You're right. Ik ben iemand die advies opvolgt, want heb afgelopen jaar gemerkt dat ik advies hier in situaties beter kon opvolgen. En die laatste zin klopt helemaal. Dit is al een jaar aan de gang, en ik mis hoe ik eerst was, dus dat ik niemand in mijn gedachte had...geen twijfel/wrok en verder. Gewoon leegquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:44 schreef Westerling het volgende:
[..]
Godverdomme. Dit is geschift. Jij geen seks, hij wel? Wat is dat voor waanzin?
Je bent gewoon een speeltje dat goed is om aandacht te geven. En misschien om die vent nog een beetje onder druk te zetten. Hoe dan ook, je wordt gebruikt. Je kruipt voor haar.
Stop hier dus direct mee, je hele eigenwaarde gaat eraan.
Dit is dus wat ik wil...dat er niet een 'ander' in het spel is, zoveel dramaquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien niet na 1 date, maar na een paar wel. Al zou ik zelf nooit met 2 mannen tegelijkertijd daten.
Ja hierop terugkomend, die ex vind het heel fijn. En zijzelf gaf overigens aan dat ze 'seksueel actief' is, vandaarquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze is niet aan het afbouwen is, ze wil haar ex terug.
Voor die ex maakt het niet zoveel uit, die was toch al slecht voor haar schrijf je, dus nog een beetje
extra sex maakt hem verder niet uit, voor haar is het méér, in elk geval méér dan ze wil toegeven.
denk ik hoor...
Komt op mij nogal wereldvreemd over.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien niet na 1 date, maar na een paar wel. Al zou ik zelf nooit met 2 mannen tegelijkertijd daten.
Gewoon doen, zeg haar dat je er klaar mee bent en uit je hoofd zetten. En onder geen beding je laten overhalen want ik geef je 100% garantie dat dit niks wordt. Het gaat haar duidelijk alleen om aandacht.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:50 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
You're right. Ik ben iemand die advies opvolgt, want heb afgelopen jaar gemerkt dat ik advies hier in situaties beter kon opvolgen. En die laatste zin klopt helemaal. Dit is al een jaar aan de gang, en ik mis hoe ik eerst was, dus dat ik niemand in mijn gedachte had...geen twijfel/wrok en verder. Gewoon leeg
Tja dat kan. Ik weet iig nu dat je dat tegenwoordig moet vragen dusquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Komt op mij nogal wereldvreemd over.
Tuurlijk vindt die ex het wel fijn en vooral gemakkelijk.... ook zij wordt gebruikt, niet door jou , maarquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:52 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Ja hierop terugkomend, die ex vind het heel fijn. En zijzelf gaf overigens aan dat ze 'seksueel actief' is, vandaar
Succes Gregor!quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:59 schreef Gregor1994 het volgende:
Nee precies. Ik zal het hierbij laten. Ook geen verdere topics erover openen. Heb zovaak moeite gedaan en continu gedacht van 'dit is de laatste keer dat ik moeite doen', maar toch door ging. Ik verdien echt beter. Those mentally sick persons deserve each other..
Voor mij niet. 1 persoon daten, is 1 persoon die aandacht krijgt. Zo ga ik er nogal vanuit tenminstequote:Op dinsdag 3 november 2015 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja dat kan. Ik weet iig nu dat je dat tegenwoordig moet vragen dus
Ik ga er ook wel redelijk vanuit na een paar dates hoor. Ik vind het ook vrij debiel om daar dan al expliciet over te gaan praten.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja dat kan. Ik weet iig nu dat je dat tegenwoordig moet vragen dus
Dat vind ik dus ookquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:00 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Voor mij niet. 1 persoon daten, is 1 persoon die aandacht krijgt. Zo ga ik er nogal vanuit tenminste
quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:00 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Voor mij niet. 1 persoon daten, is 1 persoon die aandacht krijgt. Zo ga ik er nogal vanuit tenminste
Wife material? Trouw materiaal dus? Ik zou allang hebben gezegd dat ik het niet fijn zou vinden (jij bent met haar aan het daten!) dat ze af en toe voor een fysieke versnapering langs haar ex gaat. Dan neemt ze jou ook niet serieus, als iemand stapelverliefd is op jou dan gaat deze persoon niet lekker naar haar ex, de buurman of de donald duck bezorger. Zeg haar dat je haar leuk vindt, wel toekomst ziet in jullie, maar niet wanneer zij dit blijft volhouden bij haar ex.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:03 schreef Gregor1994 het volgende:
Enige tips? Contact verbreken en laten? Ze is wel wife material, is haar eerste vriendje en ze is aantal jaar ouder dan ik.
Dude kom eens op voor jezelf! Al ben je 30 jaar getrouwd geweest, als je weer gaat daten met iemand wil je toch verder neem ik aan? Wat een onzin, wat ik denk is dat haar vriend emotioneel misbruik van haar maakt, inspeelt op haar gevoelens en haar het bed in praat.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:33 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Dit zou ik niet durven te vragen, ook omdat ze elkaar al zo lang kennen. Al 8 jaar en dat moet ik verbieden...als ze elkaar zien is het sowieso zoenen en seks, kan weinig doen
Er is geen vaste definitie van afbouwen, dat bepaalt een ieder lekker voor zichzelf.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:03 schreef Gregor1994 het volgende:
Hallo,
Ik schaam me bijna weer een topic te moeten openen. Ik date nu met meisje, van die van de vorige topics en het gaat goed. Echter, zij ziet haar ex nog regelmatig en ze hebben nog sex met elkaar af en toe. Ze heeft een relatie gehad van 8 jaar, en ze heeft het over afbouwen. Ik wantrouw dit, want afbouwen betekent toch juist geen sex en zo?
Wellicht heb je geen relatie, wat? Natuurlijk heb je geen relatie als ze nog bezig is de andere af te bouwen en je zelf al aangeeft dat jullie alleen wat daten. Maak jezelf dan ook geen illusies als je als een willoos slachtoffer hierin mee gaat, dat je een relatie hebt en dat je wellicht iemand anders zou willen laten/kunnen dwingen tot acties die jou ten goede komen als je daar voor jezelf ook enige moeite mee lijkt te hebben..quote:Ik geef toe dat ik er onzeker over ben en dat het mij kwetst dat ze zo doet. Wellicht hebben we geen relatie, maar dont know...wil haar nergens toe dwingen om niet te doen.
Is vriendje? Halverwege de twintig na acht jaar nog steeds refereren naar vriendje terwijl het om volwassenen gaat die iets hadden. Hadden als in verleden tijd, dus niks geen is.quote:Enige tips? Contact verbreken en laten? Ze is wel wife material, is haar eerste vriendje en ze is aantal jaar ouder dan ik.
Gast, jij moet shit doen omdat je dat wil doen en niet omdat je een ander wil laten doen wat jij wil. Gun jezelf wat beters en handel daar dan ook naar. Dit is niet alleen haar schuld ofzo.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:59 schreef Gregor1994 het volgende:
Nee precies. Ik zal het hierbij laten. Ook geen verdere topics erover openen. Heb zovaak moeite gedaan en continu gedacht van 'dit is de laatste keer dat ik moeite doen', maar toch door ging. Ik verdien echt beter. Those mentally sick persons deserve each other..
quote:Op woensdag 4 november 2015 12:48 schreef nietzman het volgende:
Tering jantje als dit is hoe de ruggengraatloze man tegenwoordig met zich laat spelen kan ik me wel voorstellen waarom dit soort pussies de hele tijd lopen te janken over feministen.
Ik zeg ook niet dat ze feministisch bezig is, ik zeg dat pussies tegenwoordig veel vaker lopen te janken over feministen omdat ze zelf geen ballen hebben.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:17 schreef FANN het volgende:
dus tja, waar jij het feministische gedeelte vandaan haalt is mij een raadsel
Nou.. of het good for her is betwijfel ik hoor, maar jah..quote:Op woensdag 4 november 2015 13:21 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze feministisch bezig is, ik zeg dat pussies tegenwoordig veel vaker lopen te janken over feministen omdat ze zelf geen ballen hebben.
Van mij mag ze. Good for her.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |