is wel te gênant voor woorden dat je van Fenerbaçe uit en thuis, Molde uit, Celtic thuis, Rapid Wien uit en thuis én Jablonec uit en thuis maar één wedstrijd weet te winnen.
Dat weet jij ook wel hopelijk.![]()
Ook dat was het punt niet. Dat was een reactie op de constatering van Catenaccio dat de tactiek prima werkt in de eredivisie, maar niet in Europa vanwege twee redenen. Enerzijds man- versus zonedekking, anderzijds het feit dat Ajax in de eredivisie vaak significant beter is, in tegenstelling tot in Europa.quote:Op zaterdag 7 november 2015 11:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er had "En ondertussen weet Ajax continu niet te winnen van Europese tegenstanders met een zwakkere selectie" moeten staan, inderdaad.
Kinderachtig gedoe zeg.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Goed stuk wel alleen ontbreekt wel het gedeelte van de opbouw van de betere (Europese) tegenstander, hier gaan ze aan voorbij, ze hebben het alleen over de opbouw van achteruit, terwijl je tegen betere tegenstanders het veel meer van omschakelmomenten moet hebben, zelfs Barcelona doet dat.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gezien het bedroevende niveau van de Eredivisie is het niet meer dan logisch dat Ajax helemaal of bijna bovenaan staat. Ik mag toch hopen dat dat voor een Ajacied niet genoeg is om trots te zijn als je niet eens van fucking Molde kunt winnen. Waar hebben we het over zeg.quote:Op zaterdag 7 november 2015 11:41 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Het is niet te gênant voor woorden. Je doet alsof Ajax 14e staat in de competitie.
En voor de duidelijkheid: ik ben geen Ajacied. Ik probeer objectief te kijken. Zo vind ik het ook idioot en minstens net zo gênant dat onze afgevaardigde in de Champions League drie goals tegen krijgt op bezoek bij De Graafschap. Ook PSV staat geen veertiende.![]()
Hebben jullie bijvoorbeeld gezien dat Liechtenstein meer punten voor de coëfficiënt heeft verdiend dit seizoen dan Nederland? En Azerbeidzjan ook?![]()
Dit kun je altijd beter aan het einde van het seizoen bekijken imo. Liechtenstein bijvoorbeeld heeft al geen clubs meer actief in Europa en gaan geen punten meer pakken in dit seizoen dus. Neemt uiteraard niet weg dat Nederland een slecht jaar beleeft, mijn punt is echter dat je beter aan het einde van het seizoen de balans op kunt maken omdat de Nederlandse clubs nog wel kunnen halen terwijl andere landen al hun teams al verloren hebben.quote:Op zaterdag 7 november 2015 11:57 schreef Tchock het volgende:
Hebben jullie bijvoorbeeld gezien dat Liechtenstein meer punten voor de coëfficiënt heeft verdiend dit seizoen dan Nederland? En Azerbeidzjan ook?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat wordt in het stuk geweten aan een te defensieve houding:quote:Op zaterdag 7 november 2015 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goed stuk wel alleen ontbreekt wel het gedeelte van de opbouw van de betere (Europese) tegenstander, hier gaan ze aan voorbij, ze hebben het alleen over de opbouw van achteruit, terwijl je tegen betere tegenstanders het veel meer van omschakelmomenten moet hebben, zelfs Barcelona doet dat.quote:Wanneer het niet lukt om met de beschreven pressing de bal te veroveren, zakt Ajax wat verder in en worden de onderlinge ruimtes klein gehouden. Opvallend is dat in deze situaties die buitenspelers bijzonder ver terug moeten verdedigen. Zo stond Ajax in de thuiswedstrijd tegen Celtic (2-2) uit balbezit meerdere keren gepositioneerd in een 6-3-1-formatie. Dit maakt het voor tegenstanders uiteraard lastig om kansen te creëren, maar tegelijkertijd nemen de Amsterdammers op die manier de mogelijkheid op een snelle tegenaanval weg.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Natuurlijk ben ik niet trots, maar tussen trots en te gênant voor woorden zit een groot verschil.quote:Op zaterdag 7 november 2015 11:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gezien het bedroevende niveau van de Eredivisie is het niet meer dan logisch dat Ajax helemaal of bijna bovenaan staat. Ik mag toch hopen dat dat voor een Ajacied niet genoeg is om trots te zijn als je niet eens van fucking Molde kunt winnen. Waar hebben we het over zeg.
En voor de duidelijkheid: ik ben geen Ajacied. Ik probeer objectief te kijken. Zo vind ik het ook idioot en minstens net zo gênant dat onze afgevaardigde in de Champions League drie goals tegen krijgt op bezoek bij De Graafschap. Ook PSV staat geen veertiende.![]()
Klaassen komt nog wel goed, ben het met je eens dat hij vreselijk speelt de laatste tijd. Gudelj is echter hopeloos maar die zal wel gewoon blijven staanquote:Op zaterdag 7 november 2015 11:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Oei, er verdedigen serieus nog mensen die verschrikking die Gudelj heet. Leuk allemaal dat hij FYSIEK heeft, maar hij is veel betrokken bij tegengoals en is keer op keer enorm onzichtbaar in het aanvallende spel of hij gaat enorm debiele passes naar niemandsland geven. Het spel is aantoonbaar stukken minder met hem én Klaassen in het elftal. Geen verrassing dat de wedstrijden zonder Klaassen verrassend leuker werden om te kijken vanuit Ajaxzijde.![]()
6 kan hij totaal niet imo.quote:Op zaterdag 7 november 2015 12:44 schreef wieisboos het volgende:
Klaassen moet gewoon niet op 10 staan maar eerder als rechtshalf met de punt naar achter of desnoods als 6![]()
Hij is waarschijnlijk een betere rechtsback dan Karsdorp.quote:Op zaterdag 7 november 2015 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij kan alles maar rechtshalf is zijn beste positie![]()
OK maar daar ligt wel de sleutel en niet zozeer in het al dan niet zonedekking hebben van de tegenstander, het is tegen beter georganiseerde ploegen altijd moeilijker om de gaatjes te vinden met een normale opbouw, het is niet voor niets dat de topploegen met individuele klasse voorin die gaatjes wel vinden maar dat heeft meer met uitspelen te maken.quote:Op zaterdag 7 november 2015 12:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat wordt in het stuk geweten aan een te defensieve houding:
[..]![]()
Ik hoop echt op een middenveld met 4 man en 3 voorin. Iets meer risico achterin, maar Feyenoord zal waarschijnlijk meer bezig zijn met tegenhouden en azen op de counter.![]()
Ik hoop dat Cerny mee mag, maar Frank kennende zitten er weer 4 verdedigers, 1 keeper en 2 middenvelders op de bank.![]()
![]()
Jep, weer de gebruikelijke acht verdedigers erbij.quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:23 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik hoop dat Cerny mee mag, maar Frank kennende zitten er weer 4 verdedigers, 1 keeper en 2 middenvelders op de bank.![]()
Lachwekkend.quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:59 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Jep, weer de gebruikelijke acht verdedigers erbij.![]()
Nijhuis zal hem vast lezenquote:Op zaterdag 7 november 2015 15:52 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Intens treurige cover bij de Ajaxkrant.RED ONS HENNIEGOD![]()
Vond jij niet dat die overtredingen van Elia en Vilhena bestraft hadden moeten worden? En als je er iets van zegt ben je een calimeroquote:Op zaterdag 7 november 2015 15:52 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Intens treurige cover bij de Ajaxkrant.![]()
![]()
En zo gebeurt er elke week aan beide kanten wel wat. Het blijft een contactsport.quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Vond jij niet dat die overtredingen van Elia en Vilhena bestraft hadden moeten worden? En als je er iets van zegt ben je een calimero
En als je als huiskrant op deze manier stemming maakt, dan is dat gewoon in en in triest. Pure angst.![]()
Jawel, maar dat maakt het gehuil er over een ruime week later niet minder triest. Overigens kon bijvoorbeeld een Younes natuurlijk ook gewoon een tweede geel krijgen natuurlijk, maar daar hoor je niemand over.quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Vond jij niet dat die overtredingen van Elia en Vilhena bestraft hadden moeten worden? En als je er iets van zegt ben je een calimero
Ik vind het vooral heel erg sneu en ergens ook wel grappig hoe men zo loopt te janken.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2015 16:01:34 ]![]()
Telegraafquote:Op zaterdag 7 november 2015 15:52 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Intens treurige cover bij de Ajaxkrant.![]()
![]()
![]()
Dat ben ik met je eens hoor. Ik heb hier al vaker gesteld dat Ajax beter moet worden in de omschakeling. Dat geldt bovendien ook voor de lastigere wedstrijden in de eredivisie. Je zag dat PSV vorig seizoen vaak met speels gemak wedstrijden won door een aantal effectieve counters. Ajax daarentegen haalt nauwelijks rendement uit de omschakeling.quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK maar daar ligt wel de sleutel en niet zozeer in het al dan niet zonedekking hebben van de tegenstander, het is tegen beter georganiseerde ploegen altijd moeilijker om de gaatjes te vinden met een normale opbouw, het is niet voor niets dat de topploegen met individuele klasse voorin die gaatjes wel vinden maar dat heeft meer met uitspelen te maken.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Komt omdat Ajax geen lef heeft.quote:Op zaterdag 7 november 2015 16:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens hoor. Ik heb hier al vaker gesteld dat Ajax beter moet worden in de omschakeling. Dat geldt bovendien ook voor de lastigere wedstrijden in de eredivisie. Je zag dat PSV vorig seizoen vaak met speels gemak wedstrijden won door een aantal effectieve counters. Ajax daarentegen haalt nauwelijks rendement uit de omschakeling.![]()
Puur genot die jankende Joden. Het is inmiddels al 1,5 geleden en je hoort ze er nog steeds over. Zelfs het joodse krantje doet er aan mee.![]()
Neu.quote:Op zaterdag 7 november 2015 16:15 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Komt omdat Ajax geen lef heeft.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
daar hoor je wel mensen over, Van Boekel floot over het algemeen een teringpot aan beide kantenquote:Op zaterdag 7 november 2015 16:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel, maar dat maakt het gehuil er over een ruime week later niet minder triest. Overigens kon bijvoorbeeld een Younes natuurlijk ook gewoon een tweede geel krijgen natuurlijk, maar daar hoor je niemand over.
Ik vind het vooral heel erg sneu en ergens ook wel grappig hoe men zo loopt te janken.![]()
Gelukkig dat Fischer toch weer fit is anders hadden we aanvallend wel heel weinig mogelijkheden.
Dat de beste maar mogen winnen morgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Edit: was niet zo fout bedoelt.quote:Op zaterdag 7 november 2015 16:18 schreef Sunri5e het volgende:
Puur genot die jankende Joden. Het is inmiddels al 1,5 geleden en je hoort ze er nog steeds over. Zelfs het joodse krantje doet er aan mee.
[ Bericht 6% gewijzigd door BadderHaring op 07-11-2015 17:41:54 ]![]()
Bedoel je het niet dan?quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Joden hebben het gewoon vaak over dingen uit het verleden.
Edit: dat klinkt fouter als ik het bedoel.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Je overdrijft.quote:Op zaterdag 7 november 2015 16:15 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Komt omdat Ajax geen lef heeft.![]()
Had ook wel een beetje hoger niveau van je verwacht ja.quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Joden hebben het gewoon vaak over dingen uit het verleden.
Edit: dat klinkt fouter als ik het bedoel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nee, ik doelde meer over het gedweep met sportieve resultaten uit het verleden. Niet over het leed van ECHTE joden.quote:![]()
En ik doelde natuurlijk gewoon op je grammaticale fout.quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, ik doelde meer over het gedweep met sportieve resultaten uit het verleden. Niet over het leed van ECHTE joden.
'Doelen over' doen we in het Nederlands ook niet trouwens.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Swipetoetsenbord leed.quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
En ik doelde natuurlijk gewoon op je grammaticale fout.
'Doelen over' doen we in het Nederlands ook niet trouwens.![]()
jij hebt helemaal geen facebookquote:Op zaterdag 7 november 2015 18:05 schreef Brammess het volgende:
[..]
nee zoiets las ik vanmiddag al op facebook![]()
Het houdt je wel bezig hequote:Op zaterdag 7 november 2015 16:18 schreef Sunri5e het volgende:
Puur genot die jankende Joden. Het is inmiddels al 1,5 geleden en je hoort ze er nog steeds over. Zelfs het joodse krantje doet er aan mee.![]()
Je bent er maar druk mee, Sunri5e.quote:Op zaterdag 7 november 2015 16:18 schreef Sunri5e het volgende:
Puur genot die jankende Joden. Het is inmiddels al 1,5 geleden en je hoort ze er nog steeds over. Zelfs het joodse krantje doet er aan mee.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Telegraaf
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Forum Opties Forumhop: Hop naar: