vooruit >> Impliceert dat er meerdere mensen gingen wandelenquote:

Je loopt daar zonder onderbroek, maar neemt wel een onderbroek mee om die achter te laten op een wandeling?quote:Op donderdag 5 november 2015 13:28 schreef xpompompomx het volgende:
Ik loop in de tropen ook vaak zonder onderbroek. Maar dat schijnt dus verdacht te zijn?

We krijgen de hartverwarmende steun van meneer of mevrouw drwabugaire (zie onder).quote:Op donderdag 5 november 2015 13:54 schreef Burdie het volgende:
Er zijn afgelopen weekend speurhonden bij geweest, zie: http://www.monitor.co.ug/(...)/4rw0ib/-/index.html

dat wordt niet geimpliceerd dat staat er zelfs: met meerdere studenten..quote:Op donderdag 5 november 2015 13:33 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
vooruit >> Impliceert dat er meerdere mensen gingen wandelen

Het heeft weinig nut om te focussen op de woorden.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:03 schreef Karina het volgende:
[..]
dat wordt niet geimpliceerd dat staat er zelfs: met meerdere studenten..
En vooruit lopen betekent dat je in je eentje even doorloopt bijv. om in je uppie te gaan plassen.

Ja, maar hier niet, sommige mensen denken dat je voor een kleine boodschap naar de AH gaatquote:Op donderdag 5 november 2015 14:20 schreef Burdie het volgende:
Nouja, op zich is Engels gewoon de voertaal in Uganda.

Oh, dit stuk gaat over fok!quote:Op donderdag 5 november 2015 14:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar hier niet, sommige mensen denken dat je voor een kleine boodschap naar de AH gaat
quote:Communicatie is daar vooral handen- en voetenwerk. Zolang het gaat om dagelijkse dingen als plassen, poepen, slapen, eten, drinken - geen probleem.
Maar ga geen moeilijke vragen stellen, dan krijg je slechts onzin terug.

Waarom heeft het dan wel nut allerlei vage theorieën te posten waar helemaal niets over gesuggereerd is?quote:Op donderdag 5 november 2015 14:17 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Het heeft weinig nut om te focussen op de woorden.
Er is zo weinig informatie naar buiten gebracht. En datgene dat wel is gemeld, is gebaseerd op gesprekken tussen mensen die elkaar niet verstaan en Engels niet als moedertaal hebben.
Communicatie is daar vooral handen- en voetenwerk. Zolang het gaat om dagelijkse dingen als plassen, poepen, slapen, eten, drinken - geen probleem.
Maar ga geen moeilijke vragen stellen, dan krijg je slechts onzin terug.

Ik heb je reactie hierboven even gesplitst in drie onderdelen:quote:Op donderdag 5 november 2015 14:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
1. Waarom heeft het dan wel nut allerlei vage theorieën te posten waar helemaal niets over gesuggereerd is?
2. Je schoffeert de nabestaanden toch gewoon met al die nonsens,
3. of denken jullie werkelijk dat je zo'n verdwijning wel even achter je laptopje kunt oplossen?

Engels is de officiële taal van Oeganda, maar in de realiteit is het voor heel weinig mensen een moedertaal. Engels wordt daar op school geleerd, net als in Nederland.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:20 schreef Burdie het volgende:
Nouja, op zich is Engels gewoon de voertaal in Uganda.

Er is een onderbroek gevondenquote:Op donderdag 5 november 2015 16:04 schreef Chiadora het volgende:
[..]
Engels is de officiële taal van Oeganda, maar in de realiteit is het voor heel weinig mensen een moedertaal. Engels wordt daar op school geleerd, net als in Nederland.
Er zullen ongetwijfeld dingen 'lost in translation' verkeerd naar buiten gebracht zijn (telefoontje plegen en misschien ook wel het hele mental illness gebeuren), maar 'hard evidence' als ze is naar de rivier gelopen en er is kleding gevonden zullen wel kloppen, kleding is tastbaar en sporen die richting de rivier lopen ook.

Precies, en de rest is speculatiequote:Op donderdag 5 november 2015 16:04 schreef Chiadora het volgende:
[..]
Engels is de officiële taal van Oeganda, maar in de realiteit is het voor heel weinig mensen een moedertaal. Engels wordt daar op school geleerd, net als in Nederland.
Er zullen ongetwijfeld dingen 'lost in translation' verkeerd naar buiten gebracht zijn (telefoontje plegen en misschien ook wel het hele mental illness gebeuren), maar 'hard evidence' als ze is naar de rivier gelopen en er is kleding gevonden zullen wel kloppen, kleding is tastbaar en sporen die richting de rivier lopen ook.
 . Ik ben wel erg benieuwd of de zoektocht met drones iets op gaat leveren.
. Ik ben wel erg benieuwd of de zoektocht met drones iets op gaat leveren.

Dus ook met het scenario dat ze nog in het krokodillenhol ligt te wachten.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:07 schreef StaceySinger het volgende:
Langs de rivier de Nijl zijn onder meer een portemonnee, een tas en een onderbroek van de vrouw aangetroffen. ,,We houden rekening met alle scenario's,'' zegt de woordvoerder. ,,Ze kan in de rivier zijn gevallen. Maar ook een misdrijf sluiten we niet uit. Het zou zelfs nog kunnen dat ze ergens in de jungle rondloopt."

Dat dus, Stacey. Onder meer.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:07 schreef StaceySinger het volgende:
Er is een onderbroek gevonden
Langs de rivier de Nijl zijn onder meer een portemonnee, een tas en een onderbroek van de vrouw aangetroffen. ,,We houden rekening met alle scenario's,'' zegt de woordvoerder. ,,Ze kan in de rivier zijn gevallen. Maar ook een misdrijf sluiten we niet uit. Het zou zelfs nog kunnen dat ze ergens in de jungle rondloopt."
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)miste-studente.dhtml

Komt het misschien in je op dat er mensen zijn die op een gewone donderdagmiddag aan het werk zijn? Of was je ook al in de veronderstelling dat Oemfoefoe mij ontvoerd had? Sjezus mens, je bent nog vervelender dan ik dacht...quote:Op donderdag 5 november 2015 15:56 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
je moet zeker lang zoeken om die die volledig uit de context gerukte insinuaties van mij te vinden ?
20 minuten al ?

oh en heb ik dat van de 7 vermiste stropers verzonnen ? bedoel je dat ?quote:Op donderdag 5 november 2015 16:18 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Komt het misschien in je op dat er mensen zijn die op een gewone donderdagmiddag aan het werk zijn? Of was je ook al in de veronderstelling dat Oemfoefoe mij ontvoerd had? Sjezus mens, je bent nog vervelender dan ik dacht...
Alle reacties over de wildernis en de hoeveelheid gevaarlijke beesten in het park negeer je even, maar alle berichten over dat iemand ergens een keer geroepen heeft dat het mogelijk gevaarlijk is, vergroot je even uit om ineens 7 vermiste stropers (iets compleet anders) er ook nog bij te betrekken. Amsterdam is gevaarlijker, maar dat negeer je even. Ik ben er klaar mee...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |