OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHYOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, ik heb het gemerkt zondag. Toen kwamen ze tot 1.
Het moest een keer gezegdquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als iemand knap is valt er niks te plagen. Waarom denk je dat ik Haags nu met rust laat
Mexicanobakker en Davy hebben geen vrienden en van de rest weet ik het niet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:10 schreef Tjacka het volgende:
waarom zitten jullie niet in het stadion
Ik!quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:10 schreef Mani89 het volgende:
Wie van jullie heeft Fallout 4 pre-ordered?
Makkiequote:Op dinsdag 3 november 2015 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zullen we deze eerst ook maar winnen?
ik ben niet voor psvquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:10 schreef Tjacka het volgende:
waarom zitten jullie niet in het stadion
zielig.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan niet... ik bevind me in een gebied waar deze uitzending niet beschikbaar is.
Gamen...quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:10 schreef Mani89 het volgende:
Wie van jullie heeft Fallout 4 pre-ordered?
Ik heb nauwelijks vrienden die een fuck geven om voetbalquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Mexicanobakker en Davy hebben geen vrienden en van de rest weet ik het niet.
valt op?quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:10 schreef Alfje het volgende:
Hal die Maher er maar uit, die valt alleen maar.
Fixed.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nauwelijks vrienden die een fuck geven om voetbal
Jawel. Het gaat er puur om dat je weet hoe een user eruit ziet. Het zou dan ook extreem triest zijn Davy op zijn uiterlijk belachelijk te makenquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als iemand knap is valt er niks te plagen. Waarom denk je dat ik Haags nu met rust laat
Da's sowieso waar want ik zit op FOK!quote:
Dan heb je geen vrienden.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nauwelijks vrienden die een fuck geven om voetbal
snijd jij soms ook in je polsen?quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Draxler gaat PSV koekoek tikken
Nee. Het wordt eerder 2-0.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Draxler gaat PSV koekoek tikken
madquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
snijd jij soms ook in je polsen?
wat een zeikposts maak jij zeg
niet te zuinig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |