SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd naar de ervaringen van anderen die ook Roamler hebben!
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Niemand wil die doen volgens mij. Ik wacht ook lekker tot hij wat meer waard wordt!quote:Op donderdag 5 november 2015 18:13 schreef loezzzje het volgende:
ik ben ook halverwege gestopt met die datum check. ik was het na 2 producten al zat.
minimaal 7,50. voor minder doe ik hem nietquote:Op donderdag 5 november 2015 18:18 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Niemand wil die doen volgens mij. Ik wacht ook lekker tot hij wat meer waard wordt!
Ja en alle productcodes invoeren toch?quote:Op donderdag 5 november 2015 18:20 schreef loezzzje het volgende:
[..]
minimaal 7,50. voor minder doe ik hem nietik was bij de emte en die schappen lagen ook bomvol. ik ga toch niet eerst 20 zakken lopen controleren op datum en dat 15x. niet voor 3 euro
Haha komt goed! Is altijd kut werken zonder dat je er iets voor krijgtquote:Op donderdag 5 november 2015 18:27 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ik doe die stomme opticiens niet meer tot ze er meer voor geven. Inderdaad dus die twee omgedraaide afgekeurd. Ze zoeken het maar uit met hun brillen!
tot nu toe staan er ook pas een paar online hahaquote:Op donderdag 5 november 2015 18:37 schreef Nizno het volgende:
Ben morgen onderweg van Overijssel naar Drenthe dus ik weet niet of ik 12u ga redden
Ik mis er nog wel veelquote:Op donderdag 5 november 2015 18:12 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Komen er steeds meer bij nog volgens mij
Idd. Vooral van meer dan 2 euro. Emte en nettorama bvquote:
juistquote:Op donderdag 5 november 2015 18:23 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Ja en alle productcodes invoeren toch?
precies en nog een aantal, daarnaast ook geen normale babymelk+ maar alleen van de jumbo en de plusquote:Op donderdag 5 november 2015 18:44 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Idd. Vooral van meer dan 2 euro. Emte en nettorama bv
Komt miss nog!quote:Op donderdag 5 november 2015 18:55 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
precies en nog een aantal, daarnaast ook geen normale babymelk+ maar alleen van de jumbo en de plus
quote:Vandaag weer ¤10 verdiend met een klein rondje. Ben wel bijna de Jumbo uitgezet door een vrouw van het brood die er een grote heisa van maakte dat ik foto's maakte. Ze ging helemaal overdreven hard haar bedrijfsleider bellen en zei echt " We hebben er weer een... Wat doen we met haar? Foto's laten verwijderen en de winkel uitgooien?" dus ik zat echt zo pardon.
Uiteindelijk wel mijn foto's moeten verwijderen maar melding gemaakt bij Roamler.
lol, vraag me af waar die jumbo dan zitquote:Op vrijdag 6 november 2015 00:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]Dit lees ik net op een andere forum.
Ben er een tijdje geleden ook uitgezet, nu kan ik daar alleen nog opdrachten met toestemmingsbrieven doenquote:Op vrijdag 6 november 2015 00:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dus dat ik er ook op aangesproken ga worden binnenkort bij de Jumbo.
Ik heb nu wel het idee dat Jumbo mysterie shoppers niet zo leuk vindtquote:Op vrijdag 6 november 2015 00:17 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ben er een tijdje geleden ook uitgezet, nu kan ik daar alleen nog opdrachten met toestemmingsbrieven doen
Het lijkt me dat het allerslechtste wat ze kunnen doen is stampij gaan maken en zo iemand eruit zetten. Zeker weten dat ze vanuit het hoofdkantoor wel een flinke reprimande hier voor geven.quote:Op vrijdag 6 november 2015 00:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb nu wel het idee dat Jumbo mysterie shoppers niet zo leuk vindtEn er ook wel alles aandoen om ze weg te krijgen. Nu weet ik het zeker dat ik de promotie check niet meer ga doen daar. Mijn mede mysterie shoppers in Emmen zullen dit wel herkennen denk ik haha. Jumbo opdrachten staan hier altijd heel lang open in vergeleken met andere winkels.
Ik zat er idd ook naar te kijken, dat is geen doen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:15 schreef Albert86 het volgende:
Hoe verwachten ze dat je de kassameubelcheck onopgemerkt doet? Je moet een overzichtsfoto maken van de kassa's (is nog te doen), maar ook een close-up van de kassa waar je vragen over beantwoordt.
Volgens mij jumbos in het algemeen want hoorde personeel lastst hier in de jumbo al over mystery shoppers praten...quote:Op vrijdag 6 november 2015 00:14 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
lol, vraag me af waar die jumbo dan zit
Flits heb ik sowieso altijd uit. Maar ik skip deze opdr maar.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik zat er idd ook naar te kijken, dat is geen doen.
Tenzij je je flits uit zet en de telefoon voor je buik houdt eb zelf niet op het scherm kijkt.
Ja ik denk ik ook. Tenzij hij in Drenthe straks nog open staat. Geloof dat ik daar wel een potje kan breken. (Ken zowat al het personeel, klein dorpje)quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:46 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Flits heb ik sowieso altijd uit. Maar ik skip deze opdr maar.
Bij mij doet ie het wel..quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:02 schreef eenjongen... het volgende:
Ben ik de enige waarbij de Roamler app ineens helemaal niet meer opstart?
Idd vreemd... Ik vind het ook raar dat de babymelk nog steeds zo weinig is. Alleen kruidvat, AH en etosquote:Op vrijdag 6 november 2015 11:18 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Hmm oke vreemd, had hem ook al opnieuw opgestart, maar nog steeds niet...
Ook gewoon AH toch?quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:26 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Idd vreemd... Ik vind het ook raar dat de babymelk nog steeds zo weinig is. Alleen kruidvat, AH en etos
Staat erbij toch hahaquote:
Nice!quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:51 schreef eenjongen... het volgende:
Opnieuw geïnstalleerd en hij doet het weer
Top!quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:51 schreef eenjongen... het volgende:
Opnieuw geïnstalleerd en hij doet het weer
Ik zit om 12 uur ook in de bus, maar dan accepteer ik ze vast en doe ik ze laterquote:Op vrijdag 6 november 2015 11:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
Top!
Ik ga 12u niet halen. Zit nu nog in de bus en dan nog spullen dumpen en fietsen. Dat wordt hem niet.
Ik snap hem wel. Alleen is het wel errug lastig foto's maken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:53 schreef eenjongen... het volgende:
Ik snap die kassameubelcheck wel, bij de ah bij mij staan daar ineens allemaal medicijnen in, beetje rare plek daarvoor denk ik.
Hmm das idd nog een optie. Voor 2u moet ik idd wel redden.quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:54 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ik zit om 12 uur ook in de bus, maar dan accepteer ik ze vast en doe ik ze later
Ze geen gewoon heel snel.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:02 schreef DeLuna het volgende:
Stipt op 12 uur in de app, weg is alles. Ik geloof er niks van.
Er zijn hier 3 mensen actief waarvan ik er een ben en de andere twee hier in huis wonenquote:
Is landelijk maar een aantal die hoeven. Dus als het aantal in Amsterdam hoog is hoeft die bij jou uit de buurt niet.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er zijn hier 3 mensen actief waarvan ik er een ben en de andere twee hier in huis wonen
Dat verklaart een hoop. Maar het blijft irritant.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
Is landelijk maar een aantal die hoeven. Dus als het aantal in Amsterdam hoog is hoeft die bij jou uit de buurt niet.
Ja maar mopje, sommige opdrachten zijn landelelijk he? Ze hebben gewoon een totaal aantal inzendingen nodig en het maakt dan verder niet zoveel uit waar de opdrachten gedaan worden.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er zijn hier 3 mensen actief waarvan ik er een ben en de andere twee hier in huis wonen
Dat zal ik nooit ontkennen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop. Maar het blijft irritant.
nice! Bij mij ging t zo langzaam helaas.. 2 geaccepteerd, maar ik heb ze al gedaan. Morgen hopelijk netto en emte!quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:40 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Tegen alle verwachtingen in heb ik er ook drie weten te accepteren.Maar net viel mobiel internet ineens uit dus hopelijk gaat ie het zo weer doen.
Ja dat begreep ik net al.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar mopje, sommige opdrachten zijn landelelijk he? Ze hebben gewoon een totaal aantal inzendingen nodig en het maakt dan verder niet zoveel uit waar de opdrachten gedaan worden.
Geeft toch niet, ik ben ook maar een beginner.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was tegelijk met Nizno aan het reageren, alleen was zij sneller.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:43 schreef KennisIsMacht het volgende:
1 babymelk afgekeurd. De foto was te onscherp, maar ze kon wel zien dat ik een schapkaartje had gemist.Dit was niet eens zo, het schapkaartje was 1L ipv 800gram..
Waarom dat? Ik heb er inmiddels weer 2 geaccepteerd. Maar vandaag was sowieso slechte dag omdat er alleen babymelk van 2 euro zijnquote:Op vrijdag 6 november 2015 13:52 schreef Skittles het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb m'n check moeten annuleren, helaas
Foto's worden bij mij nooit afgekeurd terwijl de foto's nooit goed worden (camera van mijn nieuwe telefoon is niet al te best helaas).quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:43 schreef KennisIsMacht het volgende:
1 babymelk afgekeurd. De foto was te onscherp, maar ze kon wel zien dat ik een schapkaartje had gemist.Dit was niet eens zo, het schapkaartje was 1L ipv 800gram..
En dat is niet eens melkpoeder toch, maar dreumes melkpakken? In het voorbeeld stonden alleen poeders. Ik zou even een berichtje sturen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:43 schreef KennisIsMacht het volgende:
Klopt, maar die staan er super vaak tussen dus ik vond het niet speciaal ofzo haha. Heb een berichtje gestuurd!quote:Op vrijdag 6 november 2015 14:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
En dat is niet eens melkpoeder toch, maar dreumes melkpakken? In het voorbeeld stonden alleen poeders. Ik zou even een berichtje sturen.
Ik had 'm al zien aankomen, dus had op het eind erbij gezet dat ze wel 1L (melk)pakken hadden.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:06 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Klopt, maar die staan er super vaak tussen dus ik vond het niet speciaal ofzo haha. Heb een berichtje gestuurd!
Thanks! Maar ze hebben terugestuurd dat er nog ruimte was tussen 4 en de literpak van 5, en dat daar vorige week wel 5 stond. Nou ik heb gewoon goed gegkeken, maar heb gezegd dat we beter stoppen met discussieren omdat het toch mijn woord tegen het hare is.\quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:01 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het nog kunnen rechtzetten voor je.
Ik heb er deze week 3 gedaan, en allemaal goedgekeurd. Je moet gewoon elk detail apart beschrijven. Hij is inderdaad redelijk complex.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:06 schreef Albert86 het volgende:
Ze zijn wel erg streng volgens mij met die Opticiencheck. De locatie die ik al gedaan heb en afgekeurd is, is nu al een paar opnieuw in de lijst verschenenOf iemand accepteert hem, maar voert de opdracht niet uit, óf hij wordt elke keer afgekeurd.
Oh balen. Terwijl zij toch ook wel moeten snappen dat schappen vaak qua indeling worden veranderd.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:08 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Thanks! Maar ze hebben terugestuurd dat er nog ruimte was tussen 4 en de literpak van 5, en dat daar vorige week wel 5 stond. Nou ik heb gewoon goed gegkeken, maar heb gezegd dat we beter stoppen met discussieren omdat het toch mijn woord tegen het hare is.\
Edit: Wel 3 nieuwe goedgekeurd. Toch nog 4 babymelk gepakt dus.
Alleen jammer dat de echte klappers (nettorama en emte) er vandaag niet bij waren!
Ik had er woensdag al drie gedaan. Alle drie goed gekeurd, terwijl ze bij alle drie wel iets op te merken hadden. Nu wordt het veel sneller afgekeurd. Je moet idd alles tot in detail omschrijven.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:13 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Ik heb er deze week 3 gedaan, en allemaal goedgekeurd. Je moet gewoon elk detail apart beschrijven. Hij is inderdaad redelijk complex.
ik had het over normale babymelk. Bij emte voor 3,50 en nettorama 5 euro. Voor hetzelfde werkquote:Op vrijdag 6 november 2015 16:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh balen. Terwijl zij toch ook wel moeten snappen dat schappen vaak qua indeling worden veranderd.
Wat ik ook balen vind is dat hier geen nettorama's, emté's etc zitten.Wat zijn dat zoal voor opdrachten?
Oh zoquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:03 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
ik had het over normale babymelk. Bij emte voor 3,50 en nettorama 5 euro. Voor hetzelfde werk
ik heb zowel bij huis als bij ouders in de buurt nergens een nettorama zitten.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:21 schreef loezzzje het volgende:
ik kan er bij nettorama ook altijd 2 doen en als ik dan toevallig naar mijn ouders ga kom ik langs een 3de. de emte is wel altijd sneller weg hier. die netto blijft altijd lang staan.
Dochter sliep in plaats van 1 uurtje opeens 3 uurquote:Op vrijdag 6 november 2015 13:55 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Waarom dat? Ik heb er inmiddels weer 2 geaccepteerd. Maar vandaag was sowieso slechte dag omdat er alleen babymelk van 2 euro zijn
Ah jammer hahaquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:14 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dochter sliep in plaats van 1 uurtje opeens 3 uurWerd precies om 2 uur wakker
Hier staat nog niets klaarquote:Op zaterdag 7 november 2015 08:44 schreef Nizno het volgende:
Dacht ik vandaag mooi om 12u te kunnen jagen. Staat er maar 1 etos klaar voor 12u.
hmm, ik hoop dat er nog wat bij komt, anders moet ik 5 km fietsen voor een plus babymelk..quote:
Ja ik zie het ook. Helaas weer geen netto of emtequote:Op zaterdag 7 november 2015 10:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm, ik hoop dat er nog wat bij komt, anders moet ik 5 km fietsen voor een plus babymelk..
Edit.
Er staat nu ook ah bij... gelukkig
Ik durf de kassacheck van lidl nog niet aan voor dit bedrag.
Ik heb juist andersom. Ging slapen met 1, werd wakker en het zijn er 6.quote:Op zaterdag 7 november 2015 08:44 schreef Nizno het volgende:
Dacht ik vandaag mooi om 12u te kunnen jagen. Staat er maar 1 etos klaar voor 12u.
Hier alles weer wegquote:Op zaterdag 7 november 2015 12:01 schreef Nizno het volgende:
babymelk etos en kruidvat uiteindelijk te pakken gekregen. Foutmeldingen gehad maar ze staan er wel
ja het ging snel. Ik zat nog te kijken of ik die van Appie er bij kon pakken maar die was ook meteen van mn scherm en kwam in het hoofdscherm terecht.quote:
hier was de jumbo ook niet in de lijst, terwijl een dorp verder wel wasquote:Op zaterdag 7 november 2015 12:04 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik ga de promotie check en babymelk + (beide Jumbo) straks even doen in andere wijk. Promotie check ga ik alleen niet meer doen bij mijn eigen Jumbo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |