SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd naar de ervaringen van anderen die ook Roamler hebben!
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Niemand wil die doen volgens mij. Ik wacht ook lekker tot hij wat meer waard wordt!quote:Op donderdag 5 november 2015 18:13 schreef loezzzje het volgende:
ik ben ook halverwege gestopt met die datum check. ik was het na 2 producten al zat.
minimaal 7,50. voor minder doe ik hem nietquote:Op donderdag 5 november 2015 18:18 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Niemand wil die doen volgens mij. Ik wacht ook lekker tot hij wat meer waard wordt!
Ja en alle productcodes invoeren toch?quote:Op donderdag 5 november 2015 18:20 schreef loezzzje het volgende:
[..]
minimaal 7,50. voor minder doe ik hem nietik was bij de emte en die schappen lagen ook bomvol. ik ga toch niet eerst 20 zakken lopen controleren op datum en dat 15x. niet voor 3 euro
Haha komt goed! Is altijd kut werken zonder dat je er iets voor krijgtquote:Op donderdag 5 november 2015 18:27 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ik doe die stomme opticiens niet meer tot ze er meer voor geven. Inderdaad dus die twee omgedraaide afgekeurd. Ze zoeken het maar uit met hun brillen!
tot nu toe staan er ook pas een paar online hahaquote:Op donderdag 5 november 2015 18:37 schreef Nizno het volgende:
Ben morgen onderweg van Overijssel naar Drenthe dus ik weet niet of ik 12u ga redden
Ik mis er nog wel veelquote:Op donderdag 5 november 2015 18:12 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Komen er steeds meer bij nog volgens mij
Idd. Vooral van meer dan 2 euro. Emte en nettorama bvquote:
juistquote:Op donderdag 5 november 2015 18:23 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Ja en alle productcodes invoeren toch?
precies en nog een aantal, daarnaast ook geen normale babymelk+ maar alleen van de jumbo en de plusquote:Op donderdag 5 november 2015 18:44 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Idd. Vooral van meer dan 2 euro. Emte en nettorama bv
Komt miss nog!quote:Op donderdag 5 november 2015 18:55 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
precies en nog een aantal, daarnaast ook geen normale babymelk+ maar alleen van de jumbo en de plus
quote:Vandaag weer ¤10 verdiend met een klein rondje. Ben wel bijna de Jumbo uitgezet door een vrouw van het brood die er een grote heisa van maakte dat ik foto's maakte. Ze ging helemaal overdreven hard haar bedrijfsleider bellen en zei echt " We hebben er weer een... Wat doen we met haar? Foto's laten verwijderen en de winkel uitgooien?" dus ik zat echt zo pardon.
Uiteindelijk wel mijn foto's moeten verwijderen maar melding gemaakt bij Roamler.
lol, vraag me af waar die jumbo dan zitquote:Op vrijdag 6 november 2015 00:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]Dit lees ik net op een andere forum.
Ben er een tijdje geleden ook uitgezet, nu kan ik daar alleen nog opdrachten met toestemmingsbrieven doenquote:Op vrijdag 6 november 2015 00:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dus dat ik er ook op aangesproken ga worden binnenkort bij de Jumbo.
Ik heb nu wel het idee dat Jumbo mysterie shoppers niet zo leuk vindtquote:Op vrijdag 6 november 2015 00:17 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ben er een tijdje geleden ook uitgezet, nu kan ik daar alleen nog opdrachten met toestemmingsbrieven doen
Het lijkt me dat het allerslechtste wat ze kunnen doen is stampij gaan maken en zo iemand eruit zetten. Zeker weten dat ze vanuit het hoofdkantoor wel een flinke reprimande hier voor geven.quote:Op vrijdag 6 november 2015 00:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb nu wel het idee dat Jumbo mysterie shoppers niet zo leuk vindtEn er ook wel alles aandoen om ze weg te krijgen. Nu weet ik het zeker dat ik de promotie check niet meer ga doen daar. Mijn mede mysterie shoppers in Emmen zullen dit wel herkennen denk ik haha. Jumbo opdrachten staan hier altijd heel lang open in vergeleken met andere winkels.
Ik zat er idd ook naar te kijken, dat is geen doen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:15 schreef Albert86 het volgende:
Hoe verwachten ze dat je de kassameubelcheck onopgemerkt doet? Je moet een overzichtsfoto maken van de kassa's (is nog te doen), maar ook een close-up van de kassa waar je vragen over beantwoordt.
Volgens mij jumbos in het algemeen want hoorde personeel lastst hier in de jumbo al over mystery shoppers praten...quote:Op vrijdag 6 november 2015 00:14 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
lol, vraag me af waar die jumbo dan zit
Flits heb ik sowieso altijd uit. Maar ik skip deze opdr maar.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik zat er idd ook naar te kijken, dat is geen doen.
Tenzij je je flits uit zet en de telefoon voor je buik houdt eb zelf niet op het scherm kijkt.
Ja ik denk ik ook. Tenzij hij in Drenthe straks nog open staat. Geloof dat ik daar wel een potje kan breken. (Ken zowat al het personeel, klein dorpje)quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:46 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Flits heb ik sowieso altijd uit. Maar ik skip deze opdr maar.
Bij mij doet ie het wel..quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:02 schreef eenjongen... het volgende:
Ben ik de enige waarbij de Roamler app ineens helemaal niet meer opstart?
Idd vreemd... Ik vind het ook raar dat de babymelk nog steeds zo weinig is. Alleen kruidvat, AH en etosquote:Op vrijdag 6 november 2015 11:18 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Hmm oke vreemd, had hem ook al opnieuw opgestart, maar nog steeds niet...
Ook gewoon AH toch?quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:26 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Idd vreemd... Ik vind het ook raar dat de babymelk nog steeds zo weinig is. Alleen kruidvat, AH en etos
Staat erbij toch hahaquote:
Nice!quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:51 schreef eenjongen... het volgende:
Opnieuw geïnstalleerd en hij doet het weer
Top!quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:51 schreef eenjongen... het volgende:
Opnieuw geïnstalleerd en hij doet het weer
Ik zit om 12 uur ook in de bus, maar dan accepteer ik ze vast en doe ik ze laterquote:Op vrijdag 6 november 2015 11:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
Top!
Ik ga 12u niet halen. Zit nu nog in de bus en dan nog spullen dumpen en fietsen. Dat wordt hem niet.
Ik snap hem wel. Alleen is het wel errug lastig foto's maken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:53 schreef eenjongen... het volgende:
Ik snap die kassameubelcheck wel, bij de ah bij mij staan daar ineens allemaal medicijnen in, beetje rare plek daarvoor denk ik.
Hmm das idd nog een optie. Voor 2u moet ik idd wel redden.quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:54 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ik zit om 12 uur ook in de bus, maar dan accepteer ik ze vast en doe ik ze later
Ze geen gewoon heel snel.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:02 schreef DeLuna het volgende:
Stipt op 12 uur in de app, weg is alles. Ik geloof er niks van.
Er zijn hier 3 mensen actief waarvan ik er een ben en de andere twee hier in huis wonenquote:
Is landelijk maar een aantal die hoeven. Dus als het aantal in Amsterdam hoog is hoeft die bij jou uit de buurt niet.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er zijn hier 3 mensen actief waarvan ik er een ben en de andere twee hier in huis wonen
Dat verklaart een hoop. Maar het blijft irritant.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
Is landelijk maar een aantal die hoeven. Dus als het aantal in Amsterdam hoog is hoeft die bij jou uit de buurt niet.
Ja maar mopje, sommige opdrachten zijn landelelijk he? Ze hebben gewoon een totaal aantal inzendingen nodig en het maakt dan verder niet zoveel uit waar de opdrachten gedaan worden.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er zijn hier 3 mensen actief waarvan ik er een ben en de andere twee hier in huis wonen
Dat zal ik nooit ontkennen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop. Maar het blijft irritant.
nice! Bij mij ging t zo langzaam helaas.. 2 geaccepteerd, maar ik heb ze al gedaan. Morgen hopelijk netto en emte!quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:40 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Tegen alle verwachtingen in heb ik er ook drie weten te accepteren.Maar net viel mobiel internet ineens uit dus hopelijk gaat ie het zo weer doen.
Ja dat begreep ik net al.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar mopje, sommige opdrachten zijn landelelijk he? Ze hebben gewoon een totaal aantal inzendingen nodig en het maakt dan verder niet zoveel uit waar de opdrachten gedaan worden.
Geeft toch niet, ik ben ook maar een beginner.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was tegelijk met Nizno aan het reageren, alleen was zij sneller.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:43 schreef KennisIsMacht het volgende:
1 babymelk afgekeurd. De foto was te onscherp, maar ze kon wel zien dat ik een schapkaartje had gemist.Dit was niet eens zo, het schapkaartje was 1L ipv 800gram..
Waarom dat? Ik heb er inmiddels weer 2 geaccepteerd. Maar vandaag was sowieso slechte dag omdat er alleen babymelk van 2 euro zijnquote:Op vrijdag 6 november 2015 13:52 schreef Skittles het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb m'n check moeten annuleren, helaas
Foto's worden bij mij nooit afgekeurd terwijl de foto's nooit goed worden (camera van mijn nieuwe telefoon is niet al te best helaas).quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:43 schreef KennisIsMacht het volgende:
1 babymelk afgekeurd. De foto was te onscherp, maar ze kon wel zien dat ik een schapkaartje had gemist.Dit was niet eens zo, het schapkaartje was 1L ipv 800gram..
En dat is niet eens melkpoeder toch, maar dreumes melkpakken? In het voorbeeld stonden alleen poeders. Ik zou even een berichtje sturen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:43 schreef KennisIsMacht het volgende:
Klopt, maar die staan er super vaak tussen dus ik vond het niet speciaal ofzo haha. Heb een berichtje gestuurd!quote:Op vrijdag 6 november 2015 14:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
En dat is niet eens melkpoeder toch, maar dreumes melkpakken? In het voorbeeld stonden alleen poeders. Ik zou even een berichtje sturen.
Ik had 'm al zien aankomen, dus had op het eind erbij gezet dat ze wel 1L (melk)pakken hadden.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:06 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Klopt, maar die staan er super vaak tussen dus ik vond het niet speciaal ofzo haha. Heb een berichtje gestuurd!
Thanks! Maar ze hebben terugestuurd dat er nog ruimte was tussen 4 en de literpak van 5, en dat daar vorige week wel 5 stond. Nou ik heb gewoon goed gegkeken, maar heb gezegd dat we beter stoppen met discussieren omdat het toch mijn woord tegen het hare is.\quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:01 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het nog kunnen rechtzetten voor je.
Ik heb er deze week 3 gedaan, en allemaal goedgekeurd. Je moet gewoon elk detail apart beschrijven. Hij is inderdaad redelijk complex.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:06 schreef Albert86 het volgende:
Ze zijn wel erg streng volgens mij met die Opticiencheck. De locatie die ik al gedaan heb en afgekeurd is, is nu al een paar opnieuw in de lijst verschenenOf iemand accepteert hem, maar voert de opdracht niet uit, óf hij wordt elke keer afgekeurd.
Oh balen. Terwijl zij toch ook wel moeten snappen dat schappen vaak qua indeling worden veranderd.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:08 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Thanks! Maar ze hebben terugestuurd dat er nog ruimte was tussen 4 en de literpak van 5, en dat daar vorige week wel 5 stond. Nou ik heb gewoon goed gegkeken, maar heb gezegd dat we beter stoppen met discussieren omdat het toch mijn woord tegen het hare is.\
Edit: Wel 3 nieuwe goedgekeurd. Toch nog 4 babymelk gepakt dus.
Alleen jammer dat de echte klappers (nettorama en emte) er vandaag niet bij waren!
Ik had er woensdag al drie gedaan. Alle drie goed gekeurd, terwijl ze bij alle drie wel iets op te merken hadden. Nu wordt het veel sneller afgekeurd. Je moet idd alles tot in detail omschrijven.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:13 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Ik heb er deze week 3 gedaan, en allemaal goedgekeurd. Je moet gewoon elk detail apart beschrijven. Hij is inderdaad redelijk complex.
ik had het over normale babymelk. Bij emte voor 3,50 en nettorama 5 euro. Voor hetzelfde werkquote:Op vrijdag 6 november 2015 16:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh balen. Terwijl zij toch ook wel moeten snappen dat schappen vaak qua indeling worden veranderd.
Wat ik ook balen vind is dat hier geen nettorama's, emté's etc zitten.Wat zijn dat zoal voor opdrachten?
Oh zoquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:03 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
ik had het over normale babymelk. Bij emte voor 3,50 en nettorama 5 euro. Voor hetzelfde werk
ik heb zowel bij huis als bij ouders in de buurt nergens een nettorama zitten.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:21 schreef loezzzje het volgende:
ik kan er bij nettorama ook altijd 2 doen en als ik dan toevallig naar mijn ouders ga kom ik langs een 3de. de emte is wel altijd sneller weg hier. die netto blijft altijd lang staan.
Dochter sliep in plaats van 1 uurtje opeens 3 uurquote:Op vrijdag 6 november 2015 13:55 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Waarom dat? Ik heb er inmiddels weer 2 geaccepteerd. Maar vandaag was sowieso slechte dag omdat er alleen babymelk van 2 euro zijn
Ah jammer hahaquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:14 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dochter sliep in plaats van 1 uurtje opeens 3 uurWerd precies om 2 uur wakker
Hier staat nog niets klaarquote:Op zaterdag 7 november 2015 08:44 schreef Nizno het volgende:
Dacht ik vandaag mooi om 12u te kunnen jagen. Staat er maar 1 etos klaar voor 12u.
hmm, ik hoop dat er nog wat bij komt, anders moet ik 5 km fietsen voor een plus babymelk..quote:
Ja ik zie het ook. Helaas weer geen netto of emtequote:Op zaterdag 7 november 2015 10:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm, ik hoop dat er nog wat bij komt, anders moet ik 5 km fietsen voor een plus babymelk..
Edit.
Er staat nu ook ah bij... gelukkig
Ik durf de kassacheck van lidl nog niet aan voor dit bedrag.
Ik heb juist andersom. Ging slapen met 1, werd wakker en het zijn er 6.quote:Op zaterdag 7 november 2015 08:44 schreef Nizno het volgende:
Dacht ik vandaag mooi om 12u te kunnen jagen. Staat er maar 1 etos klaar voor 12u.
Hier alles weer wegquote:Op zaterdag 7 november 2015 12:01 schreef Nizno het volgende:
babymelk etos en kruidvat uiteindelijk te pakken gekregen. Foutmeldingen gehad maar ze staan er wel
ja het ging snel. Ik zat nog te kijken of ik die van Appie er bij kon pakken maar die was ook meteen van mn scherm en kwam in het hoofdscherm terecht.quote:
hier was de jumbo ook niet in de lijst, terwijl een dorp verder wel wasquote:Op zaterdag 7 november 2015 12:04 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik ga de promotie check en babymelk + (beide Jumbo) straks even doen in andere wijk. Promotie check ga ik alleen niet meer doen bij mijn eigen Jumbo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:43 schreef liesje1979 het volgende:
Omg lol! Wist niet eens dat het echt een wedstrijd was. Had gewoon de XP nodig toen.Ik stem sowiesoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij 2 babymelk en kassacheck goedgekeurd. Nog een babymelk een dorp verderop gedaan bij Jumbo en de meest onvriendelijke medewerkers meegemaakt. Hierdoor wist ik niet de voorraad precies. Gelukkig vermeldden ze wel dat alles op voorraad was. Dit ook vermeld in de opdracht en vij berichten. Maar echt ik vind het nog belachelijk hoe onvriendelijk ze waren.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Kan je de kassa niet doen bij een kassa die dicht is?quote:Op zaterdag 7 november 2015 12:22 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb ook 2 babymelk. Net promotie jumbo gedaan & gulpener + kassameubel check. Die kassa is alleen te doen als je ook echt iets koopt. Dadelijk nog een promo & gulpener check doen.
Ja dat kan ook. Heb ik net gedaan, even wachten of die wordt goedgekeurd. Je moet ook veel vragen invullen over de kassa dus je moet best lang 'rondhangen' in het kassagebied, best lastig!quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:54 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Kan je de kassa niet doen bij een kassa die dicht is?
quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:43 schreef liesje1979 het volgende:
Omg lol! Wist niet eens dat het echt een wedstrijd was. Had gewoon de XP nodig toen.Zeker! Wat krijg je als je wint?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
Jumbo staat er de laatste tijd wel een beetje bekend om, onvriendelijkheid tegenover Roamlers.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik stem sowieso
Bij mij 2 babymelk en kassacheck goedgekeurd. Nog een babymelk een dorp verderop gedaan bij Jumbo en de meest onvriendelijke medewerkers meegemaakt. Hierdoor wist ik niet de voorraad precies. Gelukkig vermeldden ze wel dat alles op voorraad was. Dit ook vermeld in de opdracht en vij berichten. Maar echt ik vind het nog belachelijk hoe onvriendelijk ze waren.
Ik heb echt geen idee. Eeuwige roem gok ik.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:58 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Zeker! Wat krijg je als je wint?
Denk een invite ofzo, maar ben benieuwd!quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Eeuwige roem gok ik.
Dezen kenden het niet eens. En dan al zo bot reageren. Kan ik slecht tegen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:59 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Jumbo staat er de laatste tijd wel een beetje bekend om, onvriendelijkheid tegenover Roamlers.
Hmm, niet goed genoeg gezocht dus. De hema-voucher check was veel makkelijker toen. Kon je iets kopen waar je nog iets aan hebt en hoefde je alleen dat te doen. Nu moet je ook de etalage etc. jammer hahaquote:Op zaterdag 7 november 2015 15:49 schreef loezzzje het volgende:
Of 100xp ofzo. Maar denk een invite ja. Die raak je trouwens tegenwoordig ook niet zomaar meer kwijt haha
Heb ook de c&a check gedaan. Was idd moeilijk om iets van 1 euro te vinden maar heb het op de kinder afdeling eindelijk gevonden. Kom ik bij de kassa, zegt ze dat je die voucher pas vanaf maandag krijgtmaargoed hij is wel goedgekeurd
Ik moest minstens vijf minuten wachten voor hij terug was van zijn manager en hij keek onwijs moeilijk.quote:Op zaterdag 7 november 2015 16:29 schreef liesje1979 het volgende:
Gaat lekker dus bij al die Jumbo's
lekker dan, en maandag terugkomen is natuurlijk geen optie voor die opdracht, Gewoon invullen geen voorraad dus en het verhaal er in bij de laatste pagina.quote:Op zaterdag 7 november 2015 16:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moest minstens vijf minuten wachten voor hij terug was van zijn manager en hij keek onwijs moeilijk.
Helemaal topquote:Op zaterdag 7 november 2015 17:59 schreef Amarantha het volgende:
Hij is wel goed gekeurdEn de gulpener check daar ook gedaan voor 4 euro, ook goed
De babymelk plus van de Plus daarentegen is weer easy.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:20 schreef loezzzje het volgende:
Daarom doe ik die babymelk + dus niet. Genoeg andere opdrachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:07 schreef FrauMilena het volgende:
Ik was vanmiddag in de buurt van een C&A, maar er hing helemaal niks.
Na dit had ik ook niet echt zin meer:Ow die is ook leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik heb me er nog steeds niet overheen kunnen zetten om die babymelk + te doen. Hoe gaat dat allemaal in zn werk?quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
Helemaal top
[..]
De babymelk plus van de Plus daarentegen is weer easy.
Je loopt meteen naar de servicebalie en zegt dat je voor Roamler de babymelk komt checken. Ze weten er van (tenminste, de meesten die achter de servicebalie staan wel) en kijken dan meteen eigenlijk de voorraad in het magazijn (of achter de balie oid) voor je na. Daarna loop je rustig naar het schap en gaat daar je ding doen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:54 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Ik heb me er nog steeds niet overheen kunnen zetten om die babymelk + te doen. Hoe gaat dat allemaal in zn werk?
Je hoeft dus niet zelf naar het magazijn? Ik ben bang omdat ik niet weet wat ik kan verwachten haha. Thanks voor de uitleg. Betaald toch altijd wel goed denk ik, als je die elke week doet.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je loopt meteen naar de servicebalie en zegt dat je voor Roamler de babymelk komt checken. Ze weten er van (tenminste, de meesten die achter de servicebalie staan wel) en kijken dan meteen eigenlijk de voorraad in het magazijn (of achter de balie oid) voor je na. Daarna loop je rustig naar het schap en gaat daar je ding doen.
Foto maken, schapkaartjes melden, eventuele voorraad doorgeven welke in schap staan, of dat er dummy's staan etc.
Wat grappig, ik doe het precies andersom.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je loopt meteen naar de servicebalie en zegt dat je voor Roamler de babymelk komt checken. Ze weten er van (tenminste, de meesten die achter de servicebalie staan wel) en kijken dan meteen eigenlijk de voorraad in het magazijn (of achter de balie oid) voor je na. Daarna loop je rustig naar het schap en gaat daar je ding doen.
Foto maken, schapkaartjes melden, eventuele voorraad doorgeven welke in schap staan, of dat er dummy's staan etc.
Het is toch handiger eerst servicebalie. Dan hoef je ook niet stiekem te doen bij het reguliere schap.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat grappig, ik doe het precies andersom.Eerst doe ik de gewone check, loop dan naar de balie en laat meestal de toestemmingsbrief zien omdat ze geen idee hebben wat ik kom doen.
In de opdracht staat bij deel 1 dat je jezelf eerst voor mag stellenquote:Op zaterdag 7 november 2015 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat grappig, ik doe het precies andersom.Eerst doe ik de gewone check, loop dan naar de balie en laat meestal de toestemmingsbrief zien omdat ze geen idee hebben wat ik kom doen.
nee je hoeft het magazijn niet in, tenminste ik mag daar toch nooit fotograferen dus dan neem ik de moeite niet meer om te vragen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:22 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Je hoeft dus niet zelf naar het magazijn? Ik ben bang omdat ik niet weet wat ik kan verwachten haha. Thanks voor de uitleg. Betaald toch altijd wel goed denk ik, als je die elke week doet.
Volgens mij zit het in de app zoals ik het doe, dan krijg je op een gegeven moment iets van loop nu naar de servicebalie.. de toestemmingsbrief komt ook pas ergens dan te voorschijn geloof ik, dus anders zou je eerst alles voor nep moeten invullen om bij die brief te komen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:26 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Het is toch handiger eerst servicebalie. Dan hoef je ook niet stiekem te doen bij het reguliere schap.
Dat is bij de jumbo als ze dummys hebben. Bij de plus staat een rode zin boven de opdracht dat hij anders is dan de andere...quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij zit het in de app zoals ik het doe, dan krijg je op een gegeven moment iets van loop nu naar de servicebalie.. de toestemmingsbrief komt ook pas ergens dan te voorschijn geloof ik, dus anders zou je eerst alles voor nep moeten invullen om bij die brief te komen.
Volgens mij tenminste hoor, doe hem niet wekelijks, maar zo zit het in mijn hoofd.
Vaak krijg je de vraag of het mogelijk is dat je van alle voorraad een foto maakt. Als je hier nee op invult dan hoef je het niet te doen maar ik heb een paar keer een ja gedaan, vind die kastjes achter de balie wel interessant en ben ook wel eens in het magazijn geweest.
Ging aan mezelf twijfelen dus even de omschrijving van de plus bij Jumbo bekeken net. Klopt dat er staat dat je je netjes voor moet stellen maar dat staat toch echt na de gewone check als je de voorraad in de winkel gedaan hebt.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
In de opdracht staat bij deel 1 dat je jezelf eerst voor mag stellen
Ow en inmiddels hoef ik me ook niet meer voor te stellen, ze kennen me al
[..]
nee je hoeft het magazijn niet in, tenminste ik mag daar toch nooit fotograferen dus dan neem ik de moeite niet meer om te vragen.
Ik had het over de Plus bij de Plus. De winkel, Plus.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ging aan mezelf twijfelen dus even de omschrijving van de plus bij Jumbo bekeken net. Klopt dat er staat dat je je netjes voor moet stellen maar dat staat toch echt na de gewone check als je de voorraad in de winkel gedaan hebt.
Plus heb ik ook een keer gedaan, en toen moest het ook in die volgorde. Misschien is dat inmiddels veranderd dan. Bij de Jumbo en Coop gaat het iig andersom.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat is bij de jumbo als ze dummys hebben. Bij de plus staat een rode zin boven de opdracht dat hij anders is dan de andere...
Even in mijn geschiedenis gekeken en de eerste vraag is:
Heb je toestemming gekregen om de check uit te voeren in de winkel, de tweede vraag, wat is de naam van de persoon die je hebt gesproken.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
Helemaal top
[..]
De babymelk plus van de Plus daarentegen is weer easy.
We hadden het echt over de Plusquote:Op zaterdag 7 november 2015 21:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Plus heb ik ook een keer gedaan, en toen moest het ook in die volgorde. Misschien is dat inmiddels veranderd dan. Bij de Jumbo en Coop gaat het iig andersom.
Ik zie het maar Kennis vroeg naar + en zo heet die bij de Coop ook.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
We hadden het echt over de Plus
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 7 november 2015 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie het maar Kennis vroeg naar + en zo heet die bij de Coop ook.
Hoe dan ook, ik vind ze allemaal goed te doen, die plussen.
Zou best willen doen als het mocht. Maar ben niet hoog genoeg level.quote:Op zondag 8 november 2015 00:58 schreef loezzzje het volgende:
ik lees bij zoveel andere forum's dat niemand zin heeft in die choco checkze raken ze aan de straatstenen niet kwijt.
quote:Op zondag 8 november 2015 02:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou best willen doen als het mocht. Maar ben niet hoog genoeg level.
Is het niet lastig dat ze je al kennen als je andere opdrachten komt doen in die winkel?quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
In de opdracht staat bij deel 1 dat je jezelf eerst voor mag stellen
Ow en inmiddels hoef ik me ook niet meer voor te stellen, ze kennen me al
[..]
nee je hoeft het magazijn niet in, tenminste ik mag daar toch nooit fotograferen dus dan neem ik de moeite niet meer om te vragen.
neuj, zo ervaar ik het niet. Ik kom er ook wel eens voor gewone boodschappen dus ze hebben nog niet door dat ik er ook andere opdrachten doe geloof ik. Sowieso vind ik ze bij de Plus niet zo moeilijk.quote:Op zondag 8 november 2015 08:59 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Is het niet lastig dat ze je al kennen als je andere opdrachten komt doen in die winkel?
quote:Op zondag 8 november 2015 02:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou best willen doen als het mocht. Maar ben niet hoog genoeg level.
Nee, dat willen jullie niet. Niet voor die prijs.quote:
Ik ook en vooral mooi dat alleen jij aan de baksels was geslagen, waardoor we nu geen moeite hebben met op wie we moeten stemmenquote:Op zondag 8 november 2015 12:47 schreef liesje1979 het volgende:
Ben best benieuwd naar de koekjesstemopdracht morgen.
Ja daar dacht ik ook nog aan, dat er gelukkig hier geen concurrenten zitten. Maar ik maak me ook wel een beetje zorgen ofzo, zo geweldig waren ze niet, zal je zien dat die andere 4 hele kunstwerken zijn.quote:Op zondag 8 november 2015 12:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ook en vooral mooi dat alleen jij aan de baksels was geslagen, waardoor we nu geen moeite hebben met op wie we moeten stemmen
Ik heb me gewoon opgegeven. Ik kan die dag en heb ook niet zo veel moeite met mn kop op een site.quote:Op zondag 8 november 2015 12:51 schreef loezzzje het volgende:
gaat iemand die foto model opdracht doen? ik wil echt niet op hun site komen
Je krijgt heel fok mee die voor je kan stemmenquote:Op zondag 8 november 2015 12:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook nog aan, dat er gelukkig hier geen concurrenten zitten. Maar ik maak me ook wel een beetje zorgen ofzo, zo geweldig waren ze niet, zal je zien dat die andere 4 hele kunstwerken zijn.Of er waren maar 5 inzendingen ofzo.
De opdracht wordt afgekeurd als je niet kan op die dagquote:Op zondag 8 november 2015 12:51 schreef loezzzje het volgende:
gaat iemand die foto model opdracht doen? ik wil echt niet op hun site komen
Afgelopen week (dinsdag en woensdag vooral) was het echt super druk.quote:Op zondag 8 november 2015 14:22 schreef Fylax het volgende:
Ik wil ook weer actief worden want ik wil veel kopen maar er is niks
is vooral veel level 4 en hoger.quote:Op zondag 8 november 2015 14:23 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Afgelopen week (dinsdag en woensdag vooral) was het echt super druk.
Edit: Andere dagen ook wel hoor. Heb afgelopen week 75 euro verdiend.Terwijl ik daarnaast ook nog veel dingen heb.
75 euroquote:Op zondag 8 november 2015 14:23 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Afgelopen week (dinsdag en woensdag vooral) was het echt super druk.
Edit: Andere dagen ook wel hoor. Heb afgelopen week 75 euro verdiend.Terwijl ik daarnaast ook nog veel dingen heb.
Welke opdrachten dan? De chocolade maar die heb ik helemaal niet gedaan.quote:
opticiens waren voor lagere levels niet bereikbaar. En ik kan me nog een paar herinneren die ik niet kon openen.quote:Op zondag 8 november 2015 14:26 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Welke opdrachten dan? De chocolade maar die heb ik helemaal niet gedaan.
Ik ben ook pas vorige week een keer lvl 4 geworden.
Ik ga er ook wel actief de deur voor uitquote:Op zondag 8 november 2015 14:26 schreef Anne het volgende:
[..]
75 euro![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik heb eigenlijk nog niks verdiend.
Elke keer als ik boodschappen ga doen, zijn de opdrachtjes pleitos.
Opticien weet ik idd. Die heb ik ook pas gedaan toen ik lvl 4 werd. Maar de rest (zie post hierboven) was volgens mij wel gewoon beschikbaar voor lvl 3.quote:Op zondag 8 november 2015 14:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
opticiens waren voor lagere levels niet bereikbaar. En ik kan me nog een paar herinneren die ik niet kon openen.
kruidnoten en gulpner waren bij mij ook grijs.quote:Op zondag 8 november 2015 14:27 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Ik ga er ook wel actief de deur voor uitHeb veel kruidnoten checks, gulpener (jumbo), opticien en babymelk gedaan. Daarnaast gewoon wat losse opdrachten
Welk lvl ben je?quote:Op zondag 8 november 2015 14:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
kruidnoten en gulpner waren bij mij ook grijs.
Ah okayquote:Op zondag 8 november 2015 14:27 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Ik ga er ook wel actief de deur voor uitHeb veel kruidnoten checks, gulpener (jumbo), opticien en babymelk gedaan. Daarnaast gewoon wat losse opdrachten
Ik check gewoon of er in de omgeving dingen zijn. Ook als ik bv ergens naartoe moet, of er iets op de route ligt. Als ik er tijd voor heb pak ik eigenlijk alles wel mee wat ik ik kanquote:
Dit ja.quote:Op zondag 8 november 2015 14:31 schreef KennisIsMacht het volgende:
De C&A check is gestegen tot 3,50. Weet iemand iets heel goedkoops wat je kan kopen bij de C&A (ook als jongen)?
Je hebt meestal bij de kassa wel wat 'graai'-dingetjes die je als man gewoon kan kopen.quote:Op zondag 8 november 2015 14:31 schreef KennisIsMacht het volgende:
De C&A check is gestegen tot 3,50. Weet iemand iets heel goedkoops wat je kan kopen bij de C&A (ook als jongen)?
quote:Op zondag 8 november 2015 02:57 schreef Amarantha het volgende:
Iemand hier trouwens ervaring met opdrachten rond de feestdagen? Is het dan ook drukker (dus meer te doen)? Of maakt het weinig uit?
Goeie! Daar had ik inderdaad niet gekeken toen ik daar was.quote:Op zondag 8 november 2015 14:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Je hebt meestal bij de kassa wel wat 'graai'-dingetjes die je als man gewoon kan kopen.
Hoe bedoel je 'eigenlijk 50 euro'? Wat is niet uitbetaald dan?quote:Op zondag 8 november 2015 15:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb gevoel dat ik niks doe maar heb in die maand dat ik lid ben 43 euro verdiend. Ik ga het vanaf eind deze maand allemaal op paypal laten staan![]()
Eigenlijk 50 euro maar reken alleen de bedragen die zijn uitbetaald.
Nu 3quote:
Niet uitbetaald is geld wat op mijn Roamler account staat.quote:Op zondag 8 november 2015 15:11 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 'eigenlijk 50 euro'? Wat is niet uitbetaald dan?
Oké. Hoeveel xp moet je nog voor lvl 4? Ik ben deze week lvl 4 geworden dus ik kan niet meer zien welke opdrachten voor lvl 4 zijn en welke niet. Het lvl'en gaat wel best traag vind ik! Dit maakt het misschien ook wel leuk, dat het niet te snel gaat. Je hebt er wel veel voordeel van als je een hoger lvl bent.quote:
Ah zo, ik snap jequote:Op zondag 8 november 2015 15:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet uitbetaald is geld wat op mijn Roamler account staat.
Ik dacht dat ik wel veel lef had maar valt vies tegenquote:Op zondag 8 november 2015 15:15 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Ah zo, ik snap jeIk ben zelf ook 'pas' 6 weken bezig.
Promo check doe ik alleen nog als het net zo uit komt en het makkelijk te doen is. Teveel moeite voor te weinig geld vind ik.quote:Op zondag 8 november 2015 15:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik wel veel lef had maar valt vies tegenHoop dat ze bij de Jumbo hier promotie van deze week nog hebben (is pas 2de zondag op rij dat die open is). Nu is het rustig dus ik ga nog 1x de promotie check proberen.
Ja ik ga hem alleen nog op zondag doen als die er dan nog isquote:Op zondag 8 november 2015 15:18 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Promo check doe ik alleen nog als het net zo uit komt en het makkelijk te doen is. Teveel moeite voor te weinig geld vind ik.
Waar kan ik zien bij hoeveel xp je een level hoger gaat?quote:Op zondag 8 november 2015 15:14 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Oké. Hoeveel xp moet je nog voor lvl 4? Ik ben deze week lvl 4 geworden dus ik kan niet meer zien welke opdrachten voor lvl 4 zijn en welke niet. Het lvl'en gaat wel best traag vind ik! Dit maakt het misschien ook wel leuk, dat het niet te snel gaat. Je hebt er wel veel voordeel van als je een hoger lvl bent.
http://www.roamler.nl/FAQ?q=Wat%20betekenen%20de%20levels?quote:Op zondag 8 november 2015 15:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
Waar kan ik zien bij hoeveel xp je een level hoger gaat?
ik heb nu 1920
ow dan heb ik nog even te gaanquote:Op zondag 8 november 2015 15:27 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
http://www.roamler.nl/FAQ?q=Wat%20betekenen%20de%20levels?
Haha ja idd. Zou er nu niet teveel op letten. Met elke opdracht krijg je een beetje xp, dus je wordt vanzelf wel lvl 4quote:
Zit nu op 63.84 in 1 maand en 2 dagen. Mooi spaarpotje.quote:Op zondag 8 november 2015 15:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb gevoel dat ik niks doe maar heb in die maand dat ik lid ben 43 euro verdiend. Ik ga het vanaf eind deze maand allemaal op paypal laten staan![]()
Eigenlijk 50 euro maar reken alleen de bedragen die zijn uitbetaald.
Ja daarom wil ik het vanaf volgende maand mooi paypal laten staan. Ook handig voor af en toe een Chinese webshop bestelling, kan dat meteen eraf i.p.v van mijn bankrekening.quote:Op zondag 8 november 2015 15:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
Zit nu op 63.84 in 1 maand en 2 dagen. Mooi spaarpotje.
Wow jaloers haha. Dan heb jij ook al best wat bij elkaar verdiendquote:Op zondag 8 november 2015 15:37 schreef loezzzje het volgende:
Ik moet nog 1500 xp en dan eindelijk level 7!
quote:Op zondag 8 november 2015 15:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
Zit nu op 63.84 in 1 maand en 2 dagen. Mooi spaarpotje.
Van Smartspotter heb ik het idee dat het account verloren zal gaan. Ik vind die opdrachten echt te lang en te veel acties.
Ik weet niet hoe ik dat moet doen met inkomstenbelasting? Ik verdien denk ik teveel om alles via paypal uit te geven... En als je het naar je bankrekening zet dan ziet de belastingdienst het toch?quote:Op zondag 8 november 2015 15:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja daarom wil ik het vanaf volgende maand mooi paypal laten staan. Ook handig voor af en toe een Chinese webshop bestelling, kan dat meteen eraf i.p.v van mijn bankrekening.
1,5 weekquote:Op zondag 8 november 2015 15:37 schreef loezzzje het volgende:
Ik moet nog 1500 xp en dan eindelijk level 7!
Nee denk dat het wel mee valt. Ik heb ook paar keer zelf teveel geld gestort naar paypal en weer terug geboekt later. Je krijgt het geld van paypal, niet van Roamler (op je bankrekening). Honderden euro's over laten boeken is misschien niet slim maar telkens kleine bedragen kijken ze niet van op.quote:Op zondag 8 november 2015 15:37 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet hoe ik dat moet doen met inkomstenbelasting? Ik verdien denk ik teveel om alles via paypal uit te geven... En als je het naar je bankrekening zet dan ziet de belastingdienst het toch?
ik heb mijn vliegtickets naar new york ermee betaald dus dan weet je het wel ongeveerquote:Op zondag 8 november 2015 15:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow jaloers haha. Dan heb jij ook al best wat bij elkaar verdiend
Ik ga volgende week op vakantie dus denk niet dat het me nog lukt ervoor. Maarja komt erna wel. Ik ben nou ongeveer 6 maanden bezig.quote:Op zondag 8 november 2015 15:38 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
1,5 weekHoelang ben je al bezig?
Wat vond jij tot nu toe leukste en vervelendste opdracht?quote:Op zondag 8 november 2015 15:39 schreef loezzzje het volgende:
[..]
ik heb mijn vliegtickets naar new york ermee betaald dus dan weet je het wel ongeveer
Ze vragen zich toch wel af hoe je aan dat geld komt dat steeds van je paypal afkomt?quote:Op zondag 8 november 2015 15:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee denk dat het wel mee valt. Ik heb ook paar keer zelf teveel geld gestort naar paypal en weer terug geboekt later. Je krijgt het geld van paypal, niet van Roamler (op je bankrekening). Honderden euro's over laten boeken is misschien niet slim maar telkens kleine bedragen kijken ze niet van op.
Oké. Hoe doe jij dat met inkomstenbelasting?quote:Op zondag 8 november 2015 15:40 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik ga volgende week op vakantie dus denk niet dat het me nog lukt ervoor. Maarja komt erna wel. Ik ben nou ongeveer 6 maanden bezig.
Geen idee. Denk dat het allemaal wel mee valt hoorquote:Op zondag 8 november 2015 15:40 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Ze vragen zich toch wel af hoe je aan dat geld komt dat steeds van je paypal afkomt?
De leukste was de babymelk opdracht van 7,50 bij kruidvat. Die was vooral heel makkelijk. Dan deed ik rondje breda langs alle kruidvat en had ik zo'n 70 euro op een dag. Maar die is er nou niet meerquote:Op zondag 8 november 2015 15:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat vond jij tot nu toe leukste en vervelendste opdracht?
Ik vond de babymelk voor 7 euro vorige week ook wel erg chillquote:Op zondag 8 november 2015 15:43 schreef loezzzje het volgende:
[..]
De leukste was de babymelk opdracht van 7,50 bij kruidvat. Die was vooral heel makkelijk. Dan deed ik rondje breda langs alle kruidvat en had ik zo'n 70 euro op een dag. Maar die is er nou niet meerhmm de vervelendste van SS is sowieso de vers opdracht, 1x gedaan en nooit meer. Wat een takke werk. Zelfde als de groente check van roamler.
nietquote:Op zondag 8 november 2015 15:42 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Oké. Hoe doe jij dat met inkomstenbelasting?
Bij welke winkel was die?quote:Op zondag 8 november 2015 15:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond de babymelk voor 7 euro vorige week ook wel erg chill7 euro voor 2 minuten werk
Oké. Dan ga ik het ook niet opgeven haha.quote:Op zondag 8 november 2015 15:45 schreef loezzzje het volgende:
[..]
nietzoals amarantha zegt, volgens mij kijken ze niet op van kleine bedragen. tenminste dat hoop ik dan maar. als je nou een fulltime salaris eraan zou verdienen dan zou het een ander verhaal worden.
Etosquote:
Ik heb het aan een aantal mensen gevraagd en die zeiden allemaal, je verdiend er te weinig voor. Dus laten we maar hopen dat dit ook zo is hahaquote:Op zondag 8 november 2015 15:46 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Oké. Dan ga ik het ook niet opgeven haha.
Op hoeveel zit je ongeveer per maand?quote:Op zondag 8 november 2015 15:52 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik heb het aan een aantal mensen gevraagd en die zeiden allemaal, je verdiend er te weinig voor. Dus laten we maar hopen dat dit ook zo is haha
toen ik niet werkte ongeveer 400 in de maand. nu dat ik fulltime werk red ik dat niet meer.quote:Op zondag 8 november 2015 16:03 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Op hoeveel zit je ongeveer per maand?
Ik gok zomaar dat het om Annelies gaatquote:Op maandag 9 november 2015 07:11 schreef Albert86 het volgende:
Er wqs hier toch iemand finalist van heel Roamler bakt? Wat is je echte naam? Dan kan ik stemmen
Ja idd, dan zeggen ze iets van ons. Ik Ik heb dit bij opmerkingen in de opdracht gezet:quote:Op maandag 9 november 2015 07:38 schreef Skittles het volgende:
Zijn die foto's bij Heel Roamler bank bij jullie ook van slechte kwaliteit? Ik kan amper wat zien
quote:Op maandag 9 november 2015 08:00 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Ja idd, dan zeggen ze iets van ons. Ik Ik heb dit bij opmerkingen in de opdracht gezet:
"Hoi Roamler. Bedankt voor je 'koekjes inzending'! Deze is helaas afgekeurd, maar je mag het nog eens proberen! De foto's zijn niet scherp genoeg. Groetjes"
Haha
Ik ook nogmaalsquote:Op maandag 9 november 2015 10:13 schreef Nizno het volgende:
Bij mij de eerste keer stemmen afgekeurd![]()
Met de mededeling dat ze de foto's duidelijker hebben gemaakt.
Alsnog een keer gestemd op Annelies.
Op de bon die ik net kreeg staat:quote:Op maandag 9 november 2015 12:45 schreef Nizno het volgende:
Heeft C&A geen 8dagen ruilen tegen geld terug?
Of denk ik nu te makkelijk.
Bij mij was de poster in de winkel niet eens in de opdacht.quote:Op maandag 9 november 2015 13:45 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Maar is de volgorde in die opdracht niet wat vreemd? Eerst afrekenen en dan nog weer terug de winkel in om een poster op de foto te zetten? Dat is toch makkelijker andersom.
Ik heb de voucher wel al weggegooid. Deze heb je toch niet nodig bij het ruilen neem ik aan?quote:Op maandag 9 november 2015 13:55 schreef loezzzje het volgende:
ik ga het ook terugbrengen denk ik. ik heb uber lelijke armbandjes voor kinderen gekochten de actie was nog niet eens ingegaan dus nergens hing promotie materiaal.
Ik zou het niet weten. Ik heb hem zaterdag niet gehad omdat ze er nog niet waren.quote:Op maandag 9 november 2015 13:57 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Ik heb de voucher wel al weggegooid. Deze heb je toch niet nodig bij het ruilen neem ik aan?
Nouja, anders zeg ik wel dat ik er geen heb gekregen. Heb de bon wel.quote:Op maandag 9 november 2015 14:21 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Ik heb hem zaterdag niet gehad omdat ze er nog niet waren.
ja das toch goed. het gaat toch om het product, niet de voucher.quote:Op maandag 9 november 2015 14:27 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Nouja, anders zeg ik wel dat ik er geen heb gekregen. Heb de bon wel.
Dan doe je die toch? Het is maandag, dan is het nooit druk.quote:Op maandag 9 november 2015 15:54 schreef Amarantha het volgende:
Hier staat in Roamler alleen de C&A check open. Voor de rest helemaal niks
Die is chill idd! Helaas alleen bij mijn ouders in de buurt.quote:Op maandag 9 november 2015 16:01 schreef eenjongen... het volgende:
Net weer 2x die coop boodschappencheck gedaan, easy
Goedzo! Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 9 november 2015 16:15 schreef pl4kkie het volgende:
Vandaag mijn allereerste check gedaan. De bier check in onze lokale emte. Ben heel erg benieuwd of ik het goed gedaan heb
Vond het een klein beetje spannend maar gelukkig kon ik best wel goed foto's nemen en het was totaal niet druk. Dat scheelde ook wel veel.
Die is kei makkelijk. Heb er al een aantal gedaan. Helaas zitten de meeste nou op verre afstand.quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:47 schreef Nizno het volgende:
Ben toch overstag gegaan, Bij Bart Smit een opdracht voor 12,50 van SmartShopper gedaan.
Barbie en HotWheels op foto zetten.
ja, alleen hadden ze de plank van de HotWheels niet zo handig ingedeeld, de vulkaan stond achter een andere doos. Gewoon gevraagd of ik er even een foto van mocht maken.quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:56 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Die is kei makkelijk. Heb er al een aantal gedaan. Helaas zitten de meeste nou op verre afstand.
Wel uiterlijk morgen aanvragen want op donderdag betalen ze altijd uit en anders moet je weer een week wachten.quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:57 schreef Nizno het volgende:
Ow en ik had 8.75, dus met die 12.50 er bij kunnen ze mooi uitbetalen.
Ja, dan moet de speelgoedopdracht wel eerst goedgekeurd wordenquote:Op dinsdag 10 november 2015 11:04 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Wel uiterlijk morgen aanvragen want op donderdag betalen ze altijd uit en anders moet je weer een week wachten.
Ik ben ze nu aan het maken. Ze kosten 1,69 en je krijgt er 5,50 voor terug. Nice.quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:55 schreef Dragonberry het volgende:
Je mag nu ook de snack opdracht doen met alleen een oven. Misschien maar even halen
Waarvan 3,50 vergoeding toch? Dus dan zou je denk ik 3,69 krijgen?quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ben ze nu aan het maken. Ze kosten 1,69 en je krijgt er 5,50 voor terug. Nice.
Geen idee hoe het precies zit. Je krijgt er in ieder geval iets voor en makkelijker krijg je ze niet volgens mij.quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarvan 3,50 vergoeding toch? Dus dan zou je denk ik 3,69 krijgen?
Eens, leuke opdracht, ga hem vanavond ook misschien wel doen. Eet smakelijk!quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:19 schreef Fopje het volgende:
[..]
Geen idee hoe het precies zit. Je krijgt er in ieder geval iets voor en makkelijker krijg je ze niet volgens mij.
Thxquote:Op dinsdag 10 november 2015 12:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eens, leuke opdracht, ga hem vanavond ook misschien wel doen. Eet smakelijk!
Dan kon je toch gewoon je oven gebruiken?quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:40 schreef Nizno het volgende:
Ik wilde hem eigenlijk van het weekend doen. We hebben een airfryer en een oven. Maar de fryer stond in Overijssel en ik in Drenthe.
Straks meteen maar ff langs de winkel om ballen te halen dus.
Hij stond eerst voor als je beiden had.quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dan kon je toch gewoon je oven gebruiken?
Bij mij waren die Mora snacks maar 1,69?quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:51 schreef loezzzje het volgende:
pfft die kwekkeboom is wel duur. die zijn 3,69. dan schiet je er dus bij in als je 3,50 er maar voor krijgt. heb maar mora gehaald, die was 2,75.
heb je wel de goeiequote:Op dinsdag 10 november 2015 12:52 schreef Fopje het volgende:
[..]
Bij mij waren die Mora snacks maar 1,69?
Ik heb de oven frikadellen van Mora gekocht die niet in de frituur "kunnen". Zaten er 4 in. De rundvleeskroketten waren ook maar 1,69.quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:54 schreef loezzzje het volgende:
[..]
heb je wel de goeieik moest echt goed zoeken, alles was boven de 3,50. je moet wel de oven bitterballen hebben he, niet de gewone
of deze jumbo was gewoon een afzetter
ohja die heb ik niet gezien. ik had wel zin in bitterballen voor de lunchquote:Op dinsdag 10 november 2015 12:55 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik heb de oven frikadellen van Mora gekocht die niet in de frituur "kunnen". Zaten er 4 in. De rundvleeskroketten waren ook maar 1,69.
daarom heb ik ook bitterballen genomen. ik ben benieuwd, zitten er nu inquote:Op dinsdag 10 november 2015 13:00 schreef liesje1979 het volgende:
Oven frikadellen klinken niet echt lekker ofzo
Ik had ook geen hoge verwachtingen. Maar damn. Komt akelig dichtbij de gewone frituur frikadel. Hij was echt goedquote:Op dinsdag 10 november 2015 13:00 schreef liesje1979 het volgende:
Oven frikadellen klinken niet echt lekker ofzo
+1, ik vond de frikandel lekker!quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik had ook geen hoge verwachtingen. Maar damn. Komt akelig dichtbij de gewone frituur frikadel. Hij was echt goed
Opdracht is inmiddels goedgekeurd en kreeg gewoon 5,50.quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarvan 3,50 vergoeding toch? Dus dan zou je denk ik 3,69 krijgen?
Goede foto.quote:
Dat is raar, bij mij doen ze het wel. Misschien een keertje de app opnieuw installeren?quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:25 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ik wist dat de appelflap nog van de vorige promo check was maar ik vond hem wel leuk.Wel handig deze week de Zonnatura en Pickwick thee in de promo check, dan kan je dus gewoon twee keer hetzelfde schap op de foto zetten.
Die voorbeeldfoto's doen het bij mij bijna nooit in het klein, maar als ik druk op het witte vlak waar hij zou moeten staan dan krijg ik hem wel te zien.
Hier ookquote:Op dinsdag 10 november 2015 15:50 schreef Nizno het volgende:
Ze hebben nog steeds mn oliebol helemaal verkeerd op de kaart geplaatst. Totaal een verkeerde straat.
En een andere hebben ze midden in het water van de Singel gegooid. Best jammer
Ja dat werkt niet en geen idee waar het aan ligt, maar zo lang de foto's te zien zijn als ik op het witte vlak tik dan vind ik het wel prima.quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat is raar, bij mij doen ze het wel. Misschien een keertje de app opnieuw installeren?
Groentecheck is echt een kutopdracht ja... vooral die foto's op het einde.quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:17 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Er is bij mij een groentecheck afgekeurd omdat de foto's onscherp waren.Maar toen ik ze maakte waren ze wel scherp genoeg om ze te kunnen lezen en als ik de foto's in de galerij van de telefoon bekijk zijn ze ook leesbaar. Maar in de geschiedenis in de app als ik dan de opdracht open zijn de foto's veel minder scherp.
En ik had voor die opdracht nog wel zo heel voorzichtig een foto gemaakt van de groentes terwijl de manager naast me stond.Gelukkig een andere check in die winkel wel goed.
Ik heb meer dan 200 euro verdient dan de gemiddelde level 4 roamler....quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:48 schreef eenjongen... het volgende:
En hoeveelste van de maand zijn jullie geworden? Ik maar 56e, veel lager dan normaal. Mijn beste invite is 3e geworden
staat in je mail.quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:14 schreef Tinos85 het volgende:
Hoe kan je zien wat het gemiddelde is dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |