SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo maar 's naar de pub!Ja doei.
quote:Op donderdag 5 november 2015 19:33 schreef motorbloempje het volgende:
Rokken enzo kleden wel 't beste af:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo maar 's naar de pub!Vrouw! Nu nog kindjes
Staat je goedNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Nou, drank was het eerste dat in mijn hoofd op kwam, maar ik mag geen alcohol van de tandarts. Tweede idee was een joint. Maar ik mag niet roken. Dus dan maar ijs.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Isa.... Doe dan Hertog of die andere ijs. BJ is zo overrated! Sterkte met je bekkie(pure jenever helpt ook
)
Je mag ook geen ijsquote:Op donderdag 5 november 2015 19:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, drank was het eerste dat in mijn hoofd op kwam, maar ik mag geen alcohol van de tandarts. Tweede idee was een joint. Maar ik mag niet roken. Dus dan maar ijs.
Slechts 1058,25 kcal. En ik ben niet eens over mijn 'budget' heenHeb wel schandalig veel te veel suiker en verzadigd vet op en veel te weinig vezels.
Zo, maar dat klinkt en heel vies en totaal niet comfy en ik moet niet aan iets warms denkenquote:Op donderdag 5 november 2015 19:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Je mag ook geen ijs![]()
Weet je wat ook kan.. ik zeg iets heel doms maar daar kom ik nu op: warme melk met verkruimelde beschuit erdoor.. Ook comfy
Neuh was ook jeugsentiment en ik heb het koud.. was eigenbelangquote:Op donderdag 5 november 2015 19:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo, maar dat klinkt en heel vies en totaal niet comfy en ik moet niet aan iets warms denkenMaar lief bedoeld
quote:Op donderdag 5 november 2015 19:33 schreef motorbloempje het volgende:
Rokken enzo kleden wel 't beste af:In rokken voel ik me nou juist altijd een slagschip. Ik zie er ook belachelijk uit in zo'n ding, omdat ik zo kort ben en alles dus op gereformeerde lengte is voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo maar 's naar de pub!“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
Voor iedereen bestaat de perfecte roklengtequote:Op donderdag 5 november 2015 20:56 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
In rokken voel ik me nou juist altijd een slagschip. Ik zie er ook belachelijk uit in zo'n ding, omdat ik zo kort ben en alles dus op gereformeerde lengte is voor mij.
Ik heb er nog nooit een gevonden die goed zat. Het feit dat ze moeten blijven hangen op je taille zonder te knellen is het grootste probleem, na de bijna altijd te lang of te kort problematiek. Stretchstof is geen gezicht en dan heb ik altijd dat de achterkant naar achter krult onderaan, bv met die standaard H&M dingen. Of ze lopen wijd uit, maar dat zijn dan vaak langere rokken. Of ze zijn niet geschikt voor mensen zoals ik die vergeten dat ze niet voorover moeten bukken als ze iets laten vallen.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Voor iedereen bestaat de perfecte roklengte
^Dat.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:08 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit een gevonden die goed zat. Het feit dat ze moeten blijven hangen op je taille zonder te knellen is het grootste probleem, na de bijna altijd te lang of te kort problematiek. Stretchstof is geen gezicht en dan heb ik altijd dat de achterkant naar achter krult onderaan, bv met die standaard H&M dingen. Of ze lopen wijd uit, maar dat zijn dan vaak langere rokken. Of ze zijn niet geschikt voor mensen zoals ik die vergeten dat ze niet voorover moeten bukken als ze iets laten vallen.
En dan nog het probleem: wat doe je er in vredesnaam op... Iets langs is geen gezicht op een rok en ik ben niet het type voor bloesjes, en met strakke shirts krijg je rollen als je gaat zitten.
Haaaaaat aan rokken.
quote:Op donderdag 5 november 2015 20:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Voor iedereen bestaat de perfecte roklengte
Ach kind doenizolesbiesquote:
Jaweljawel. En das fabquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 ons zwaarder dan vanmorgen
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had juist keiveel water! Waterquote:Op vrijdag 6 november 2015 06:24 schreef Vanyel het volgende:
Jij hebt de hele dag alleen 1 paprika en een glaasje water gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Salade was 't plan, maar de chili moet op. En ik wil ook niet te weinig eten vanmiddag, want dan kan ik 't vanavond nooit bij die drie kipstukken en 1 zakje frietjes houden (voorheen draaide ik er makkelijk zoeen bak van 9 kipstukken doorheenquote:Op vrijdag 6 november 2015 08:46 schreef Stormqueen het volgende:
Dikke knuffel voor Isavergeet gisteren maar gauw!
voor dp! En mf! Maar kfc? Wat zonde van de kcals
Kun je geen salade eten als lunch?
En dan nu, 75,9 eindelijk!
Ja, of je hebt heel duur afval. Niet lullig bedoeld, maar ik heb dat wel zien gebeuren bij mensen, dus meer een waarschuwingquote:Op vrijdag 6 november 2015 09:08 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Salade was 't plan, maar de chili moet op. En ik wil ook niet te weinig eten vanmiddag, want dan kan ik 't vanavond nooit bij die drie kipstukken en 1 zakje frietjes houden (voorheen draaide ik er makkelijk zoeen bak van 9 kipstukken doorheen).
Vanaf morgen gaan we 5x per week aan de hellofresh. Dus dan is 't avondeten al standaard verantwoord.
Kusjequote:Op vrijdag 6 november 2015 08:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
V. zit mij te bestoken met foto's van hoe slank ze is. V. is stom
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |