Ik denk dat 10 miljoen meer dan genoeg moet zijn, het mag ook 100 miljoen zijn, dat zijn details.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:33 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De oorspronkelijke oprichters zouden hun aandeel iig voor het overgrote deel moeten afstaan (aan wie trouwens? aan de staat?). Gezien de huidige waarde van Twitter mag de oprichter (of wie dan ook) niet meer dan een 0,05% aandeel in Twitter hebben, alles daarboven wordt afgeroomd.
Lekker, heb je een mooi bedrijf opgericht, mag je er vrijwel niks meer van houden...
xDquote:Op donderdag 5 november 2015 14:34 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Zeer zeker nietIk betaal mijn belasting lachend en vrolijk. Hoort erbij. Sommige dingen zijn wat krom, maar soit. Ik heb laatst ook uitgerekend dat ik tegenwoordig al een aantal asielzoeker gezinnen een jaar voorzie van eten en onderdak.
En daar ben ik trots op!
Of een paar 100 lantarenpalen in mijn gemeente van een groen kleurtje kan voorzien.
Ik overdrijf trouwensquote:
Ik heb me ook een beetje laten inspireren daardoor ja :$ maar dan wel met meer transparantie, referenda, zelfbeschikkingsrecht en oog voor werknemer, mens en milieu wereldwijd.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:36 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dus wat je eventueel voor zou stellen is een democratisch systeem, waarbij iedereen kan kiezen wat hij zij wil en die gekozen partijen dan samen een regering vormen... en met behulp van compromissen de beste weg vinden
En we noemen het... Polderen!![]()
Briljant!
10 miljoen of 100 miljoen... kunnen we daar ook miljard van maken, als het toch details zijn?quote:Op donderdag 5 november 2015 14:37 schreef AnarchoRebel het volgende:
[..]
Ik denk dat 10 miljoen meer dan genoeg moet zijn, het mag ook 100 miljoen zijn, dat zijn details.
Twitter zou dan bijv. de zeggenschap houden over alle besluiten die ze als bedrijf willen nemen, waarbij het merendeel van de aandelen toch in handen van de staat -> het volk moet zijn. Of zo, valt wel een mouw aan te passen.
psst :$quote:Op donderdag 5 november 2015 14:38 schreef Ludachrist het volgende:
Een anarchorebel die een goedwerkende democratie met een sterke overheid wil trouwens. Dan zou je jezelf toch een andere naam moeten geven,
Nee nee dan wordt het teveel, doe maar 40 miljoen, dat is een mooi getal. (Maar ik zou dit toch liever even berekenen als ik president zou zijn, zodat het optimaal uitpakt voor het volk.)quote:Op donderdag 5 november 2015 14:39 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
10 miljoen of 100 miljoen... kunnen we daar ook miljard van maken, als het toch details zijn?
Leuk, je mag als eigenaar zeggenschap over het bedrijf houden, maar je bent voor 99,95% ambtenaar
Als de stijgende lijn doorzet zal dat over 10 jaar wel zo zijn ja, als ze er dan nog zitten ;Dquote:Op donderdag 5 november 2015 14:42 schreef YazooW het volgende:
Nounou, dat zal wel indruk gaan maken op de gevestigde orde.
Welke stijgende lijn?quote:Op donderdag 5 november 2015 14:44 schreef AnarchoRebel het volgende:
[..]
Als de stijgende lijn doorzet zal dat over 10 jaar wel zo zijn ja, als ze er dan nog zitten ;D
ik ook! Lekker winkels plunderenquote:Op donderdag 5 november 2015 14:54 schreef AnarchoRebel het volgende:
Ik heb er in ieder geval zin in
Fuck jaquote:Op donderdag 5 november 2015 14:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ik ook! Lekker winkels plunderen
Jeetje, zeg dan dat je wil rellen, komen er veel meer mensen!quote:
NU LIVESTREAM, rellen tussen voetbalsupporters en politiequote:Op donderdag 5 november 2015 14:59 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Jeetje, zeg dan dat je wil rellen, komen er veel meer mensen!
Heeft natuurlijk geen ruk met mmm te maken, alvast een voorproefje.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:00 schreef AnarchoRebel het volgende:
[..]
NU LIVESTREAM, rellen tussen voetbalsupporters en politie
Dat is toch het levenquote:Op donderdag 5 november 2015 15:00 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
whoooo er wordt gesloopt en met stoelen gegooid!!!!
Anonymous en ik zijn voor vreedzame protesten en zo zal het vandaag naar verwachting ook vooral zijnquote:Op donderdag 5 november 2015 15:02 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Heeft natuurlijk geen ruk met mmm te maken, alvast een voorproefje.
Welke vluchtelingen?? Ajax speelt vanavondquote:Op donderdag 5 november 2015 15:06 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Lange rij ME! En het heeft niets met vluchtelingen te maken.
Laatste rellen gingen over vluchtelingen.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:06 schreef AnarchoRebel het volgende:
[..]
Welke vluchtelingen?? Ajax speelt vanavond
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |