SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:43 schreef liesje1979 het volgende:
Omg lol! Wist niet eens dat het echt een wedstrijd was. Had gewoon de XP nodig toen.Ik stem sowiesoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij 2 babymelk en kassacheck goedgekeurd. Nog een babymelk een dorp verderop gedaan bij Jumbo en de meest onvriendelijke medewerkers meegemaakt. Hierdoor wist ik niet de voorraad precies. Gelukkig vermeldden ze wel dat alles op voorraad was. Dit ook vermeld in de opdracht en vij berichten. Maar echt ik vind het nog belachelijk hoe onvriendelijk ze waren.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Kan je de kassa niet doen bij een kassa die dicht is?quote:Op zaterdag 7 november 2015 12:22 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb ook 2 babymelk. Net promotie jumbo gedaan & gulpener + kassameubel check. Die kassa is alleen te doen als je ook echt iets koopt. Dadelijk nog een promo & gulpener check doen.
Ja dat kan ook. Heb ik net gedaan, even wachten of die wordt goedgekeurd. Je moet ook veel vragen invullen over de kassa dus je moet best lang 'rondhangen' in het kassagebied, best lastig!quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:54 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Kan je de kassa niet doen bij een kassa die dicht is?
quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:43 schreef liesje1979 het volgende:
Omg lol! Wist niet eens dat het echt een wedstrijd was. Had gewoon de XP nodig toen.Zeker! Wat krijg je als je wint?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
Jumbo staat er de laatste tijd wel een beetje bekend om, onvriendelijkheid tegenover Roamlers.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik stem sowieso
Bij mij 2 babymelk en kassacheck goedgekeurd. Nog een babymelk een dorp verderop gedaan bij Jumbo en de meest onvriendelijke medewerkers meegemaakt. Hierdoor wist ik niet de voorraad precies. Gelukkig vermeldden ze wel dat alles op voorraad was. Dit ook vermeld in de opdracht en vij berichten. Maar echt ik vind het nog belachelijk hoe onvriendelijk ze waren.
Ik heb echt geen idee. Eeuwige roem gok ik.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:58 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Zeker! Wat krijg je als je wint?
Denk een invite ofzo, maar ben benieuwd!quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Eeuwige roem gok ik.
Dezen kenden het niet eens. En dan al zo bot reageren. Kan ik slecht tegen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:59 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Jumbo staat er de laatste tijd wel een beetje bekend om, onvriendelijkheid tegenover Roamlers.
Hmm, niet goed genoeg gezocht dus. De hema-voucher check was veel makkelijker toen. Kon je iets kopen waar je nog iets aan hebt en hoefde je alleen dat te doen. Nu moet je ook de etalage etc. jammer hahaquote:Op zaterdag 7 november 2015 15:49 schreef loezzzje het volgende:
Of 100xp ofzo. Maar denk een invite ja. Die raak je trouwens tegenwoordig ook niet zomaar meer kwijt haha
Heb ook de c&a check gedaan. Was idd moeilijk om iets van 1 euro te vinden maar heb het op de kinder afdeling eindelijk gevonden. Kom ik bij de kassa, zegt ze dat je die voucher pas vanaf maandag krijgtmaargoed hij is wel goedgekeurd
Ik moest minstens vijf minuten wachten voor hij terug was van zijn manager en hij keek onwijs moeilijk.quote:Op zaterdag 7 november 2015 16:29 schreef liesje1979 het volgende:
Gaat lekker dus bij al die Jumbo's
lekker dan, en maandag terugkomen is natuurlijk geen optie voor die opdracht, Gewoon invullen geen voorraad dus en het verhaal er in bij de laatste pagina.quote:Op zaterdag 7 november 2015 16:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moest minstens vijf minuten wachten voor hij terug was van zijn manager en hij keek onwijs moeilijk.
Helemaal topquote:Op zaterdag 7 november 2015 17:59 schreef Amarantha het volgende:
Hij is wel goed gekeurdEn de gulpener check daar ook gedaan voor 4 euro, ook goed
De babymelk plus van de Plus daarentegen is weer easy.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:20 schreef loezzzje het volgende:
Daarom doe ik die babymelk + dus niet. Genoeg andere opdrachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:07 schreef FrauMilena het volgende:
Ik was vanmiddag in de buurt van een C&A, maar er hing helemaal niks.
Na dit had ik ook niet echt zin meer:Ow die is ook leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik heb me er nog steeds niet overheen kunnen zetten om die babymelk + te doen. Hoe gaat dat allemaal in zn werk?quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
Helemaal top
[..]
De babymelk plus van de Plus daarentegen is weer easy.
Je loopt meteen naar de servicebalie en zegt dat je voor Roamler de babymelk komt checken. Ze weten er van (tenminste, de meesten die achter de servicebalie staan wel) en kijken dan meteen eigenlijk de voorraad in het magazijn (of achter de balie oid) voor je na. Daarna loop je rustig naar het schap en gaat daar je ding doen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:54 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Ik heb me er nog steeds niet overheen kunnen zetten om die babymelk + te doen. Hoe gaat dat allemaal in zn werk?
Je hoeft dus niet zelf naar het magazijn? Ik ben bang omdat ik niet weet wat ik kan verwachten haha. Thanks voor de uitleg. Betaald toch altijd wel goed denk ik, als je die elke week doet.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je loopt meteen naar de servicebalie en zegt dat je voor Roamler de babymelk komt checken. Ze weten er van (tenminste, de meesten die achter de servicebalie staan wel) en kijken dan meteen eigenlijk de voorraad in het magazijn (of achter de balie oid) voor je na. Daarna loop je rustig naar het schap en gaat daar je ding doen.
Foto maken, schapkaartjes melden, eventuele voorraad doorgeven welke in schap staan, of dat er dummy's staan etc.
Wat grappig, ik doe het precies andersom.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je loopt meteen naar de servicebalie en zegt dat je voor Roamler de babymelk komt checken. Ze weten er van (tenminste, de meesten die achter de servicebalie staan wel) en kijken dan meteen eigenlijk de voorraad in het magazijn (of achter de balie oid) voor je na. Daarna loop je rustig naar het schap en gaat daar je ding doen.
Foto maken, schapkaartjes melden, eventuele voorraad doorgeven welke in schap staan, of dat er dummy's staan etc.
Het is toch handiger eerst servicebalie. Dan hoef je ook niet stiekem te doen bij het reguliere schap.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat grappig, ik doe het precies andersom.Eerst doe ik de gewone check, loop dan naar de balie en laat meestal de toestemmingsbrief zien omdat ze geen idee hebben wat ik kom doen.
In de opdracht staat bij deel 1 dat je jezelf eerst voor mag stellenquote:Op zaterdag 7 november 2015 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat grappig, ik doe het precies andersom.Eerst doe ik de gewone check, loop dan naar de balie en laat meestal de toestemmingsbrief zien omdat ze geen idee hebben wat ik kom doen.
nee je hoeft het magazijn niet in, tenminste ik mag daar toch nooit fotograferen dus dan neem ik de moeite niet meer om te vragen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:22 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Je hoeft dus niet zelf naar het magazijn? Ik ben bang omdat ik niet weet wat ik kan verwachten haha. Thanks voor de uitleg. Betaald toch altijd wel goed denk ik, als je die elke week doet.
Volgens mij zit het in de app zoals ik het doe, dan krijg je op een gegeven moment iets van loop nu naar de servicebalie.. de toestemmingsbrief komt ook pas ergens dan te voorschijn geloof ik, dus anders zou je eerst alles voor nep moeten invullen om bij die brief te komen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:26 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Het is toch handiger eerst servicebalie. Dan hoef je ook niet stiekem te doen bij het reguliere schap.
Dat is bij de jumbo als ze dummys hebben. Bij de plus staat een rode zin boven de opdracht dat hij anders is dan de andere...quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij zit het in de app zoals ik het doe, dan krijg je op een gegeven moment iets van loop nu naar de servicebalie.. de toestemmingsbrief komt ook pas ergens dan te voorschijn geloof ik, dus anders zou je eerst alles voor nep moeten invullen om bij die brief te komen.
Volgens mij tenminste hoor, doe hem niet wekelijks, maar zo zit het in mijn hoofd.
Vaak krijg je de vraag of het mogelijk is dat je van alle voorraad een foto maakt. Als je hier nee op invult dan hoef je het niet te doen maar ik heb een paar keer een ja gedaan, vind die kastjes achter de balie wel interessant en ben ook wel eens in het magazijn geweest.
Ging aan mezelf twijfelen dus even de omschrijving van de plus bij Jumbo bekeken net. Klopt dat er staat dat je je netjes voor moet stellen maar dat staat toch echt na de gewone check als je de voorraad in de winkel gedaan hebt.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
In de opdracht staat bij deel 1 dat je jezelf eerst voor mag stellen
Ow en inmiddels hoef ik me ook niet meer voor te stellen, ze kennen me al
[..]
nee je hoeft het magazijn niet in, tenminste ik mag daar toch nooit fotograferen dus dan neem ik de moeite niet meer om te vragen.
Ik had het over de Plus bij de Plus. De winkel, Plus.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ging aan mezelf twijfelen dus even de omschrijving van de plus bij Jumbo bekeken net. Klopt dat er staat dat je je netjes voor moet stellen maar dat staat toch echt na de gewone check als je de voorraad in de winkel gedaan hebt.
Plus heb ik ook een keer gedaan, en toen moest het ook in die volgorde. Misschien is dat inmiddels veranderd dan. Bij de Jumbo en Coop gaat het iig andersom.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat is bij de jumbo als ze dummys hebben. Bij de plus staat een rode zin boven de opdracht dat hij anders is dan de andere...
Even in mijn geschiedenis gekeken en de eerste vraag is:
Heb je toestemming gekregen om de check uit te voeren in de winkel, de tweede vraag, wat is de naam van de persoon die je hebt gesproken.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
Helemaal top
[..]
De babymelk plus van de Plus daarentegen is weer easy.
We hadden het echt over de Plusquote:Op zaterdag 7 november 2015 21:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Plus heb ik ook een keer gedaan, en toen moest het ook in die volgorde. Misschien is dat inmiddels veranderd dan. Bij de Jumbo en Coop gaat het iig andersom.
Ik zie het maar Kennis vroeg naar + en zo heet die bij de Coop ook.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
We hadden het echt over de Plus
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 7 november 2015 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie het maar Kennis vroeg naar + en zo heet die bij de Coop ook.
Hoe dan ook, ik vind ze allemaal goed te doen, die plussen.
Zou best willen doen als het mocht. Maar ben niet hoog genoeg level.quote:Op zondag 8 november 2015 00:58 schreef loezzzje het volgende:
ik lees bij zoveel andere forum's dat niemand zin heeft in die choco checkze raken ze aan de straatstenen niet kwijt.
quote:Op zondag 8 november 2015 02:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou best willen doen als het mocht. Maar ben niet hoog genoeg level.
Is het niet lastig dat ze je al kennen als je andere opdrachten komt doen in die winkel?quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
In de opdracht staat bij deel 1 dat je jezelf eerst voor mag stellen
Ow en inmiddels hoef ik me ook niet meer voor te stellen, ze kennen me al
[..]
nee je hoeft het magazijn niet in, tenminste ik mag daar toch nooit fotograferen dus dan neem ik de moeite niet meer om te vragen.
neuj, zo ervaar ik het niet. Ik kom er ook wel eens voor gewone boodschappen dus ze hebben nog niet door dat ik er ook andere opdrachten doe geloof ik. Sowieso vind ik ze bij de Plus niet zo moeilijk.quote:Op zondag 8 november 2015 08:59 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Is het niet lastig dat ze je al kennen als je andere opdrachten komt doen in die winkel?
quote:Op zondag 8 november 2015 02:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou best willen doen als het mocht. Maar ben niet hoog genoeg level.
Nee, dat willen jullie niet. Niet voor die prijs.quote:
Ik ook en vooral mooi dat alleen jij aan de baksels was geslagen, waardoor we nu geen moeite hebben met op wie we moeten stemmenquote:Op zondag 8 november 2015 12:47 schreef liesje1979 het volgende:
Ben best benieuwd naar de koekjesstemopdracht morgen.
Ja daar dacht ik ook nog aan, dat er gelukkig hier geen concurrenten zitten. Maar ik maak me ook wel een beetje zorgen ofzo, zo geweldig waren ze niet, zal je zien dat die andere 4 hele kunstwerken zijn.quote:Op zondag 8 november 2015 12:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ook en vooral mooi dat alleen jij aan de baksels was geslagen, waardoor we nu geen moeite hebben met op wie we moeten stemmen
Ik heb me gewoon opgegeven. Ik kan die dag en heb ook niet zo veel moeite met mn kop op een site.quote:Op zondag 8 november 2015 12:51 schreef loezzzje het volgende:
gaat iemand die foto model opdracht doen? ik wil echt niet op hun site komen
Je krijgt heel fok mee die voor je kan stemmenquote:Op zondag 8 november 2015 12:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook nog aan, dat er gelukkig hier geen concurrenten zitten. Maar ik maak me ook wel een beetje zorgen ofzo, zo geweldig waren ze niet, zal je zien dat die andere 4 hele kunstwerken zijn.Of er waren maar 5 inzendingen ofzo.
De opdracht wordt afgekeurd als je niet kan op die dagquote:Op zondag 8 november 2015 12:51 schreef loezzzje het volgende:
gaat iemand die foto model opdracht doen? ik wil echt niet op hun site komen
Afgelopen week (dinsdag en woensdag vooral) was het echt super druk.quote:Op zondag 8 november 2015 14:22 schreef Fylax het volgende:
Ik wil ook weer actief worden want ik wil veel kopen maar er is niks
is vooral veel level 4 en hoger.quote:Op zondag 8 november 2015 14:23 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Afgelopen week (dinsdag en woensdag vooral) was het echt super druk.
Edit: Andere dagen ook wel hoor. Heb afgelopen week 75 euro verdiend.Terwijl ik daarnaast ook nog veel dingen heb.
75 euroquote:Op zondag 8 november 2015 14:23 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Afgelopen week (dinsdag en woensdag vooral) was het echt super druk.
Edit: Andere dagen ook wel hoor. Heb afgelopen week 75 euro verdiend.Terwijl ik daarnaast ook nog veel dingen heb.
Welke opdrachten dan? De chocolade maar die heb ik helemaal niet gedaan.quote:
opticiens waren voor lagere levels niet bereikbaar. En ik kan me nog een paar herinneren die ik niet kon openen.quote:Op zondag 8 november 2015 14:26 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Welke opdrachten dan? De chocolade maar die heb ik helemaal niet gedaan.
Ik ben ook pas vorige week een keer lvl 4 geworden.
Ik ga er ook wel actief de deur voor uitquote:Op zondag 8 november 2015 14:26 schreef Anne het volgende:
[..]
75 euro![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik heb eigenlijk nog niks verdiend.
Elke keer als ik boodschappen ga doen, zijn de opdrachtjes pleitos.
Opticien weet ik idd. Die heb ik ook pas gedaan toen ik lvl 4 werd. Maar de rest (zie post hierboven) was volgens mij wel gewoon beschikbaar voor lvl 3.quote:Op zondag 8 november 2015 14:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
opticiens waren voor lagere levels niet bereikbaar. En ik kan me nog een paar herinneren die ik niet kon openen.
kruidnoten en gulpner waren bij mij ook grijs.quote:Op zondag 8 november 2015 14:27 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Ik ga er ook wel actief de deur voor uitHeb veel kruidnoten checks, gulpener (jumbo), opticien en babymelk gedaan. Daarnaast gewoon wat losse opdrachten
Welk lvl ben je?quote:Op zondag 8 november 2015 14:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
kruidnoten en gulpner waren bij mij ook grijs.
Ah okayquote:Op zondag 8 november 2015 14:27 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Ik ga er ook wel actief de deur voor uitHeb veel kruidnoten checks, gulpener (jumbo), opticien en babymelk gedaan. Daarnaast gewoon wat losse opdrachten
Ik check gewoon of er in de omgeving dingen zijn. Ook als ik bv ergens naartoe moet, of er iets op de route ligt. Als ik er tijd voor heb pak ik eigenlijk alles wel mee wat ik ik kanquote:
Dit ja.quote:Op zondag 8 november 2015 14:31 schreef KennisIsMacht het volgende:
De C&A check is gestegen tot 3,50. Weet iemand iets heel goedkoops wat je kan kopen bij de C&A (ook als jongen)?
Je hebt meestal bij de kassa wel wat 'graai'-dingetjes die je als man gewoon kan kopen.quote:Op zondag 8 november 2015 14:31 schreef KennisIsMacht het volgende:
De C&A check is gestegen tot 3,50. Weet iemand iets heel goedkoops wat je kan kopen bij de C&A (ook als jongen)?
quote:Op zondag 8 november 2015 02:57 schreef Amarantha het volgende:
Iemand hier trouwens ervaring met opdrachten rond de feestdagen? Is het dan ook drukker (dus meer te doen)? Of maakt het weinig uit?
Goeie! Daar had ik inderdaad niet gekeken toen ik daar was.quote:Op zondag 8 november 2015 14:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Je hebt meestal bij de kassa wel wat 'graai'-dingetjes die je als man gewoon kan kopen.
Hoe bedoel je 'eigenlijk 50 euro'? Wat is niet uitbetaald dan?quote:Op zondag 8 november 2015 15:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb gevoel dat ik niks doe maar heb in die maand dat ik lid ben 43 euro verdiend. Ik ga het vanaf eind deze maand allemaal op paypal laten staan![]()
Eigenlijk 50 euro maar reken alleen de bedragen die zijn uitbetaald.
Nu 3quote:
Niet uitbetaald is geld wat op mijn Roamler account staat.quote:Op zondag 8 november 2015 15:11 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 'eigenlijk 50 euro'? Wat is niet uitbetaald dan?
Oké. Hoeveel xp moet je nog voor lvl 4? Ik ben deze week lvl 4 geworden dus ik kan niet meer zien welke opdrachten voor lvl 4 zijn en welke niet. Het lvl'en gaat wel best traag vind ik! Dit maakt het misschien ook wel leuk, dat het niet te snel gaat. Je hebt er wel veel voordeel van als je een hoger lvl bent.quote:
Ah zo, ik snap jequote:Op zondag 8 november 2015 15:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet uitbetaald is geld wat op mijn Roamler account staat.
Ik dacht dat ik wel veel lef had maar valt vies tegenquote:Op zondag 8 november 2015 15:15 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Ah zo, ik snap jeIk ben zelf ook 'pas' 6 weken bezig.
Promo check doe ik alleen nog als het net zo uit komt en het makkelijk te doen is. Teveel moeite voor te weinig geld vind ik.quote:Op zondag 8 november 2015 15:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik wel veel lef had maar valt vies tegenHoop dat ze bij de Jumbo hier promotie van deze week nog hebben (is pas 2de zondag op rij dat die open is). Nu is het rustig dus ik ga nog 1x de promotie check proberen.
Ja ik ga hem alleen nog op zondag doen als die er dan nog isquote:Op zondag 8 november 2015 15:18 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Promo check doe ik alleen nog als het net zo uit komt en het makkelijk te doen is. Teveel moeite voor te weinig geld vind ik.
Waar kan ik zien bij hoeveel xp je een level hoger gaat?quote:Op zondag 8 november 2015 15:14 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Oké. Hoeveel xp moet je nog voor lvl 4? Ik ben deze week lvl 4 geworden dus ik kan niet meer zien welke opdrachten voor lvl 4 zijn en welke niet. Het lvl'en gaat wel best traag vind ik! Dit maakt het misschien ook wel leuk, dat het niet te snel gaat. Je hebt er wel veel voordeel van als je een hoger lvl bent.
http://www.roamler.nl/FAQ?q=Wat%20betekenen%20de%20levels?quote:Op zondag 8 november 2015 15:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
Waar kan ik zien bij hoeveel xp je een level hoger gaat?
ik heb nu 1920
ow dan heb ik nog even te gaanquote:Op zondag 8 november 2015 15:27 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
http://www.roamler.nl/FAQ?q=Wat%20betekenen%20de%20levels?
Haha ja idd. Zou er nu niet teveel op letten. Met elke opdracht krijg je een beetje xp, dus je wordt vanzelf wel lvl 4quote:
Zit nu op 63.84 in 1 maand en 2 dagen. Mooi spaarpotje.quote:Op zondag 8 november 2015 15:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb gevoel dat ik niks doe maar heb in die maand dat ik lid ben 43 euro verdiend. Ik ga het vanaf eind deze maand allemaal op paypal laten staan![]()
Eigenlijk 50 euro maar reken alleen de bedragen die zijn uitbetaald.
Ja daarom wil ik het vanaf volgende maand mooi paypal laten staan. Ook handig voor af en toe een Chinese webshop bestelling, kan dat meteen eraf i.p.v van mijn bankrekening.quote:Op zondag 8 november 2015 15:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
Zit nu op 63.84 in 1 maand en 2 dagen. Mooi spaarpotje.
Wow jaloers haha. Dan heb jij ook al best wat bij elkaar verdiendquote:Op zondag 8 november 2015 15:37 schreef loezzzje het volgende:
Ik moet nog 1500 xp en dan eindelijk level 7!
quote:Op zondag 8 november 2015 15:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
Zit nu op 63.84 in 1 maand en 2 dagen. Mooi spaarpotje.
Van Smartspotter heb ik het idee dat het account verloren zal gaan. Ik vind die opdrachten echt te lang en te veel acties.
Ik weet niet hoe ik dat moet doen met inkomstenbelasting? Ik verdien denk ik teveel om alles via paypal uit te geven... En als je het naar je bankrekening zet dan ziet de belastingdienst het toch?quote:Op zondag 8 november 2015 15:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja daarom wil ik het vanaf volgende maand mooi paypal laten staan. Ook handig voor af en toe een Chinese webshop bestelling, kan dat meteen eraf i.p.v van mijn bankrekening.
1,5 weekquote:Op zondag 8 november 2015 15:37 schreef loezzzje het volgende:
Ik moet nog 1500 xp en dan eindelijk level 7!
Nee denk dat het wel mee valt. Ik heb ook paar keer zelf teveel geld gestort naar paypal en weer terug geboekt later. Je krijgt het geld van paypal, niet van Roamler (op je bankrekening). Honderden euro's over laten boeken is misschien niet slim maar telkens kleine bedragen kijken ze niet van op.quote:Op zondag 8 november 2015 15:37 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet hoe ik dat moet doen met inkomstenbelasting? Ik verdien denk ik teveel om alles via paypal uit te geven... En als je het naar je bankrekening zet dan ziet de belastingdienst het toch?
ik heb mijn vliegtickets naar new york ermee betaald dus dan weet je het wel ongeveerquote:Op zondag 8 november 2015 15:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow jaloers haha. Dan heb jij ook al best wat bij elkaar verdiend
Ik ga volgende week op vakantie dus denk niet dat het me nog lukt ervoor. Maarja komt erna wel. Ik ben nou ongeveer 6 maanden bezig.quote:Op zondag 8 november 2015 15:38 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
1,5 weekHoelang ben je al bezig?
Wat vond jij tot nu toe leukste en vervelendste opdracht?quote:Op zondag 8 november 2015 15:39 schreef loezzzje het volgende:
[..]
ik heb mijn vliegtickets naar new york ermee betaald dus dan weet je het wel ongeveer
Ze vragen zich toch wel af hoe je aan dat geld komt dat steeds van je paypal afkomt?quote:Op zondag 8 november 2015 15:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee denk dat het wel mee valt. Ik heb ook paar keer zelf teveel geld gestort naar paypal en weer terug geboekt later. Je krijgt het geld van paypal, niet van Roamler (op je bankrekening). Honderden euro's over laten boeken is misschien niet slim maar telkens kleine bedragen kijken ze niet van op.
Oké. Hoe doe jij dat met inkomstenbelasting?quote:Op zondag 8 november 2015 15:40 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik ga volgende week op vakantie dus denk niet dat het me nog lukt ervoor. Maarja komt erna wel. Ik ben nou ongeveer 6 maanden bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |