😭😭quote:Op donderdag 5 november 2015 19:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, wallah.
IK KEN ZELFS EEN IMDAT AHHAAHH
jaquote:Op donderdag 5 november 2015 19:59 schreef clumsy_clown het volgende:
hey seto moet je ook altijd je naam spellen?
Heb je ook een Hollandse naam in gebruik genomen voor reserveringen, starbucks ed om het leed aan beide kanten te verzachten?quote:
Omg vertelquote:Op donderdag 5 november 2015 20:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is mooi
[..]
Ken nog wel domme namen
Tuurlijk, niemand komt aan henk #Teamhenkquote:Op donderdag 5 november 2015 19:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij komt mij uitleggen wat döner betekent?
Iskender?quote:
nee ik draag hem met trotsquote:Op donderdag 5 november 2015 20:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb je ook een Hollandse naam in gebruik genomen voor reserveringen, starbucks ed om het leed aan beide kanten te verzachten?
Nog even door gaan met likken.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:03 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Tuurlijk, niemand komt aan henk #Teamhenk
Ja.quote:
Lijkt toch een beetje op een pan dat van de trapt valt?quote:Op donderdag 5 november 2015 20:03 schreef seto het volgende:
[..]
nee ik draag hem met trots
9/10 keer reageren mensen positief als ze horen waar het vandaan komt en wat het betekent
Smooth.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bby lets make a son and name him iskender.
Ze is nog jong, maar goed figuurtje wel.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Smooth.
Jij lijkt mij niet zo'n vrouw die aan de kant wordt geschoven. Was jij de linker of rechter van die foto.
Jong is beterquote:Op donderdag 5 november 2015 20:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ze is nog jong, maar goed figuurtje wel.
geen bagagequote:
Is het nou zo lastig om toe te geven dat je fout zat?quote:Op donderdag 5 november 2015 20:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nog even door gaan met likken.
Nee, sue me.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:09 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Is het nou zo lastig om toe te geven dat je fout zat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |