je bent helaas te laat, vanavond kon je het op NOS zienquote:Op donderdag 5 november 2015 15:09 schreef -0- het volgende:
Waar staan nou de relschoppers?
de ME staat aan een kant van het plein en daar aan de overkant staat een hele groep mensen maar daartussen fietsen gewoon anderen.
Dat is toch geen 'vrijheid' danquote:Op donderdag 5 november 2015 14:37 schreef AnarchoRebel het volgende:
[..]
Ik denk dat 10 miljoen meer dan genoeg moet zijn, het mag ook 100 miljoen zijn, dat zijn details.
Twitter zou dan bijv. de zeggenschap houden over alle besluiten die ze als bedrijf willen nemen, waarbij het merendeel van de aandelen toch in handen van de staat -> het volk moet zijn. Of zo, valt wel een mouw aan te passen.
zoals 't zou moeten zijn ^^quote:Op donderdag 5 november 2015 15:08 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Laatste rellen gingen over vluchtelingen.
quote:Op donderdag 5 november 2015 15:12 schreef AnarchoRebel het volgende:
[..]
zoals 't zou moeten zijn ^^
Was helaas in Dresden toen dus heb alleen te Pegida demo's meegekregen, waren ook wel spannend altijd, aparte sfeer.
Je bent humaniteit vergeten, en door mensen ongelimiteerd rijk te laten worden verliest iedereen behalve deze 0,00001% van de wereldbevolking macht -> vrijheid.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat is toch geen 'vrijheid' dan
Was toch maar een grapjequote:Op donderdag 5 november 2015 15:13 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]Ik vond het net zo gezellig.
Moet welquote:Op donderdag 5 november 2015 15:16 schreef jogy het volgende:
Zullen die knakkers van V for vendetta nou trosts zijn dat hun film één of andere gekke (maar wel toffe) activistische jeugdcult is geworden?
Je zou het wel zeggen hé. En post mortem vindicatie voor Guy Fawkes, ook tof.quote:
Een en al toffigheid bij anonymousquote:Op donderdag 5 november 2015 15:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Je zou het wel zeggen hé. En post mortem vindicatie voor Guy Fawkes, ook tof.
Zo, speciaal voor vandaag mijn usericoontje veranderd.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:24 schreef AnarchoRebel het volgende:
[..]
Een en al toffigheid bij anonymous
RTquote:Op donderdag 5 november 2015 15:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Zo, speciaal voor vandaag mijn usericoontje veranderd.
#activismevanuitjeluiestoel
#jogyvoorpresidentquote:Op donderdag 5 november 2015 15:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Zo, speciaal voor vandaag mijn usericoontje veranderd.
#activismevanuitjeluiestoel
Guy Fawkes niet!quote:Op donderdag 5 november 2015 15:41 schreef SicSicSics het volgende:
Comic. Jogy!V for Vendetta is een graphic novel!
quote:Op donderdag 5 november 2015 15:16 schreef jogy het volgende:
Zullen die knakkers van V for vendetta nou trots zijn dat hun film één of andere gekke (maar wel toffe) activistische jeugdcult is geworden?
quote:
quote:8 March 2012
First published in 1982, the comic series V for Vendetta charted a masked vigilante's attempt to bring down a fascist British government and its complicit media. Many of the demonstrators are expected to wear masks based on the book's central character.
Ahead of the protests, the BBC asked V for Vendetta's writer, Alan Moore, for his thoughts on how his creation had become an inspiration and identity to Anonymous.
Geen dank.quote:As for the ideas tentatively proposed in that dystopian fantasy thirty years ago, I'd be lying if I didn't admit that whatever usefulness they afford modern radicalism is very satisfying.
Wat heb je nou aan vreedzaam protest? Niemand doet er wat op uit en als je op het nieuws wil komen moet er ook iets stuk.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:03 schreef AnarchoRebel het volgende:
[..]
Anonymous en ik zijn voor vreedzame protesten en zo zal het vandaag naar verwachting ook vooral zijn![]()
Ik zeg: superlievquote:Op donderdag 5 november 2015 13:34 schreef AnarchoRebel het volgende:
[..]
Er is geen concreet plan. Vechten voor humaniteit, vrijheid en democratie, en tegen corruptie, racisme, discriminatie, milieuvervuiling etc.
Vechten voor het algemeen geaccepteerde als 'goede'.
Ik zie bijv. moorden ook niet per se als iets slechts, in veel gevallen zou een moordenaar mijn held zijn, daar niet van.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan vreedzaam protest? Niemand doet er wat op uit en als je op het nieuws wil komen moet er ook iets stuk.
Massademonstraties in de jaren 60 en 70 en aan het eind van de 19e eeuw waren ook alleen maar effectief omdat er de dreiging was dat die zouden aanzwellen en de orde omver geworpen zou worden. Nu is dat allemaal veilig ingekapseld, onschadelijke folklore. Ik ben niet zo voor vernielingen hoor, dat trekt toch alleen maar mensen aan die het doen voor de kick, maar iets illegaals verzinnen wat er toe doet, graag.
Natuurlijk, natuurlijk zal er wereldvrede zijnquote:Op donderdag 5 november 2015 16:58 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
Ik zeg: superliev!
(En wereldvrede? Zal er ook wereldvrede zijn?)
Hey, hoor jij nu niet anoniem aan het marcheren te zijn?quote:Op donderdag 5 november 2015 17:46 schreef AnarchoRebel het volgende:
[..]
Natuurlijk, natuurlijk zal er wereldvrede zijn
Kan toch? Dat heet multi-taskingquote:Op donderdag 5 november 2015 17:56 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Hey, hoor jij nu niet anoniem aan het marcheren te zijn?
twitter:LatestAnonNews twitterde op donderdag 05-11-2015 om 21:28:32London crowd tonight, truly amazing. #MillionMaskMarch #BonfireNight https://t.co/dcD74kOpiE reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |