zou ik ook zeggenquote:
ik kan ook in agga zijn en hier postenquote:
nu je het over een advocaat hebt. Het is goed dat paxcon geen mod meer is. Bij m'n vorige ban liet hij me mooi in de steek maar volgende keer krijgt hij mij in notime uit de bakquote:Op woensdag 4 november 2015 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik kan ook in agga zijn en hier posten
ik denk dat je maar een advocaat kan zoeken
gelukkig heb je vrienden die rechten studeren
zou je denkenquote:Op woensdag 4 november 2015 23:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nu je het over een advocaat hebt. Het is goed dat paxcon geen mod meer is. Bij m'n vorige ban liet hij me mooi in de steek maar volgende keer krijgt hij mij in notime uit de bak
jij bent zelf stoffigquote:
nou zegquote:Op woensdag 4 november 2015 23:34 schreef Mortaxx het volgende:
daarnaast is er niets wetenschappelijks aan rechten
political SCIENCE gr gr Mortaxx Master of Sciencequote:Op woensdag 4 november 2015 23:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij bent zelf stoffig
[..]
nou zeg
wat doe jij dan voor iets wetenschappelijks
werk je alquote:Op woensdag 4 november 2015 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
political SCIENCE gr gr Mortaxx Master of Science
ja doh is toch legitieme portie johquote:Op woensdag 4 november 2015 23:38 schreef Etsu het volgende:
oud tentamenvraag
Nadat oma Bep ter ore was gekomen dat haar kleinkind Kees zijn vader Frits – zoon van Bep – had vermoord, heeft zij een testament laten opmaken waarin zij Kees onterft. Bep had ten tijde van haar overlijden nog één ander kleinkind, Tea. Verder had zij geen familie.
Kees, die voor de moord onherroepelijk is veroordeeld, beroept zich op zijn legitieme portie in de nalatenschap van Bep. Vindt u dat zijn aanspraak dient te slagen?
als dit niet wetenschappelijk is, weet ik t niet meer
nopequote:
is t zo slecht gesteld met politicologie dan?quote:Op woensdag 4 november 2015 23:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
opgeleid tot werkloze #insovindtdtitleuk
uhuquote:Op woensdag 4 november 2015 23:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
is t zo slecht gesteld met politicologie dan?
okequote:
reizen en club van 27quote:Op woensdag 4 november 2015 23:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke
wat ga je met je leven doen nu je geen werk hebt en klaar bent
is 8 augustus 2016quote:Op woensdag 4 november 2015 23:45 schreef Etsu het volgende:
ik hoop dat ik ben uitgenodigd op je crematie/begrafenis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |