Wat hij zegt, ik heb voor 'n kennis op 'n jaar tijd 3 identieke Mac powerbricks besteld, die niet te onderscheiden waren van mijn originele, hielden er telkens mee op om onverklaarbare redenen tot 'ie dan toch maar een originele is gaan halen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:53 schreef Catch22- het volgende:
Laptop van 1200-2000 euro kopen en dan besparen op 6 tientjes met een lader. En dan vooral huilen als hij je laptop stuk maakt.
dan heb je nog geluk.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:13 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Wat hij zegt, ik heb voor 'n kennis op 'n jaar tijd 3 identieke Mac powerbricks besteld, die niet te onderscheiden waren van mijn originele, hielden er telkens mee op om onverklaarbare redenen tot 'ie dan toch maar een originele is gaan halen.
Ik heb de teclast x98 3G 64GB. Enorm tevreden over dit beestje, alsook over windows 10 (android 5.0 gebruik ik niet zoveel als ik had verwacht). De pro had dacht ik wel wat andere (mindere) specificaties, behalve de 3GB ram en beter scherm?quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:52 schreef Skiet het volgende:
Ik ben op zoek naar een 10" Windows 10 tablet/laptop. Beetje zoals de Surface, maar dan een leukere prijs. Wie heeft er ervaring mee en kan iets aanraden van rond de 200-300 euro?
http://sale.aliexpress.co(...)11010108.15.5.8e25WY
Is dit iets?
Ik geef er binnenkort één wegquote:Op zaterdag 7 november 2015 08:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://deals.banggood.com(...)zTZ_172907_1584676_9
Dit ziet er goed uit! Redactie die eentje kan bemachtigen voor een review?
CHI / [Chinese Smartphones] #53 - Hallo PostNLquote:Op zaterdag 7 november 2015 09:12 schreef Mubassie het volgende:
Vraagje wat betreft de China telefoons..
Merken jullie tegenwoordig nog een verschil tussen bijv. een nieuwe Samsung en een smartphone uit China?
Daarmee doel ik vooral op kwaliteit en snelheid/specs..
Of is er nauwelijks verschil merkbaar?
Durf een bestelling (nog) niet goed aan..:@
quote:Op zaterdag 7 november 2015 09:24 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
CHI / [Chinese Smartphones] #53 - Hallo PostNL
Ben benieuwd, de 16k was de laatste tijd oninteressant omdat 2x 10k goedkoper was. Als deze meer gaat kosten dan de 16k zoals er staat is het ook niet echt super..quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:05 schreef Iemand91 het volgende:
20,000mAh Xiaomi power bank leaked
[..]
[ afbeelding ]
Topicreeks: [Het Windows tablet topic] #2 Vanaf 80 euro (met office)quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:52 schreef Skiet het volgende:
Ik ben op zoek naar een 10" Windows 10 tablet/laptop. Beetje zoals de Surface, maar dan een leukere prijs. Wie heeft er ervaring mee en kan iets aanraden van rond de 200-300 euro?
http://sale.aliexpress.co(...)11010108.15.5.8e25WY
Is dit iets?
De Pro heeft iets betere specs. De gebruikte CPU is qua CPU niet veel beter maar qua GPU wel een stuk beter. Daarnaast 4GB werkgeheugen. Scherm is hetzelfde.quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:16 schreef Jonmen het volgende:
Ik heb de teclast x98 3G 64GB. Enorm tevreden over dit beestje, alsook over windows 10 (android 5.0 gebruik ik niet zoveel als ik had verwacht). De pro had dacht ik wel wat andere (mindere) specificaties, behalve de 3GB ram en beter scherm?
Als je er met de verkoper niet uitkomt dmv uitwisselen van berichten. Zorg voordat je de claim start voor voldoende onderbouwing, geef de verkoper nog een laatste kans om het op te lossen [waarbij je aangeeft op datum x de claim te starten] en zorg dat je foto's toevoegt....quote:Op zaterdag 7 november 2015 11:14 schreef Lazvic het volgende:
Heb een vraag betreft een Paypal geschil wanneer is het verstandig om het naar een claim te veranderen ?
Ik laatst 1 na een maand ook.quote:Op zondag 8 november 2015 12:17 schreef Zspirit het volgende:
Banggood pakketjes komen bij mij maar niet binnen.
Denk dat ze dus gewoon zonder melding bij het postkantoor gedumpt worden.
Prima dat ze dat doen maar zonder bericht ofzo is wel heel slordig.
Fucking postnl
Nog niet gezien helaas!quote:Op zondag 8 november 2015 18:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
Was die review al gepost van dat alarmsysteem in huis?
Bedoel je toevallig die van mij? Zo ja, dan nee, die hangt nog nietquote:Op zondag 8 november 2015 18:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
Was die review al gepost van dat alarmsysteem in huis?
Choozze een idee?quote:Op zondag 8 november 2015 19:43 schreef davedavy het volgende:
[..]
Bedoel je toevallig die van mij? Zo ja, dan nee, die hangt nog nietMoet nog altijd een eigen SIM kopen voor dat apparaat. De Jumbo SIM werkte niet en de lokale Hema gaat deze week pas de SIM kaartjes bijvullen
Had ik aan gedacht, maar ja voor die 25 euro aansluitkosten kom ik volgens mij ook wel 2/3 jaar vooruit met een Hema sim. Of Choozze ook nog 2 jaar door komt is maar de vraagquote:
Jaa dat is waar.quote:Op zondag 8 november 2015 21:15 schreef davedavy het volgende:
[..]
Had ik aan gedacht, maar ja voor die 25 euro aansluitkosten kom ik volgens mij ook wel 2/3 jaar vooruit met een Hema sim. Of Choozze ook nog 2 jaar door komt is maar de vraag
Ik zag bij de action een simkaart voor 5 euro met 12,50 euro beltegoed!quote:Op zondag 8 november 2015 19:43 schreef davedavy het volgende:
[..]
Bedoel je toevallig die van mij? Zo ja, dan nee, die hangt nog nietMoet nog altijd een eigen SIM kopen voor dat apparaat. De Jumbo SIM werkte niet en de lokale Hema gaat deze week pas de SIM kaartjes bijvullen
Morgen om 09:30 uur weer.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:00 schreef Iemand91 het volgende:
Over USB-laders gesproken; morgen om 17:30 uur komt de bekende Anker 60W 6-poort USB-lader weer in de aanbieding. Nu nog ¤29.99, ging de vorige keren weg voor ¤23.99.
Niet interessant want je moet perse 1 maal in de 3 maanden opwaarderen.quote:Op zondag 8 november 2015 22:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik zag bij de action een simkaart voor 5 euro met 12,50 euro beltegoed!
Je weet dat banggood hier een webcare topic heeft? Ik heb weinig zaken gelezen die niet worden opgelost daar.quote:Op maandag 9 november 2015 10:00 schreef badschaap het volgende:
Nee, de Customer service van banggood is erg actief bezig zeg. Ik stuur een mailtje omdat mijn ER-160 nadat ik m opladen niks meer doet. Ook omdat de bouwkwaliteit van de ER gewoon om te huilen is. Een kant zat namenlijk los. Ik had dus ook foto's ervan toegevoegd aan mn mailtje. Sturen ze een mail terug over dat ik een macro lens voor de wide lens moet zetten![]()
Hoe moeilijk kan het zijn om te controleren over welke order je praat. Of uberhaubt te kijken naar de foto's met de mail.
Ze krijgen van mij nog 2 dagen om met een oplossing te komen, anders is het een claim op Paypal
Je kan gerust een topic maken in het review gedeelte, denk dat er best wel interesse is om een beetje te lullen over goede Chinese dashcamsquote:Op maandag 9 november 2015 11:34 schreef dfrenner het volgende:
Misschien is dit een beter plek:
Een goede dashcam voor een mooie prijs:
AUSDOM A261 2K UHD
Normaal $129.
Add to cart en vul daar na promaotiecode "GBA261" in en de prijs veranderd in $86 = +/- ¤75
Leuke prijs voor een dashcam inclusief GPS
Ik heb hem nu ruim een week en ben er toch wel tevreden mee...
De DOD LS460W heb ik ook, maar die kost ruim het dubbele met 200 euro.
Voor sommigen is het een perfecte cam, als je 200 euro te veel vind, maar toch goede beeldkwaliteit wil, maar voor anderen die al een goede cam vóór hebben, is dit voor achter erbij misschien wel een leuk prijsje?
Review en beeld materiaal:
Why?quote:Op maandag 9 november 2015 13:56 schreef ridsel het volgende:
Weet er iemand een goeie shop om ram geheugen te kopen? Al dan niet in China?
8 of 16 GB RAM is toch nog behoorlijk prijzig vind ik.quote:Op maandag 9 november 2015 14:40 schreef Downstar het volgende:
[..]
Why?
RAM kost hier in Nederland geen drol meer. Inclusief levenslange garantie!
Dan weet ik niet wat voor RAM je hebt of wat jij prijzig vind.quote:Op maandag 9 november 2015 14:49 schreef ridsel het volgende:
[..]
8 of 16 GB RAM is toch nog behoorlijk prijzig vind ik.
Thanks!quote:Op maandag 9 november 2015 13:07 schreef rene90 het volgende:
Tevens...prijsvraagje. Managetheanger, niet vergeten hè![]()
CHI / [WIN] Chinaphone Bluboo Xtouch
Misschien werkt het met de nieuwe foon.quote:Op maandag 9 november 2015 21:34 schreef dimmak het volgende:
Ik krijg mijn Yi Sports gewoon niet connected met de officiële app.
Thnxquote:Op maandag 9 november 2015 21:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Misschien werkt het met de nieuwe foon.Congrats nog.
Wat is het?quote:Op maandag 9 november 2015 21:43 schreef Giel_gssl het volgende:
nu ik toch hier ben, laatst dit gekocht op banggood (¤110) loopt goed op mn fietsje!
[ afbeelding ]
ps. wanneer gaan de 11.11 deals (aliexpress) nederlandse tijd in werking?
review! Fotos!quote:Op maandag 9 november 2015 21:43 schreef Giel_gssl het volgende:
nu ik toch hier ben, laatst dit gekocht op banggood (¤110) loopt goed op mn fietsje!
[ afbeelding ]
ps. wanneer gaan de 11.11 deals (aliexpress) nederlandse tijd in werking?
quote:November 11, 2015 from 00:00:00 to 23:59:59 (PST)
quote:Pacific Standard Time (PST) is 8 hours behind Coordinated Universal Time (UTC)
November 11, 2015 00:00:00 is dus bij ons November 11, 2015 09:00:00quote:Central European Time (CET) is 1 hour ahead of Coordinated Universal Time (UTC)
quote:Op maandag 9 november 2015 22:27 schreef Giel_gssl het volgende:
Thanks!
Het blokje is voor op de fiets te bouwen. vond het wel geinig om te proberen, zit nog in de testfaste, tank moet nog op een andere plek, uitlaat moet worden aangepast, etc.
[ afbeelding ]
Dat is echt hilarisch, kan je geen eigen topic ervan maken met test resultaten, pics / filmpjes etcquote:Op maandag 9 november 2015 22:27 schreef Giel_gssl het volgende:
Thanks!
Het blokje is voor op de fiets te bouwen. vond het wel geinig om te proberen, zit nog in de testfaste, tank moet nog op een andere plek, uitlaat moet worden aangepast, etc.
[ afbeelding ]
Het kan pech zijn, maar die case is bij mij al kapot. Zag bij de comments op Geekbuying ook iemand met dezelfde kwaal. Namelijk dat 1 van de 2 'houdertjes' van het klepje het heeft begeven.quote:Op maandag 9 november 2015 22:26 schreef dimmak het volgende:
De officiële KingMa case voor de Yi staat ook voor 9,99 dollar in de Getone app.
80cc, vraag me af of dit te verzekeren is, wel leuk om mee te experimenteren. Kan je tankje niet eenvoudiger op de bagagedrager?quote:Op maandag 9 november 2015 21:43 schreef Giel_gssl het volgende:
nu ik toch hier ben, laatst dit gekocht op banggood (¤110) loopt goed op mn fietsje!.................
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 november 2015 23:41 schreef elinx het volgende:
[..]
80cc, vraag me af of dit te verzekeren is, wel leuk om mee te experimenteren. Kan je tankje niet eenvoudiger op de bagagedrager?natuurlijk niet. Hardstikke illegaal en officieel een motorfiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Stel je laat het keuren als motorfiets en komt met stom geluk erdoorheen, dat je dan 30 km/u op de rijbaan rijdt met je motorgearquote:Op dinsdag 10 november 2015 00:02 schreef Catch22- het volgende:
[..]
natuurlijk niet. Hardstikke illegaal en officieel een motorfiets.
Erg grappig, maar jammer genoeg niet voor de openbare weg. Een goede tweedehands Saxonette koop je vanaf 200 euro en een projectje voor minder...quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:43 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Stel je laat het keuren als motorfiets en komt met stom geluk erdoorheen, dat je dan 30 km/u op de rijbaan rijdt met je motorgear)
Je vat wel dat het mainstream worden betekent dat er dingen gaan gebeuren als PostNL die niks meer thuisbezorgd, hè...quote:Op dinsdag 10 november 2015 02:23 schreef hiddit het volgende:
http://m.ad.nl/ad/mobile/(...)geType=articleDetail![]()
Dat houdt ook wel op. Gerda en bep bestellen altijd bij mitb en aliexpress. De eerste duurt eeuwen en de tweede moet je ook voorzichtig mee zijn en niet alleen maar naar de prijs gekeken. Ergo, gejank.quote:Op dinsdag 10 november 2015 08:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je vat wel dat het mainstream worden betekent dat er dingen gaan gebeuren als PostNL die niks meer thuisbezorgd, hè...
Wel leuk misschien trouwens, T-shirts met 'I was chinashopping before it was cool'.
die klachten op klacht.nl ookquote:Op dinsdag 10 november 2015 08:29 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat houdt ook wel op. Gerda en bep bestellen altijd bij mitb en aliexpress. De eerste duurt eeuwen en de tweede moet je ook voorzichtig mee zijn en niet alleen maar naar de prijs gekeken. Ergo, gejank.
28 dollar...linkje?quote:Op dinsdag 10 november 2015 08:32 schreef BadderHaring het volgende:
Woeha! Mijn eerste quadcopter besteld. Zag een deal voor de JJRC H8C (inclusief camera) voor 28 dollar op Aliexpress. Koopje voor dat apparaat. Ik ben benieuwd.
Gisteren verzonden. Iemand ervaring met deze copter?
En iemand die ooit sub 100 euro radiografische vliegtuigjes heeft geprobeerd uit China?
Is inmiddels al weer 50 geworden. Ik denk dat ze er na een dagje achterkwamen dat het wel heel goedkoop was. Denk dat ze per ongeluk de niet-camera prijs er bij vermeld hadden.quote:
Je zou even het reviewtopic of het quadcopter topic door kunnen kijken voor inspiratiequote:Op dinsdag 10 november 2015 09:46 schreef Questular het volgende:
Welke quadcopter is aan te raden als je iets zoekt om thuis vanaf de bank een beetje door je huiskamer te vliegen. Zie dingen zoals dit:
http://www.banggood.com/E(...)er-RTF-p-975808.html
Geen idee of dit wat is
Als je een beginner bent is headless wel zo handig. De cx-10a is heel leuk voor kleine ruimtes en de door jou genoemde h8 mini is leuk voor de woonkamer, maar ik vind de kwaliteit hiervan zeer matig. 3 van de 4 hadden meteen een kapotte [links voor] motor.quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:46 schreef Questular het volgende:
Welke quadcopter is aan te raden als je iets zoekt om thuis vanaf de bank een beetje door je huiskamer te vliegen. Zie dingen zoals dit:
http://www.banggood.com/E(...)er-RTF-p-975808.html
Geen idee of dit wat is
tuurlijk. als je dezelfde techniek gebruikt als die van postnl moet t passen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:15 schreef eddepetfokt het volgende:
Met de groeten van PostNL
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou het nog in mijn laptop passen?
Welke zou je aanraden voor een beginner als ik er een zou willen die ik ook buiten zou kunnen gebruiken?quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:54 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Als je een beginner bent is headless wel zo handig. De cx-10a is heel leuk voor kleine ruimtes en de door jou genoemde h8 mini is leuk voor de woonkamer, maar ik vind de kwaliteit hiervan zeer matig. 3 van de 4 hadden meteen een kapotte [links voor] motor.
De h20 nano is ook een aanrader.
Ik vind de Syma x5sc erg fijn buiten, maar als het windstil is kun je ook best plezier hebben van de veel goedkopere h20 nano en h8 mini. Voor vliegen over grotere afstanden even een simpele antenna mod toepassen bij die kleine drones....zie youtubequote:Op dinsdag 10 november 2015 12:27 schreef Questular het volgende:
[..]
Welke zou je aanraden voor een beginner als ik er een zou willen die ik ook buiten zou kunnen gebruiken?
Zal wel flinke herrie maken en stank gevenquote:Op maandag 9 november 2015 22:27 schreef Giel_gssl het volgende:
Thanks!
Hmm..quote:Op dinsdag 10 november 2015 02:23 schreef hiddit het volgende:
http://m.ad.nl/ad/mobile/(...)11&title=Nederlander koopt voor 100 miljoen in Chinese webshops&navigation=Digitaal&pageType=articleDetail![]()
Dit gaat over Shiznuts?quote:Nederlander koopt voor 100 miljoen in Chinese webshops
Is deze minder? Ben er zelf erg tevreden over: http://www.amazon.de/gp/p(...)i_detailpage_o01_s00quote:
Bij die van jou zijn 3 poorten 2.4A en 3 poorten 1A. De Anker had dacht ik 6 x 2.4A poorten.quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:05 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Is deze minder? Ben er zelf erg tevreden over: http://www.amazon.de/gp/p(...)i_detailpage_o01_s00
Deze heeft 12A output over 6 poorten http://www.amazon.de/Anke(...)=1-11&keywords=Ankerquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:05 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Is deze minder? Ben er zelf erg tevreden over: http://www.amazon.de/gp/p(...)i_detailpage_o01_s00
Herrie en stank valt reuze meequote:Op dinsdag 10 november 2015 17:56 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zal wel flinke herrie maken en stank geven![]()
Ik hoop nog een cheapo accu versie te vinden dat onder trapondersteuning valt. Maar ik wil dus 25km per uur zonder trappenDat lijkt me zo mooi om op een oude mtb te zetten om met de zomer rond te toeren door de buurt. Geen helm, geen verzekering, top
Volgens mij moet je dan 'n nieuw account aanmaken.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:00 schreef Hojdhopper het volgende:
Even een lichtelijke off-topic vraag, maar heeft iemand enig idee hoe je bij PayPal van land wisselt? Ben verhuisd naar Duitsland maar kan bij mijn adres niet het land veranderen.
Op Google vond ik dat dit niet mogelijk was, maar dat zijn berichten uit 2008 en 2011. Dus wil het hier nog even checken of iemand het weet.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:00 schreef Hojdhopper het volgende:
Even een lichtelijke off-topic vraag, maar heeft iemand enig idee hoe je bij PayPal van land wisselt? Ben verhuisd naar Duitsland maar kan bij mijn adres niet het land veranderen.
Op Google vond ik dat dit niet mogelijk was, maar dat zijn berichten uit 2008 en 2011. Dus wil het hier nog even checken of iemand het weet.
Dit inderdaad, ik weet ook niet beter.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:03 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan 'n nieuw account aanmaken.
$9,3 miljard in 12 uur. En dit is alleen nog maar van Alibaba, dus Tencent, JD.com etc nog niet meegerekend.quote:Alibaba raked in an astounding $9.3 billion in sales in the first 12 hours of Singles' Day in China, the world's biggest online shopping event, exceeding the whole day's number in 2014, within just the first hour the online behemoth took in $3.9 billion
quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:03 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan 'n nieuw account aanmaken.
Dank heren, dan zit er niks anders op!quote:Op woensdag 11 november 2015 06:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
Dit inderdaad, ik weet ook niet beter.
Dat heeft waarschijnlijk te maken met wet en regelgeving voor Paypal als dienstverlener.
De Cube i7 Stylus met Core-M en 4GB werkgeheugen voor maar $285.99 / ¤270.12 is erg interessant.quote:Op woensdag 11 november 2015 09:10 schreef dimmak het volgende:
Iemand nog leuke tips voor 11.11 op AliExpress of een andere shop?
Ik zou op AliExpress (originele) SD kaartjes inslaan, maar bij CourtesyTrading zijn ze nog steeds goedkoper.
Ik wil bij jou wel wat euro's wisselen voor dollarsquote:Op woensdag 11 november 2015 10:39 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
De Cube i7 Stylus met Core-M en 4GB werkgeheugen voor maar $2850.99 / ¤270.12 is erg interessant.
Ronduit goedkoop
Voor het grootste deel lokkertjes en prijzen die je voor vorige week ook al betaalde. En als je al een leuke deal op AE scoort is de kans groot dat ze, net als vorig jaar, uiteindelijk niet leverenquote:Op woensdag 11 november 2015 11:16 schreef Skiet het volgende:
Nou, wat een gekkenhuis hier met de 11/11 sale haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |