Volgens mij overschat je Oeganda een beetje...quote:Op woensdag 4 november 2015 12:11 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
is wel belangrijk,omdat er een toegangs poort is om het park in en uit te gaan
daar zal bewaking staan en camera's hangen
Een vrouw is vaak onberekenbaar. Als ze ongesteld is, kun je er eigenlijk al geen redelijk gesprek meer mee voeren.quote:Op woensdag 4 november 2015 12:12 schreef gynaika het volgende:
[..]
Precies, wat ging ze nu eigenlijk doen. Dat is nog niet duidelijk.
Nou dan had ze die krokodil ook wel van zich af kunnen meppen.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:02 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Een vrouw is vaak onberekenbaar. Als ze ongesteld is, kun je er eigenlijk al geen redelijk gesprek meer mee voeren.
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 4 november 2015 14:02 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Een vrouw is vaak onberekenbaar. Als ze ongesteld is, kun je er eigenlijk al geen redelijk gesprek meer mee voeren.
Nee, op zich heel verstandig.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.
Ben overigens wel benieuwd of ze nou idd psychische problemen had. De ouders brengen ook niks naar buiten verder he.
Zolang er niets gevonden is, is ze officieel niet dood.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:11 schreef Burdie het volgende:
Sophia heeft niet meer zoveel 'rest van haar leven', gok ik zo...
Als je ziet wat voor absurde speculaties er nu al in het topic gepost worden kan ik me daar wel wat bij voorstellen.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.
Ben overigens wel benieuwd of ze nou idd psychische problemen had. De ouders brengen ook niks naar buiten verder he.
Beetje overdreven denk ik.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:02 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Verzetsleger van de Heer olv Joseph Kony.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:12 schreef ootjekatootje het volgende:
of FARC-babe Tanja N in Colombia
Heeft Oeganda ook een Farc-achtige organisatie?
Het hele verhaal wat in de media wordt gebracht (het echte verhaal zal vast duidelijker zijn) hangt van hearsay en verkeerd begrepen aan elkaar.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je ziet wat voor absurde speculaties er nu al in het topic gepost worden kan ik me daar wel wat bij voorstellen.
Overigens denk ik dat dat hele verhaal van de psychische problemen ook een kwestie van hear say en verkeer begrepen is.
Kom op zeg.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:02 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ook dat, daarbij hebben alleen de autoriteiten in Oeganda wat in de media gebracht, en op basis daar van begint men hier al te roepen dat ze een telefoontje ging plegen....quote:Op woensdag 4 november 2015 14:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het hele verhaal wat in de media wordt gebracht (het echte verhaal zal vast duidelijker zijn) hangt van hearsay en verkeerd begrepen aan elkaar.
Lijkt me ook dat de media op de hoogte houden geen hoge prioriteit heeft bij zo'n zoektocht.
Dat was in eerste instantie ook het geval in de Panama case. Maar toen de opsporing daar al vrij snel stagneerde, zocht de familie zelf de media op om de zaak draaiende te houden.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het hele verhaal wat in de media wordt gebracht (het echte verhaal zal vast duidelijker zijn) hangt van hearsay en verkeerd begrepen aan elkaar.
Lijkt me ook dat de media op de hoogte houden geen hoge prioriteit heeft bij zo'n zoektocht.
Er. Is. Geen. Slipje.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:32 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Dat was in eerste instantie ook het geval in de Panama case. Maar toen de opsporing daar al vrij snel stagneerde, zocht de familie zelf de media op om de zaak draaiende te houden.
Een ander verschil is, en dat is jammer, dat er vanuit Panama direct foto's uitlekte met relevante informatie. Misschien begrijpen ze in Oeganda niet ze een foto van dat slipje voor grof geld kunnen verkopen aan kranten als de Telegraaf?
Media in Nederland is anders erg terughoudend, wanneer kwam dat circus in Panama/New Zeeland/Nerja goed op gang? Pas na een volle week toch?quote:Op woensdag 4 november 2015 14:32 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Dat was in eerste instantie ook het geval in de Panama case. Maar toen de opsporing daar al vrij snel stagneerde, zocht de familie zelf de media op om de zaak draaiende te houden.
Een ander verschil is, en dat is jammer, dat er vanuit Panama direct foto's uitlekte met relevante informatie. Misschien begrijpen ze in Oeganda niet ze een foto van dat slipje voor grof geld kunnen verkopen aan kranten als de Telegraaf?
Ach zure dame, zelf post je woningen en huizen van vreemden online en voorziet je deze van het nodige commentaar. Je zet huiseigenaren ongevraagd goed te kakken in dat topic om hier vervolgens te gaan beweren dat er absurde speculaties plaatsvinden, en dat dit van de zotte is...quote:Op woensdag 4 november 2015 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je ziet wat voor absurde speculaties er nu al in het topic gepost worden kan ik me daar wel wat bij voorstellen.
Overigens denk ik dat dat hele verhaal van de psychische problemen ook een kwestie van hear say en verkeer begrepen is.
Beetje studentencosie jeugdherbergje/trekkersverblijf?quote:Op woensdag 4 november 2015 14:56 schreef StaceySinger het volgende:
Since the only accommodation within a walking distance was the luxurious Paraa Safari Lodge, they took pity on us and let us a room in the UWA Students Centre, theoretically inhabited by Ugandan students of natural sciences, plumbing the mysteries of Nile ants, but practically occupied by jeep drivers serving tourists and other unidentified people, who had nothing in common with scientific research
https://www.lonelyplanet.(...)page=1#post_20671200
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |