Ik denk niet dat Rossi en Stevens het zo slecht zouden doen in een Mercedes.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Daar rijden echter geen topcoureurs.
Dat dus.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Rossi en Stevens het zo slecht zouden doen in een Mercedes.
STE en RSIquote:
Wát? Ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je bent weer lekker obstinaat
Ga lekker wijn zuipen ofzo.
Ik haal obstinaat en pastinaak altijd door elkaarquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je bent weer lekker obstinaat
Ga lekker wijn zuipen ofzo.
Het team geeft Rosberg weer eens de auto met de problemen bedoel je.quote:
Gewoon allemaal kapot stampen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik haal obstinaat en pastinaak altijd door elkaar
Toen het de laatste keer misging ben ik maar gestopt met die woorden te gebruiken![]()
Oh is dat het.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Het team geeft Rosberg weer eens de auto met de problemen bedoel je.
Je stond in de Appie om de Obstinaat te vragen..?quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik haal obstinaat en pastinaak altijd door elkaar
Toen het de laatste keer misging ben ik maar gestopt met die woorden te gebruiken![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:08 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Je stond in de Appie om de Obstinaat te vragen..?
Nouja ik stond dus gewoon iemand uit te schelden voor een lelijk stuk eten ipv wat ik eigenlijk bedoelde zegmaarquote:
NEE.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
O JA NU ISSIE STIL HOOR DIE FOKKER69
Dat krijg je er nou van.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een pauperinternetconnectie heb ik toch hier, potverdommeKan nét het verschil tussen een Williams en een Lotus zien tussen de pixels door.
Waarom verhuis je dan ook naar zo een shitholequote:Op vrijdag 13 november 2015 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een pauperinternetconnectie heb ik toch hier, potverdommeKan nét het verschil tussen een Williams en een Lotus zien tussen de pixels door.
Op momenten als deze vraag ik me dat ook afquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waarom verhuis je dan ook naar zo een shithole
Daar droomt natuurlijk iedere man van.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wilde gewoon naar die Porsches kijken.
Dat hadden we gedaanquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:18 schreef Geralt het volgende:
Ergo: zoiets zoek je toch van te voren uit en als niet goed dan ga je niet. Althans dat zou mijn keuze zijn. Maar dat is nogal offtopic verder
Iedere man zonder verstand van sportwagens ja.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daar droomt natuurlijk iedere man van.
Je kan altijd nog scheiden en terug naar Nederland. Hier heeft iedereen inmiddels 1000Mbps verbindingenquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat hadden we gedaanze beloofden glasvezel 3 maanden nadat we er zouden gaan wonen. We zijn nu 2.5 jaar verder
Mwa, je hebt er gewoon liefhebbers van, ik vind het zelf ook niks, maar kan me wel voorstellen dat mensen het leuker vinden dan een ferrari oid.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Iedere man zonder verstand van sportwagens ja.
Mannen die een Porsche kopen vergelijk ik met mannen die een hond willen en dan een Golden Retriever of een labrador nemen.
In beide gevallen is er zoveel beter voor hetzelfde geld
Ferrari staat bovenaan in de piramidequote:Op vrijdag 13 november 2015 18:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mwa, je hebt er gewoon liefhebbers van, ik vind het zelf ook niks, maar kan me wel voorstellen dat mensen het leuker vinden dan een ferrari oid.
Voor iedereen die net de baan en de lucht uit elkaar kunnen houden tussen de pixels doorquote:
Vind jij.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ferrari staat bovenaan in de piramide
quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor iedereen die net de baan en de lucht uit elkaar kunnen houden tussen de pixels door
Ach, je had ook acestream kunnen hebben. 5 seconden bufferen om 2 seconden te kijkenquote:
JE MAG NIET VRAGEN OM ACESTREAMS!!!!quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wie heeft een acestream voor me?
Helemaal geen last van, werkt perfect vandaag.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, je had ook acestream kunnen hebben. 5 seconden bufferen om 2 seconden te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |