abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157304623
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:44 schreef Westerling het volgende:

[..]

Godverdomme. Dit is geschift. Jij geen seks, hij wel? Wat is dat voor waanzin?

Je bent gewoon een speeltje dat goed is om aandacht te geven. En misschien om die vent nog een beetje onder druk te zetten. Hoe dan ook, je wordt gebruikt. Je kruipt voor haar.

Stop hier dus direct mee, je hele eigenwaarde gaat eraan.
You're right. Ik ben iemand die advies opvolgt, want heb afgelopen jaar gemerkt dat ik advies hier in situaties beter kon opvolgen. En die laatste zin klopt helemaal. Dit is al een jaar aan de gang, en ik mis hoe ik eerst was, dus dat ik niemand in mijn gedachte had...geen twijfel/wrok en verder. Gewoon leeg
pi_157304657
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:50 schreef Karina het volgende:

[..]

Misschien niet na 1 date, maar na een paar wel. Al zou ik zelf nooit met 2 mannen tegelijkertijd daten.
Dit is dus wat ik wil...dat er niet een 'ander' in het spel is, zoveel drama
pi_157304686
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:41 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze is niet aan het afbouwen is, ze wil haar ex terug.
Voor die ex maakt het niet zoveel uit, die was toch al slecht voor haar schrijf je, dus nog een beetje
extra sex maakt hem verder niet uit, voor haar is het méér, in elk geval méér dan ze wil toegeven.

denk ik hoor...
Ja hierop terugkomend, die ex vind het heel fijn. En zijzelf gaf overigens aan dat ze 'seksueel actief' is, vandaar
pi_157304729
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:50 schreef Karina het volgende:

[..]

Misschien niet na 1 date, maar na een paar wel. Al zou ik zelf nooit met 2 mannen tegelijkertijd daten.
Komt op mij nogal wereldvreemd over. :D
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_157304756
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:50 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

You're right. Ik ben iemand die advies opvolgt, want heb afgelopen jaar gemerkt dat ik advies hier in situaties beter kon opvolgen. En die laatste zin klopt helemaal. Dit is al een jaar aan de gang, en ik mis hoe ik eerst was, dus dat ik niemand in mijn gedachte had...geen twijfel/wrok en verder. Gewoon leeg
Gewoon doen, zeg haar dat je er klaar mee bent en uit je hoofd zetten. En onder geen beding je laten overhalen want ik geef je 100% garantie dat dit niks wordt. Het gaat haar duidelijk alleen om aandacht.

Ooit lach je hier echt heel hard om.
  Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 22:54:55 #56
9859 crew  Karina
Woman
pi_157304775
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:53 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Komt op mij nogal wereldvreemd over. :D
Tja dat kan. Ik weet iig nu dat je dat tegenwoordig moet vragen dus :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_157304788
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:52 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Ja hierop terugkomend, die ex vind het heel fijn. En zijzelf gaf overigens aan dat ze 'seksueel actief' is, vandaar
Tuurlijk vindt die ex het wel fijn en vooral gemakkelijk.... ook zij wordt gebruikt, niet door jou , maar
door hem, dus eigenlijk is het best allemaal een beetje een treurige situatie, maar zij doet zichtzelf
dit aan en jij eigenlijk ook....

Eentje van jullie moet er dus mee kappen, zij kan dit blijkbaar niet, dus dan moet jij het afkappen.
Misschien wordt ze dan wakker, misschien is het dan te laat, dat weet ik niet...
pi_157304921
Nee precies. Ik zal het hierbij laten. Ook geen verdere topics erover openen. Heb zovaak moeite gedaan en continu gedacht van 'dit is de laatste keer dat ik moeite doen', maar toch door ging. Ik verdien echt beter. Those mentally sick persons deserve each other..
pi_157304940
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:59 schreef Gregor1994 het volgende:
Nee precies. Ik zal het hierbij laten. Ook geen verdere topics erover openen. Heb zovaak moeite gedaan en continu gedacht van 'dit is de laatste keer dat ik moeite doen', maar toch door ging. Ik verdien echt beter. Those mentally sick persons deserve each other..
Succes Gregor!
pi_157304952
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:54 schreef Karina het volgende:

[..]

Voor mij niet. 1 persoon daten, is 1 persoon die aandacht krijgt. Zo ga ik er nogal vanuit tenminste
pi_157304958
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:54 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik ga er ook wel redelijk vanuit na een paar dates hoor. Ik vind het ook vrij debiel om daar dan al expliciet over te gaan praten.
pi_157304979
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2015 23:00 schreef FANN het volgende:

[..]

Succes Gregor!
Bedankt voor je reacties, it helped! De rest ook bedankt.
  Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 23:01:33 #63
9859 crew  Karina
Woman
pi_157304983
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 23:00 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Voor mij niet. 1 persoon daten, is 1 persoon die aandacht krijgt. Zo ga ik er nogal vanuit tenminste
Dat vind ik dus ook :)
niet zo tof doen
pi_157304985
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 23:00 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

:')

Zo ga jij er vanuit, terwijl het tegendeel zojuist gebleken is.

Edit: dat vond ik dus opmerkelijk. Voor de rest: zet haar uit je kop, zoek afleiding en de volgende dient zich wel weer een keer aan. Succes!
  Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 23:02:10 #65
9859 crew  Karina
Woman
pi_157305001
En wat Fann zegt: succes man ^O^
niet zo tof doen
  dinsdag 3 november 2015 @ 23:13:01 #66
340720 SegalPowerInside
Life is short, go live
pi_157305271
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:03 schreef Gregor1994 het volgende:

Enige tips? Contact verbreken en laten? Ze is wel wife material, is haar eerste vriendje en ze is aantal jaar ouder dan ik.
Wife material? Trouw materiaal dus? Ik zou allang hebben gezegd dat ik het niet fijn zou vinden (jij bent met haar aan het daten!) dat ze af en toe voor een fysieke versnapering langs haar ex gaat. Dan neemt ze jou ook niet serieus, als iemand stapelverliefd is op jou dan gaat deze persoon niet lekker naar haar ex, de buurman of de donald duck bezorger. Zeg haar dat je haar leuk vindt, wel toekomst ziet in jullie, maar niet wanneer zij dit blijft volhouden bij haar ex.

Is toch redelijk normaal om te stoppen met sex met je ex wanneer je (serieus) date met iemand?

Roll out! :7
Ik ben nieuw hier, maar het bevalt me wel.
  dinsdag 3 november 2015 @ 23:20:11 #67
340720 SegalPowerInside
Life is short, go live
pi_157305464
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:33 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Dit zou ik niet durven te vragen, ook omdat ze elkaar al zo lang kennen. Al 8 jaar en dat moet ik verbieden...als ze elkaar zien is het sowieso zoenen en seks, kan weinig doen
Dude kom eens op voor jezelf! Al ben je 30 jaar getrouwd geweest, als je weer gaat daten met iemand wil je toch verder neem ik aan? Wat een onzin, wat ik denk is dat haar vriend emotioneel misbruik van haar maakt, inspeelt op haar gevoelens en haar het bed in praat.

Natuurlijk werkt mevrouw hier ook willens en wetens aan mee, wat hier de redens voor zijn is altijd gissen. Ik zou het wel verbieden! Kerel, het draait om jullie niet alleen om haar. Kies voor jezelf. Laat haar gewoon weten dat je verder wil, als ze deze pannekoek eindelijk eens laat vallen. Het is niet voor niets uitgegaan.

Cheers :7
Ik ben nieuw hier, maar het bevalt me wel.
pi_157310614
Nog niet eens een relatie hebben en nu al haar voetveeg zijn.

Groei toch eens een ruggengraat man. Zo laat je toch niet met je sollen?
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
pi_157310713
Een relatie van 8 jaren laat je niet zomaar los, daarvoor heb je jaren nodig. Dus ik zou verdergaan met je leven, want ze is er niet klaar voor.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_157311173
Zelfs al zou ze nu voor jou kiezen zit je nog met iemand die nog niet eens echt begonnen is met de oude relatie loslaten. Ik ben bang dat het dus maar erg weinig kans van slagen heeft, zelfs als ze nu wel geheel voor jou zou kiezen.

Ze is niet oneerlijk geweest erover, je bent niet belazert in dat opzicht. Maar ze is duidelijk nog niet toe aan een nieuwe relatie en dat maakt dat je beter kan gaan aangezien jij wel als inzet een serieuze relatie hebt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 4 november 2015 @ 12:48:35 #71
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_157311517
Tering jantje als dit is hoe de ruggengraatloze man tegenwoordig met zich laat spelen kan ik me wel voorstellen waarom dit soort pussies de hele tijd lopen te janken over feministen.
Ik ga naar huis.
pi_157311900
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:03 schreef Gregor1994 het volgende:
Hallo,

Ik schaam me bijna weer een topic te moeten openen. Ik date nu met meisje, van die van de vorige topics en het gaat goed. Echter, zij ziet haar ex nog regelmatig en ze hebben nog sex met elkaar af en toe. Ze heeft een relatie gehad van 8 jaar, en ze heeft het over afbouwen. Ik wantrouw dit, want afbouwen betekent toch juist geen sex en zo?
Er is geen vaste definitie van afbouwen, dat bepaalt een ieder lekker voor zichzelf.

quote:
Ik geef toe dat ik er onzeker over ben en dat het mij kwetst dat ze zo doet. Wellicht hebben we geen relatie, maar dont know...wil haar nergens toe dwingen om niet te doen.
Wellicht heb je geen relatie, wat? Natuurlijk heb je geen relatie als ze nog bezig is de andere af te bouwen en je zelf al aangeeft dat jullie alleen wat daten. Maak jezelf dan ook geen illusies als je als een willoos slachtoffer hierin mee gaat, dat je een relatie hebt en dat je wellicht iemand anders zou willen laten/kunnen dwingen tot acties die jou ten goede komen als je daar voor jezelf ook enige moeite mee lijkt te hebben..

quote:
Enige tips? Contact verbreken en laten? Ze is wel wife material, is haar eerste vriendje en ze is aantal jaar ouder dan ik.
Is vriendje? Halverwege de twintig na acht jaar nog steeds refereren naar vriendje terwijl het om volwassenen gaat die iets hadden. Hadden als in verleden tijd, dus niks geen is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:59 schreef Gregor1994 het volgende:
Gast, jij moet shit doen omdat je dat wil doen en niet omdat je een ander wil laten doen wat jij wil. Gun jezelf wat beters en handel daar dan ook naar. Dit is niet alleen haar schuld ofzo.

Succes!
pi_157312125
quote:
13s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:48 schreef nietzman het volgende:
Tering jantje als dit is hoe de ruggengraatloze man tegenwoordig met zich laat spelen kan ik me wel voorstellen waarom dit soort pussies de hele tijd lopen te janken over feministen.
:')

Ik zie helemaal niets feministisch aan de vrouw die wordt omschreven in de OP.

Het is een meisje/vrouw, ik weet niet hoe oud, die in haar hele leven slechts één relatie heeft
gehad, en dan ook meteen een relatie die 8 jaar heeft geduurd. Dus het gaat hier niet over
één of ander sletje en ook niet over een feministe, want TS zegt dat ze in het verleden zelfs
mishandeld is door die ex, die nu eigenlijk schaamteloos met haar ''speelt'' door tóch sex
met haar te hebben.

Het enige waar ze niet helemaal eerlijk in is is dat ze TS, maar misschien ook zichzelf wel,
wijs probeert te maken dat zij sex heeft met haar ex om ''af te bouwen'', ik denk zelf eigenlijk
eerder dat ze bewust of onbewust toch hoopt dat haar ex dan nog bij haar terug komt, anders
laat je niet zo met je sollen.

De échte rotzak hier is die ex.

TS heeft geen relatie met dat meisje, hij ''date'' met haar, wat dat ook mag inhouden... uit eten
of naar de kroeg of whatever... maar geen sex, ze is wat dat betreft dus best eerlijk, ze heeft sex
met haar ex en dáárom wil zij geen sex met TS.

dus tja, waar jij het feministische gedeelte vandaan haalt is mij een raadsel :')
  woensdag 4 november 2015 @ 13:21:37 #74
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_157312228
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:17 schreef FANN het volgende:
dus tja, waar jij het feministische gedeelte vandaan haalt is mij een raadsel :')
Ik zeg ook niet dat ze feministisch bezig is, ik zeg dat pussies tegenwoordig veel vaker lopen te janken over feministen omdat ze zelf geen ballen hebben.

Van mij mag ze. Good for her.
Ik ga naar huis.
pi_157312257
quote:
2s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:21 schreef nietzman het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat ze feministisch bezig is, ik zeg dat pussies tegenwoordig veel vaker lopen te janken over feministen omdat ze zelf geen ballen hebben.

Van mij mag ze. Good for her.
Nou.. of het good for her is betwijfel ik hoor, maar jah..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')