quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:37 schreef gynaika het volgende:
Hopelijk komt er meer duidelijkheid:
http://www.dronewatch.nl/(...)r-vermiste-studente/
Mooie techniek, nu hopen dat de krokodillen de drone niet opvreten...quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:37 schreef gynaika het volgende:
Hopelijk komt er meer duidelijkheid:
http://www.dronewatch.nl/(...)r-vermiste-studente/
Kan dit niet helemaal gelovenquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:37 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Waar kan ik de statistieken vinden dat er dagelijks gemiddeld 2 a 3 Nederlandse toeristen sterven?
Waren die kleren bebloed en gescheurd of leek het erop alsof ze het zelf haat kleren heeft uutgetan?quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:37 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Meisje vermist, nog niet gevonden. Wel kleding(resten) gevonden. Vermoedelijk ten prooi gevallen aan een krokodil of nijlpaard. Hiervoor echter nog geen bewijzen.
Het gaat om een schatting, stuk van de NOS.quote:
Ze zouden gescheurd zijn "torn pieces of clothing". De fles zou ongeveer 6m van het water af hebben gelegen:quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:11 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Waren die kleren bebloed en gescheurd of leek het erop alsof ze het zelf haat kleren heeft uutgetan?
dit is de link http://acholitimes.com/20(...)sing-dutch-national/quote:
das nepquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:01 schreef gynaika het volgende:
Ontvoering? Was het een bewuste actie, en moesten de kleren aan flarden een soort bewijs vormen?
Zo kan het ook gaan, heel verschrikkelijk:
Nee joh, bij een ontvoering hoor je toch over een teken van leven of een eis van de ontvoerders?quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:01 schreef gynaika het volgende:
Ontvoering? Was het een bewuste actie, en moesten de kleren aan flarden een soort bewijs vormen?
Stukken kleding, klinkt niet goed.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:02 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Ze zouden gescheurd zijn "torn pieces of clothing". De fles zou ongeveer 6m van het water af hebben gelegen:
http://acholitimes.com/20(...)sing-dutch-national/
Als je naar de wc gaat, kleed je je ook helemaal uit natuurlijk!quote:Op zondag 1 november 2015 19:37 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]
In Oeganda is kleding gevonden die vermoedelijk van de Nederlandse vrouw is, die afgelopen woensdag verdween. Waarschijnlijk is de 21-jarige studente in een rivier gevallen waarin nijlpaarden en krokodillen zwemmen.
Dat heeft een lokale politiecommandant tegen RTL Nieuws-correspondent Koen de Regt gezegd. De 21-jarige studente was met twee vriendinnen op safari in het Afrikaanse land, in het natuurpark Murchison Falls. Woensdagavond verdween ze spoorloos, na een korte wandeling.
Tas gevonden
Volgens een lokale politiecommandant zijn er bij de rivier sporen gevonden, die zeer waarschijnlijk van de vrouw zijn. "Er zijn meerdere kledingstukken gevonden. En een tas."
De kans is groot dat de spullen van de vermiste Nederlandse zijn. "We vermoeden dat ze in de rivier is gevallen. De speurhonden leiden ons ook naar hetzelfde punt." Het water is gevaarlijk. Het zit vol met nijlpaarden en krokodillen.
Stage
De geneeskundestudent liep stage in het land en wilde een rondreis maken, zegt het ministerie van Buitenlandse Zaken. Uit privacyoverwegingen wordt de naam van de student niet bekend gemaakt.
De moeder van de student was al in Oeganda om haar dochter te bezoeken. Twee medewerkers van de Nederlandse ambassade zijn afgereisd naar het gebied om te helpen en de moeder van het meisje bij te staan. De Oegandese politie heeft duikers ingezet en een helikopter.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ier-oeganda-gevallen
Dat soort dingen mag je hier helemaal niet denken of schrijven...quote:Op woensdag 4 november 2015 00:09 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Als je naar de wc gaat, kleed je je ook helemaal uit natuurlijk!![]()
Oh wacht een krokodil heeft haar uitgekleed! En daarna opgegeten![]()
Mijn vermoeden is, ze zal verkracht zijn en is hierna in de rivier gedumpt.
Nou ja qua feiten, het is wel een feit dat als haar ondergoed daar ligt, dat een krokodil die niet uitgetrokken heeft, die eet de mens denk ik op met kleding aan!?quote:Op woensdag 4 november 2015 00:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat soort dingen mag je hier helemaal niet denken of schrijven...
Dit is NWS, heel serieus en bij de feiten blijven![]()
Maar vreet een krokodil niet gewoon alles op?
Ik zal er wel flink overheen gelezen hebben maar waar is die link van dat ondergoed?quote:Op woensdag 4 november 2015 00:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou ja qua feiten, het is wel een feit dat als haar ondergoed daar ligt, dat een krokodil die niet uitgetrokken heeft, die eet de mens denk ik op met kleding aan!?
Dit is gewoon mijn logica inclu wat humor, zo van dat snapt men toch ook wel, dat dit niet logisch is, ...
Daarom denk ik aan verkrachting en moord ... en daarna lichaam in de rivier...
Dat stond hier ergens vermeld...quote:Op woensdag 4 november 2015 00:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik zal er wel flink overheen gelezen hebben maar waar is die link van dat ondergoed?
Niet gezien hoor, wel dat ze het zochten. Moest een twitterbericht zijn, maar nergens gezien.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:43 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dat stond hier ergens vermeld...
Ligt er maar aan voor welk doel je wordt ontvoerd.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee joh, bij een ontvoering hoor je toch over een teken van leven of een eis van de ontvoerders?
[..]
Stukken kleding, klinkt niet goed.
Dat is nu eenmaal wat ontwikkelde landen voor hun inwoners over hebben. Dat jij oeganda erbij haalt zegt al ofdoende. Ieder land dat er wat beter voorstaat doet dit voor haar inwoners. Maar fijn om te weten dat jij de persoon die mogelijk in nood zit én zijn/haar familie en vrienden laat stikken en in het ongewisse laat omdat het je een paar eurocent per jaar 'kost' (mn belastingcenten.. pauperuitspraak nr1.) en men immers ook op een kutheuvel ergens in de provincie had kunnen gaan zitten.quote:Op woensdag 4 november 2015 07:24 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Het verbaast me nog steeds dat de NL politie meteen op komt draven als een Nederlander ergens in het buitenland is vermist.
Heel veel Nederlanders nemen het risico niet om een dergelijk "relatief gevaarlijk land" te bezoeken en gaan naar camping "Boszicht" op de Veluwe.
Waarom moeten deze mensen meebetalen aan het belastinggeld dat nodig is om de politie de wereld over te zenden op zoek naar vermiste onderdanen.
Als je naar een bepaald land als toerist op bezoek gaat, moet je ook vertrouwen hebben in de plaatselijke politie en autoriteiten.
Als een Oegandese toerist in Nederland wordt vermist, verwacht ik ook niet dat de Oegandese politie gelijk naar ons land komt, mee helpen zoeken.
Is zeker wel een mogelijkheid.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:09 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Als je naar de wc gaat, kleed je je ook helemaal uit natuurlijk!![]()
Oh wacht een krokodil heeft haar uitgekleed! En daarna opgegeten![]()
Mijn vermoeden is, ze zal verkracht zijn en is hierna in de rivier gedumpt.
Die is er niet. Dat is door TS er bij verzonnen, die zegt dat op Twitter te hebben gelezen (fantastische bron) en komt desgevraagd nooit meer met de link.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik zal er wel flink overheen gelezen hebben maar waar is die link van dat ondergoed?
Beetje rare reactie. Ik zou het logisch vinden dat er een speciale verzekering is voor dit soort risico's. Jíj ziet de nood van deze vakantieganger en haar familie. Ik zíe ook de nood van de Nederlanders met een klein bedrijf, die 16 uur per dag werken en net het hoofd boven water kunnen houden, niet op vakantie kunnen en die de genadeslag krijgen omdat ze het belastinggeld niet op kunnen brengen. Deze mensen kunnen helemaal niet op vakantie.quote:Op woensdag 4 november 2015 07:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is nu eenmaal wat ontwikkelde landen voor hun inwoners over hebben. Dat jij oeganda erbij haalt zegt al ofdoende. Ieder land dat er wat beter voorstaat doet dit voor haar inwoners. Maar fijn om te weten dat jij de persoon die mogelijk in nood zit én zijn/haar familie en vrienden laat stikken en in het ongewisse laat omdat het je een paar eurocent per jaar 'kost' (mn belastingcenten.. pauperuitspraak nr1.) en men immers ook op een kutheuvel ergens in de provincie had kunnen gaan zitten.
Walgelijk figuur.
Dat soort mensen kan dan gewoon beter stoppen met ondernemen en in loondienst gaan. Maar wat heeft dat met het vermiste meisje te maken?quote:Op woensdag 4 november 2015 07:58 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Beetje rare reactie. Ik zou het logisch vinden dat er een speciale verzekering is voor dit soort risico's. Jíj ziet de nood van deze vakantieganger en haar familie. Ik zíe ook de nood van de Nederlanders met een klein bedrijf, die 16 uur per dag werken en net het hoofd boven water kunnen houden, niet op vakantie kunnen en die de genadeslag krijgen omdat ze het belastinggeld niet op kunnen brengen. Deze mensen kunnen helemaal niet op vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |