Waarom gebruik je mijn uitspraken tegen mij KPNboi?quote:
Een simterklaas zonder pieten ook.quote:Op donderdag 5 november 2015 11:02 schreef Simterklaas het volgende:
Een luipaard met een spatie ertussen is ineens veel minder gevaarlijk.
Hoezo heb jij trouwens geen avatar van een sint met een sims blokje erboven?quote:Op donderdag 5 november 2015 11:02 schreef Simterklaas het volgende:
Een luipaard met een spatie ertussen is ineens veel minder gevaarlijk.
Slechts een paar users weten het geheim achter mijn naam.quote:Op donderdag 5 november 2015 11:05 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hoezo heb jij trouwens geen avatar van een sint met een sims blokje erboven?
jammerquote:Op donderdag 5 november 2015 11:06 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Slechts een paar users weten het geheim achter mijn naam.
Als ik het je vertel, moet je helaas mee in de zak naar Spanje.quote:
Hoezo helaas? Ik wil wel naar Spanje hoor, lekker warm nog daar.quote:Op donderdag 5 november 2015 11:14 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Als ik het je vertel, moet je helaas mee in de zak naar Spanje.
dealquote:Op donderdag 5 november 2015 11:14 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Als ik het je vertel, moet je helaas mee in de zak naar Spanje.
Lekker bezig met je hotlink henkquote:
Matige grap, -1quote:Op donderdag 5 november 2015 11:26 schreef fathank het volgende:
hier staatie in m'n cache
http://www.dumpert.nl/mediabase/6693608/b84e95a4/brandtrap.html
prima op z'n plek hier dusquote:
het verbeterd het topic, maar of dat nou echt een opgave isquote:
De brand kon worden geblust met Appelsientje.quote:Op donderdag 5 november 2015 11:26 schreef fathank het volgende:
hier staatie in m'n cache
http://www.dumpert.nl/mediabase/6693608/b84e95a4/brandtrap.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pay close attention or else you'll miss what's happening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |