SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig is Feyenoord heel origineel met You'll never walk alone!quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV heeft volgens mij helemaal geen liedjes die uit meer dan 3 afzonderlijke woorden bestaan.
jelly?quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:08 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Gelukkig is Feyenoord heel origineel met You'll never walk alone!
Dat lijkt me wel ja, geschreven door Leen Huizer.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:08 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Een real life interactie heb ik moeten doorgaan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:07 schreef VXXLL het volgende:
Sinds ik weet hoe Davy eruit ziet is het niet leuk meer om hem te plagen. En dan maakt het niet uit of iemand/dik/dun.knap/lelijk is. Als je weet hoe iemand eruit ziet is het gewoon niet meer leuk om iemand te plagenDus dat doe ik niet meer
Tot zover mijn epistel
Je begint goed, en nu verder?quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Yo Yo Feyenoord Feyenoord Yo Yo
Ja bij Feyenoord zijn ze ook best creatief.
Ah, gelukkig geen trommel. Daar kan ik me zo aan ergeren, zeker in een voetbalstadion.quote:
Zonder dat hebben wij er wel een stuk of 7.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:08 schreef VXXLL het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
inderdaad ik kan het niet meer aan
that's footballquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:09 schreef Slobeend het volgende:
Die gemiste penal bij Wolfsburg kan erg zuur worden.
Je kunt ook nog makkelijk door.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV virtueel 2e zou toch mooi zijn
al kun je er ook nog gewoon makkelijk helemaal uit
Als iemand knap is valt er niks te plagen. Waarom denk je dat ik Haags nu met rust laatquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:07 schreef VXXLL het volgende:
Sinds ik weet hoe Davy eruit ziet is het niet leuk meer om hem te plagen. En dan maakt het niet uit of iemand/dik/dun.knap/lelijk is. Als je weet hoe iemand eruit ziet is het gewoon niet meer leuk om iemand te plagenDus dat doe ik niet meer
Tot zover mijn epistel
Wat als PSV 2-0 wint?quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:09 schreef Slobeend het volgende:
Die gemiste penal bij Wolfsburg kan erg zuur worden.
Winnen van cska en je bent doorquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV virtueel 2e zou toch mooi zijn
al kun je er ook nog gewoon makkelijk helemaal uit
Hier gaat iets misquote:
Ja, ik heb het gemerkt zondag. Toen kwamen ze tot 1.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zonder dat hebben wij er wel een stuk of 7.
Stoer hé
Kwaliteit is even slecht inderdaad.quote:
Zullen we deze eerst ook maar winnen?quote:
Nee. Het feit dat jullie dat zongen overschaduwt alle andere liedjesquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zonder dat hebben wij er wel een stuk of 7.
Stoer hé
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |