Johannes is zeer welkom als hij maar geen speech houdt.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik noteer t in mn agenda
ik neem johannes mee als t niet erg vindt
ik denk dat johannes een prachtige speech zou houdenquote:Op woensdag 4 november 2015 23:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Johannes is zeer welkom als hij maar geen speech houdt.
Derrabbit wil ik daar niet zien
nee het is serieus voor hboquote:Op woensdag 4 november 2015 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
rekentoets haha etsu doet mbo
slaap lekker
Stoner leef indeedquote:Op woensdag 4 november 2015 22:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoop ik ook voor jou.
[..]
Stonerleef.
Ik heb een bed waarin je niet kunt bewegen, anders lijkt het alsof je op zee bent.
quote:Op woensdag 4 november 2015 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moeten jij en Johannes maar eens komen dan. Gaan we zelf maken. Is leuk, goedkoop en lekker.
Dit lijkt mij ontzettend leukquote:Op woensdag 4 november 2015 22:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klinkt als een goed planJohannes lokquote:
[..]
Wat heb je dan?quote:Op donderdag 5 november 2015 00:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Stoner leef indeed
Kan nu tot Vrijdag niet smoken heb ik gelijk last van misselijkheid.
Binnenkort verhuizen dus wat geld achterhouden en weddenschap aangegaan of het me lukt. Eigenlijk gaat het wel alleen die misselijkheid heb ik last van.quote:Op donderdag 5 november 2015 00:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat heb je dan?
Ik heb al de hele week zin in een jointje. Maar zonde van bijna halfjaar nuchterleef.
Kut is dat. Misschien medisch checkje laten doen daarnaar, misschien loop je er al langer mee rond maar wiet is zo'n beetje het beste antimisselijkheidsmedicijn dat er is.quote:Op donderdag 5 november 2015 00:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Binnenkort verhuizen dus wat geld achterhouden en weddenschap aangegaan of het me lukt. Eigenlijk gaat het wel alleen die misselijkheid heb ik last van.
Lees eens verder.quote:Op donderdag 5 november 2015 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Dit lijkt mij ontzettend leuk
Groetjes van Neymar en Suarezquote:Op donderdag 5 november 2015 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
24, 25 of 26e zie ik, ik ga mijn agenda checken
Sucessoquote:Op woensdag 4 november 2015 23:54 schreef Etsu het volgende:
![]()
ik ben slapen, morgen een rekentoets (moet nog beginnen)
doei
Die heb ik niet. Was erg lastig om te maken. Maar zal pica dmen morgenquote:Op donderdag 5 november 2015 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Selfie van jou met Neymar en Suarez mag in mijn dm
24e kan ik voor de verandering op dinsdag, dus dat lijkt me leukquote:
Ik ben reuze benieuwdquote:Op donderdag 5 november 2015 00:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Was erg lastig om te maken. Maar zal pica dmen morgen
"iedereen die op jou gestemd heeft daar hou ik van"quote:Op woensdag 4 november 2015 23:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Johannes is zeer welkom als hij maar geen speech houdt.
Derrabbit wil ik daar niet zien
Ik kijk er al naar uitquote:Op donderdag 5 november 2015 02:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
"iedereen die op jou gestemd heeft daar hou ik van"
"niets is belangrijker dan iets anders"
en dan blèren in lederhosen op een balkon, dat wordt een topcrematie
Zeg dat tegen Viro hahaquote:Op donderdag 5 november 2015 00:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kut is dat. Misschien medisch checkje laten doen daarnaar, misschien loop je er al langer mee rond maar wiet is zo'n beetje het beste antimisselijkheidsmedicijn dat er is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |