gajus dusquote:Op woensdag 4 november 2015 14:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Beetje studentencosie jeugdherbergje/trekkersverblijf?
Whut?quote:Op woensdag 4 november 2015 14:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ach zure dame, zelf post je woningen en huizen van vreemden online en voorziet je deze van het nodige commentaar. Je zet huiseigenaren ongevraagd goed te kakken in dat topic om hier vervolgens te gaan beweren dat er absurde speculaties plaatsvinden, en dat dit van de zotte is...
Hou d''r maar mee open anders meld je het maar met de daarvoor bekende knop.
Mooie vondst, Staceyquote:Op woensdag 4 november 2015 14:56 schreef StaceySinger het volgende:
Since the only accommodation within a walking distance was the luxurious Paraa Safari Lodge, they took pity on us and let us a room in the UWA Students Centre, theoretically inhabited by Ugandan students of natural sciences, plumbing the mysteries of Nile ants, but practically occupied by jeep drivers serving tourists and other unidentified people, who had nothing in common with scientific research
https://www.lonelyplanet.(...)page=1#post_20671200
Er staat nog veel meer in dat stuk over dat gebied.quote:
ja het geeft een beetje weer wat de sfeer is op dat students centrequote:
Zoals een zwarte taxi, in die link stond dat er daar geen openbaar vervoer is en dat Paraa Lodge flinke prijzen vraagt voor dit soort zaken.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:39 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja het geeft een beetje weer wat de sfeer is op dat students centre
Min of meer bezet door lieden die (wellicht) illegaal als Taxi en/of gids fungeren
Dat soort
Nope.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2015 18:41 schreef RapaNui het volgende:
Ter info, waarschuwing (Latest advice, 12 Oct 2015) door de Australische overheid, over reizen naar Oeganda:
We advise you to reconsider your need to travel to within 50 kilometres of Uganda's border with the Democratic Republic of Congo (DRC), including the Bwindi Impenetrable National Park, the Mgahinga Gorilla Park, and the Murchison Falls National Park because of the risk of banditry and attacks by armed groups.
http://smartraveller.gov.au/countries/uganda
Voor de goede lezers onder ons: ik beweer niet dat het slachtoffer aangevallen is door "armed groups". Dit is achtergrondinformatie, interessant standpunt van Australië.
Ook weer goede informatie.quote:Op woensdag 4 november 2015 18:47 schreef RapaNui het volgende:
Ook ter info: een indiaas toerist overleden tgv aanval door olifant (Murchison Falls Park)
Park authorities blamed the incident on failure to stick to the regulations that outlaw straying off the tourism area.
http://china.org.cn/english/travel/126386.htm
Je mag ook zonder gids het park in, dat je zelf gaat rijden, of je plukt iemand van de straat om te rijden (moet je wel extra toegangskosten voor betalen). Is wel minder leuk, maar niet illegaal. Naar mijn weten mogen ook alle soorten voertuigen het park in, het verschilt in prijs uiteraard, maar illegaal is het niet. Bij plekken voor overnachting zijn vaak ook UWA mensen aanwezig die even je registratiepapieren willen controleren die je krijgt als je het park in gaat, dus als er al mensen illegaal in het park zijn zullen ze daar niet zijnquote:Op woensdag 4 november 2015 16:39 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja het geeft een beetje weer wat de sfeer is op dat students centre
Min of meer bezet door lieden die (wellicht) illegaal als Taxi en/of gids fungeren
Dat soort
Klopt het dat de hoofdingang van het park bij het pondje is?quote:Op woensdag 4 november 2015 19:13 schreef Chiadora het volgende:
[..]
Je mag ook zonder gids het park in, dat je zelf gaat rijden, of je plukt iemand van de straat om te rijden (moet je wel extra toegangskosten voor betalen). Is wel minder leuk, maar niet illegaal. Naar mijn weten mogen ook alle soorten voertuigen het park in, het verschilt in prijs uiteraard, maar illegaal is het niet. Bij plekken voor overnachting zijn vaak ook UWA mensen aanwezig die even je registratiepapieren willen controleren die je krijgt als je het park in gaat, dus als er al mensen illegaal in het park zijn zullen ze daar niet zijn
Nog later meen ik me te herinneren. Het wrange was toen dat ze de zoektocht eigenlijk al beëindigd hadden op het moment dat de meiden, naar achteraf bleek, nog in leven bleken te zijn.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Media in Nederland is anders erg terughoudend, wanneer kwam dat circus in Panama/New Zeeland/Nerja goed op gang? Pas na een volle week toch?
Heb ik geen duidelijke berichten over gelezen. Gescheurd geloof ik, maar dat kan ook van een uit de hand gelopen vrijpartij zijn geweest.quote:
Nee, je hebt vier ingangen tot het park (oost noord zuid west), de officiele hoofdingang is de Kichumbanyobo gate (de zuidelijke), maar die zit wel een paar uur rijden van het pondje af.quote:Op woensdag 4 november 2015 19:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Klopt het dat de hoofdingang van het park bij het pondje is?
Als mijn dochter zoiets in haar kop krijgt, dan zeg ik: meisje, ga jij maar fijn naar Terschelling, is ook leuk.quote:Op woensdag 4 november 2015 19:33 schreef Chiadora het volgende:
[..]
Nee, je hebt vier ingangen tot het park (oost noord zuid west), de officiele hoofdingang is de Kichumbanyobo gate (de zuidelijke), maar die zit wel een paar uur rijden van het pondje af.
Hier een kaartje, bij de Paraa lodge zit het pondje, redelijk dichtbij de Bugungu Gate, maar dat is denk ik wel minstens een half uur rijden en dan moet je nog met het pondje over.
[ afbeelding ]
Dan ik ben blij dat ik jouw dochten niet benquote:Op woensdag 4 november 2015 19:36 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Als mijn dochter zoiets in haar kop krijgt, dan zeg ik: meisje, ga jij maar fijn naar Terschelling, is ook leuk.
Dan ben ik blij dat ik jouw vaden niet benquote:Op woensdag 4 november 2015 19:38 schreef Chiadora het volgende:
[..]
Dan ik ben blij dat ik jouw dochten niet ben
Die van mij hoeven er ook niet over te beginnen hier.quote:Op woensdag 4 november 2015 19:50 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik jouw vaden niet ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |