Is dat een Palestina-vlag? Poeh, kunnen we gelukkig niet reppen over extreem rechts.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[ afbeelding ]twitter:LatestAnonNews twitterde op donderdag 05-11-2015 om 21:28:32London crowd tonight, truly amazing. #MillionMaskMarch #BonfireNight https://t.co/dcD74kOpiE reageer retweet
Guy Fawkes was een christenterroristquote:
Iedereen was christen in die tijd.quote:Op vrijdag 6 november 2015 07:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Guy Fawkes was een christenterrorist
Goed, een katholieke christenterrorist dan!quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:18 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Goed, een katholieke christenterrorist dan!
Jij landverrader!quote:
Vuijge demonisatie van de onderdrukkers.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:21 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Jij landverrader!Hij vocht ook voor de Spanjaarden in de 80-jarige oorlog
Badoem tssquote:
Ja geweldig terrorismequote:Op donderdag 5 november 2015 17:45 schreef AnarchoRebel het volgende:
[..]
Ik zie bijv. moorden ook niet per se als iets slechts, in veel gevallen zou een moordenaar mijn held zijn, daar niet van.
Maar ik denk dat anonymous moet groeien en meer bekendheid moet krijgen, zonder de massa's die achter ze staan zal vredelievend protesteren niks veranderen.
Dus het is óf dat, of de huidige leden zouden radicaler moeten worden en de elite elimineren zoals RAF deed.
RAF zou ik ook wel heel erg graag willen heroprichtenOf anonymous 'erin laten transformeren' Oo
Verder vind ik je naam wel erg mooi, ik voel je
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |