De ergste verkrachting gaat nog komen; het switchen naar met de klok mee en de verschuiving van start/finishquote:Op donderdag 12 november 2015 15:45 schreef Twieki het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Jammer ook dat ze de pit-entry hebben verkracht vorig jaar.
Serieus?quote:Op donderdag 12 november 2015 16:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De ergste verkrachting gaat nog komen; het switchen naar met de klok mee en de verschuiving van start/finish
Het wordt echt een miljoen keer herhaald...quote:Op donderdag 12 november 2015 16:21 schreef alwaysonhold het volgende:
Crosspost FHF / Vanavond Peptalk opnemen Ziggo Sport
http://www.autosport.com/news/report.php/id/115292quote:"There was a previous idea of moving the pit complex to the other side of the circuit, but it was dropped after a more detailed study," a circuit spokesperson told AUTOSPORT.
"It was felt that some of the defining characteristics of the classical layout would be lost."
Dat heb ik dan gemist. Die draaiing was deel van het pakket.quote:Op donderdag 12 november 2015 16:47 schreef Bluurgh het volgende:
Ik kan zo gauw niets vinden over een switch naar met de klok mee en
[..]
http://www.autosport.com/news/report.php/id/115292
Wel van vorig jaar, maar ook anti-clockwise lijkt me een van de defining characteristics van het circuit, aangezien het maar een van de weinige circuits is die tegen de klok in gaan.
Het zou in ieder geval zonde zijn als het zou gebeuren ..
Nasr dacht dat hij aan de beurt was na Nicoquote:
Vind t mooi dat er aandacht is voor de andere sporten (dus ook formule 1) en er niet denigrerend over gedaan wordt zelfs niet van mensen die bekend waren van de NOS.quote:
je bekabeling moet toch geactiveerd zijn?quote:Op donderdag 12 november 2015 13:02 schreef alwaysonhold het volgende:
Crosspost:
Tip trouwens die Ziggo Sport willen zien voor mensen zonder Ziggo waaronder moi, koop een 2de hands kastje op MP geschikt is voor Ziggo voor paar tientjes...
Sluit hem aan via je bekabeling en voila, Ziggo Sport gratis ( Ziggo sport wordt net zoals Ned 1,2,3 gratis ongecodeerd gratis uitgezonden). Zo, gratis F1 en Ziggo Sport hier door dit!
Ow, gaan ze andersom rijden?quote:Op donderdag 12 november 2015 16:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De ergste verkrachting gaat nog komen; het switchen naar met de klok mee en de verschuiving van start/finish
Is blijkbaar van de baan.quote:Op donderdag 12 november 2015 22:07 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Ow, gaan ze andersom rijden?
Kastje ingepikt van mijn huisgenoot. Alleen weinig signaal om de meeste zenders te ontvangen. Dus splitter aansluiten op de kabel en op de splitter de coaxkabel voor de tv en kastje van ziggo aansluiten.Dus ziggo sport via kastje kijken en de rest via de analoge kabel.quote:Op donderdag 12 november 2015 13:02 schreef alwaysonhold het volgende:
Crosspost:
Tip trouwens die Ziggo Sport willen zien voor mensen zonder Ziggo waaronder moi, koop een 2de hands kastje op MP geschikt is voor Ziggo voor paar tientjes...
Sluit hem aan via je bekabeling en voila, Ziggo Sport gratis ( Ziggo sport wordt net zoals Ned 1,2,3 gratis ongecodeerd gratis uitgezonden). Zo, gratis F1 en Ziggo Sport hier door dit!
Dat was vroegah, toen er nog een mannetje naar het kastje in de straat moest rijden. Tegenwoordig gaat dat allemaal op afstand volgens mij.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je bekabeling moet toch geactiveerd zijn?
Nope, hier geen abonnement en gewoon met het kastje ziggo sport 😛quote:Op donderdag 12 november 2015 21:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je bekabeling moet toch geactiveerd zijn?
Ik niet, Ik volg natuurlijk ook wel voetbal. Maar er is meer autosport die niet op de gratis zender is.quote:Op donderdag 12 november 2015 14:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het gaat over de gratis versie he.
Als ze daar alles uitzenden wat heeft de betaalde versie dan voor bestaansrecht mbt F1?
Juist; niets. Ik hoop dat ze maar een paar races uitzenden, en niet nagenoeg alles en wat ze niet doen dat dat dan net races zijn die de BBC uitzendt ofzo.
Dan zou ik me bestolen voelen
Nee hoor, ze trekken nog steeds na een paar weken/maanden gewoon de straatkabel los.quote:Op donderdag 12 november 2015 22:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat was vroegah, toen er nog een mannetje naar het kastje in de straat moest rijden. Tegenwoordig gaat dat allemaal op afstand volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |