Ik zou naast Barcelona-Real Madrid of misschien een seizoensontknoping van het Spaanse voetbal niet weten waarom ze niet voor de F1 races/kwalificaties zouden kiezen.quote:Op donderdag 12 november 2015 12:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dus ik moet Sport1 houden als ik alles wil zien?
Als je Ziggo belt heb je het gelijk al idd.quote:Op donderdag 12 november 2015 13:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik zou naast Barcelona-Real Madrid of misschien een seizoensontknoping van het Spaanse voetbal niet weten waarom ze niet voor de F1 races/kwalificaties zouden kiezen.
Bekervoetbal is altijd van dinsdag t/m donderdag dus ook geen gevaar voor de vrije trainingen.
En anders vraag je het toch gewoon weer aan? Als ik het hier bestel heb ik meestal 2 uurtjes later beeld ofzo.
Bedankt! Softshell jasje voor ¤48 ipv ¤160 die ze er normaal voor vragenquote:Op woensdag 11 november 2015 23:45 schreef MoriniStylr het volgende:
Vorige keer werd ik hier ook getipt over een uitverkoop van kleding bij torro rosso/red bull dus zal ik deze keer ook een tip geven. Ik weet niet of er nog fans zijn van Mclaren-Honda maar er is daar nu toch op een redelijk aantal artikelen >=50% korting.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze races skippen. Daar krijgen ze een hoop gezeik mee op de sociale media.quote:Op donderdag 12 november 2015 12:34 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ze zenden de komende races alles uit, ze zeggen volgend jaar per race te kijken of ze het uitzenden....
Races skippen zouden ze ook niet voor niets doen he. Als er een WK voetbal is of iets dergelijks kan ik me voorstellen dat ze F1 skippen.quote:Op donderdag 12 november 2015 13:56 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze races skippen. Daar krijgen ze een hoop gezeik mee op de sociale media.
Het gaat over de gratis versie he.quote:Op donderdag 12 november 2015 13:56 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze races skippen. Daar krijgen ze een hoop gezeik mee op de sociale media.
Wat?quote:Op donderdag 12 november 2015 14:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het gaat over de gratis versie he.
Als ze daar alles uitzenden wat heeft de betaalde versie dan voor bestaansrecht mbt F1?
Juist; niets. Ik hoop dat ze maar een paar races uitzenden, en niet nagenoeg alles en wat ze niet doen dat dat dan net races zijn die de BBC uitzendt ofzo.
Dan zou ik me bestolen voelen
quote:
quote:Op donderdag 12 november 2015 14:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het gaat over de gratis versie he.
Als ze daar alles uitzenden wat heeft de betaalde versie dan voor bestaansrecht mbt F1?
Juist; niets. Ik hoop dat ze maar een paar races uitzenden, en niet nagenoeg alles en wat ze niet doen dat dat dan net races zijn die de BBC uitzendt ofzo.
Dan zou ik me bestolen voelen
Ik denk niet ze volgend jaar alle races op het open net gooien maar dat ze nu een beetje meeliften op de populariteit van Verstappen om de zender te promotenquote:
Zou best wel eens kunnen dat ze het wel uitzenden.quote:Op donderdag 12 november 2015 14:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk niet ze volgend jaar alle races op het open net gooien maar dat ze nu een beetje meeliften op de populariteit van Verstappen om de zender te promoten
Ik hou sowieso Sport1 of hoe ze dat ook gaan noemenquote:Op donderdag 12 november 2015 14:13 schreef nils7 het volgende:
[..]
Zou best wel eens kunnen dat ze het wel uitzenden.
Deze zender wordt een USP van Ziggo zelf om mensen daarmee van KPN te lokken.
Wel lullig voor de mensen van Delta ofzo die geen Ziggo kunnen ontvangen, maar goed.
Andere sporten zenden ze er ook op uit maar wil je meer dan moet je Totaal nemen.
Wellicht dat ze soms zullen kiezen voor een Barca-Real ofzo dat zou kunnen natuurlijk, daar zijn ze vrij in.
Maar deze zender wordt echt als USP gebruikt.
Maar je krijgt dus niet alle race klassen te zien en niet de onboards etc.
Waarom? Is een gratis zender. Maar dat bv de eerste race van 2016 wordt uitgezonden is zo goed als zeker qua tijdstip in de nacht.quote:Op donderdag 12 november 2015 13:56 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Omdat ze er qua reclame wel behoorlijk op inzetten om mensen naar Ziggo te trekken. Maar goed, eerst maar eens zien hoe het uitpakt.quote:Op donderdag 12 november 2015 14:27 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Waarom? Is een gratis zender. Maar dat bv de eerste race van 2016 wordt uitgezonden is zo goed als zeker qua tijdstip in de nacht.
Dat niet alleen. Jammer ook dat ze de pit-entry hebben verkracht vorig jaar.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:15 schreef nils7 het volgende:
Wat een bazenbaan was dit 25 jaar geleden...
Mensen vergeten ook dat het nu een schim is van wat het was...
[ afbeelding ]
De ergste verkrachting gaat nog komen; het switchen naar met de klok mee en de verschuiving van start/finishquote:Op donderdag 12 november 2015 15:45 schreef Twieki het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Jammer ook dat ze de pit-entry hebben verkracht vorig jaar.
Serieus?quote:Op donderdag 12 november 2015 16:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De ergste verkrachting gaat nog komen; het switchen naar met de klok mee en de verschuiving van start/finish
Het wordt echt een miljoen keer herhaald...quote:Op donderdag 12 november 2015 16:21 schreef alwaysonhold het volgende:
Crosspost FHF / Vanavond Peptalk opnemen Ziggo Sport
http://www.autosport.com/news/report.php/id/115292quote:"There was a previous idea of moving the pit complex to the other side of the circuit, but it was dropped after a more detailed study," a circuit spokesperson told AUTOSPORT.
"It was felt that some of the defining characteristics of the classical layout would be lost."
Dat heb ik dan gemist. Die draaiing was deel van het pakket.quote:Op donderdag 12 november 2015 16:47 schreef Bluurgh het volgende:
Ik kan zo gauw niets vinden over een switch naar met de klok mee en
[..]
http://www.autosport.com/news/report.php/id/115292
Wel van vorig jaar, maar ook anti-clockwise lijkt me een van de defining characteristics van het circuit, aangezien het maar een van de weinige circuits is die tegen de klok in gaan.
Het zou in ieder geval zonde zijn als het zou gebeuren ..
Nasr dacht dat hij aan de beurt was na Nicoquote:
Vind t mooi dat er aandacht is voor de andere sporten (dus ook formule 1) en er niet denigrerend over gedaan wordt zelfs niet van mensen die bekend waren van de NOS.quote:
je bekabeling moet toch geactiveerd zijn?quote:Op donderdag 12 november 2015 13:02 schreef alwaysonhold het volgende:
Crosspost:
Tip trouwens die Ziggo Sport willen zien voor mensen zonder Ziggo waaronder moi, koop een 2de hands kastje op MP geschikt is voor Ziggo voor paar tientjes...
Sluit hem aan via je bekabeling en voila, Ziggo Sport gratis ( Ziggo sport wordt net zoals Ned 1,2,3 gratis ongecodeerd gratis uitgezonden). Zo, gratis F1 en Ziggo Sport hier door dit!
Ow, gaan ze andersom rijden?quote:Op donderdag 12 november 2015 16:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De ergste verkrachting gaat nog komen; het switchen naar met de klok mee en de verschuiving van start/finish
Is blijkbaar van de baan.quote:Op donderdag 12 november 2015 22:07 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Ow, gaan ze andersom rijden?
Kastje ingepikt van mijn huisgenoot. Alleen weinig signaal om de meeste zenders te ontvangen. Dus splitter aansluiten op de kabel en op de splitter de coaxkabel voor de tv en kastje van ziggo aansluiten.Dus ziggo sport via kastje kijken en de rest via de analoge kabel.quote:Op donderdag 12 november 2015 13:02 schreef alwaysonhold het volgende:
Crosspost:
Tip trouwens die Ziggo Sport willen zien voor mensen zonder Ziggo waaronder moi, koop een 2de hands kastje op MP geschikt is voor Ziggo voor paar tientjes...
Sluit hem aan via je bekabeling en voila, Ziggo Sport gratis ( Ziggo sport wordt net zoals Ned 1,2,3 gratis ongecodeerd gratis uitgezonden). Zo, gratis F1 en Ziggo Sport hier door dit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |