1 2 3 4 | 1. VfL Wolfsburg 3- 6 ( 4- 2) 2. Manchester Utd 3- 4 ( 4- 4) 3. CSKA Moskou 3- 4 ( 4- 4) 4. PSV 3- 3 ( 4- 6) |
quote:Resterende duels
Speelronde 4
PSV - VfL Wolfsburg
Manchester United - CSKA Moskou
Speelronde 5
Manchester United - PSV
CSKA Moskou - VfL Wolfsburg
Speelronde 6
PSV - CSKA Moskou
VfL Wolfsburg - Manchester United
Haha, jij dacht dat Cocu verstand had gekweektquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:48 schreef Zorro het volgende:
Nu is natuurlijk Hendrix voor Maher gekomen.
Niet?
Ik ben nooit boos.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie jou bij deze post net zo boos kijken als je UI.
Maher heeft anders genoeg zijn best gedaan om hem te overtuigen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha, jij dacht dat Cocu verstand had gekweekt
Die vind ik sowieso dit seizoen matig draaien, enige wat ie kan is goede lange ballen gevenquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:50 schreef BadderHaring het volgende:
Ik vond Maher eigenlijk best leuk spelen? Het is meer dat Guardado het op CVM gewoon niet zo best doet vandaag en ik bang ben dat hij er straks met rood af moet als hij zo gefrusteerd blijft.
Ontopic blijven aub.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor als jullie je vervelen:
Niemand anders dat expert Jack van Gelder geeft een Candy Crush analyse
http://www.npo.nl/wout2da(...)179/RBX_NCRV_2450568
Mijn leven is compleet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor als jullie je vervelen:
Niemand anders dat expert Jack van Gelder geeft een Candy Crush analyse
http://www.npo.nl/wout2da(...)179/RBX_NCRV_2450568
Vond je dat nou wel of niet?quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:50 schreef BadderHaring het volgende:
Ik vond Maher eigenlijk best leuk spelen?
Snap sowieso niet dat die steeds banken moetquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:51 schreef Cavaliers het volgende:
Haha, en Pereiro zit op de bank.
Cocu.
Rustig brengengodquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:51 schreef Cavaliers het volgende:
Haha, en Pereiro zit op de bank.
Cocu.
Al gedaan!quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Solliciteer maar voor mod, anders: hou je mond.
Is weinig voor nodig.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij zou een prima mod zijn.
Vasion had toch een hond? Als je een hond hebt, kun je geen mod zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij zou een prima mod zijn.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet je wie Lestienne mist?
Zijn moeder!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je de t voor de b vervangt krijg je Lesbienne.quote:
Er is ook weinig voor nodig om een goede mod te zijn. Je hebt het in je vingers of je hebt het niet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Is weinig voor nodig.
Pew pew shots fiiiiiiired
Mijn Chinese sterrenbeeld is hond. Hoe zit dat?quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Vasion had toch een hond? Als je een hond hebt, kun je geen mod zijn.
[..]
Zijn moeder!Dit kan echt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook al moest ik lachen
[..]
Zijn moeder!7/10.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Dit jaquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:54 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dit kan echt niet
Ook al moest ik lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:54 schreef Brammess het volgende:
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:54 schreef Brammess het volgende:
En van Persie niet meer welkom. Het Turkse voetbal gaat naar de klote.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
74e minuut vandaag.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:55 schreef Cavaliers het volgende:
Odds on Pereiro die invalt in minuut 82, gewoon weer scoort en komend weekend lekker vanaf het bankje begint?
uiteraardquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:55 schreef Cavaliers het volgende:
Odds on Pereiro die invalt in minuut 82, gewoon weer scoort en komend weekend lekker vanaf het bankje begint?
DonRaja weet het meest van Rotterdamse humor dus ik sluit me daar bij aan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
DonRaja vindt hem nog te vroeg.
Ik herinner me nog wel dat een heel stadion dat tijdens een wedstrijd van Feyenoord schreeuwde..quote:
Madquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik herinner me nog wel dat een heel stadion dat tijdens een wedstrijd van Feyenoord schreeuwde..
quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit een verwijzing naar PSV - Feyenoord?
Dat hoorde je wel goed door de speakers van je tv zeker?quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik herinner me nog wel dat een heel stadion dat tijdens een wedstrijd van Feyenoord schreeuwde..
Ik was op vakantie.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat hoorde je wel goed door de speakers van je tv zeker?
[ afbeelding ]
je eigen post barney.gif'enquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat hoorde je wel goed door de speakers van je tv zeker?
[ afbeelding ]
Locadia weet wel beter.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens moet die bal eigenlijk op Narsingh.
Eric Geretsgodquote:
Ik verwacht nog 6 goals van Locadia.quote:
Mijn evenknie wilde niet mee en alleen naar het stadion is kut.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waarom zit jij niet in het stadion trouwens?
Nog 2*quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:01 schreef Caland het volgende:
PSV moet er nog 1 maken, anders wordt die gemiste pingel nog zuurder.
8/10quote:
Paar biertjes in je mik en gaan met die banaan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn evenknie wilde niet mee en alleen naar het stadion is kut.
Oh nu ben je niet tegen PSV?quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:02 schreef hafcfan het volgende:
Blijft echt zonde van die uitwedstrijden. Hadden al door kunnen zijn.
Bedankt voor dit stukje informatie.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:02 schreef DonRaja het volgende:
Ah, nu is het bij mijn stream ook 1-0.
Goed argument.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn evenknie wilde niet mee en alleen naar het stadion is kut.
Ja joh? Bij ons is het inmiddels al 3-3.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:02 schreef DonRaja het volgende:
Ah, nu is het bij mijn stream ook 1-0.
Nu het Zoetje nogquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:03 schreef BadderHaring het volgende:
Dat was Bruma zijn blunder. Gelukkig, geen goal.
Wolfsburg is nu wel uit zn schulp gekropen jaquote:
Mijn pics? Ik mad?quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij bent echt zo easy mad te krijgen. Zeker sinds ik je pics heb.
Mag ook wel eens. Leveren echt een wanprestatie.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wolfsburg is nu wel uit zn schulp gekropen ja
Ok, ik bel Philip evenquote:
WOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO*quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
WOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Geen engelen en geen hand in hand
Na een half uur een speler wisselen is ook zo gek.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:05 schreef Cavaliers het volgende:
Nu wel Hendrix, terwijl hij niet fit was.
PSV wat je met me doet, in voor en in tegenspoed,quote:
Valse tussenstand joh...quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja joh? Bij ons is het inmiddels al 3-3.
ach als het de komende 30 minuten doodsaai blijft geef ik geen neukquote:
PSV heeft volgens mij helemaal geen liedjes die uit meer dan 3 afzonderlijke woorden bestaan.quote:
Volgens mij zingen ze en liederen ze nietquote:
Ik hoorde eigenlijk alleen woohoooquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV wat je met me doet, in voor en in tegenspoed,
geen engelen, geen hand in hand, Eindhoven de gekste van het land
geen hand in hand : no homoquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV wat je met me doet, in voor en in tegenspoed,
geen engelen, geen hand in hand, Eindhoven de gekste van het land
inderdaad ik kan het niet meer aanquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:07 schreef Brammess het volgende:
het is wel echt tering spannend in deze poule
Yo Yo Feyenoord Feyenoord Yo Yoquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV heeft volgens mij helemaal geen liedjes die uit meer dan 3 afzonderlijke woorden bestaan.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet niet hoe Davy eruit ziet.
O, waar? Wat speel je?quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dames hou het gezellig hier. Anders moet ik optreden!
Topshow?quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dames hou het gezellig hier. Anders moet ik optreden!
Gelukkig is Feyenoord heel origineel met You'll never walk alone!quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV heeft volgens mij helemaal geen liedjes die uit meer dan 3 afzonderlijke woorden bestaan.
jelly?quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:08 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Gelukkig is Feyenoord heel origineel met You'll never walk alone!
Dat lijkt me wel ja, geschreven door Leen Huizer.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:08 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Een real life interactie heb ik moeten doorgaan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:07 schreef VXXLL het volgende:
Sinds ik weet hoe Davy eruit ziet is het niet leuk meer om hem te plagen. En dan maakt het niet uit of iemand/dik/dun.knap/lelijk is. Als je weet hoe iemand eruit ziet is het gewoon niet meer leuk om iemand te plagenDus dat doe ik niet meer
Tot zover mijn epistel
Je begint goed, en nu verder?quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Yo Yo Feyenoord Feyenoord Yo Yo
Ja bij Feyenoord zijn ze ook best creatief.
Ah, gelukkig geen trommel. Daar kan ik me zo aan ergeren, zeker in een voetbalstadion.quote:
Zonder dat hebben wij er wel een stuk of 7.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:08 schreef VXXLL het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
inderdaad ik kan het niet meer aan
that's footballquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:09 schreef Slobeend het volgende:
Die gemiste penal bij Wolfsburg kan erg zuur worden.
Je kunt ook nog makkelijk door.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV virtueel 2e zou toch mooi zijn
al kun je er ook nog gewoon makkelijk helemaal uit
Als iemand knap is valt er niks te plagen. Waarom denk je dat ik Haags nu met rust laatquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:07 schreef VXXLL het volgende:
Sinds ik weet hoe Davy eruit ziet is het niet leuk meer om hem te plagen. En dan maakt het niet uit of iemand/dik/dun.knap/lelijk is. Als je weet hoe iemand eruit ziet is het gewoon niet meer leuk om iemand te plagenDus dat doe ik niet meer
Tot zover mijn epistel
Wat als PSV 2-0 wint?quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:09 schreef Slobeend het volgende:
Die gemiste penal bij Wolfsburg kan erg zuur worden.
Winnen van cska en je bent doorquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV virtueel 2e zou toch mooi zijn
al kun je er ook nog gewoon makkelijk helemaal uit
Hier gaat iets misquote:
Ja, ik heb het gemerkt zondag. Toen kwamen ze tot 1.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zonder dat hebben wij er wel een stuk of 7.
Stoer hé
Kwaliteit is even slecht inderdaad.quote:
Zullen we deze eerst ook maar winnen?quote:
Nee. Het feit dat jullie dat zongen overschaduwt alle andere liedjesquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zonder dat hebben wij er wel een stuk of 7.
Stoer hé
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHYOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, ik heb het gemerkt zondag. Toen kwamen ze tot 1.
Het moest een keer gezegdquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als iemand knap is valt er niks te plagen. Waarom denk je dat ik Haags nu met rust laat
Mexicanobakker en Davy hebben geen vrienden en van de rest weet ik het niet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:10 schreef Tjacka het volgende:
waarom zitten jullie niet in het stadion
Ik!quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:10 schreef Mani89 het volgende:
Wie van jullie heeft Fallout 4 pre-ordered?
Makkiequote:Op dinsdag 3 november 2015 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zullen we deze eerst ook maar winnen?
ik ben niet voor psvquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:10 schreef Tjacka het volgende:
waarom zitten jullie niet in het stadion
zielig.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan niet... ik bevind me in een gebied waar deze uitzending niet beschikbaar is.
Gamen...quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:10 schreef Mani89 het volgende:
Wie van jullie heeft Fallout 4 pre-ordered?
Ik heb nauwelijks vrienden die een fuck geven om voetbalquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Mexicanobakker en Davy hebben geen vrienden en van de rest weet ik het niet.
valt op?quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:10 schreef Alfje het volgende:
Hal die Maher er maar uit, die valt alleen maar.
Fixed.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nauwelijks vrienden die een fuck geven om voetbal
Jawel. Het gaat er puur om dat je weet hoe een user eruit ziet. Het zou dan ook extreem triest zijn Davy op zijn uiterlijk belachelijk te makenquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als iemand knap is valt er niks te plagen. Waarom denk je dat ik Haags nu met rust laat
Da's sowieso waar want ik zit op FOK!quote:
Dan heb je geen vrienden.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nauwelijks vrienden die een fuck geven om voetbal
snijd jij soms ook in je polsen?quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Draxler gaat PSV koekoek tikken
Nee. Het wordt eerder 2-0.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Draxler gaat PSV koekoek tikken
madquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
snijd jij soms ook in je polsen?
wat een zeikposts maak jij zeg
niet te zuinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |