Geen idee. Denk dat het allemaal wel mee valt hoorquote:Op zondag 8 november 2015 15:40 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Ze vragen zich toch wel af hoe je aan dat geld komt dat steeds van je paypal afkomt?
De leukste was de babymelk opdracht van 7,50 bij kruidvat. Die was vooral heel makkelijk. Dan deed ik rondje breda langs alle kruidvat en had ik zo'n 70 euro op een dag. Maar die is er nou niet meerquote:Op zondag 8 november 2015 15:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat vond jij tot nu toe leukste en vervelendste opdracht?
Ik vond de babymelk voor 7 euro vorige week ook wel erg chillquote:Op zondag 8 november 2015 15:43 schreef loezzzje het volgende:
[..]
De leukste was de babymelk opdracht van 7,50 bij kruidvat. Die was vooral heel makkelijk. Dan deed ik rondje breda langs alle kruidvat en had ik zo'n 70 euro op een dag. Maar die is er nou niet meerhmm de vervelendste van SS is sowieso de vers opdracht, 1x gedaan en nooit meer. Wat een takke werk. Zelfde als de groente check van roamler.
nietquote:Op zondag 8 november 2015 15:42 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Oké. Hoe doe jij dat met inkomstenbelasting?
Bij welke winkel was die?quote:Op zondag 8 november 2015 15:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond de babymelk voor 7 euro vorige week ook wel erg chill7 euro voor 2 minuten werk
Oké. Dan ga ik het ook niet opgeven haha.quote:Op zondag 8 november 2015 15:45 schreef loezzzje het volgende:
[..]
nietzoals amarantha zegt, volgens mij kijken ze niet op van kleine bedragen. tenminste dat hoop ik dan maar. als je nou een fulltime salaris eraan zou verdienen dan zou het een ander verhaal worden.
Etosquote:
Ik heb het aan een aantal mensen gevraagd en die zeiden allemaal, je verdiend er te weinig voor. Dus laten we maar hopen dat dit ook zo is hahaquote:Op zondag 8 november 2015 15:46 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Oké. Dan ga ik het ook niet opgeven haha.
Op hoeveel zit je ongeveer per maand?quote:Op zondag 8 november 2015 15:52 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik heb het aan een aantal mensen gevraagd en die zeiden allemaal, je verdiend er te weinig voor. Dus laten we maar hopen dat dit ook zo is haha
toen ik niet werkte ongeveer 400 in de maand. nu dat ik fulltime werk red ik dat niet meer.quote:Op zondag 8 november 2015 16:03 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Op hoeveel zit je ongeveer per maand?
Ik gok zomaar dat het om Annelies gaatquote:Op maandag 9 november 2015 07:11 schreef Albert86 het volgende:
Er wqs hier toch iemand finalist van heel Roamler bakt? Wat is je echte naam? Dan kan ik stemmen
Ja idd, dan zeggen ze iets van ons. Ik Ik heb dit bij opmerkingen in de opdracht gezet:quote:Op maandag 9 november 2015 07:38 schreef Skittles het volgende:
Zijn die foto's bij Heel Roamler bank bij jullie ook van slechte kwaliteit? Ik kan amper wat zien
quote:Op maandag 9 november 2015 08:00 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Ja idd, dan zeggen ze iets van ons. Ik Ik heb dit bij opmerkingen in de opdracht gezet:
"Hoi Roamler. Bedankt voor je 'koekjes inzending'! Deze is helaas afgekeurd, maar je mag het nog eens proberen! De foto's zijn niet scherp genoeg. Groetjes"
Haha
Ik ook nogmaalsquote:Op maandag 9 november 2015 10:13 schreef Nizno het volgende:
Bij mij de eerste keer stemmen afgekeurd![]()
Met de mededeling dat ze de foto's duidelijker hebben gemaakt.
Alsnog een keer gestemd op Annelies.
Op de bon die ik net kreeg staat:quote:Op maandag 9 november 2015 12:45 schreef Nizno het volgende:
Heeft C&A geen 8dagen ruilen tegen geld terug?
Of denk ik nu te makkelijk.
Bij mij was de poster in de winkel niet eens in de opdacht.quote:Op maandag 9 november 2015 13:45 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Maar is de volgorde in die opdracht niet wat vreemd? Eerst afrekenen en dan nog weer terug de winkel in om een poster op de foto te zetten? Dat is toch makkelijker andersom.
Ik heb de voucher wel al weggegooid. Deze heb je toch niet nodig bij het ruilen neem ik aan?quote:Op maandag 9 november 2015 13:55 schreef loezzzje het volgende:
ik ga het ook terugbrengen denk ik. ik heb uber lelijke armbandjes voor kinderen gekochten de actie was nog niet eens ingegaan dus nergens hing promotie materiaal.
Ik zou het niet weten. Ik heb hem zaterdag niet gehad omdat ze er nog niet waren.quote:Op maandag 9 november 2015 13:57 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Ik heb de voucher wel al weggegooid. Deze heb je toch niet nodig bij het ruilen neem ik aan?
Nouja, anders zeg ik wel dat ik er geen heb gekregen. Heb de bon wel.quote:Op maandag 9 november 2015 14:21 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Ik heb hem zaterdag niet gehad omdat ze er nog niet waren.
ja das toch goed. het gaat toch om het product, niet de voucher.quote:Op maandag 9 november 2015 14:27 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Nouja, anders zeg ik wel dat ik er geen heb gekregen. Heb de bon wel.
Dan doe je die toch? Het is maandag, dan is het nooit druk.quote:Op maandag 9 november 2015 15:54 schreef Amarantha het volgende:
Hier staat in Roamler alleen de C&A check open. Voor de rest helemaal niks
Die is chill idd! Helaas alleen bij mijn ouders in de buurt.quote:Op maandag 9 november 2015 16:01 schreef eenjongen... het volgende:
Net weer 2x die coop boodschappencheck gedaan, easy
Goedzo! Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 9 november 2015 16:15 schreef pl4kkie het volgende:
Vandaag mijn allereerste check gedaan. De bier check in onze lokale emte. Ben heel erg benieuwd of ik het goed gedaan heb
Vond het een klein beetje spannend maar gelukkig kon ik best wel goed foto's nemen en het was totaal niet druk. Dat scheelde ook wel veel.
Die is kei makkelijk. Heb er al een aantal gedaan. Helaas zitten de meeste nou op verre afstand.quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:47 schreef Nizno het volgende:
Ben toch overstag gegaan, Bij Bart Smit een opdracht voor 12,50 van SmartShopper gedaan.
Barbie en HotWheels op foto zetten.
ja, alleen hadden ze de plank van de HotWheels niet zo handig ingedeeld, de vulkaan stond achter een andere doos. Gewoon gevraagd of ik er even een foto van mocht maken.quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:56 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Die is kei makkelijk. Heb er al een aantal gedaan. Helaas zitten de meeste nou op verre afstand.
Wel uiterlijk morgen aanvragen want op donderdag betalen ze altijd uit en anders moet je weer een week wachten.quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:57 schreef Nizno het volgende:
Ow en ik had 8.75, dus met die 12.50 er bij kunnen ze mooi uitbetalen.
Ja, dan moet de speelgoedopdracht wel eerst goedgekeurd wordenquote:Op dinsdag 10 november 2015 11:04 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Wel uiterlijk morgen aanvragen want op donderdag betalen ze altijd uit en anders moet je weer een week wachten.
Ik ben ze nu aan het maken. Ze kosten 1,69 en je krijgt er 5,50 voor terug. Nice.quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:55 schreef Dragonberry het volgende:
Je mag nu ook de snack opdracht doen met alleen een oven. Misschien maar even halen
Waarvan 3,50 vergoeding toch? Dus dan zou je denk ik 3,69 krijgen?quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ben ze nu aan het maken. Ze kosten 1,69 en je krijgt er 5,50 voor terug. Nice.
Geen idee hoe het precies zit. Je krijgt er in ieder geval iets voor en makkelijker krijg je ze niet volgens mij.quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarvan 3,50 vergoeding toch? Dus dan zou je denk ik 3,69 krijgen?
Eens, leuke opdracht, ga hem vanavond ook misschien wel doen. Eet smakelijk!quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:19 schreef Fopje het volgende:
[..]
Geen idee hoe het precies zit. Je krijgt er in ieder geval iets voor en makkelijker krijg je ze niet volgens mij.
Thxquote:Op dinsdag 10 november 2015 12:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eens, leuke opdracht, ga hem vanavond ook misschien wel doen. Eet smakelijk!
Dan kon je toch gewoon je oven gebruiken?quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:40 schreef Nizno het volgende:
Ik wilde hem eigenlijk van het weekend doen. We hebben een airfryer en een oven. Maar de fryer stond in Overijssel en ik in Drenthe.
Straks meteen maar ff langs de winkel om ballen te halen dus.
Hij stond eerst voor als je beiden had.quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dan kon je toch gewoon je oven gebruiken?
Bij mij waren die Mora snacks maar 1,69?quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:51 schreef loezzzje het volgende:
pfft die kwekkeboom is wel duur. die zijn 3,69. dan schiet je er dus bij in als je 3,50 er maar voor krijgt. heb maar mora gehaald, die was 2,75.
heb je wel de goeiequote:Op dinsdag 10 november 2015 12:52 schreef Fopje het volgende:
[..]
Bij mij waren die Mora snacks maar 1,69?
Ik heb de oven frikadellen van Mora gekocht die niet in de frituur "kunnen". Zaten er 4 in. De rundvleeskroketten waren ook maar 1,69.quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:54 schreef loezzzje het volgende:
[..]
heb je wel de goeieik moest echt goed zoeken, alles was boven de 3,50. je moet wel de oven bitterballen hebben he, niet de gewone
of deze jumbo was gewoon een afzetter
ohja die heb ik niet gezien. ik had wel zin in bitterballen voor de lunchquote:Op dinsdag 10 november 2015 12:55 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik heb de oven frikadellen van Mora gekocht die niet in de frituur "kunnen". Zaten er 4 in. De rundvleeskroketten waren ook maar 1,69.
daarom heb ik ook bitterballen genomen. ik ben benieuwd, zitten er nu inquote:Op dinsdag 10 november 2015 13:00 schreef liesje1979 het volgende:
Oven frikadellen klinken niet echt lekker ofzo
Ik had ook geen hoge verwachtingen. Maar damn. Komt akelig dichtbij de gewone frituur frikadel. Hij was echt goedquote:Op dinsdag 10 november 2015 13:00 schreef liesje1979 het volgende:
Oven frikadellen klinken niet echt lekker ofzo
+1, ik vond de frikandel lekker!quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik had ook geen hoge verwachtingen. Maar damn. Komt akelig dichtbij de gewone frituur frikadel. Hij was echt goed
Opdracht is inmiddels goedgekeurd en kreeg gewoon 5,50.quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarvan 3,50 vergoeding toch? Dus dan zou je denk ik 3,69 krijgen?
Goede foto.quote:
Dat is raar, bij mij doen ze het wel. Misschien een keertje de app opnieuw installeren?quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:25 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ik wist dat de appelflap nog van de vorige promo check was maar ik vond hem wel leuk.Wel handig deze week de Zonnatura en Pickwick thee in de promo check, dan kan je dus gewoon twee keer hetzelfde schap op de foto zetten.
Die voorbeeldfoto's doen het bij mij bijna nooit in het klein, maar als ik druk op het witte vlak waar hij zou moeten staan dan krijg ik hem wel te zien.
Hier ookquote:Op dinsdag 10 november 2015 15:50 schreef Nizno het volgende:
Ze hebben nog steeds mn oliebol helemaal verkeerd op de kaart geplaatst. Totaal een verkeerde straat.
En een andere hebben ze midden in het water van de Singel gegooid. Best jammer
Ja dat werkt niet en geen idee waar het aan ligt, maar zo lang de foto's te zien zijn als ik op het witte vlak tik dan vind ik het wel prima.quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat is raar, bij mij doen ze het wel. Misschien een keertje de app opnieuw installeren?
Groentecheck is echt een kutopdracht ja... vooral die foto's op het einde.quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:17 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Er is bij mij een groentecheck afgekeurd omdat de foto's onscherp waren.Maar toen ik ze maakte waren ze wel scherp genoeg om ze te kunnen lezen en als ik de foto's in de galerij van de telefoon bekijk zijn ze ook leesbaar. Maar in de geschiedenis in de app als ik dan de opdracht open zijn de foto's veel minder scherp.
En ik had voor die opdracht nog wel zo heel voorzichtig een foto gemaakt van de groentes terwijl de manager naast me stond.Gelukkig een andere check in die winkel wel goed.
Ik heb meer dan 200 euro verdient dan de gemiddelde level 4 roamler....quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:48 schreef eenjongen... het volgende:
En hoeveelste van de maand zijn jullie geworden? Ik maar 56e, veel lager dan normaal. Mijn beste invite is 3e geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |