quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:54 schreef onlogisch het volgende:
Wat een dodelijk saai topic dit eigenlijk
De wet dat Carrick standaard niks toevoegt aan het team lijkt vandaag ook te vervallen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:21 schreef Anoonumos het volgende:
De wet dat Akinfeev geen CL clean sheets houdt is sterker dan de wet dat Rooney .. tering slecht is
Ben benieuwd wanneer Nuno ontslagen wordt.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:24 schreef Cavaliers het volgende:
Bij Valencia kunnen ze niet eens meer ingooien.
Doet me denken aan Ajax vorig seizoenquote:Op woensdag 4 november 2015 21:37 schreef Rickertman96 het volgende:
HT Chelsea 1-0 Dynamo Kiev
#CFC's top scorers this season:
Willian - 4
Own-goals - 4
lucky aja, ik bedoel arsenalquote:Op woensdag 4 november 2015 21:42 schreef Morendo het volgende:
Arsenal heeft alle mazzel met de tussenstand in Griekenland.
Nooit, want vriendje van Mendes.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer Nuno ontslagen wordt.
PSV heeft het gejat van Austria Wienquote:Op woensdag 4 november 2015 21:49 schreef Rickertman96 het volgende:
PSV goaltune hoorde ik bij Gent
of ik ben doof
lkkr hoorquote:Op woensdag 4 november 2015 21:57 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Nee, ik kijk Konferenz via Sky Sports
soort schakelkanaal
Goaltje zal er wel niet meer inzitten zekerquote:
Toch zie ik het Arse nog wel redden.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
BAYERN 9
OLYMPIAKOS 9
ZAGREB 3
ARSENAL 3
Ik hoop het. Ik zal Guardiola even appen.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:41 schreef Zorro het volgende:
Gelijkspelletje tussen Bayern en Olympiakos zou genot zijn.
Dat zal ie leuk vinden.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik zal Guardiola even appen.
Rakitic dreigt Clasico te moeten missenquote:Op woensdag 4 november 2015 22:34 schreef Rickertman96 het volgende:
Het regent rode kaarten vanavond
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Thanksdat werd eens tijd ook na dat incident 2 weken geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Jezusquote:Op woensdag 4 november 2015 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rakitic dreigt Clasico te moeten missen.
quote:Op woensdag 4 november 2015 22:48 schreef Blistering het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Verreweg het beste team heeft gewonnen![]()
@ Rickert, check dit:Gruwelijk advocaatje van meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had je de vorige wedstrijd van Gent tegen Valencia gezien, dan zou je zulke onzin niet uitkramen. Gent was tegen Lyon gewoon beter en verdiende te winnen, tegen Zenit verdienden ze een punt en ook tegen Valencia had het minstens 1 punt moeten rapen(als uitploeg).quote:Op woensdag 4 november 2015 22:39 schreef Blistering het volgende:
205 euro gewonnen, alsnog prima. Maar dikkevoor Valencia, hoe slecht zijn die opeens zeg.
Lucky? Rode kaart voor Dejaegere voor een toch wel lichte overtreding, minuten later hetzelfde aan de kant van Lyon, maar geen rood? Dat is niet echt lucky.quote:Op donderdag 5 november 2015 11:13 schreef Anoonumos het volgende:
Heb alleen tegen Lyon gezien toen was Gent echt lucky
twitter:Cnyari twitterde op maandag 23-11-2015 om 19:29:03If Bayern win tomorrow, Müller will become youngest player in Champions League history to reach 50 wins, overtaking Raul, Messi & Ronaldo. reageer retweet
quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:36 schreef KingRoland het volgende:
twitter:Cnyari twitterde op maandag 23-11-2015 om 19:29:03If Bayern win tomorrow, Müller will become youngest player in Champions League history to reach 50 wins, overtaking Raul, Messi & Ronaldo. reageer retweet
Bayern machinequote:Op dinsdag 24 november 2015 13:36 schreef KingRoland het volgende:
en de genomineerden voor het UEFA team van het jaar ookquote:Op dinsdag 24 november 2015 14:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Bayern machine![]()
Enige ploeg die Barca zelfs weg kan tikken
Beide Russisch teams staan met 1-0 voor... Grappig dat Ziggo niets op het gratis kanaal doetquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:45 schreef Rickertman96 het volgende:
er zijn al 2 wedstrijden bezigeven die Russen checken dan maar
2 betjes alweer binnen. Hopelijk weer een mooi avondje!quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:45 schreef Rickertman96 het volgende:
er zijn al 2 wedstrijden bezigeven die Russen checken dan maar
Maar het gaat toch eerst om onderling resultaat en dan pas om doelsaldo? Dan moet je alsnog met twee doelpunten verschil winnen in Griekenland.........quote:
Vandaag zag je Lyon wéér de fout maken die de meeste teams tegen Gent maken: ze de bal geven. Lyon komt snel voor en plooit dan terug. Het domste wat je kan doen tegen Gent, in balbezit spelen ze bij vlagen schitterend voetbal. Valencia liep in exact dezelfde val. Zenit feitelijk ook, maar die hadden Hulk die nog individueel het verschil kon maken. 2de helft had Lyon dat begrepen, maar de laatste 5 minuten laten ze dan toch wéér Gent in balbezit komen en krijgen ze het deksel op de neus.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:04 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Had je de vorige wedstrijd van Gent tegen Valencia gezien, dan zou je zulke onzin niet uitkramen. Gent was tegen Lyon gewoon beter en verdiende te winnen, tegen Zenit verdienden ze een punt en ook tegen Valencia had het minstens 1 punt moeten rapen(als uitploeg).
Komt er nog eens bij:
Valencia zuigt buitenshuis dit seizoen, Gent is zo goed als oppermachtig in eigen stadion, Valencia z'n vak zat verre van gevuld trouwens(is dan heel kut spelen als ploeg).
En Gent speelt gewoon goed voetbal, optelsommetje: dit was gewoon te verwachten. De eerste helft werd Valencia gewoon van de mat gespeeld, de tweede helft kregen ook zij wat kansen. Maar tot een echt grote kans met een schot op doel kwam het niet, in 90 minuten schoten ze niet 1 keer op doel. Je kan dan wel zeggen: Valencia was slecht(alhoewel ze het niet onaardig doen, volgens mij eindigen die gewoon weer top 5 in Spanje op het einde van de rit), maar Gent was ook gewoon goed.
Tijd voor een BeNeLiga.quote:
Omdat alleen SBS6 in Nederland de openkanaalliverechten heeft.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:02 schreef Nober het volgende:
Ook apart dat Zi ggo Sport geen CL toont terwijl ze de rechten hebben.
Manchester United - PSV op SBS
Mönchengladbach - Sevilla op ZDF
Ik wil Juventus - Manchester City zien godverdomme!
Voor PSV gunstig als CSKA wintquote:Op woensdag 25 november 2015 15:21 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
CSKA-Wolfsburg ga ik wel kijken rond 18:00
16:00 is me wat te vroeg
Spijtig.quote:
Goal afgekeurd?quote:
Neuh, CSKA speelt wel heel erg aanvallend in de 2e helft, net de paal geraaktquote:Op woensdag 25 november 2015 19:18 schreef Blistering het volgende:
[..]
Goal afgekeurd?Mijn BWIN ging even los..
Mooi.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:19 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Neuh, CSKA speelt wel heel erg aanvallend in de 2e helft, net de paal geraakt
Er moet nog opnieuw geloot worden na deze ronde ... Dus alles kan nog ...quote:Op woensdag 25 november 2015 20:22 schreef Parafernalia het volgende:
Weet iemand of bayern en barca tegen elkaar in de finale kunnen komen?
Benaglio; Träsch, Dante, Naldo, Rodriguez; Guilavogui, Arnold; Draxler, Vieirinha, Schürrle; Krusequote:Op dinsdag 8 december 2015 19:32 schreef Rickertman96 het volgende:
#mufc XI: De Gea, Varela, Smalling (c), Blind, Darmian, Fellaini, Schweinsteiger, Lingard, Mata, Memphis, Martial
Wat een gezapig volk ja.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:09 schreef Caland het volgende:
Weten die supporters eigenlijk wel wat er op het spel staat.
Ik juich een galavoorstelling van Barça anders altijd toequote:Op woensdag 9 december 2015 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik juich voor Leverkusen vanavond. Barça is toch al door.
Ik zie Leverkusen graag nog de volgende ronde halen, maar dan moet AS Roma wel even punten verspelen.quote:Op woensdag 9 december 2015 17:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik juich een galavoorstelling van Barça anders altijd toe
Daarom ZDF kijken. Daar is Barça wél te zien.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:19 schreef FireFox1 het volgende:
Geen Barcelona op die camping zender
Leverkusen moet wel kans hebben op deze manier.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:35 schreef Rickertman96 het volgende:
Barcelona line-up (official): TerStegen - Adriano Bartra Vermaelen Alba - Rakitic Samper Kaptoum - Messi Sandro Munir
soort B elftal
En Corona gaat Chelsea slopen.quote:Valencia XI vs Lyon: Domenech; Gayà, Abdennour, Mustafi, João Cancelo; Danilo, Parejo, Pérez; De Paul, Alcácer, Mina
Leverkusen XI vs. Barcelona: Leno; Wendell, Toprak, Tah, Hilbert; Kampl, Kramer; Mehmedi, Calhanoglu, Bellarabi; Chicharito.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:35 schreef Rickertman96 het volgende:
Barcelona line-up (official): TerStegen - Adriano Bartra Vermaelen Alba - Rakitic Samper Kaptoum - Messi Sandro Munir
soort B elftal
quote:Op woensdag 9 december 2015 20:20 schreef DonRaja het volgende:
TT aanpassing, want Stijn heb geen humor.
Humor is een relatief begrip.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:20 schreef DonRaja het volgende:
TT aanpassing, want Stijn heb geen humor.
UUUUUUH ALS HUUUUUUUH CLUB UUUUUUUUH ZIJNDE HUUUHquote:Op woensdag 9 december 2015 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ronald de Boer doet het weer. Hij doet het weer.
''Als club zijnde''
wk handbalquote:Op woensdag 9 december 2015 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
jammer dat er bij zo'n CL-avond geen schakelgenot mogelijk is.
Of is er dat op Ziggo Sport?
Ondertiteling kennen ze niet iddquote:Op woensdag 9 december 2015 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Die kutDuitsers altijd met hun voice-over bij een buitenlands interview.
Ik heb Konferenz aan dus zie wel de eventuele goals daarquote:Op woensdag 9 december 2015 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
niemand die CFC - Porto kijkt?
Vind Porto altijd leuk om naar te kijken.
PSV kon het ook zonder Arias.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Eens kijken of Barça het ook zonder Neymar, Suarez, Busquets en Iniesta kan.
Dit is een heel andere situatie natuurlijk.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV kon het ook zonder Arias.
Ik kijk die wedstrijd momenteel in alle talen behalve de drie die ik ken.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Eens kijken of Barça het ook zonder Neymar, Suarez, Busquets en Iniesta kan.
Echt? Vertel me meer.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is een heel andere situatie natuurlijk.
Wat een hit blijft dit.quote:
quote:Op woensdag 9 december 2015 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan Oldenburger niet effe uitleggen wie eruit ligt als er gelijk wordt gespeeld?
Volgens berekening FC Porto niet.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:43 schreef L3gend het volgende:
Wie gaan er door in groep G als Chelsea en Porto gelijkspelen en Kiev gewoon wint?
Chelsea en Kievquote:Op woensdag 9 december 2015 20:43 schreef L3gend het volgende:
Wie gaan er door in groep G als Chelsea en Porto gelijkspelen en Kiev gewoon wint?
Ik was ooit op vakantie in Duitsland en toen was er een Chuck Norris film op tv nagesynchroniseerd in het Duits. Hij speelde een cowboy.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Die kutDuitsers altijd met hun voice-over bij een buitenlands interview.
Dit boeit echt helemaal niemandquote:Op woensdag 9 december 2015 20:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik was ooit op vakantie in Duitsland en toen was er een Chuck Norris film op tv nagesynchroniseerd in het Duits. Hij speelde een cowboy.
einde bericht.
Nagesynchroniseerde films zijn voor mensen die zichzelf niet serieus nemen.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik was ooit op vakantie in Duitsland en toen was er een Chuck Norris film op tv nagesynchroniseerd in het Duits. Hij speelde een cowboy.
einde bericht.
Leuke anekdote.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
einde bericht.
AZ-supporters?quote:
jaquote:Op woensdag 9 december 2015 20:46 schreef Cavaliers het volgende:
Heeft Imbula al voor België gekozen?
Welke wedstrijd?quote:Op woensdag 9 december 2015 20:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Deze wedstrijd boeit mij dus echt geen flikker, maar er is ook niets anders op tv verder.
Ik denk dat dat komt omdat SBS de regels niet kent.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:47 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Waarom zeggen ze steeds bij SBS dat die gele kaarten worden kwijtgescholden na de poulefase? Dit staat in de EUFA CL regelementen: "Exceptionally, all yellow cards and pending yellow-card suspensions expire on completion of the play-offs. They are not carried forward to the group stage. In addition, all yellow cards expire on completion of the quarter-finals. They are not
carried forward to the semi-finals.
Jong-AZ naar Bilbao. Dat wordt 15-0 ofzo.quote:
Vier spelers van de lagere elftallen, nou wat erg zeg!!!quote:Op woensdag 9 december 2015 20:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jong-AZ naar Bilbao. Dat wordt 15-0 ofzo.
Dat is van 6 oktober. Op dezelfde dag staat er dit: http://nieuws.vtm.be/stadion/161342-imbula-nog-geen-keuze-gemaaktquote:Op woensdag 9 december 2015 20:48 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
http://www.lequipe.fr/Foo(...)t-la-belgique/596634
lekker punten voor onze coefficient vernaaienquote:Op woensdag 9 december 2015 20:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jong-AZ naar Bilbao. Dat wordt 15-0 ofzo.
Ik vertrouw L'équipe.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is van 6 oktober. Op dezelfde dag staat er dit: http://nieuws.vtm.be/stadion/161342-imbula-nog-geen-keuze-gemaakt
Goede keus! Wordt echt een mooie pot.quote:
Erg jammer is dat ja.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:50 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Bij AZ hebben ze de klappertjes afgeschaft.
Zou er een verband bestaan met de slechte prestaties op het moment?quote:Op woensdag 9 december 2015 20:50 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Bij AZ hebben ze de klappertjes afgeschaft.
Zonder AZ had Nederland al 40k punten minderquote:Op woensdag 9 december 2015 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
lekker punten voor onze coefficient vernaaien
Voorlopig zie ik ze gelijkspelenquote:
Want?quote:Op woensdag 9 december 2015 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voorlopig zie ik ze gelijkspelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |