Kan mass effect gewoon spelen dat welquote:Op donderdag 12 november 2015 13:27 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volgens mij is BC nog niet live. Het zou 12 uur na de dashboard upgrade komen.
Weet je zeker dat je Perfect Dark niet op schijf had?quote:Op donderdag 12 november 2015 13:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Kan mass effect gewoon spelen dat wel
Hmmm dan weet ik het ook niet. Hier moet de update nog komen.quote:Op donderdag 12 november 2015 13:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Kan mass effect gewoon spelen dat wel
Nog nooit je videokaart drivers van je pc geüpdatet?quote:Op donderdag 12 november 2015 13:52 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb ook mijn systeem geupdate . ziet er wel strak uit. Lekker fris uiterlijk.
Ik had tijdens het updaten wel dat mijn scherm 2x op zwart ging tijdens het updaten. Beetje bij de helft van de voortgang. Beeld kwam na 10 seconden weer terug en ging verder met updaten waar die was gebleven. Ik schrok ervan, dacht dat mijn Xbox eraan ging.
Hadden jullie dat ook?
Huh? Wat heeft een PC te maken met je Xbox one?? Ik speel op een HD TV, geen PC schermquote:Op donderdag 12 november 2015 13:55 schreef SolidDS het volgende:
[..]
Nog nooit je videokaart drivers van je pc geüpdatet?
Haha classic.quote:Op donderdag 12 november 2015 13:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Huh? Wat heeft een PC te maken met je Xbox one?? Ik speel op een HD TV, geen PC scherm
Had ik ookquote:Op donderdag 12 november 2015 13:52 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb ook mijn systeem geupdate . ziet er wel strak uit. Lekker fris uiterlijk.
Ik had tijdens het updaten wel dat mijn scherm 2x op zwart ging tijdens het updaten. Beetje bij de helft van de voortgang. Beeld kwam na 10 seconden weer terug en ging verder met updaten waar die was gebleven. Ik schrok ervan, dacht dat mijn Xbox eraan ging.
Hadden jullie dat ook?
Doen ze expres. Mensen die al heel lang een Xbone hebben krijgen voorrang.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:09 schreef larry_flynt het volgende:
Ik heb geen melding gehad om Te updaten..
Ik heb mn xbox net 2/3 maandjes. Ging gewoon naar instellingen -> Systeem -> Update.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doen ze expres. Mensen die al heel lang een Xbone hebben krijgen voorrang.
Dat geloof ik niet.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:31 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Ik heb mn xbox net 2/3 maandjes. Ging gewoon naar instellingen -> Systeem -> Update.
Onder de batterijen?quote:Op donderdag 12 november 2015 16:50 schreef Chrizs het volgende:
waar kan ik het serienummer vinden van me xbox controller? linker stick is los komen zittenn :S
Het hele OS gaat op de schop zo ook de drivers die daarbij horen. Een Xbox One draait op een Windows kernel in essentie een pc. Dus als de videokaart driver geüpdatet wordt zal het signaal even weg vallen door het opnieuw starten van de driver.wat niet anders is als dat je de nvidia of amd drivers update op een pc.quote:Op donderdag 12 november 2015 13:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Huh? Wat heeft een PC te maken met je Xbox one?? Ik speel op een HD TV, geen PC scherm
Ja want het is het oude n64 spel, want in de arcade store staat op de 360.quote:Op donderdag 12 november 2015 13:36 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je Perfect Dark niet op schijf had?
Onzin blijkbaar. Ik had om half 11 mn update binnen en de Xbox is 3 weken jongquote:Op donderdag 12 november 2015 15:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doen ze expres. Mensen die al heel lang een Xbone hebben krijgen voorrang.
Je meent het.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:17 schreef Luukiemaster het volgende:
[..]
Onzin blijkbaar. Ik had om half 11 mn update binnen en de Xbox is 3 weken jong
Je kan nu met LT en RT sprongetjes omhoog en omlaag maken in het menu. Misschien helpt dat een beetjequote:Op vrijdag 13 november 2015 11:11 schreef L3viathan het volgende:
Best leuk dat nieuwe dashboard...
Vind alleen de achievements app nu iets minder prettig. Moet je eerst helemaal naar beneden scrollen in de guide en dan achievements kiezen. Dit doe ik nogal vaak, want ik ben een achievements-hoer.
En... ik zag shadow complex in te downloaden games staan![]()
Was toch wel een van mijn favoriete arcade games van de 360.
je doet via myservice.xbox.com? Dat is gewoon een kut site, nummers zijn wel goed maar die site werkt gewoon niet meequote:
Ik heb met de chat gesproken ze hebben de hele console geregistreerd en controller opgegeven voor repairquote:Op vrijdag 13 november 2015 12:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
je doet via myservice.xbox.com? Dat is gewoon een kut site, nummers zijn wel goed maar die site werkt gewoon niet mee
Bij mij klopten de nummers niet omdat het ging om een limited edition controller. Uiteindelijk via de chat geholpen. Heb de controller (RB kapot) niet eens op hoeven te sturen en kreeg een nieuwe/refurbished controller thuis gestuurd. Ben er wel tevreden over.quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
je doet via myservice.xbox.com? Dat is gewoon een kut site, nummers zijn wel goed maar die site werkt gewoon niet mee
Scrolled kan vrij snel met RT en LTquote:Op vrijdag 13 november 2015 11:11 schreef L3viathan het volgende:
Best leuk dat nieuwe dashboard...
Vind alleen de achievements app nu iets minder prettig. Moet je eerst helemaal naar beneden scrollen in de guide en dan achievements kiezen. Dit doe ik nogal vaak, want ik ben een achievements-hoer.
En... ik zag shadow complex in te downloaden games staan![]()
Was toch wel een van mijn favoriete arcade games van de 360.
Ik vind het helemaal niet zo vlot werken. Duurt veel langer vooraleer ik ingelogd ben. Normaal speelde ik een game en wanneer ik klaar was, zette ik de console uit. Als ik dan weer verder wou gaan zette ik de console aan, logde in en duwde op mijn controller op B. Zat ik meteen weer in die sessie. Vertikte die gisteren.quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:23 schreef warp995 het volgende:
Nieuwe dashboard ziet er strak uit en werkt vlot idd.
Ik vraag me alleen af hoe ik bijvoorbeeld gears of war 3 kan downloaden. Er werd gezegd dat als je GoW UE in de eerste week online speelde je de andere 4 delen kon downloaden, wat ik gedaan heb.
Vanaf 1 dec.quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:23 schreef warp995 het volgende:
Nieuwe dashboard ziet er strak uit en werkt vlot idd.
Ik vraag me alleen af hoe ik bijvoorbeeld gears of war 3 kan downloaden. Er werd gezegd dat als je GoW UE in de eerste week online speelde je de andere 4 delen kon downloaden, wat ik gedaan heb.
Ik ben er nog niet heel ver mee (TR UE), maar wat bij betreft wel een game die me veel meer aanspreekt dan de Uncharted games.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:40 schreef HostiHawaii het volgende:
Gisteren met Tomb Raider Definitive Edition begonnen.
Die wilde ik eerst uitspelen voordat ik naar Rise of the Tomb Raider overstap.
Wat speelt het spel heerlijk soepel! Ziet er niet eens zo slecht uit.
Rise of the Tomb Raider heeft wat mijn ogen betreft de beste graphics op Xbox One to date. Heb serieus meerdere keren gehad dat ik zat te wachten tot Lara iets ging doen in een cutscene, maar dat het gewoon ingame bleekquote:Op vrijdag 13 november 2015 14:40 schreef HostiHawaii het volgende:
Gisteren met Tomb Raider Definitive Edition begonnen.
Die wilde ik eerst uitspelen voordat ik naar Rise of the Tomb Raider overstap.
Wat speelt het spel heerlijk soepel! Ziet er niet eens zo slecht uit.
Ik zal het binnekort zien maar ik had ook niet anders verwachtquote:Op vrijdag 13 november 2015 17:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Rise of the Tomb Raider heeft wat mijn ogen betreft de beste graphics op Xbox One to date. Heb serieus meerdere keren gehad dat ik zat te wachten tot Lara iets ging doen in een cutscene, maar dat het gewoon ingame bleek
Ja kan vanaf 1 decemberquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:04 schreef Skull-splitter het volgende:
Hoe zit dat met de download voor Fallout 3 bij Fallout 4? Is op de xbox360 te ontgrendelen en daarna pas te downen voor de one?
Vanaf 1 december dus rechtstreeks op de Xbox One? Dat scheelt wat gedoe immers.quote:
Ligt aan t spel. Alst een linear story game is verkoop ik m. Alst een sandbox game is hou ik m wel vaak. En racegames of fifa koop ik er 1tje van in de zoveel tijd en die hou ik dan paar jaar.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:54 schreef warp995 het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk met games die uitgespeeld zijn of niet meer gespeeld worden? Verkopen laten liggen?
Heb zojuist Unity en Alien isolation bij Gamemania ingeleverd+ 25 euro voor Black Ops 3
Laat alles liggen, heb al mijn games nog vanaf de n64 en ps1.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:54 schreef warp995 het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk met games die uitgespeeld zijn of niet meer gespeeld worden? Verkopen laten liggen?
Heb zojuist Unity en Alien isolation bij Gamemania ingeleverd+ 25 euro voor Black Ops 3
Dat is balen zeg! Ik heb ook die controller met Jack aansluiting maar ik gebruik die stereo adapter omdat ik daarmee controls heb over m'n headset en een veel minder lang snoer. Anders heb ik 3 meter snoer naar mijn controller, beetje onnozel.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:09 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik dacht dat mijn headset het begeven had dus meteen een nieuwe besteld. De volgende dag getest maar nog steeds geen geluid. Blijkt het de aansluiting op de controller te zijn. GVD! Nu maar een nieuwe controller besteld, meteen diegene met jack aansluiting.
Ik koop alles digitaal.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:54 schreef warp995 het volgende:
Wat rapper Sjors zegt. Een Batman of Tomb Raider heb ik na een playthrough wel gezien. Halo ligt net iets anders en games als Forza en Mortal Kombat blijven in mijn bezit tot ik er eventueel op uitgekeken ben.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:54 schreef warp995 het volgende:
Koop je dan ergens een code of iets of gewoon uit de Xbox store? Tweede lijkt me wel duur worden na een tijdje plus fysieke games vind ik toch iets hebben.quote:
Stef is een rijke tata die maakt dat niks uitquote:Op zondag 15 november 2015 15:50 schreef warp995 het volgende:
[..]
Koop je dan ergens een code of iets of gewoon uit de Xbox store? Tweede lijkt me wel duur worden na een tijdje plus fysieke games vind ik toch iets hebben.
Het is juist veel goedkoper met die codes, omdat je via de Amerikaanse store kooptquote:Op maandag 16 november 2015 16:24 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Stef is een rijke tata die maakt dat niks uit
Gamesharing en de US store gebruiken dan heb je voor 25 ekkies de nieuwste games.quote:Op zondag 15 november 2015 15:50 schreef warp995 het volgende:
[..]
Koop je dan ergens een code of iets of gewoon uit de Xbox store? Tweede lijkt me wel duur worden na een tijdje plus fysieke games vind ik toch iets hebben.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:48 schreef L3viathan het volgende:
Damn.. Tomb Raider ziet er echt gruwelijk vet uit
Lara is ook al aardig vaak flink nat geworden
quote:Op maandag 16 november 2015 20:50 schreef Reintji het volgende:
Starwars Battlefront. Wie doet er mee?
Jij hebt geen leven/verantwoordelijkheden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:23 schreef DJ_ het volgende:
yay 100% completion met rise of the tombraider
Weinig, maar het valt mee het is niet 1000 achievement points halenquote:Op dinsdag 17 november 2015 08:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Jij hebt geen leven/verantwoordelijkheden.
Ik denk dat er wat onder je CTRL-V zatquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik denk dat er wat onder je CTRL-V zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |