McWrapquote:Op donderdag 5 november 2015 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Janken over een kikker in je Big Mac
Een BMW is geen Kever of Eend.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:05 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga het filmpje van Hilda en de BMW insturen heheheh
Wat een kut vraag inderdaadquote:Op donderdag 5 november 2015 23:07 schreef DrDentz het volgende:
Is het vervelend om te zien?
Nee leuk
:s
Rickert ik zag een topic van je over arresten leren voor je tentamenquote:Op donderdag 5 november 2015 23:07 schreef Rickertman96 het volgende:
gaat dit gezeik nog steeds verder jezus
Meh, zo aantrekkelijk is mijn moeder ook weer nietquote:Op donderdag 5 november 2015 23:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Pas op, want hij neukt jou de moeder.
Op zich wel, alleen stellen ze daar nauwelijks vragen over. De stof ken ik nog niet echt goed, maar dat heb ik inmiddels al opgegeven. Ik herkans het wel na de kerstvakantie.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Rickert ik zag een topic van je over arresten leren voor je tentamen
ken je het nu?
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 5 november 2015 23:08 schreef tralalala het volgende:
Zouden ze de racismekaart nog trekken?
quote:Op donderdag 5 november 2015 23:09 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Op zich wel, alleen stellen ze daar nauwelijks vragen over. De stof ken ik nog niet echt goed, maar dat heb ik inmiddels al opgegeven. Ik herkans het wel na de kerstvakantie.
Mhoah, ik heb dan 2 weken vrij en kan dan echt bikkel leren en hopelijk hoog scoren. Ik heb dat liever dan dat ik nu een 5,5 haal en het uiteindelijk niet mag herkansen.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
wel zonde
Ik wil eigenlijk nog een vraag stellen maar dan ga ik offtopic en dat is vervelend
Wauw. Geil.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:10 schreef Tagliano het volgende:
Meisje achter die advocaat is niet lelijk, boh
quote:Op donderdag 5 november 2015 23:11 schreef Specularium het volgende:
Hebben ze hem stiekem in de ballen geslagen.
Vind ik wel laf.
Hij was zo'n man die BOM!! roept in een vliegtuig :squote:Op donderdag 5 november 2015 23:11 schreef monkyyy het volgende:
Politie houdt niet van wapen grapjes.
Net zoals ze bij Schiphol niet zo van "ik heb een bom" grapjes houden.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:11 schreef monkyyy het volgende:
Politie houdt niet van wapen grapjes.
Tja, een gesprek in HD moet toch ook weer niet eerste prioriteit zijn imoquote:Op donderdag 5 november 2015 23:12 schreef Ingolstadt het volgende:
Waarom is Pauw nog niet in HD trouwens..
Vroeg ik mee ook afquote:Op donderdag 5 november 2015 23:10 schreef DrDentz het volgende:
Moet je rechten studeren om advocaat te zijn of heeft hij gewoon op inholland gezeten?
Het is fucking 2015.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, een gesprek in HD moet toch ook weer niet eerste prioriteit zijn imo
Welk vak heb je morgenquote:Op donderdag 5 november 2015 23:11 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Mhoah, ik heb dan 2 weken vrij en kan dan echt bikkel leren en hopelijk hoog scoren. Ik heb dat liever dan dat ik nu een 5,5 haal en het uiteindelijk niet mag herkansen.
Wat zouden ze van Bom raadsel vinden, of een grappige bom limerick?quote:Op donderdag 5 november 2015 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Net zoals ze bij Schiphol niet zo van "ik heb een bom" grapjes houden.
Ben benieuwd naar haar mening over Volkswagen-gatequote:Op donderdag 5 november 2015 23:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Verheug me op de dikke BMW vrouw.
Heb je een date met haar?quote:Op donderdag 5 november 2015 23:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Verheug me op de dikke BMW vrouw.
Vind het wel prettiger kijkenquote:Op donderdag 5 november 2015 23:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, een gesprek in HD moet toch ook weer niet eerste prioriteit zijn imo
Absoluut. Ik val op oudere gezette vrouwen.quote:
Heb ik weinig last van moet ik zeggenquote:Op donderdag 5 november 2015 23:14 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Vind het wel prettiger kijken
aiaiaiquote:Op donderdag 5 november 2015 23:15 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Inleiding privaatrecht, moeilijk en een kut vak
Als je een beetje Rijdende Rechter volgt, dan is dat een eitje volgens mij.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:15 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Inleiding privaatrecht, moeilijk en een kut vak
Dit kan ik bevestigen aangezien in dat ook heb moeten doenquote:Op donderdag 5 november 2015 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je een beetje Rijdende Rechter volgt, dan is dat een eitje volgens mij.
Nu sta ik even mooi voor lulquote:Op donderdag 5 november 2015 23:17 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/160/casussen_casus/
mag allebei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |