abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157308496
quote:
In Uganda wordt een Nederlandse medische student vermist. De 21-jarige vrouw was woensdagavond met enkele medestudenten naar een wildpark langs de Nijl gegaan en was volgens de politie vooruit gelopen naar de oever.

Toen de andere studenten bij de rivier aankwamen, was ze verdwenen. Volgens de politie werd verderop een waterfles van haar gevonden, meer niet.

De autoriteiten vermoeden dat de Nederlandse vrouw aan de oever is gegrepen door een krokodil of nijlpaard. Er wordt nog steeds met een helikopter naar sporen van haar gezocht.

Het ministerie van Buitenlandse Zaken in Den Haag bevestigt de vermissing. Twee medewerkers van de ambassade zijn naar het Murchison Falls Game Park gegaan om de moeder van de studente bij te staan. Die is meteen na de berichten over de vermissing naar Uganda gevlogen.
http://nos.nl/artikel/206(...)ildpark-vermist.html

UPDATE :
Search for missing Dutch tourist enters day 7

http://www.monitor.co.ug/(...)/4rw0ib/-/index.html

[ Bericht 12% gewijzigd door StaceySinger op 04-11-2015 09:37:09 ]
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  woensdag 4 november 2015 @ 09:32:06 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157308500
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:28 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die ton werd nog verdeeld tussen de landen, is gewoon een zaak in Panama/Oeganda of Spanje. Waar de vermissing dan ook plaatsvind.

Bij de zaak van de Brit Alex Humphrey werd buitenlandse inmenging, gratis of niet ook niet op prijs gesteld door de Panamese overheid en zo mocht Costa Rica ook geen reddingswerkers sturen in de zaak van Kris en Lisanne eind mei.
Is natuurlijk afhankelijk van het land. Nederlandse hulp wordt vaak zat ingeroepen. Net zoals ze in Nederland soms gebruik maken van buitenlandse kennis.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 4 november 2015 @ 09:32:42 #3
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157308506
Aangezien TS er altijd als de kippen bij is om een nieuw topic te openen, is het misschien handig als hij eens eventjes de OP wat verzorgder maakt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_157308511
laatste post was :

quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:31 schreef StaceySinger het volgende:

[..]
Nee, als het gaat schemeren is de laatste overtocht maar dan is nog niet iedereen vertrokken. Daarnaast zit daar aan de kant waar die studente verbleef een controlepost bij het wildpark.

Je kan wel met een bootje de andere kant op richting Murchison Falls zonder dat het al teveel opvalt maar dan zou je daarna nog een heel stuk door de jungle moeten lopen om bij een weg te komen.

pi_157308538
Het is gewoon een ongeluk met een koe.
pi_157308563
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:32 schreef Dven het volgende:

[..]

Is natuurlijk afhankelijk van het land. Nederlandse hulp wordt vaak zat ingeroepen. Net zoals ze in Nederland soms gebruik maken van buitenlandse kennis.
Inderdaad, verschilt per land.

Ligt veel aan de samenwerking tussen de landen. Panama en Nederland hebben een zeer goede band omdat Nederland miljoenen betaald aan de bouw van een immense dam in een indianenresort.

Samenwerking tussen Oeganda en Nederland is volgens mij ook sterk.
  woensdag 4 november 2015 @ 09:36:53 #7
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157308567
Als mensen nou proberen om iets minder te speculeren en om hun gemiddelde reactie uit meer dan 1 zin te laten bestaan, zou dit topic een stuk minder vermoeiend zijn.
KuikenGuppy
pi_157308581
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:36 schreef Burdie het volgende:
Als mensen nou proberen om iets minder te speculeren en om hun gemiddelde reactie uit meer dan 1 zin te laten bestaan, zou dit topic een stuk minder vermoeiend zijn.
Verbeter de wereld, begin bij jezelf. Zou ik zeggen.
pi_157308587
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:32 schreef StaceySinger het volgende:
laatste post was :

[..]

Nee, ben aan die kant alleen bij de ferry geweest. Aan de andere kant wel op meerdere plekken geweest. Daar zit ook een grotere post voor de oversteek en nog andere voorzieningen.

Heb wel beide kanten goed kunnen zien vanaf de Nijl bij de meerdere oversteken met de ferry en rondvaarten op de Nijl. Het is hoe dan ook geen gebied dat uitnodigt om even een wandeling te gaan maken.
pi_157308611
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:36 schreef Burdie het volgende:
Van alles kan zo zijn.
  woensdag 4 november 2015 @ 09:44:41 #11
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157308677
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:38 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Verbeter de wereld, begin bij jezelf. Zou ik zeggen.
Er valt helaas niet zoveel nieuws te melden... Kwam dit artikeltje nog tegen van vanmorgen, ze is nu al een week vermist, er is met honden gezocht... Ik denk eigenlijk dat er niet veel meer van haar wordt teruggevonden.

http://www.monitor.co.ug/(...)/4rw0ib/-/index.html
KuikenGuppy
pi_157308715
volgens mij is dat students centre bij de witte pijl

van A naar B = 800 meter
van B naar C in ongeveer 800 meter

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_157308784
als ik dan inzoom zie ik van A naar B nergens een pad langs de rivier lopen

pi_157308844
Offroaden kan best. Lekker in de natuur.
Naturheilmittel
pi_157308875
als ik dan inzoom zie ik van B naar C een klein strookje (bij de groene pijl) wat op een pad lijkt ,maar dat is maar 50 meter lang

pi_157308926
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:56 schreef Gerolsteiner het volgende:
Offroaden kan best. Lekker in de natuur.
Dat kan ook.
pi_157308957
Hoe dan ook ziet het eruit als een gebied waar het lekker donker kan worden en je makkelijk verdwaalt.
Naturheilmittel
  woensdag 4 november 2015 @ 10:07:16 #18
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157308998
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:51 schreef StaceySinger het volgende:
als ik dan inzoom zie ik van A naar B nergens een pad langs de rivier lopen

[ afbeelding ]
Jij denkt dat paden op maps altijd zichtbaar zijn?
pi_157309017
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:04 schreef Gerolsteiner het volgende:
Hoe dan ook ziet het eruit als een gebied waar het lekker donker kan worden en je makkelijk verdwaalt.
Donkerheid.valt niet mee.maar maakt niet uit
pi_157309021
zo ziet de aankomst plek bij Paraa eruit - vanaf het pondje

pi_157309804
De eerste zoekactie was woensdagavond, vervolgens zijn ze goed gaan zoeken op donderdag morgen in verband met de duisternis op woensdagavond.

Je kunt zo'n park dan al toch verlaten hebben voordat men doorheeft dat ze niet nabij het Studie Centre was?
pi_157310176
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:05 schreef ootjekatootje het volgende:
De eerste zoekactie was woensdagavond, vervolgens zijn ze goed gaan zoeken op donderdag morgen in verband met de duisternis op woensdagavond.

Je kunt zo'n park dan al toch verlaten hebben voordat men doorheeft dat ze niet nabij het Studie Centre was?
belangrijk is te weten waar dat studie center is
ik zie op GE dat er een soort toegangs-poorten zijn ,met bewaking denk ik
pi_157310542
ok hier ligt het - 500 meter Na Paraa lodge

woensdag 4 november 2015 @ 11:56:07 #24
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157310579
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:54 schreef StaceySinger het volgende:
ok hier ligt het - 500 meter Na Paraa lodge

[ afbeelding ]
Gezien vanuit...?
KuikenGuppy
pi_157310625
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:56 schreef Burdie het volgende:

[..]

Gezien vanuit...?
dit is precies 500 meter dus hier is het
vandaar uit is een stukje langs de rivier lopen een stuk moeilijker

pi_157310643
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:05 schreef ootjekatootje het volgende:

Het park verlaten in het donker is een behoorlijke opgave. Er lopen wel wegen door het park maar je rijdt gewoon door de wildernis met olifanten op de weg o.a. Hoe dan ook moet je met een auto het park uit, van de ferry-oversteek naar de uitgang is te voet niet haalbaar.

Er zijn voor ontvoerders/moordenaars/verkrachters of ander tuig wel betere plekken om een toerist mee te nemen of om te brengen. Je wordt geregistreerd als je het park ingaat en met twee of drie uitgangen is er weinig kans dat je ongezien het park verlaat. Bijna alle andere mogelijkheden om het park te verlaten betekent rivieren oversteken die vergeven zijn van de wilde dieren. Zelfs wat een tam stukje water lijkt op een kaart is in werkelijkheid zeer verraderlijk.

Zou het ook niet zover zoeken, meest logische is dat die studente is gegrepen door een wild dier.
  woensdag 4 november 2015 @ 12:03:09 #27
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157310725
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:58 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik snap niet zo goed waarom dit relevant zou zijn eigenlijk... Moeilijk of niet, ze is gaan lopen (is ze vooruit gelopen? Is ze naar het toilet gegaan? Is ze even gaan bellen?) en niet meer teruggekeerd.
KuikenGuppy
pi_157310853
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:03 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik snap niet zo goed waarom dit relevant zou zijn eigenlijk... Moeilijk of niet, ze is gaan lopen (is ze vooruit gelopen? Is ze naar het toilet gegaan? Is ze even gaan bellen?) en niet meer teruggekeerd.
is wel belangrijk,omdat er een toegangs poort is om het park in en uit te gaan
daar zal bewaking staan en camera's hangen

dit is het student centre

pi_157310872
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:03 schreef Burdie het volgende:

[..]

Precies, wat ging ze nu eigenlijk doen. Dat is nog niet duidelijk.
pi_157311017
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:59 schreef Ericr het volgende:

[..]

Het park verlaten in het donker is een behoorlijke opgave. Er lopen wel wegen door het park maar je rijdt gewoon door de wildernis met olifanten op de weg o.a. Hoe dan ook moet je met een auto het park uit, van de ferry-oversteek naar de uitgang is te voet niet haalbaar.

Er zijn voor ontvoerders/moordenaars/verkrachters of ander tuig wel betere plekken om een toerist mee te nemen of om te brengen. Je wordt geregistreerd als je het park ingaat en met twee of drie uitgangen is er weinig kans dat je ongezien het park verlaat. Bijna alle andere mogelijkheden om het park te verlaten betekent rivieren oversteken die vergeven zijn van de wilde dieren. Zelfs wat een tam stukje water lijkt op een kaart is in werkelijkheid zeer verraderlijk.

Zou het ook niet zover zoeken, meest logische is dat die studente is gegrepen door een wild dier.
klopt het dat er hier een entree of toegangs poort is ( bij het vlaggetje) ?

pi_157311194
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:19 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

klopt het dat er hier een entree of toegangs poort is ( bij het vlaggetje) ?

[ afbeelding ]
Bij het vlaggetje zit het enige tankstation van het park. De witte gebouwtjes zijn als ik het mij goed herinner van de UWA, niet voor gasten. Ben afgelopen mei 3 dagen in Murchison Falls geweest.
Have less, travel more
pi_157311319
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:58 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nou een beetje moeilijker te geloven dat ze vanuit daar even bij de rivier ging kijken,
het ligt ook een stuk hoger dan de eerste optie.
pi_157311360
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:30 schreef Chiadora het volgende:

[..]

Bij het vlaggetje zit het enige tankstation van het park. De witte gebouwtjes zijn als ik het mij goed herinner van de UWA, niet voor gasten. Ben afgelopen mei 3 dagen in Murchison Falls geweest.
kijk zo komen we een stukje verder
heb je ook foto's hoe het er langs de rivier uitziet ?
pi_157311406
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:59 schreef Ericr het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, alleen zie ik de logica niet van alleen naar de rivier lopen.

Maar zoals de aankomende hysterische reactie's hierop, ik ken de studente niet.
pi_157311443
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:30 schreef Chiadora het volgende:

[..]

Bijzonder!
Heb je daar ook bij de rivier gelopen/gekeken?

Oftewel kan je het je voorstellen dat ze daar alleen een kijkje is gaan nemen rond 19:00 uur?
pi_157311513
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:42 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

er loopt wel een pad en dat is ongeveer 800 meter
maar om daar in het (half) donker voor de gezelligheid te gaan wandelen ?

pi_157311614
Nog een link mbt de zoektocht waarin gemeld wordt dat er duikers in het water hebben gezocht!
quote:
At least two police divers were on Tuesday seen diving into the fast running waters which is infested with crocodiles and hippos.
http://acholitimes.com/20(...)sing-dutch-national/
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_157311620
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:48 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mooi, duidelijke afbeelding. Ja, de vraag is: Wat ging zij nu eigenlijk in haar eentje doen?
Wandelen in het donker?, bellen of naar het toilet.
pi_157311625
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:42 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Het is een schitterend gebied en vanaf de rivier heb je toch beter zicht op alles op de Nijl dan vanaf een hogere plek in het wildpark. Daar achteloos een ommetje maken kan fataal zijn maar kan me wel voorstellen dat je even op verkenning wil gaan.

Bij de waterval zijn er ook genoeg die even een kijkje willen nemen bij het water terwijl er grote borden staan dat je afstand moet houden. Naar de rivier lopen zou op zich minder gevaarlijk moeten zijn maar jaarlijks komen er ook tig Oegandezen om die of gepakt worden door een nijlpaard of door een krokodil.

Het gaat nu een keer mis en misschien dondert er over een aantal maanden of een jaar iemand de rivier in bij de watervallen. Op zich is het wel een gebied waar je jaarlijks de Darwin-awards zou kunnen uitreiken.
pi_157311627
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:44 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Bijzonder!
Heb je daar ook bij de rivier gelopen/gekeken?

Oftewel kan je het je voorstellen dat ze daar alleen een kijkje is gaan nemen rond 19:00 uur?
Ik heb wel langs de rivier gelopen ja, maar dat was bij het stuk 'kolkende rivier', boven de waterval, er was ook een uitkijkpost en een trap richting die oever die aangelegd was door de UWA, dus we gingen er vanuit dat het veilig was. Maar alleen overdag en met z'n vieren, nooit alleen. Ik zou dat niet zo gauw in mn eentje gaan doen als het al donker is of bijna donker.

Ik zal zo eens kijken of ik nog foto's kan vinden van hoe de oever eruit zag bij het rustige stuk van de nijl (veilig genomen vanuit een boot).
Have less, travel more
pi_157311773
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:53 schreef Chiadora het volgende:

[..]

Ik heb wel langs de rivier gelopen ja, maar dat was bij het stuk 'kolkende rivier', boven de waterval, er was ook een uitkijkpost en een trap richting die oever die aangelegd was door de UWA, dus we gingen er vanuit dat het veilig was. Maar alleen overdag en met z'n vieren, nooit alleen. Ik zou dat niet zo gauw in mn eentje gaan doen als het al donker is of bijna donker.

Ik zal zo eens kijken of ik nog foto's kan vinden van hoe de oever eruit zag bij het rustige stuk van de nijl (veilig genomen vanuit een boot).
Dank je voor je post!
  woensdag 4 november 2015 @ 13:14:19 #42
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157312067
Is er al een website www.answersforsophia.com ?
pi_157312069
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:39 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

kijk zo komen we een stukje verder
heb je ook foto's hoe het er langs de rivier uitziet ?
Foto genomen vanaf de oever bij het pondje

Oever waarlangs ik gelopen heb

Genomen vanuit de boot, dit is aan de kant van de Nijl waar ook de studente zat.

Deze foto geeft denk ik het beste weer hoe gevaarlijk de oever kan zijn. In deze foto zijn zowel krokodillen als een nijlpaard te spotten. Is overigens wel genomen aan andere kant van de Nijl dan waar de studente zat.
Have less, travel more
pi_157312127
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:14 schreef Chiadora het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Genomen vanuit de boot, dit is aan de kant van de Nijl waar ook de studente zat.
[ afbeelding ]

Deze foto geeft denk ik het beste weer hoe gevaarlijk de oever kan zijn. In deze foto zijn zowel krokodillen als een nijlpaard te spotten. Is overigens wel genomen aan andere kant van de Nijl dan waar de studente zat.
[ afbeelding ]
Mooi en duidelijk!
  woensdag 4 november 2015 @ 13:22:33 #45
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157312246
Ik lees dat er $35.000 is uitgeloofd voor informatie over Sophia.

Dan zal er vandaag of morgen wel een indiaan met een rugzak verschijnen.
pi_157312321
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:48 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit is die mogelijke "dirt road" waar ik het een aantal posts geleden over had.
Ligt ten OOSTEN van Paraa Lodge.

Parallel eraan, (iets meer naar het westen en iets meer onder het Centre) heb je ook een pad-achtige iets idr van de rivier.
pi_157312486
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:14 schreef Chiadora het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Daar liggen inderdaad best wat gezellige beesten... :{

Al die dingetjes in het water zijn dus of krokodillen of nijlpaarden? Of drijft daar ook veel hout/troep in het water?
pi_157312595
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Daar liggen inderdaad best wat gezellige beesten... :{

Al die dingetjes in het water zijn dus of krokodillen of nijlpaarden? Of drijft daar ook veel hout/troep in het water?
Er zitten ook een hoop takken e.d bij! Een krokodil of een tak is soms maar lastig van elkaar te scheiden, zeker van een afstand en in het donker/schemer waarschijnlijk nog meer.
Have less, travel more
pi_157312717
Is er al een FOK! meet op de plaats des onheils gepland om er te gaan zoeken en mensen in het gebied aan de tand te voelen?
pi_157312855
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:14 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Is er al een website www.answersforsophia.com ?
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:22 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Ik lees dat er $35.000 is uitgeloofd voor informatie over Sophia.

Dan zal er vandaag of morgen wel een indiaan met een rugzak verschijnen.
quote:
10s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
Is er al een FOK! meet op de plaats des onheils gepland om er te gaan zoeken en mensen in het gebied aan de tand te voelen?
Geen idee, heren.
  woensdag 4 november 2015 @ 14:00:28 #51
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_157313033
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:11 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

is wel belangrijk,omdat er een toegangs poort is om het park in en uit te gaan
daar zal bewaking staan en camera's hangen
Volgens mij overschat je Oeganda een beetje...
Don't let my username fool you...
  woensdag 4 november 2015 @ 14:02:14 #52
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157313072
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:12 schreef gynaika het volgende:

[..]

Precies, wat ging ze nu eigenlijk doen. Dat is nog niet duidelijk.
Een vrouw is vaak onberekenbaar. Als ze ongesteld is, kun je er eigenlijk al geen redelijk gesprek meer mee voeren.
pi_157313151
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:02 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Een vrouw is vaak onberekenbaar. Als ze ongesteld is, kun je er eigenlijk al geen redelijk gesprek meer mee voeren.
Nou dan had ze die krokodil ook wel van zich af kunnen meppen. :P
Om ze eigenhandig te verbouwen tot handtasje
  woensdag 4 november 2015 @ 14:06:17 #54
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157313153
quote:

[..]

Spreek voor jezelf :').

Ben overigens wel benieuwd of ze nou idd psychische problemen had. De ouders brengen ook niks naar buiten verder he.
KuikenGuppy
pi_157313197
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:06 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ben overigens wel benieuwd of ze nou idd psychische problemen had. De ouders brengen ook niks naar buiten verder he.
Nee, op zich heel verstandig.
Gezien die zaak in Nerja, Spanje met Mary-Anne G.
Die vrouw staat ook voor de rest van haar leven te boek als zeer labiel.

of wereldverbeteraar Tim W. in Panama
  woensdag 4 november 2015 @ 14:11:55 #56
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157313266
Sophia heeft niet meer zoveel 'rest van haar leven', gok ik zo...
KuikenGuppy
pi_157313282
of FARC-babe Tanja N in Colombia

Heeft Oeganda ook een Farc-achtige organisatie?
pi_157313299
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:11 schreef Burdie het volgende:
Sophia heeft niet meer zoveel 'rest van haar leven', gok ik zo...
Zolang er niets gevonden is, is ze officieel niet dood.
  woensdag 4 november 2015 @ 14:16:05 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157313369
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:06 schreef Burdie het volgende:

[..]

Als je ziet wat voor absurde speculaties er nu al in het topic gepost worden kan ik me daar wel wat bij voorstellen.

Overigens denk ik dat dat hele verhaal van de psychische problemen ook een kwestie van hear say en verkeer begrepen is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_157313398
quote:

[..]

Beetje overdreven denk ik.
  woensdag 4 november 2015 @ 14:17:36 #61
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157313403
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:12 schreef ootjekatootje het volgende:

of FARC-babe Tanja N in Colombia

Heeft Oeganda ook een Farc-achtige organisatie?

Verzetsleger van de Heer olv Joseph Kony.
KuikenGuppy
  woensdag 4 november 2015 @ 14:20:06 #62
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157313471
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als je ziet wat voor absurde speculaties er nu al in het topic gepost worden kan ik me daar wel wat bij voorstellen.

Overigens denk ik dat dat hele verhaal van de psychische problemen ook een kwestie van hear say en verkeer begrepen is.
Het hele verhaal wat in de media wordt gebracht (het echte verhaal zal vast duidelijker zijn) hangt van hearsay en verkeerd begrepen aan elkaar.
Lijkt me ook dat de media op de hoogte houden geen hoge prioriteit heeft bij zo'n zoektocht.
KuikenGuppy
pi_157313513
quote:

[..]

Kom op zeg.
  woensdag 4 november 2015 @ 14:29:15 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157313621
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:20 schreef Burdie het volgende:

[..]

Het hele verhaal wat in de media wordt gebracht (het echte verhaal zal vast duidelijker zijn) hangt van hearsay en verkeerd begrepen aan elkaar.
Lijkt me ook dat de media op de hoogte houden geen hoge prioriteit heeft bij zo'n zoektocht.
Ook dat, daarbij hebben alleen de autoriteiten in Oeganda wat in de media gebracht, en op basis daar van begint men hier al te roepen dat ze een telefoontje ging plegen....
2 keer gebrekkig taalgevoel en gebrek aan kennis van de gemeenschappelijke taal (Engels in dit geval), helpt ook niet bepaald.

En dan ook nog eens figuren die op Twitter maar iets gaan roepen en dat het binnen de kortste keren als voldongen feit wordt neergezet, want het stond op Twitter hè.

Als iemand morgen op Twitter post dat ze in de dorpskroeg van Urk zit dan wordt dat waarschijnlijk ook tot waarheid gebombardeerd, maar niemand die dan even de moeite neemt om naar Urk te rijden om het te checken.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 4 november 2015 @ 14:32:34 #65
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157313674
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:20 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dat was in eerste instantie ook het geval in de Panama case. Maar toen de opsporing daar al vrij snel stagneerde, zocht de familie zelf de media op om de zaak draaiende te houden.

Een ander verschil is, en dat is jammer, dat er vanuit Panama direct foto's uitlekte met relevante informatie. Misschien begrijpen ze in Oeganda niet ze een foto van dat slipje voor grof geld kunnen verkopen aan kranten als de Telegraaf?
  woensdag 4 november 2015 @ 14:36:59 #66
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157313742
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:32 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Dat was in eerste instantie ook het geval in de Panama case. Maar toen de opsporing daar al vrij snel stagneerde, zocht de familie zelf de media op om de zaak draaiende te houden.

Een ander verschil is, en dat is jammer, dat er vanuit Panama direct foto's uitlekte met relevante informatie. Misschien begrijpen ze in Oeganda niet ze een foto van dat slipje voor grof geld kunnen verkopen aan kranten als de Telegraaf?
Er. Is. Geen. Slipje.
KuikenGuppy
pi_157313784
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:36 schreef Burdie het volgende:

[..]

Er. Is. Geen. Slipje.
:9~
Tap tap tap
  woensdag 4 november 2015 @ 14:39:59 #68
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157313801
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:39 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat dacht die krokodil ook.
KuikenGuppy
pi_157313890
Die onzin over die onderbroek.

Logischerwijs liggen er ergens schoenen of slippers.
pi_157313904
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:39 schreef CherryLips het volgende:

[..]

_O-
pi_157313910
Een Britse groep studenten/leerlingen bij Murchison Falls, 25 oktober:

pi_157313933
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:32 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Media in Nederland is anders erg terughoudend, wanneer kwam dat circus in Panama/New Zeeland/Nerja goed op gang? Pas na een volle week toch?
pi_157314159
Since the only accommodation within a walking distance was the luxurious Paraa Safari Lodge, they took pity on us and let us a room in the UWA Students Centre, theoretically inhabited by Ugandan students of natural sciences, plumbing the mysteries of Nile ants, but practically occupied by jeep drivers serving tourists and other unidentified people, who had nothing in common with scientific research

https://www.lonelyplanet.(...)page=1#post_20671200
pi_157314168
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ach zure dame, zelf post je woningen en huizen van vreemden online en voorziet je deze van het nodige commentaar. Je zet huiseigenaren ongevraagd goed te kakken in dat topic om hier vervolgens te gaan beweren dat er absurde speculaties plaatsvinden, en dat dit van de zotte is...

Hou d''r maar mee op :{w en anders meld je het maar met de daarvoor bekende knop.
pi_157314233
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:56 schreef StaceySinger het volgende:
Since the only accommodation within a walking distance was the luxurious Paraa Safari Lodge, they took pity on us and let us a room in the UWA Students Centre, theoretically inhabited by Ugandan students of natural sciences, plumbing the mysteries of Nile ants, but practically occupied by jeep drivers serving tourists and other unidentified people, who had nothing in common with scientific research

Beetje studentencosie jeugdherbergje/trekkersverblijf?
pi_157314254
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:59 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Beetje studentencosie jeugdherbergje/trekkersverblijf?
gajus dus

practically occupied by jeep drivers
  woensdag 4 november 2015 @ 15:03:54 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157314346
Godverdomme. De conclusies hier worden bijna al net zo belachelijk als in die Panama-reeks.

Gajes. Dus.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator woensdag 4 november 2015 @ 15:16:06 #78
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_157314632
ja nu weten we het wel he
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 4 november 2015 @ 16:09:39 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157315758
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:56 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ach zure dame, zelf post je woningen en huizen van vreemden online en voorziet je deze van het nodige commentaar. Je zet huiseigenaren ongevraagd goed te kakken in dat topic om hier vervolgens te gaan beweren dat er absurde speculaties plaatsvinden, en dat dit van de zotte is...

Hou d''r maar mee op :{w en anders meld je het maar met de daarvoor bekende knop.
Whut?
Te kakken zetten? En ik zet niemands huis online, huizen die op Funda staan staan al online, al even afgezien van het feit dat ik geen huizen post om ze "te kakken te zetten".

Maar ga vooral door met persoonlijk doen, kennelijk heb je geen werkelijke argumenten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_157315852
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:56 schreef StaceySinger het volgende:

Mooie vondst, Stacey
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')