WOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO*quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
WOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Geen engelen en geen hand in hand
Na een half uur een speler wisselen is ook zo gek.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:05 schreef Cavaliers het volgende:
Nu wel Hendrix, terwijl hij niet fit was.
PSV wat je met me doet, in voor en in tegenspoed,quote:
Valse tussenstand joh...quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja joh? Bij ons is het inmiddels al 3-3.
ach als het de komende 30 minuten doodsaai blijft geef ik geen neukquote:
PSV heeft volgens mij helemaal geen liedjes die uit meer dan 3 afzonderlijke woorden bestaan.quote:
Volgens mij zingen ze en liederen ze nietquote:
Ik hoorde eigenlijk alleen woohoooquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV wat je met me doet, in voor en in tegenspoed,
geen engelen, geen hand in hand, Eindhoven de gekste van het land
geen hand in hand : no homoquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV wat je met me doet, in voor en in tegenspoed,
geen engelen, geen hand in hand, Eindhoven de gekste van het land
inderdaad ik kan het niet meer aanquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:07 schreef Brammess het volgende:
het is wel echt tering spannend in deze poule
Yo Yo Feyenoord Feyenoord Yo Yoquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV heeft volgens mij helemaal geen liedjes die uit meer dan 3 afzonderlijke woorden bestaan.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet niet hoe Davy eruit ziet.
O, waar? Wat speel je?quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dames hou het gezellig hier. Anders moet ik optreden!
Topshow?quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dames hou het gezellig hier. Anders moet ik optreden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |