Ik denk niet dat Rossi en Stevens het zo slecht zouden doen in een Mercedes.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Daar rijden echter geen topcoureurs.
Dat dus.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Rossi en Stevens het zo slecht zouden doen in een Mercedes.
STE en RSIquote:
Wát? Ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je bent weer lekker obstinaat
Ga lekker wijn zuipen ofzo.
Ik haal obstinaat en pastinaak altijd door elkaarquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je bent weer lekker obstinaat
Ga lekker wijn zuipen ofzo.
Het team geeft Rosberg weer eens de auto met de problemen bedoel je.quote:
Gewoon allemaal kapot stampen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik haal obstinaat en pastinaak altijd door elkaar
Toen het de laatste keer misging ben ik maar gestopt met die woorden te gebruiken![]()
Oh is dat het.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Het team geeft Rosberg weer eens de auto met de problemen bedoel je.
Je stond in de Appie om de Obstinaat te vragen..?quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik haal obstinaat en pastinaak altijd door elkaar
Toen het de laatste keer misging ben ik maar gestopt met die woorden te gebruiken![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:08 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Je stond in de Appie om de Obstinaat te vragen..?
Nouja ik stond dus gewoon iemand uit te schelden voor een lelijk stuk eten ipv wat ik eigenlijk bedoelde zegmaarquote:
NEE.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
O JA NU ISSIE STIL HOOR DIE FOKKER69
Dat krijg je er nou van.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een pauperinternetconnectie heb ik toch hier, potverdommeKan nét het verschil tussen een Williams en een Lotus zien tussen de pixels door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |