Je hebt natuurlijk verschillende typen expats. Als je iemand hebt die tijdelijk voor een project komt, spreekt die natuurlijk geen Nederlands. Verder heb ik het natuurlijk niet over internationaal geörienteerde gemeenschappen. Daarvan is het logisch dat ze Engels spreken. Maar dat is niet de norm uiteraard.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik herken het beeld dat werd geschetst totaal niet. Ik heb bij heel wat bedrijven gewerkt waar ook expats zaten en overal was de tendens dat Nederlanders zich aanpassen en vrijwel alleen maar Engels spreken. Sterker nog, sommige expats spreken ook gewoon goed Nederlands en toch spreekt iedereen ze in het Engels aan.
Daar is niks mis mee. Koningshuis is een ontzettend vervelende bedoening.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De Vara weer met hun anti-koningshuis geneuzel.
Dat is de schuld van Frits Sissing las ik.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:40 schreef danos het volgende:
[..]
Als dat in de bajes nou ook eens zo zou zijn. Maar daar is het 5 negers, 5 moslims en 2 blanken.
Die man is pas echt talentloos.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Adriaan van Dis is bijvoorbeeld geen lul.
Inderdaad, ik word gek van die wijven met een verborgen minderwaardigheidscomplex die overal een aanval inzien. Sylvana Simons is ook zo'n type.quote:
Kijk je lekker de herhaling terug.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het topic wel, en ik zie gehaat dus ik zal wel wat gemist hebben.
quote:
quote:Op donderdag 5 november 2015 12:47 schreef Specularium het volgende:
Vanavond in de show:
[ afbeelding ]
YESSSSSSquote:Hilda van der Heide raakte gewond tijdens protest Oranje
Ze was in één klap volop in het nieuws: inwoonster van Oranje Hilda van der Heide. Tijdens een protest tegen de komst van meer vluchtelingen deed de vrouw iets wat ze nooit vermogen had gehouden: ze sprong voor de auto van staatssecretaris Dijkhoff. De actie waarbij de vrouw werd weggetrokken door een agent en haar arm ernstig verwondde werd gefilmd en ging het hele internet over. Wat voor impact heeft deze avond op haar gehad? Vanavond schuift ze aan.
Je verwacht het niet.quote:Op donderdag 5 november 2015 12:56 schreef DrDentz het volgende:
Hilda heeft een oranje bank en een spreukje bij de open haard.
Ze is een tokkie, dat is altijd lachenquote:Op donderdag 5 november 2015 22:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mwah... zou me er niet teveel van voorstellen.
20 zei ie tochquote:Op donderdag 5 november 2015 22:59 schreef chufi het volgende:
Klein half uurtje .. 10 minuten ..? Journalist dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 november 2015 22:57 schreef Rickertman96 het volgende:
AJAX HOOLIGANS
waar zijn jullie?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb heel vaak gelijk.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Osama leeft nog, heb je toch een keer gelijk met je complotten.
McWrapquote:Op donderdag 5 november 2015 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Janken over een kikker in je Big Mac
Een BMW is geen Kever of Eend.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:05 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga het filmpje van Hilda en de BMW insturen heheheh
Wat een kut vraag inderdaadquote:Op donderdag 5 november 2015 23:07 schreef DrDentz het volgende:
Is het vervelend om te zien?
Nee leuk
:s
Rickert ik zag een topic van je over arresten leren voor je tentamenquote:Op donderdag 5 november 2015 23:07 schreef Rickertman96 het volgende:
gaat dit gezeik nog steeds verder jezus
Meh, zo aantrekkelijk is mijn moeder ook weer nietquote:Op donderdag 5 november 2015 23:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Pas op, want hij neukt jou de moeder.
Op zich wel, alleen stellen ze daar nauwelijks vragen over. De stof ken ik nog niet echt goed, maar dat heb ik inmiddels al opgegeven. Ik herkans het wel na de kerstvakantie.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Rickert ik zag een topic van je over arresten leren voor je tentamen
ken je het nu?
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 5 november 2015 23:08 schreef tralalala het volgende:
Zouden ze de racismekaart nog trekken?
quote:Op donderdag 5 november 2015 23:09 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Op zich wel, alleen stellen ze daar nauwelijks vragen over. De stof ken ik nog niet echt goed, maar dat heb ik inmiddels al opgegeven. Ik herkans het wel na de kerstvakantie.
Mhoah, ik heb dan 2 weken vrij en kan dan echt bikkel leren en hopelijk hoog scoren. Ik heb dat liever dan dat ik nu een 5,5 haal en het uiteindelijk niet mag herkansen.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
wel zonde
Ik wil eigenlijk nog een vraag stellen maar dan ga ik offtopic en dat is vervelend
Wauw. Geil.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:10 schreef Tagliano het volgende:
Meisje achter die advocaat is niet lelijk, boh
quote:Op donderdag 5 november 2015 23:11 schreef Specularium het volgende:
Hebben ze hem stiekem in de ballen geslagen.
Vind ik wel laf.
Hij was zo'n man die BOM!! roept in een vliegtuig :squote:Op donderdag 5 november 2015 23:11 schreef monkyyy het volgende:
Politie houdt niet van wapen grapjes.
Net zoals ze bij Schiphol niet zo van "ik heb een bom" grapjes houden.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:11 schreef monkyyy het volgende:
Politie houdt niet van wapen grapjes.
Tja, een gesprek in HD moet toch ook weer niet eerste prioriteit zijn imoquote:Op donderdag 5 november 2015 23:12 schreef Ingolstadt het volgende:
Waarom is Pauw nog niet in HD trouwens..
Vroeg ik mee ook afquote:Op donderdag 5 november 2015 23:10 schreef DrDentz het volgende:
Moet je rechten studeren om advocaat te zijn of heeft hij gewoon op inholland gezeten?
Het is fucking 2015.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, een gesprek in HD moet toch ook weer niet eerste prioriteit zijn imo
Welk vak heb je morgenquote:Op donderdag 5 november 2015 23:11 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Mhoah, ik heb dan 2 weken vrij en kan dan echt bikkel leren en hopelijk hoog scoren. Ik heb dat liever dan dat ik nu een 5,5 haal en het uiteindelijk niet mag herkansen.
Wat zouden ze van Bom raadsel vinden, of een grappige bom limerick?quote:Op donderdag 5 november 2015 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Net zoals ze bij Schiphol niet zo van "ik heb een bom" grapjes houden.
Ben benieuwd naar haar mening over Volkswagen-gatequote:Op donderdag 5 november 2015 23:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Verheug me op de dikke BMW vrouw.
Heb je een date met haar?quote:Op donderdag 5 november 2015 23:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Verheug me op de dikke BMW vrouw.
Vind het wel prettiger kijkenquote:Op donderdag 5 november 2015 23:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, een gesprek in HD moet toch ook weer niet eerste prioriteit zijn imo
Absoluut. Ik val op oudere gezette vrouwen.quote:
Heb ik weinig last van moet ik zeggenquote:Op donderdag 5 november 2015 23:14 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Vind het wel prettiger kijken
aiaiaiquote:Op donderdag 5 november 2015 23:15 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Inleiding privaatrecht, moeilijk en een kut vak
Als je een beetje Rijdende Rechter volgt, dan is dat een eitje volgens mij.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:15 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Inleiding privaatrecht, moeilijk en een kut vak
Dit kan ik bevestigen aangezien in dat ook heb moeten doenquote:Op donderdag 5 november 2015 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je een beetje Rijdende Rechter volgt, dan is dat een eitje volgens mij.
Nu sta ik even mooi voor lulquote:Op donderdag 5 november 2015 23:17 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/160/casussen_casus/
mag allebei
Ik denk dat hilda's actie de waarden van die huizen nog even een trap na heeft gegeven.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:18 schreef luxerobots het volgende:
Ja, met 1400 asielzoekers voor je deur, denk ik niet dat het gunstig is voor de waarde van je huis.
quote:Op donderdag 5 november 2015 23:20 schreef Rickertman96 het volgende:
Eigenlijk zouden we allemaal geld moeten inzamelen en een dikke BMW voor haar kopen.Een dikke BMW kopen valt nog wel mee, het onderhouden is een tweede...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 november 2015 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mwa, als zoiets voor jouw auto springt, piep je wel anders.
Hill-climb modus op de Range Rover.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mwa, als zoiets voor jouw auto springt, piep je wel anders.
quote:Op donderdag 5 november 2015 23:20 schreef Rickertman96 het volgende:
Eigenlijk zouden we allemaal geld moeten inzamelen en een dikke BMW voor haar kopen.Kom je aan rijden met je 316i.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
Moordwijf.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:22 schreef Rickertman96 het volgende:
Geweldige vrouw is het eigenlijk.
Twee weken intensieve mediatraining.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Ze is inderdaad minder Tokkie dan gedacht.
Ik heb ook nooit echt begrepen waar iedereen dat precies op baseerde.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Ze is inderdaad minder Tokkie dan gedacht.
Die buik en dat geschreeuwquote:Op donderdag 5 november 2015 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit echt begrepen waar iedereen dat precies op baseerde.
Dit inderdaad. Leken me nooit echt tokkies maar gewone mensen die genaaid zijn door de overheid en daar terecht boos over zijn.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
D66'ers hebben haar zwart gemaakt.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Idd, maar goed de meeste mensen kwamen niet verder dan het filmpje dat ze voor die BMW sprong.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon aardig.quote:
Dijkhoff moet langskomen met zijn Range Rover.quote:
Hier gaat wat misquote:Op donderdag 5 november 2015 23:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Dijkhoff moet langskomen met zijn Range Rover.
[ [url=http%3A%2F%2Ff.cl.ly%2Fitems%2F1m3r1b3h2U2t300t3H3b%2F1380553067452.gif]afbeelding[/url] ]
Relaxed mens.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Hilda is goed uit dit interview gekomen.
Ik vond 'm dit keer wel goed.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:29 schreef DrDentz het volgende:
Kinderen misbruiken voor politieke spotjes - nooit leuk
Maar waarom zeggen de tekstschrijvers het dan niet zelf en laten ze kinderen opdraven :squote:Op donderdag 5 november 2015 23:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vond 'm dit keer wel goed.
Bij Diederik Samsom was het ergerlijk.
Ongetwijfeld...Volkswagen is niet de enige die sjoemelt.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zou die dikke BMW ook sjoemelsoftware hebben?
Zogenaamd sassy kinderen zijn kut.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vond 'm dit keer wel goed.
Bij Diederik Samsom was het ergerlijk.
Wellicht met m'n Audi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |