Klinkt als een goed planquote:Op woensdag 4 november 2015 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moeten jij en Johannes maar eens komen dan. Gaan we zelf maken. Is leuk, goedkoop en lekker.
quote:
ik kom alleen als ik bij paxcon mag slapenquote:Op woensdag 4 november 2015 22:34 schreef Etsu het volgende:
Mortaxx is ook van harte welkom.
Ook mag hij blijven slapen.
Is maar een idee, Morti.
Heb hem al hierheen gelokt en we hadden al eens afgesproken het te maken, dus hij wilt vast wel.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klinkt als een goed planJohannes lokquote:
[..]
oh dat moet je aan hem vragenquote:Op woensdag 4 november 2015 22:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik kom alleen als ik bij paxcon mag slapen
Ik kan vanaf de 23ste deze maandquote:Op woensdag 4 november 2015 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb hem al hierheen gelokt en we hadden al eens afgesproken het te maken, dus hij wilt vast wel.
Wanneer kan jij?
ik slaap liever alleenquote:Op woensdag 4 november 2015 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh dat moet je aan hem vragen
het is zijn kamer
maar ik heb hier een lekkere bank en een luchtbed. maar als je echt heel graag wilt, mag je ook in mijn boxspring
24, 25 of 26. Johannes mag kiezen.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan vanaf de 23ste deze maand
ik zeg ook niet dat je met mij een boxspring moet delenquote:
Dat is erg netjesquote:Op woensdag 4 november 2015 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat je met mij een boxspring moet delen
ik wel voor een nachtje op de bank![]()
ik ben een goede jongen he
Zou het mij wel kunnen voorstellen als ik huisje heb. 2016 wordt een leuk jaar hopelijk.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
Soms prefereer ik zelf op de bank slapen boven in het bed slapen. Herkennen jullie dat?
Mijn bed staat nog geen meter van mijn bank en toch val ik regelmatig in slaap op de bank.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
Soms prefereer ik zelf op de bank slapen boven in het bed slapen. Herkennen jullie dat?
Hoop ik ook voor jou.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou het mij wel kunnen voorstellen als ik huisje heb. 2016 wordt een leuk jaar hopelijk.
Stonerleef.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mijn bed staat nog geen meter van mijn bank en toch val ik regelmatig in slaap op de bank.
Ja.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
is er een azc in de buurt?quote:Op woensdag 4 november 2015 23:02 schreef Etsu het volgende:
Oke, een vriendin van me is 3 kwartier geleden (dronken) weggegaan en ze zou me appen als ze thuis was. Niks gehoord en ik heb maar 1 vinkje op WA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |