Gelukkig er dan nog Fok, zodat je nog ergens man kunt zijn ipv thuis de bitch te zijnquote:Op donderdag 5 november 2015 19:43 schreef fathank het volgende:
Je zou maar met een angststoornis thuis zitten
Gelukkig is er dan FOK! zodat je nog ergens kan proberen je gelijk te halen
Zal ik Fripsel er bij halen? Dan is het feestje pas begonnen.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh het schoothondje is er ook weer bij, nu is het feest compleet
Oeh nog zo'n relturkje.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahah deze man is al maanden whiteknight van clumsy
Klopt het dat clumsy neukertje van weiss was en daarna weggegooid toen fripsel er was?
Shoarma is niet Turksquote:Op donderdag 5 november 2015 19:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Oeh nog zo'n relturkje.
Moet je niet in de shoarmatent werken?
Döner Company toch?quote:Op donderdag 5 november 2015 19:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Oeh nog zo'n relturkje.
Doe je een zak over dr kop? Moet haast welquote:Op donderdag 5 november 2015 19:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Oeh nog zo'n relturkje.
Niet aardig om zo over je vriendje te pratenquote:Op donderdag 5 november 2015 19:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gelukkig er dan nog Fok, zodat je nog ergens man kunt zijn ipv thuis de bitch te zijn
Dan zie je de rest nog.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Doe je een zak over dr kop? Moet haast wel
Hihi, goede comeback joh. thumbs up.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet aardig om zo over je vriendje te praten
Kebabzaak.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Shoarma is niet TurksDönerzaak heet dat Henk.
quote:Op donderdag 5 november 2015 19:53 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Kebabzaak.
Döner betekent draait oftewel een draaiende zaak.
Jij komt mij uitleggen wat döner betekent?quote:Op donderdag 5 november 2015 19:53 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Kebabzaak.
Döner betekent draait oftewel een draaiende zaak.
Ik ken een noktaquote:Op donderdag 5 november 2015 19:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Je zou als turk maar Döndu heten
Aka draaien
gedraaid*quote:Op donderdag 5 november 2015 19:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Je zou als turk maar Döndu heten
Aka draaien
Toprak + yagmur = camurquote:Op donderdag 5 november 2015 19:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
gedraaid*
Ken een çamur. Turken en namen. Niet de beste combinatie.
😭😭quote:Op donderdag 5 november 2015 19:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, wallah.
IK KEN ZELFS EEN IMDAT AHHAAHH
jaquote:Op donderdag 5 november 2015 19:59 schreef clumsy_clown het volgende:
hey seto moet je ook altijd je naam spellen?
Heb je ook een Hollandse naam in gebruik genomen voor reserveringen, starbucks ed om het leed aan beide kanten te verzachten?quote:
Omg vertelquote:Op donderdag 5 november 2015 20:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is mooi
[..]
Ken nog wel domme namen
Tuurlijk, niemand komt aan henk #Teamhenkquote:Op donderdag 5 november 2015 19:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij komt mij uitleggen wat döner betekent?
Iskender?quote:
nee ik draag hem met trotsquote:Op donderdag 5 november 2015 20:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb je ook een Hollandse naam in gebruik genomen voor reserveringen, starbucks ed om het leed aan beide kanten te verzachten?
Nog even door gaan met likken.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:03 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Tuurlijk, niemand komt aan henk #Teamhenk
Ja.quote:
Lijkt toch een beetje op een pan dat van de trapt valt?quote:Op donderdag 5 november 2015 20:03 schreef seto het volgende:
[..]
nee ik draag hem met trots
9/10 keer reageren mensen positief als ze horen waar het vandaan komt en wat het betekent
Smooth.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bby lets make a son and name him iskender.
Ze is nog jong, maar goed figuurtje wel.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Smooth.
Jij lijkt mij niet zo'n vrouw die aan de kant wordt geschoven. Was jij de linker of rechter van die foto.
Jong is beterquote:Op donderdag 5 november 2015 20:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ze is nog jong, maar goed figuurtje wel.
geen bagagequote:
Is het nou zo lastig om toe te geven dat je fout zat?quote:Op donderdag 5 november 2015 20:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nog even door gaan met likken.
Nee, sue me.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:09 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Is het nou zo lastig om toe te geven dat je fout zat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |