SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door seto op 05-11-2015 20:23:21 ]
Vond je het einde ook kut?quote:Op donderdag 5 november 2015 20:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Eindelijk interstellar gezien trouwens. Jeetje.
Is die ene met Sandra Bullock ook tof?
quote:bono heeft vooral ogen die zeggen dat hij niet vaak genoeg buiten komt. En lachen is hij blijkbaar ook verleerd.
quote:Je kan zien wie van de twee vaker buiten komt…..
ayyyquote:Inderdaad, die Bono ziet eruit als graaf Dracula.
Denk niet dat wij hem dan na gaan doen dus niets dan respect!quote:
Nee want als je dat wel deed was je al zo groot?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:57 schreef seto het volgende:
respect hebben voor mensen die spuiten lol
dat gelovenquote:
Ja die ik ook in US gepost had? Missbliss heeft het weggehaaldquote:Op donderdag 5 november 2015 23:09 schreef Deuce92 het volgende:
En die DM die jij mij hebt gestuurd met je sexy foto dan, Opso?
Bepaal jij de regels hier ? Nee he.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:10 schreef Verbosity het volgende:
Wat is er met de Turken SC gebeurd dat ze een voor een de grens oversteken naar De Gym?
Veel kwaliteitsusers zijn weg. We hebben nu enkel nog mensen als Stimo, Che, je snapt het denk ik wel.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:10 schreef Verbosity het volgende:
Wat is er met de Turken SC gebeurd dat ze een voor een de grens oversteken naar De Gym?
loop al heel lang rond met deze vraagquote:Op donderdag 5 november 2015 23:10 schreef Verbosity het volgende:
doe niet zo antilliaansquote:Op donderdag 5 november 2015 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Geeft niet jongens. Alles komt goed. Tranquilo.
quote:Op donderdag 5 november 2015 23:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Alleen bij jou omdat je zo 'speciaal' bent bby
Ga ga, vieze makamba.quote:
quote:Op donderdag 5 november 2015 23:03 schreef Beach het volgende:
wie de fack is opsonisatie eigenlijk en wat doet die hier in de gym
ayyyyquote:Op donderdag 5 november 2015 23:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey beach niet doen alsof je mij niet kent, herinner jij de dms niet meer wat jij naar mij had gestuurd waar ik niet op heb gereageerd? Was het zo erg?
Almost, fysio studentquote:Op donderdag 5 november 2015 23:50 schreef clumsy_clown het volgende:
He verbo, was je nou sportfysio of sportarts?
hmm, ok.quote:
ik maak ze in slaap, doe niets met wondzorg. Hoopte stiekem dat hij sportarts was, die hebben ervaring met flinke schaafwonden. Waar is kaas, dit is een typisch fietsersprobleem.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:56 schreef Deuce92 het volgende:
Hey cc, jij werkt zelf toch in de zorg? Volgens mij hoor jij hier meer over te weten dan een fysio student.
Wondverzorging zit ,helaas voor jou, niet in het curriculum.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
hmm, ok.
Ik heb een schaafwond (nja, meerdere, maar de grootste) van 10x20 cm ofzo, flink geïnfecteerd. Zit ingepakt en moet morgen weer naar de wondverpleging, maar hij plakt as we speak moeilijk hard aan het verband, elke beweging met die arm is hel. Zit eraan te denken om hem open te maken en met bactroban ingesmeerd open te laten tot morgen, maar twijfel.
Prontosan gel halenquote:Op donderdag 5 november 2015 23:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
hmm, ok.
Ik heb een schaafwond (nja, meerdere, maar de grootste) van 10x20 cm ofzo, flink geïnfecteerd. Zit ingepakt en moet morgen weer naar de wondverpleging, maar hij plakt as we speak moeilijk hard aan het verband, elke beweging met die arm is hel. Zit eraan te denken om hem open te maken en met bactroban ingesmeerd open te laten tot morgen, maar twijfel.
Gewoon niet aanstellenquote:Op donderdag 5 november 2015 23:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
hmm, ok.
We? Is je identiteitscrisis al zo groot dat je je onder we plaatst?quote:Op donderdag 5 november 2015 23:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Veel kwaliteitsusers zijn weg. We hebben nu enkel nog mensen als Stimo, Che, je snapt het denk ik wel.
Zgn stoere boys en girl hier.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Oglm wat zijn dit voor anaboolgefrustreerde gaymannen dan
???quote:Op donderdag 5 november 2015 23:10 schreef Beach het volgende:
[..]
dat geloven
zegt genoeg over hoe ergeziektedom je bent
Ben je al op werk?quote:
Niks nieuws onder de zon. Turken hebben altijd een grote muil die ze niet waar kunnen maken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 07:29 schreef seto het volgende:
is 'lol jij hebt mij dm gestuurd maar ik reageerde niet' de nieuwe diss onder turken?
quote:Op donderdag 5 november 2015 19:33 schreef motorbloempje het volgende:
Rokken enzo kleden wel 't beste af:Soowww voor haar zou ik wel een drankje kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo maar 's naar de pub!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2015 08:44 schreef fathank het volgende:
tegenwoordig laten wij users hier in hun waarde Weissman
behalve trollturkjes maar dat is een ander verhaal
Het wordt steeds zieliger.quote:Op vrijdag 6 november 2015 08:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Soowww voor haar zou ik wel een drankje kopen![]()
![]()
Komt onze Turkse Viking weer.quote:
Flikker lekker op bergturkquote:
Nee. Ik vind je gewoon wanhopiger worden. Ooit had je nog klasse men.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Haha ben je jarlours op moblo
lol
Mijn DM-relatie met Weiss is prima.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:01 schreef seto het volgende:
ze had haar zeker dm gestuurd maar toen reageerde ze niet
Stel ik zou SWTOR speler dan zou ik dat kunnen, jij had waarschijnlijk het spel en je pc aan je ex meegegeven uit angst voor haar.quote:
Klopt. Niet iedereen heeft een MMO verslaving.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:19 schreef Questular het volgende:
[..]
Stel ik zou SWTOR speler dan zou ik dat kunnen, jij had waarschijnlijk het spel en je pc aan je ex meegegeven uit angst voor haar.
Ga toch kansloos moeilijk doen over een simpel hbo onderzoekje...quote:
Gamen of verhaaltjes verzinnen op fok!quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:22 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Klopt. Niet iedereen heeft een MMO verslaving.
quote:
Dat zal ik zeker doen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ga toch kansloos moeilijk doen over een simpel hbo onderzoekje...
Hoorcollege op vrijdagquote:Op vrijdag 6 november 2015 09:29 schreef fathank het volgende:
Moet jij niet werken bij je nieuwe baan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |