abonnement Unibet Coolblue
pi_157294039


Editors bestaan uit:
Tom Smith (zang/gitaar), Chris Urbanowicz (gitaar), Russell Leetch (basgitaar) en Ed Lay (drums).

Biografie
quote:
Editors is een Britse indierockband, bestaande uit Tom Smith (zang/gitaar), Russell Leetch (basgitaar) en Ed Lay (drums). Het debuutalbum The Back Room, met als bekendste single "Munich", werd in 2005 uitgebracht en werd genomineerd voor een Mercury Music Prize. Het vervolgalbum, An End Has a Start, kwam in 2007 uit en bevatte onder meer de hitsingle The Racing Rats. Later werden ook nog de albums In This Light and on This Evening, The Weight of Your Love en "In Dream "uitgebracht. Editors maakte 16 april 2012 bekend dat Chris Urbanowicz uit de band is gestapt.


[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2015 16:07:05 ]
pi_157294359
quote:
4s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:04 schreef Leonos het volgende:
Sowieso naar de Foo's gaan als editors speelt :')
Gemiste kans om de Editors in het voorprogramma van de Foo's te zetten :6
pi_157294414
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:22 schreef H.Kemper het volgende:

[..]

Gemiste kans om de Editors in het voorprogramma van de Foo's te zetten :6
het is dat ik donderdag al iets te doen had waar ik echt niet onderuit kon anders was ik naar beide gegaan.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_157294451
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:22 schreef H.Kemper het volgende:

[..]

Gemiste kans om de Editors in het voorprogramma van de Foo's te zetten :6
Andersom dwaas,
pi_157294531
quote:
4s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:26 schreef Leonos het volgende:

[..]

Andersom dwaas,
Half uurtje Foo's en vervolgens naar de HmH, heb jij je voorprogramma ;) :')

Dan gebruik ik de Woensdag wel als een veredeld voorprogramma :+
pi_157309871
Vanavond ^O^
pi_157310010
Ik ben blij dat ik vanavond ga en niet morgen met die drukte :P

Ben wel benieuwd naar vanavond. :7 Westergasfabriek was echt zeer slecht (mede door de setkeuze, akoestiek en het publiek), dus ik hoop dat dit een stuk beter.
Feyenoord Rotterdam
pi_157310932
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:20 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben blij dat ik vanavond ga en niet morgen met die drukte :P

Ben wel benieuwd naar vanavond. :7 Westergasfabriek was echt zeer slecht (mede door de setkeuze, akoestiek en het publiek), dus ik hoop dat dit een stuk beter.
Inderdaad slecht geluid en qua setlist/publiek: net een nieuw album uit dus ja dan reageren mensen minder enthousiast :P

Geluid komt vanavond wel goed :)
pi_157311003
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:20 schreef Fuszy het volgende:
Ben wel benieuwd naar vanavond. Westergasfabriek was echt zeer slecht (mede door de setkeuze, akoestiek en het publiek), dus ik hoop dat dit een stuk beter.
mijn vorige concert van hun was in de ziggo dome en dat was gewoon erg goed, een van de beste concerten die ik ooit heb gezien. dus mijn verwachtingen voor vanavond zijn dan ook erg hoog.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_157311177
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:19 schreef DestroyerPiet het volgende:
s mijn verwachtingen voor vanavond zijn dan ook erg hoog.
Vond die in de Ziggo wel tegen vallen eigenlijk :@
pi_157312430
Ik vind alles sinds het vertrek van Chris Urbanowicz tegenvallen... Vooral live ook.
  woensdag 4 november 2015 @ 15:05:59 #12
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_157314405
quote:
7s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:10 schreef R4m0n_46 het volgende:
Vanavond ^O^
Cool, ik ook. :7
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_157321348
Veel plezier! :)
pi_157326104
Wat heb ik toch een hekel aan de HMH
Tap tap tap
pi_157326280
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 22:54 schreef CherryLips het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan de HMH
Veelbelovend verslag :P Gooi het eruit!
pi_157327389
Ik vond ze echt fantastisch. Goede setlist, Tom goed bij stem en de nummers van het nieuwe album kwamen overtuigend over. Enige minpuntjes waren nothing, die had akoestisch gemogen en oceaan of life. Dat is een rot nummer.

Ik denk wel een van de beste editors concerten die ik bezocht heb.

Ik vind wel dat ze een korte set hebben. Net iets meer dan anderhalf uur. Met zoveel nummers achter je naam kan dat wel beter.
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 5 november 2015 @ 00:29:07 #17
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_157328036
Was tof!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 5 november 2015 @ 00:37:42 #18
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_157328118
Ik dacht trouwens meerdere malen "Hey waarom loopt er een zwerver over het podium moet die niet weggehaald worden door de beveiliging" maar het was de fotograaf :@

Sorry fotograaf!
pi_157328213
Ik werd omringd door mensen die dachten in de kroeg te staan. Alles kwam voorbij, van voetbal tot het werk. Hele concert vergald eigenlijk, werd voortdurend afgeleid.
Tap tap tap
  donderdag 5 november 2015 @ 00:47:01 #20
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_157328222
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 00:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik werd omringd door mensen die dachten in de kroeg te staan. Alles kwam voorbij, van voetbal tot het werk. Hele concert vergald eigenlijk, werd voortdurend afgeleid.
Waar stond je? Wat jij zegt had ik in de Gashouder enorm last van maar vandaag eigenlijk totaal niet!
pi_157329344
Fantastisch concert wel, maar damn, hoe krijgen ze het voor elkaar om het geluid zo kut af te stellen. Bij de Editors zelf was het wel oke, maar bij de support act was het een brei van drums en basgitaar en een onverstaanbaar overstuurde zanger..

Editors klonk lekker, hoewel ik de interactie met het publiek wel miste... Dat heb ik wel eens beter gezien.
Juin uit Eigen Tuin!
pi_157329406
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 00:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik werd omringd door mensen die dachten in de kroeg te staan. Alles kwam voorbij, van voetbal tot het werk. Hele concert vergald eigenlijk, werd voortdurend afgeleid.
Ik snap dat soort mensen nooit :')
Zet dan Spotify aan thuis. Nee nu kunnen ze weer hip doen bij de waterkoeler straks op werk
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_157329445
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 00:47 schreef JochemP het volgende:

[..]

Waar stond je? Wat jij zegt had ik in de Gashouder enorm last van maar vandaag eigenlijk totaal niet!
In de gashouder had ik er juist geen last van, toen kon ik gewoon ongestoord meebleren zonder dat ik voor en achter me hele gesprekken kon volgen. Ik stond links iets naar achter, omringd door boomlange mensen. Was al verder naar voren gegaan omdat er achterin ook alleen maar geouwehoerd werd, maar op een gegeven moment werd het best druk en vond ik het asociaal om verder naar voren te drukken. Had ik het nou maar gedaan, nu stond ik klem achter een stel yuppen die de hele tijd stonden te lullen. Sta je daar op te gaan in de muziek en dan gaan die koppe recht voor je gezicht weer naar elkaar toe, en lachen en ouwehoeren en bier halen. Ga verdomme achterin bij de bar staan of ga naar huis. Zeker hetzelfde soort volk dat in de bios ook door blijft appen tijdens de film. Afschieten.
Tap tap tap
pi_157329502
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 08:41 schreef CherryLips het volgende:

[..]

In de gashouder had ik er juist geen last van, toen kon ik gewoon ongestoord meebleren zonder dat ik voor en achter me hele gesprekken kon volgen. Ik stond links iets naar achter, omringd door boomlange mensen. Was al verder naar voren gegaan omdat er achterin ook alleen maar geouwehoerd werd, maar op een gegeven moment werd het best druk en vond ik het asociaal om verder naar voren te drukken. Had ik het nou maar gedaan, nu stond ik klem achter een stel yuppen die de hele tijd stonden te lullen. Sta je daar op te gaan in de muziek en dan gaan die koppe recht voor je gezicht weer naar elkaar toe, en lachen en ouwehoeren en bier halen. Ga verdomme achterin bij de bar staan of ga naar huis. Zeker hetzelfde soort volk dat in de bios ook door blijft appen tijdens de film. Afschieten.
Eens :Y
Kut volk dat :r
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_157329550
ik vond het echt een geweldig concert!

in het begin was het wel een beetje inkomen maar toen het eenmaal los ging. was het meteen erg goed.

ik vond de akoestische versie van smokers outside the hospital doors erg goed!
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_157329564
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 08:53 schreef DestroyerPiet het volgende:
ik vond het echt een geweldig concert!

in het begin was het wel een beetje inkomen maar toen het eenmaal los ging. was het meteen erg goed.

ik vond de akoestische versie van smokers outside the hospital doors erg goed!
Muzikaal zat het echt heel fijn en goed in elkaar.
Goede liveband dit :Y
Juin uit Eigen Tuin!
pi_157329580
Zo jammer dat ik dat gevoel helemaal niet heb ;(
Tap tap tap
pi_157329601
Weet iemand hoe laat het exact begon?
pi_157329626
Klokslag negen uur.
Tap tap tap
pi_157329657
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 08:56 schreef CherryLips het volgende:
Zo jammer dat ik dat gevoel helemaal niet heb ;(
Zone, echt zonde..
Wij stonden achter het geluid (schuin achter de camera) en dat was opzich een fijne plek wel
Juin uit Eigen Tuin!
pi_157329668
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 08:41 schreef CherryLips het volgende:

[..]

In de gashouder had ik er juist geen last van, toen kon ik gewoon ongestoord meebleren zonder dat ik voor en achter me hele gesprekken kon volgen. Ik stond links iets naar achter, omringd door boomlange mensen. Was al verder naar voren gegaan omdat er achterin ook alleen maar geouwehoerd werd, maar op een gegeven moment werd het best druk en vond ik het asociaal om verder naar voren te drukken. Had ik het nou maar gedaan, nu stond ik klem achter een stel yuppen die de hele tijd stonden te lullen. Sta je daar op te gaan in de muziek en dan gaan die koppe recht voor je gezicht weer naar elkaar toe, en lachen en ouwehoeren en bier halen. Ga verdomme achterin bij de bar staan of ga naar huis. Zeker hetzelfde soort volk dat in de bios ook door blijft appen tijdens de film. Afschieten.
Oh echt verschrikkelijk is dat, ik ben ook altijd heel snel afgeleid. Je komt er dan niet in en achteraf heb je ook niet dat euforische gevoel. Snap helemaal je frustratie -O-

Ik was sowieso van plan morgen redelijk vroeg te gaan, niet eens omdat ik dichtbij het podium wil staan maar omdat de kans op geouwehoer dan minder is. Te erg eigenlijk.
pi_157331358
Vanavond ga ik er heen ^O^
Op Werchter voor het eerst meegemaakt, retegoed _O_

Dit was kippenvel toen, wat een stem :D
Je weet het niet?!
  donderdag 5 november 2015 @ 11:25:17 #33
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_157331653
Mensen die hun bek niet houden, waarom koop je dan een kaartje als je toch niet gaat luisteren?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_157331726
Kijken of ik nog goedkoop een kaartje voor vrijdag kan scoren op Ticketswap :')
Tap tap tap
pi_157331756
Ijzersterk optreden gisteren! Hoop ze deze zomer nog een keer te zien!
  donderdag 5 november 2015 @ 14:04:23 #36
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_157334930
Zo irritant als je van dat kutvolk hebt ja, zat zelf gelukkig op een fijne plek zonder die flikkers _O_
Wat een mooi concert met zoveel goede nummers _O_
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_157335846
quote:
En Oor is lovend http://oor.nl/#!/concerts

Ach, daarom lees ik nooit reviews. Het is maar een mening van een ander net als jij en ik. Alleen dan geschreven voor een groter publiek.

:P
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_157336089
Ik lees ze wel, maar neem ze niet superserieus. Gewoon de mening eruit ventileren, dan komen de twee recensies nog wel een beetje overeen. De een vindt het mooi, de ander vindt het niet mooi. Waar Oor het heeft over een 'geoliede machine' en dat als iets goeds ziet, vind ik dat juist vaak het jammere. Editors paar keer gezien en het verrast me niet, terwijl ik het muzikaal heel tof vindt. Waar Oor het heeft over een authentieke frontman, vind ik Tom Smith vaak juist nogal gemaakt en aanstellerig. Ach, die reviews vind ik altijd wel leuk om te lezen.
  donderdag 5 november 2015 @ 15:15:13 #40
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_157336382
Ik vind de volkskrant recensie geen goede recensie (die van Oor heb ik nog niet gelezen).

Als je het concert niets vindt omdat je het album niets vindt dan ben je mi niet goed bezig, recenseer een concert op basis van de kwaliteit van het livespel, of de zanger het afraffelt of er juist heel veel zin in heeft.

Als je het concert al afschrijft omdat de band een andere richting op beweegt, blijf dan lekker thuis en val ons niet lastig met je betaalde mening.

Maar goed, de Volkskrant is wel vaker (zacht uitgedrukt) zuur.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_157337129
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 08:29 schreef Symphonic het volgende:
Fantastisch concert wel, maar damn, hoe krijgen ze het voor elkaar om het geluid zo kut af te stellen. Bij de Editors zelf was het wel oke, maar bij de support act was het een brei van drums en basgitaar en een onverstaanbaar overstuurde zanger..

Editors klonk lekker, hoewel ik de interactie met het publiek wel miste... Dat heb ik wel eens beter gezien.
Van die gozer uit het voorprogramma heb ik geloof ik welgeteld 3 woorden verstaan. Oke, het is Schots, maar het geluid veel te vol idd, stem werd volledig overpowered door de instrumenten.

Editors zelf was het gelukkig een stuk beter ja.
pi_157337904
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 15:49 schreef R4m0n_46 het volgende:
Van die gozer uit het voorprogramma heb ik geloof ik welgeteld 3 woorden verstaan. Oke, het is Schots, maar het geluid veel te vol idd, stem werd volledig overpowered door de instrumenten.
sowieso was die kerel vooral met zichzelf bezig in plaats van met het publiek. volgens mij heeft hij een heel nummer lang omhoog gekeken tijdens het zingen. op een gegeven moment was ik bang dat hij een aanval kreeg ofzo. en de rest van de band stond daar maar als een paar houten klazen. (maar de muziek die ze maakte vond ik dan weer helemaal niet slecht)
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_157337954
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:23 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

sowieso was die kerel vooral met zichzelf bezig in plaats van met het publiek. volgens mij heeft hij een heel nummer lang omhoog gekeken tijdens het zingen. op een gegeven moment was ik bang dat hij een aanval kreeg ofzo. en de rest van de band stond daar maar als een paar houten klazen. (maar de muziek die ze maakte vond ik dan weer helemaal niet slecht)
De muziek viel idd nog wel mee op zich, maar ik dacht echt dat ik hartkloppingen kreeg door de bas, werd er duizelig van :X
Tap tap tap
  donderdag 5 november 2015 @ 16:37:18 #44
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_157338206
Hij ging ook wel los, beetje alsof die losging op wat leuke drugs _O-
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_157338284
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 00:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik werd omringd door mensen die dachten in de kroeg te staan. Alles kwam voorbij, van voetbal tot het werk. Hele concert vergald eigenlijk, werd voortdurend afgeleid.
Echt....Ik ga vanavond,maar maak me nu al weer zorgen over dat soort idioten. Heb zo'n hekel aan dat geouwehoer door de muziek heen. Ga dan inderdaad naar de kroeg, wat heb je er te zoeken als je niet voor de muziek gaat. Maar goed, duimen dus :S, iemand nog tips?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_157338539
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:41 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Echt....Ik ga vanavond,maar maak me nu al weer zorgen over dat soort idioten. Heb zo'n hekel aan dat geouwehoer door de muziek heen. Ga dan inderdaad naar de kroeg, wat heb je er te zoeken als je niet voor de muziek gaat. Maar goed, duimen dus :S, iemand nog tips?
Bij Ben Howard in de HMH keek ik speciaal om me heen naar de type mensen waar ik tussen ging staan (je herkent de ouwehoerders nl. zo). Allemaal lekker rustige mensen. Op het allerlaatste moment kwamen er 2 van die giecheldozen die zich naar voren hadden gedrongen uiteraard pal naast mij staan :r Als je er bang voor bent, trek je het aan, geen zorgen maken dus :P
  donderdag 5 november 2015 @ 16:54:04 #47
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_157338551
Wordt druk daar vanavond met Foo Fighters in Ziggo Dome , Ajax-Fenerbahce en Editors allemaal binnen een straal van 500 meter.

Overigens had ik in 013 destijds met Editors een kale kerel van 2 meter voor mij met één arm die constant op zijn hoofd sloeg. Zijn manier van klappen waarschijnlijk. Das pas erg.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_157338562
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 15:49 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Van die gozer uit het voorprogramma heb ik geloof ik welgeteld 3 woorden verstaan. Oke, het is Schots, maar het geluid veel te vol idd, stem werd volledig overpowered door de instrumenten.

Editors zelf was het gelukkig een stuk beter ja.
Mew is toch Deens? Dat verklaart :') Heb ze eens eerder in een voorprogramma gezien en vond ze toen wel goed eigenlijk..
pi_157339176
Ik begrijp het gevoel wel van die kerel van de Volkskrant ;( . Mijn bandje, wat is er met jullie gebeurd...
pi_157342013
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:54 schreef Bayswater het volgende:
Wordt druk daar vanavond met Foo Fighters in Ziggo Dome , Ajax-Fenerbahce en Editors allemaal binnen een straal van 500 meter.

Overigens had ik in 013 destijds met Editors een kale kerel van 2 meter voor mij met één arm die constant op zijn hoofd sloeg. Zijn manier van klappen waarschijnlijk. Das pas erg.
Kassa voor de parkeergarages
Dit account is niet meer in gebruik.
  donderdag 5 november 2015 @ 20:47:13 #51
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_157345044
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:54 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Mew is toch Deens? Dat verklaart :') Heb ze eens eerder in een voorprogramma gezien en vond ze toen wel goed eigenlijk..
Mew is vrijdag pas, gisteren was The Twilight Sad.

Ajax is trouwens al klaar als Editors en FF nog moeten beginnen dus zal wel meevallen met de chaos :)
pi_157350824
Voor de groupies :P Tom doet morgen om 14.30 u een paar nummers akoestisch in Concerto. Hoop voor 'm dat iedereen dan wel z'n klep kan houden.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 20:47 schreef JochemP het volgende:

[..]

Mew is vrijdag pas, gisteren was The Twilight Sad.
Ooh vandaar, dacht dat ze ook 3 keer speelden.
pi_157351671
Fan zijn van Editors is net als een instabiele relatie. Net als je denkt "zo bijzonder is het niet meer, misschien moet ik er maar mee kappen" komen ze met een erg tof album en een geweldig live-optreden waardoor ik weer helemaal verliefd ben O+.

"See you soon" van Tom betekent waarschijnlijk een festival in de zomer, deze live-act was headliner waardig _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_157353012
Vanmiddag doet Tom een surprise instore optreden bij Concerto Amsterdam.
Begint om 14.30.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_157353017
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_157353507
Zal waarschijnlijk al heel vroeg vol staan ;(
Tap tap tap
pi_157353583
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 00:17 schreef TheVulture het volgende:
Fan zijn van Editors is net als een instabiele relatie. Net als je denkt "zo bijzonder is het niet meer, misschien moet ik er maar mee kappen" komen ze met een erg tof album en een geweldig live-optreden waardoor ik weer helemaal verliefd ben O+.

"See you soon" van Tom betekent waarschijnlijk een festival in de zomer, deze live-act was headliner waardig _O_
Mooi verwoord Vullie O+
pi_157353944
Erg fijn concertje. Gelukkig geen babbelende mensen om me heen dus ik kon lekker genieten. Ze speelden echt enorm strak ook al was (of misschien dankzij) de gitarist vervangen.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_157354097
Ben ik de enige die het erg matig vond ?
Ik vraag echt niet veel , en ben snel tevrededen, helemaal als het om Editors gaat.
Maar gisteren stond ik gewoon te wachten dat het was afgelopen, ik ben dan ook iets eerder weggegaan. Ook om de drukte te vermijden, maar normaliter zou ik tot de laatste klank blijven.

Ik vond gisteren extreem vlak, :{
pi_157354508
VOND GISTER GENIAAL _O_ _O_
pi_157354533
Heb ook genoten! Wat een stem die man _O_
Nu hopen dat ze gaan touren en op Werchter staan :)
Je weet het niet?!
pi_157354541
MARCHING ORDERS O+
pi_157354557
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 00:17 schreef TheVulture het volgende:
Fan zijn van Editors is net als een instabiele relatie. Net als je denkt "zo bijzonder is het niet meer, misschien moet ik er maar mee kappen" komen ze met een erg tof album en een geweldig live-optreden waardoor ik weer helemaal verliefd ben O+.

"See you soon" van Tom betekent waarschijnlijk een festival in de zomer, deze live-act was headliner waardig _O_
Ik heb het echt uitgemaakt. Dat toffe album heb ik even gemist.... En vroeger waren we zo verliefd...
pi_157354615
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 08:40 schreef GotC het volgende:

[..]

Mooi verwoord Vullie O+
:*
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_157354622
quote:
4s.gif Op vrijdag 6 november 2015 10:00 schreef Leonos het volgende:
MARCHING ORDERS O+
Ik vind de laatste cd nu wel veel beter dan voor het concert :@
Tap tap tap
pi_157354658
All the Kings O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_157354676
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 10:02 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ik heb het echt uitgemaakt. Dat toffe album heb ik even gemist.... En vroeger waren we zo verliefd...
Of je begint een beetje zuur te worden?
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 10:08 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik vind de laatste cd nu wel veel beter dan voor het concert :@
Ja O+
pi_157354844
quote:
4s.gif Op vrijdag 6 november 2015 10:13 schreef Leonos het volgende:

[..]

Of je begint een beetje zuur te worden?

[..]

Ja O+
Waarom? Ben gewoon teleurgesteld. Het was echt mijn bandje (naast Muse dan....). Zo'n 15 keer live gezien, van kleine zalen tot grote festivals. De eerste drie albums vond ik top, het vierde echt slecht en het vijfde ook. Of niet slecht, niet mijn smaak moet ik zeggen. Maar live vind ik ze wel een heel stuk slechter geworden sinds het vertrek van Chris Urbanowicz. Mis toch echt zijn manier van gitaarspelen, die voorheen live wel de hele band droeg. Ik snap ook best dat niet iedereen dat hoort. Vind het gewoon heel jammer.
Misschien hadden jullie gisteren nog geluk dat de vaste gitarist die ze nu hebben er niet was. :P

Maar vanavond lekker naar de Foo Fighters!
pi_157355097
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 10:22 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Waarom? Ben gewoon teleurgesteld. Het was echt mijn bandje (naast Muse dan....). Zo'n 15 keer live gezien, van kleine zalen tot grote festivals. De eerste drie albums vond ik top, het vierde echt slecht en het vijfde ook. Of niet slecht, niet mijn smaak moet ik zeggen. Maar live vind ik ze wel een heel stuk slechter geworden sinds het vertrek van Chris Urbanowicz. Mis toch echt zijn manier van gitaarspelen, die voorheen live wel de hele band droeg. Ik snap ook best dat niet iedereen dat hoort. Vind het gewoon heel jammer.
Misschien hadden jullie gisteren nog geluk dat de vaste gitarist die ze nu hebben er niet was. :P

Maar vanavond lekker naar de Foo Fighters!
Dat niet iedereen dat hoort?
Omdat jij het hoort, moet het zo zijn?
En ik weet dat je al heel veel jaren na de Editors gaat, dat doe ik ook.
Maar tijden veranderen en de nieuwe richting, vind ik, geen slechte richting.
pi_157355168
quote:
4s.gif Op vrijdag 6 november 2015 10:38 schreef Leonos het volgende:

[..]

Dat niet iedereen dat hoort?
Omdat jij het hoort, moet het zo zijn?
En ik weet dat je al heel veel jaren na de Editors gaat, dat doe ik ook.
Maar tijden veranderen en de nieuwe richting, vind ik, geen slechte richting.
Ze geeft toch ook haar mening?
Tap tap tap
pi_157355362
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 10:43 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ze geeft toch ook haar mening?
Nee. 'Ik snap ook best dat niet iedereen dat hoort' .
Dat is geen mening.

Wel raar trouwens dat die tribune achterin er gister niet was?
Nog nooit gezien.
pi_157355884
Gisteravond was voor mij de mooiste gig van Editors waar ik tot op heden heen ben geweest, misschien ook wel doordat ik m'n vriend zo zag genieten van ze O+ Die had ze pas 1 keer eerder gezien. We stonden helemaal bovenin omdat we helaas aan de late kant binnen kwamen; maar ik heb met volle teugen genoten.

Hoogtepunten waren voor mij de akoestische versie van Smokers en Marching Orders. Maar voor mij klopte alles aan dit concert, dat de band niet communiceert met het publiek zoals ik hier eerder las heb ik niet zo ervaren eigenlijk :) Was wel weer teleurstellend dat het publiek waar ik tussen stond pas los ging toen Papillon kwam :{ Maar wat doe je er aan he?

Kan niet wachten tot ze weer komen!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_157356018
quote:
4s.gif Op vrijdag 6 november 2015 10:53 schreef Leonos het volgende:

[..]

Nee. 'Ik snap ook best dat niet iedereen dat hoort' .
Dat is geen mening.
Daar ben ik het mee eens, en het begint nu wel de toon van dit topic te bepalen de laatste tijd als ik het zo doorlees.

Begint jammer te worden voor de mensen die nog wel van ze genieten, kun je net zo goed een topic in KLB openen wat mij betreft.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_157356426
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:54 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Mew is toch Deens? Dat verklaart :') Heb ze eens eerder in een voorprogramma gezien en vond ze toen wel goed eigenlijk..
https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Twilight_Sad
Twilight Sad Schotse band in ieder geval.
  vrijdag 6 november 2015 @ 12:09:01 #75
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_157356766
Ik was er gisteren ook bij, en het zit op zich technisch allemaal wel goed in elkaar, maar ik vond de sfeer er maar niet inkomen. De prachtige akoestische versie van Smokers werd door driekwart van het publiek pas herkend bij het refrein.En ik dacht na 3 nummers al dat het pas los zou haan bij Papillon. Het is allemaal maar weinig spannend, te weinig interactie (je kan wel 10x "dank je Amsterdam" zeggen maar het was zo gezapig allemaal. En die hipsters moeten optyfen met hen whatsapp.
pi_157357824
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 12:09 schreef Fietsertje70 het volgende:
Ik was er gisteren ook bij, en het zit op zich technisch allemaal wel goed in elkaar, maar ik vond de sfeer er maar niet inkomen. De prachtige akoestische versie van Smokers werd door driekwart van het publiek pas herkend bij het refrein.En ik dacht na 3 nummers al dat het pas los zou haan bij Papillon. Het is allemaal maar weinig spannend, te weinig interactie (je kan wel 10x "dank je Amsterdam" zeggen maar het was zo gezapig allemaal. En die hipsters moeten optyfen met hen whatsapp.
Hoezo moet je 'los' gaan bij Editors?
Als je wilt dansen, dans je.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 6 november 2015 @ 13:15:18 #77
426493 crew  PippenScottie
pi_157357966
Ik heb Editors ook wel eens live gezien, maar hoewel de band prachtige nummers heeft en de uitvoering technisch perfect was, was het geen moment spannend.
Het was ook in de Ziggo Dome, vrij sfeerloze hal.

Ik had achteraf het idee dat ik ook thuis een paar CD'tjes van de band op had kunnen zetten.
pi_157358323
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 12:09 schreef Fietsertje70 het volgende:
Ik was er gisteren ook bij, en het zit op zich technisch allemaal wel goed in elkaar, maar ik vond de sfeer er maar niet inkomen. De prachtige akoestische versie van Smokers werd door driekwart van het publiek pas herkend bij het refrein.En ik dacht na 3 nummers al dat het pas los zou haan bij Papillon. Het is allemaal maar weinig spannend, te weinig interactie (je kan wel 10x "dank je Amsterdam" zeggen maar het was zo gezapig allemaal. En die hipsters moeten optyfen met hen whatsapp.
Ja dit gevoel overheerst bij mij ook. Heb ze een keer in Vera en een keer op Lowlands gezien (laatste keer 2007) en herinner me van toen dat ik onder de indruk was van de presentatie van Tom Smith. Nu vind ik het eigenlijk maar theatraal, al die gebaren en gezichten. En het zorgt voor mijn gevoel voor een afstand tussen band en publiek. Komt toch niet helemaal oprecht op mij over ofzo, weet niet wat het is. Hits genoeg maar het slaat dood in de zaal. Heb me wel vermaakt hoor, maar ik weet dat ik niet zo nodig nog een keer hoef. Terwijl ik de eerste drie platen veel geluisterd heb en de nieuwe ook ok vind.
pi_157359817
Ik denk wel dat het een band is waar makkelijk negatief over te zijn is. Het is behoorlijk intieme muziek en dat moment is niet altijd te pakken, zeker niet in een HMH. Daar reken ik ze dan ook niet op af. Desondanks vond ik het allemaal lekker klinken, was het geluid goed en dan ben al tevreden.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_157361006
quote:
4s.gif Op vrijdag 6 november 2015 10:53 schreef Leonos het volgende:

[..]

Nee. 'Ik snap ook best dat niet iedereen dat hoort' .
Dat is geen mening.

Wel raar trouwens dat die tribune achterin er gister niet was?
Nog nooit gezien.
Daar wilde ik niet wijsneuzerig mee overkomen, maar ik bedoel omdat ze heel veel nieuwe fans en concertgangers hebben sinds het vierde album, die dus het verschil met vroeger niet horen, omdat ze het niet kennen. En daarmee benadrukte ik mijn mening.
Maar laat maar, is verder niet belangrijk.
pi_157361249
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 15:27 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Daar wilde ik niet wijsneuzerig mee overkomen, maar ik bedoel omdat ze heel veel nieuwe fans en concertgangers hebben sinds het vierde album, die dus het verschil met vroeger niet horen, omdat ze het niet kennen. En daarmee benadrukte ik mijn mening.
Maar laat maar, is verder niet belangrijk.
O ik hoor het verschil ook niet hoor :') Zo intensief luister ik nou ook weer niet, ik weet niet eens hoe die lui heten behalve Tom dan :') Zelfde heb ik met Muse trouwens.
Tap tap tap
pi_157361287
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 15:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]

O ik hoor het verschil ook niet hoor :') Zo intensief luister ik nou ook weer niet, ik weet niet eens hoe die lui heten behalve Tom dan :') Zelfde heb ik met Muse trouwens.
Dat is toch ook prima. Er zijn 16.000 mensen bij zo'n concert, dat zijn echt niet allemaal diehardfans. En dan nog.
pi_157361454
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 15:38 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Dat is toch ook prima. Er zijn 16.000 mensen bij zo'n concert, dat zijn echt niet allemaal diehardfans. En dan nog.
Ik heb ze ook al een stuk of 15x gezien vanaf het begin, maar ze zijn gewoon gewoon volwassener geworden qua geluid en performance. Vind ik dan :P
pi_157362073
quote:
4s.gif Op vrijdag 6 november 2015 15:44 schreef Leonos het volgende:

[..]

Ik heb ze ook al een stuk of 15x gezien vanaf het begin, maar ze zijn gewoon gewoon volwassener geworden qua geluid en performance. Vind ik dan :P
Ik heb ze niet zo vaak gezien, meestal op festivals. Maar het is ook nieuw dat ik alleen naar concerten ga, dat deed ik eerst ook niet.
Tap tap tap
pi_157362228
Als ik deze commentaren over de HMH lees ben ik blij dat ik ze een paar weken geleden ze in een relatief kleine zaal in birmingham heb gezien. :D
  vrijdag 6 november 2015 @ 16:49:33 #86
304540 remco1993
Fredje de Tweede
  vrijdag 6 november 2015 @ 16:52:13 #87
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_157362843
Tsja, Editors na Nederland Brazilie in 2010 op Rock Werchter was wel een aardig sfeertje. :D
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  vrijdag 6 november 2015 @ 23:13:33 #88
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_157372945
quote:
4s.gif Op vrijdag 6 november 2015 13:07 schreef Leonos het volgende:

[..]

Hoezo moet je 'los' gaan bij Editors?
Als je wilt dansen, dans je.
Met z'n allen los gaan is zoveel leuker dan ik in mijn eentje. En ik ben vaak genoeg bij een Editors-concert geweest waar wel 2 uur lang het dak eraf ging. Dus het kan wel. Alleen niet gisteren-avond. En dat vind ik simpelweg jammer want voor mij is dat nl. ook onderdeel van de beleving.
  Moderator vrijdag 6 november 2015 @ 23:56:12 #89
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157373947
Ik ben blij dat ik ze laatst in het Paard heb gezien als ik dit zo lees, dat was echt fenomenaal O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_157374950
Ik vond het helemaal geweldig!! Nothing O+ Ocean of Night O+ O+ Smokers met Tom voor m'n neus O+ O+ O+

Alleen die rotte eierenlucht na dat vuurwerk was wat minder :')
pi_157377919
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 00:58 schreef ZwarteMagika het volgende:

Alleen die rotte eierenlucht na dat vuurwerk was wat minder :')
Dat viel ons ook al op, en wij stonden helemaal bovenin :') Wat een lucht kwam er vanaf.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zaterdag 7 november 2015 @ 11:12:01 #93
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_157378152
quote:
4s.gif Op vrijdag 6 november 2015 10:53 schreef Leonos het volgende:
Wel raar trouwens dat die tribune achterin er gister niet was?
Nog nooit gezien.
Ze kunnen die tribune inschuiven zodat er meer mensen in de zaal passen, zal wel alleen gebeuren als het echt helemaal uitverkocht is
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_157379914
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 16:52 schreef Bayswater het volgende:
Tsja, Editors na Nederland Brazilie in 2010 op Rock Werchter was wel een aardig sfeertje. :D
Was lekker warm....
  zaterdag 7 november 2015 @ 14:04:10 #95
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_157380681
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:24 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Was lekker warm....
Supervette dag was dat :)
pi_157383133
quote:
4s.gif Op vrijdag 6 november 2015 15:44 schreef Leonos het volgende:

[..]

Ik heb ze ook al een stuk of 15x gezien vanaf het begin, maar ze zijn gewoon gewoon volwassener geworden qua geluid en performance. Vind ik dan :P
Gebeurde dat bij jouw ook maar es :P
pi_157829498
alternatieve versie van Marching orders

https://vimeo.com/145612588
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  dinsdag 8 december 2015 @ 11:21:28 #98
304540 remco1993
Fredje de Tweede
pi_158100974
Tickets bemachtigd voor de intieme show in België volgende week! *O* Hier nog iemand er bij?
  zaterdag 9 april 2016 @ 01:21:49 #99
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_161295751
Zit ff naar het concert in Het Paard te kijken. Echt ruk zijn de geworden ten opzichte van 5 jaar geleden. Gelukkig zijn ze slechts voorprogramma van de Manics in Londen.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_161295817
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 01:21 schreef Bayswater het volgende:
Zit ff naar het concert in Het Paard te kijken. Echt ruk zijn de geworden ten opzichte van 5 jaar geleden. Gelukkig zijn ze slechts voorprogramma van de Manics in Londen.
Weer zo eens met jou! Sinds Chris Urbanowicz of zoiets weg is, hebben ze een heel andere sound. Ook live kunnen ze de oude nummers niet meer spelen zoals voorheen. Vind ik echt jammer, was echt fan of hoe noem je dat, al heel vaak gezien, maar vind er nu geen reet meer aan.
  zaterdag 9 april 2016 @ 01:31:47 #101
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_161295867
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 01:26 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Weer zo eens met jou! Sinds Chris Urbanowicz of zoiets weg is, hebben ze een heel andere sound. Ook live kunnen ze de oude nummers niet meer spelen zoals voorheen. Vind ik echt jammer, was echt fan of hoe noem je dat, al heel vaak gezien, maar vind er nu geen reet meer aan.
De nieuwe Suede incl DVD moet je eens proberen, na Paradiso eind januari helemaal fan. Dog Man Star, het juweeltje van ze, wordt gewoon na 20 jaar benaderd.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  zondag 29 mei 2016 @ 08:44:25 #102
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_162583696
Moet zeggen dat ik in The Royal Albert Hall toch wel weer aardig onder de indruk van ze was. Vreemde ervaring dat deze prachtige zaal maar voor een derde gevuld was omdat Editors dus het voorprogramma was van Manic Street Preachers die in Nederland net Paradiso uitverkopen. In Engeland nog weinig voet aan de grond dus.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  maandag 18 juli 2016 @ 12:34:23 #103
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_163826669

Ik vind dit nummer echt gaaf :D
pi_163826848
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 12:34 schreef JochemP het volgende:

Ik vind dit nummer echt gaaf :D
Op best kept secret ging het in het begin mis met dit liedje (1.10) en zijn ze overnieuw begonnen :P
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_163829682
Ik heb het live gezien op Werchter, maar het is me niet eens opgevallen dat nummer.
pi_164836818
:W Rustig hier :P

Weet iemand waar ik hoge resolutie live foto's van de Editors kan vinden?
Wil namelijk een foto printen en ophangen, maar dan moet ik wel eerst een foto hebben ;(
pi_164838944
Anders hang je een foto op van Tom Smith in je huis haha
pi_164839053
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 12:28 schreef kreuk050 het volgende:
Anders hang je een foto op van Tom Smith in je huis haha
O+
pi_164839149
Volgende week ga ik ze weer zien in ierland op een festival.

http://www.electricpicnic.ie/

Als het maar niet zo'n klote weer wordt als op BKS , we gaan daar ook kamperen. :{
pi_164839292
BKS was een super concert van Editors, Tom was flink in vorm, kwam misschien omdat ie een paar shotjes nam tijdens het optreden :p
pi_164840245
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 12:40 schreef kreuk050 het volgende:
BKS was een super concert van Editors, Tom was flink in vorm, kwam misschien omdat ie een paar shotjes nam tijdens het optreden :p
Hihi, echt? Wat een rockster is het ook. :@ :@ :@
pi_164840287
Wat bedoel je met shotjes? Een borreltje of een heroïnespuit?
pi_164843447
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat bedoel je met shotjes? Een borreltje of een heroïnespuit?
Gewoon heroïne toch? Was wel overduidelijk als je een beetje vooraan stond.
pi_164843579
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 15:30 schreef MCH het volgende:

[..]

Gewoon heroïne toch? Was wel overduidelijk als je een beetje vooraan stond.
Ja, ik was er niet bij. Wel op Werchter, toen is het me niet opgevallen.
pi_164846931
Shotjes drank, zag ik gisteravond toen ik het BKS optreden terugkeek.
pi_164855282
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 18:28 schreef kreuk050 het volgende:
Shotjes drank, zag ik gisteravond toen ik het BKS optreden terugkeek.
:')
pi_173866754
Van hun facebookpagina:

Announcing the Editors European Spring Tour 2018. We are very very excited to be hitting the road all through March and April 2018 and visiting venues all over Europe. Tickets will be available this Thursday, 21st September at www.editorsofficial.com. We can't wait to see you soon!
March
Sat, 17 Belgium, Antwerp, Sportpaleis
Sun, 18 Germany, Wiesbaden, Schlachthof
Tue, 20 France, Strasbourg, La Laiterie
Wed, 21 Luxembourg, Luxembourg, Den Atelier
Fri, 23 France, Paris, Olympia
Sat, 24 Germany, Münster, Jovel
Sun, 25 Germany, Cologne, Palladium
Tue, 27 Netherlands, Amsterdam, Ziggo Dome
Wed, 28 Denmark, Copenhagen, Vega
Thu, 29 Sweden, Stockholm, Berns
Sat, 31 Germany, Hamburg, Mehr Theater
April
Sun, 1 Germany, Berlin, Tempodrom
Mon, 2 Germany, Leipzig, Aunsee
Wed, 4 Poland, Warsaw, Progresja Music Zone
Thu, 5 Poland, Krakow, Club Studio
Fri, 6 Czech Republic, Prague, Meetfactory
Mon, 16 Hungary, Budapest, Akvarium Klub
Tue, 17 Croatia, Zagreb, Culture Factory
Wed, 18 Austria, Vienna, Gasometer
Fri, 20 Germany, Munich, Tonhalle
Sat, 21 Switzerland, Zurich, venue TBC
Sun, 22 Italy, Milan, Live Forum
Tue, 24 Switzerland, Lausanne Les Docks
Wed, 25 France, Lyon (Villeurbanne), Transbordeur
Thu, 26 Spain, Barcelona, Razzmatazz
Sat, 28 Spain, La Coruna, Sala Pelicano
Sun, 29 Spain, Madrid, La Riviera
Tap tap tap
pi_173866763
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 10:15 schreef CherryLips het volgende:
Van hun facebookpagina:

Announcing the Editors European Spring Tour 2018. We are very very excited to be hitting the road all through March and April 2018 and visiting venues all over Europe. Tickets will be available this Thursday, 21st September at www.editorsofficial.com. We can't wait to see you soon!
March
Sat, 17 Belgium, Antwerp, Sportpaleis
Sun, 18 Germany, Wiesbaden, Schlachthof
Tue, 20 France, Strasbourg, La Laiterie
Wed, 21 Luxembourg, Luxembourg, Den Atelier
Fri, 23 France, Paris, Olympia
Sat, 24 Germany, Münster, Jovel
Sun, 25 Germany, Cologne, Palladium
Tue, 27 Netherlands, Amsterdam, Ziggo Dome
Wed, 28 Denmark, Copenhagen, Vega
Thu, 29 Sweden, Stockholm, Berns
Sat, 31 Germany, Hamburg, Mehr Theater
April
Sun, 1 Germany, Berlin, Tempodrom
Mon, 2 Germany, Leipzig, Aunsee
Wed, 4 Poland, Warsaw, Progresja Music Zone
Thu, 5 Poland, Krakow, Club Studio
Fri, 6 Czech Republic, Prague, Meetfactory
Mon, 16 Hungary, Budapest, Akvarium Klub
Tue, 17 Croatia, Zagreb, Culture Factory
Wed, 18 Austria, Vienna, Gasometer
Fri, 20 Germany, Munich, Tonhalle
Sat, 21 Switzerland, Zurich, venue TBC
Sun, 22 Italy, Milan, Live Forum
Tue, 24 Switzerland, Lausanne Les Docks
Wed, 25 France, Lyon (Villeurbanne), Transbordeur
Thu, 26 Spain, Barcelona, Razzmatazz
Sat, 28 Spain, La Coruna, Sala Pelicano
Sun, 29 Spain, Madrid, La Riviera
YEAH
pi_173866778
Duur weekje met Killers en Editors :') Weet nog niet of ik voor zit- of veldkaarten ga.
Tap tap tap
pi_173866782
Koop tegen die tijd wel op ticketswap ;)
pi_173866788
quote:
4s.gif Op dinsdag 19 september 2017 10:16 schreef Leonos het volgende:
Koop tegen die tijd wel op ticketswap ;)
Dat plan heb ik ook weleens maar lukt niet altijd :P
Tap tap tap
pi_173866804
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 10:17 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat plan heb ik ook weleens maar lukt niet altijd :P
Hoezo niet.
pi_173866961
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 10:16 schreef CherryLips het volgende:
Duur weekje met Killers en Editors :') Weet nog niet of ik voor zit- of veldkaarten ga.
Haha idd. Maar toch maar voor beide kaarten halen.
pi_173867124
quote:
4s.gif Op dinsdag 19 september 2017 10:18 schreef Leonos het volgende:

[..]

Hoezo niet.
Dat het dan snel uitverkocht was en mensen alleen met dikke winst hun kaartjes wilden verkopen ;(
Tap tap tap
pi_173867520
Gisterenavond gaven ze een concert in Ancienne Belgique voor Studio Brussel, waarvan de opbrengst toe kwam aan Oxfam.
Concert werd volledig uitgezonden op StuBru. Blijf er toch bij dat ik de gitaar van Chris nog steeds heel erg mis. Wat een verschil met vroeger is dat zeg. Echt zonde...
pi_173868358
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 10:41 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat het dan snel uitverkocht was en mensen alleen met dikke winst hun kaartjes wilden verkopen ;(
Op ticketswap niet hoor, vooral op de dag van het concert zelf kun je best leuk scoren.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173906001
Kaartjes binnen *O*
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_173906123
Bij mij ook! Kon alleen nog zitplaatsen kiezen, maar heb hele goede plekken *O*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173906147
Kaartjes ook binnen!
  donderdag 21 september 2017 @ 10:17:07 #130
304540 remco1993
Fredje de Tweede
pi_173906163
Binnen 1 minuut m'n staanplaatsen, dat is me bij Ticketmaster volgens mij nog nooit eerder gelukt *O*
pi_173906459
hoppa 2 staplaatsen gekocht

wordt de 3e keer dat ik ze live ga zien *O* *O* *O*

wel vreemd kon eerst alleen maar zitplaatsen kiezen maar toen na een paar zoekopdrachten had ik toch staplaatsen.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_173906611
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 10:17 schreef remco1993 het volgende:
Binnen 1 minuut m'n staanplaatsen, dat is me bij Ticketmaster volgens mij nog nooit eerder gelukt *O*
Nee he, ik schrok ervan :o Vroegah, toen het vloeken en schelden op Ticketmaster/Livenation was O+
Tap tap tap
pi_173906620
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 10:32 schreef DestroyerPiet het volgende:
hoppa 2 staplaatsen gekocht

wordt de 3e keer dat ik ze live ga zien *O* *O* *O*

wel vreemd kon eerst alleen maar zitplaatsen kiezen maar toen na een paar zoekopdrachten had ik toch staplaatsen.
Ja beetje vreemd systeem, er staan verschillende soorten veldkaarten in maar je moet de goede hebben, anders wijst ie automatisch andere plekken aan.
Tap tap tap
pi_173906923
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 10:39 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja beetje vreemd systeem, er staan verschillende soorten veldkaarten in maar je moet de goede hebben, anders wijst ie automatisch andere plekken aan.
ja vond het vooral vreemd dat als je beste plaats selecteert hij zitplaatsen aangeeft. (dat vind ik niet de beste plekken om eerlijk te zijn)
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 december 2017 @ 00:25:04 #135
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_175500991
het is inmiddels bijna uitverkocht
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 6 december 2017 @ 20:42:07 #136
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_175535745
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 december 2017 00:25 schreef rubbereend het volgende:
het is inmiddels bijna uitverkocht
Ik TicketSwap op de dag zelf wel wat bij elkaar :P
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 19 december 2017 @ 19:29:02 #137
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_175844645
en uitverkocht
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 16 januari 2018 @ 11:50:27 #138
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_176539341
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 16 januari 2018 @ 12:25:09 #139
134538 chansadres
Black & White
pi_176540001
Een gesigneerd exemplaar gereserveerd van het nieuwe album. Ik ben benieuwd!
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_176541608
De nieuwe single vind ik weinig aan. Wordt echt steeds meer mainstream. Imageon Dragons meet Kings of Leon.
Ik mis Chris nog steeds... -O-
  donderdag 22 februari 2018 @ 11:48:22 #141
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_177365146

Verrassend donkere en rauwe track dit, ik vind hem erg tof :)
pi_177371564
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 11:48 schreef JochemP het volgende:

Verrassend donkere en rauwe track dit, ik vind hem erg tof :)
Ik ook! *O*
  Moderator vrijdag 2 maart 2018 @ 12:14:10 #143
332671 crew  indiaantje89
pi_177547420


1. ‘Cold’
2. ‘Hallelujah (So Low)’
3. ‘Violence’
4. ‘Darkness At The Door’
5. ‘Nothingness’
6. ‘Magazine’
7. ‘No Sound But The Wind’
8. ‘Counting Spooks’
9. ‘Belong’

Was dit hier al bekend?

Opvallend wel dat ze No Sound But The Wind er eindelijk op hebben gezet. Heeft iemand Nothingness al gehoord? Ik hoop stiekem dat die heel toffe live versie is van Nothing.
pi_177547695
Ben benieuwd of No Sound But The Wind dezelfde versie is als op Editors Unedited stond een paar jaar geleden. Kan het me bijna niet voorstellen.

Hoe dan ook, de CD, de deluxe CD, de LP en de rode LP staan in de pre-order :D
Bleuh.
pi_177547763
Lijkt me wel heel vreemd als ze No Sound But The Wind er ineens opzetten na tien jaar.
Tap tap tap
pi_177547779
Vaag inderdaad, ook maar 9 nummers. Misschien hadden ze geen zin om meer te maken :P
pi_177556712
Nou ja, In This Light... was ook maar 9 nummers en dat vind ik nog steeds hun beste werk. Ben benieuwd, nog geen noot gehoord van de nieuwe plaat.
Bleuh.
pi_177572929
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 19:20 schreef PimD het volgende:
Nou ja, In This Light... was ook maar 9 nummers en dat vind ik nog steeds hun beste werk. Ben benieuwd, nog geen noot gehoord van de nieuwe plaat.
Magazine, de single toch wel? Slappe hap.
pi_177573502
Nope, nog niet gehoord.
Bleuh.
pi_177688136
quote:
ben heel erg benieuwd morgen. de review is best hoopgevend

alleen dit stukje vind ik wel jammer

quote:
Smiths loodzware zinnen negen van de tien keer niets met zijn eigen gelukkige leventje van doen hebben, worden ze gereduceerd tot holle frasen. Met hoeveel gevoel hij ze ook zingt, het blijven loze kreten die naar effectbejag neigen. De aanstellerige pianoballad No Sound But The Wind is wat dat betreft een dieptepunt. ‘Help me to carry the fire, to keep it alight together’? Nee bedankt.
iedereen weet toch dat "no sound but the wind" gaat over het boek The Road van Cormac McCarthy? en niet over het gelukkige leventje van Tom Smith?

iedereen weet toch dat "No
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_177688169
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:52 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

ben heel erg benieuwd morgen. de review is best hoopgevend

alleen dit stukje vind ik wel jammer

[..]

iedereen weet toch dat "no sound but the wind" gaat over het boek The Road van Cormac McCarthy? en niet over het gelukkige leventje van Tom Smith?

iedereen weet toch dat "No
Ik wist het niet, vind het alleen een gruwelijk mooi nummer :@ Maar ik denk ook nooit zoveel na over songteksten.
Tap tap tap
pi_177688273
Vroeger zou ik mega-opgewonden zijn als er een nieuwe Editors uit kwam. Maar na album 3 niet meer helaas. Magazine en nog een nummer gehoord van het nieuwe album, maar nee, laat maar weer. Jammer, was ooit een van mijn favoriete bands.
pi_177688766
Nah, 'The weight of your love' vond ik echt slecht, daarin miste je echt de spanning die Chris Urbanowicz toevoegde. Maar 'In Dream' vond ik toch wel weer een ijzersterk album. Dus het is afwachten, ze zijn beter als ze een beetje durven ipv de gemakkelijke weg.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  donderdag 8 maart 2018 @ 18:58:34 #155
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_177690687
Ik bedacht me opeens..

WAAR IS THE PULSE???
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 maart 2018 @ 19:38:56 #156
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_177691492
https://www.npo3fm.nl/live

de sessie speciaal voor 3FM nu live
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 8 maart 2018 @ 23:54:16 #157
304540 remco1993
Fredje de Tweede
pi_177697699
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 18:58 schreef JochemP het volgende:
Ik bedacht me opeens..

WAAR IS THE PULSE???
Bonustrack op de deluxe versie van het album ;)
  donderdag 8 maart 2018 @ 23:56:33 #158
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_177697745
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 23:54 schreef remco1993 het volgende:

[..]

Bonustrack op de deluxe versie van het album ;)
Ah nice, vond dat echt een gaaf nummer in die live uitvoering
  vrijdag 9 maart 2018 @ 08:45:05 #159
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_177700442
Deze versie van No Sound But The Wind _O_
pi_177704595
Nieuwe album _O_
pi_177776013
Best een aardig album, niet geweldig. En dat openingsnummer 'cold' is gewoon kut ...
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_177778924
Voor de liefhebbers (ik niet) is er net op Studio Brussel een showcase begonnen. Akoestisch ook nog..
pi_177779046
Ik vind het nieuwe album ook weer slappe hap. Alleen Hallelujah springt er uit.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 12 maart 2018 @ 21:29:20 #164
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_177779345
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 19:38 schreef rubbereend het volgende:
https://www.npo3fm.nl/live

de sessie speciaal voor 3FM nu live
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 18 maart 2018 @ 20:03:56 #165
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_177927241
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 21:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Voor de liefhebbers (ik niet) is er net op Studio Brussel een showcase begonnen. Akoestisch ook nog..

O+
pi_178099491
Morgen! *O*
pi_178099532
ja *O*
pi_178105611
Zometeen bij DWDD
pi_178106583
Mooi. Precies de laatste twee seconden gezien.
Tap tap tap
pi_178107681
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 19:52 schreef CherryLips het volgende:
Mooi. Precies de laatste twee seconden gezien.
meer dan ik heb gezien :+
pi_178116652
#MATCHDAY
pi_178117665
Nou, veel plezier met die slappe hap die ooit een heerlijke pittige maaltijd was.
pi_178117695
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 09:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, veel plezier met die slappe hap die ooit een heerlijke pittige maaltijd was.
/verzuurd
Tap tap tap
pi_178117728
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 09:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, veel plezier met die slappe hap die ooit een heerlijke pittige maaltijd was.
Oké Annie.
pi_178117743
Voor diegene die gaan veel plezier en hopelijk wordt er niet teveel geluld :D
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_178118313
Als ze No sound but the wind doen en er wordt weer net zo geluld als de laatste keer word ik echt gek :(
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_178120329
Heb er zin in! de vorige keer dat ze in de ziggo dome waren was echt goed. een van de beste concerten die ik ook gezien heb.

hopelijk is het nu ook weer zo goed.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_178120635
Ik heb er ook zin in *O*
Nog nooit live gezien ( :@ ) dus ik ben heel benieuwd!
  dinsdag 27 maart 2018 @ 12:25:29 #180
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_178121148
Veel plezier iedereen vanavond.
Ik heb ze afgelopen weekend in Duitsland gezien. Leuke setlist, (zal geen spoilers geven dat vind ik zelf super irritant.) Tom is altijd goed en het geluid was goed, alleen was het publiek best tam en we stonden wat verder weg. Weet niet of het Nederlandse publiek wat fanatieker is. Hier stonden best veel mensen stokstijf, alleen af en toe wat meeklappen.
pi_178121731
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 10:08 schreef rena het volgende:
Als ze No sound but the wind doen en er wordt weer net zo geluld als de laatste keer word ik echt gek :(
Ziggo Dome, grote kans dat er doorheen gelult word ;)
pi_178127563
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 09:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]

/verzuurd
Mwah, dat is altijd wel een leuk woord om hier te gebruiken. Maar ik baal er gewoon heel erg van dat een band die voorheen een van mijn favoriete bands was, en waar ik geen concert van oversloeg, in grote of kleine zalen, een soort Kensington is geworden. Maar smaken verschillen uiteraard.
pi_178136635
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 09:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, veel plezier met die slappe hap die ooit een heerlijke pittige maaltijd was.
+1.

Al vind ik wel dat Kensington een soort wannabe Editors zijn, en niet andersom.
Maar dat terzijde.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_178136979
Geen Smokers ;(

Verder wel een toffe show, heb genoten. Over 3 maanden weer op Pinkpop!
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_178137040
Ik vond het geweldig O+ op het gemis van Smokers na. Dacht nog even Rena uit haar plaat te zien gaan vanwege al dat geroezemoes tijdens No sound but the wind.
Tap tap tap
pi_178137179
Ik ben compleet gesloopt, maar ik vond het fantastisch! En mijn ribbenkast bonkt nog na van de bassen. Heerlijk!


Wat een geweldige man is Tom on naar te kijken op het podium trouwens, zo vrij. Ik hou er van! (Ik vroeg me van tevoren af of ik het 'too much' zou vinden, maar in tegendeel. )

Ik had het idee dat het publiek wel goed mee kwam, maar ik stond wel helemaal vooraan dus heel goed kon ik het niet zien. En ik was vooral bezig met dansen/ springen/ luisteren en mezelf verliezen.
pi_178137273
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 23:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond het geweldig O+ op het gemis van Smokers na. Dacht nog even Rena uit haar plaat te zien gaan vanwege al dat geroezemoes tijdens No sound but the wind.
Hahaha :D Het viel mij dit keer mee, maar dat lag misschien aan waar ik zat.

Ik vond de nummers van het nieuwe album tegenvallen live, maar voor de rest een prima optreden opzich. Alleen die galbakken die vanaf de vloer bier naar de tribune aan het gooien waren mochten van mij ter plekke doodvallen, ze probeerden op een gegeven moment nog een pit te veroorzaken :? Alsof ze bij een optreden van Slayer waren of zo :')
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_178137289
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 00:04 schreef Candaasje het volgende:

Ik had het idee dat het publiek wel goed mee kwam, maar ik stond wel helemaal vooraan dus heel goed kon ik het niet zien. En ik was vooral bezig met dansen/ springen/ luisteren en mezelf verliezen.
Ik zat op de tribune en ik vond het van bovenaf gezien een enorm tam publiek, alleen bij Racing Rats en Papillon kwam het wat los.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_178137312
Trouwens, die muziek voor het optreden. ABBA, boney m, rock me Amadeus?
Tap tap tap
pi_178137320
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 00:12 schreef rena het volgende:

[..]

Ik zat op de tribune en ik vond het van bovenaf gezien een enorm tam publiek, alleen bij Racing Rats en Papillon kwam het wat los.
Ahw, toch jammer. Ik stond gelukkig wel goed dan, vrijwel iedereen om ons heen deed lekker mee.
pi_178137326
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 00:14 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ahw, toch jammer. Ik stond gelukkig wel goed dan, vrijwel iedereen om ons heen deed lekker mee.
Stond je aan de rechterkant?
Tap tap tap
  woensdag 28 maart 2018 @ 00:17:09 #192
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_178137343
Sinds wanneer lijkt Kensington op Editors en andersom
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_178137383
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 00:14 schreef CherryLips het volgende:
Trouwens, die muziek voor het optreden. ABBA, boney m, rock me Amadeus?
Dat was ook erg apart ja _O- Zou Tom dat hebben uitgezocht :P ?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_178137431
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 00:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Stond je aan de rechterkant?
Ja, zeg maar zo'n 3-4 mensen van het middenstuk af :Y
pi_178137552
Ik vond het ook tof!
pi_178137783
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 00:26 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja, zeg maar zo'n 3-4 mensen van het middenstuk af :Y
Dat hoekje viel me op ja, daar waren ze het meest enthousiast volgens mij :P
Tap tap tap
pi_178137786
quote:
15s.gif Op woensdag 28 maart 2018 00:17 schreef richolio het volgende:
Sinds wanneer lijkt Kensington op Editors en andersom
Ja echt he -O-
Kensington :r
Tap tap tap
pi_178138817
Ik vond het fantastisch, heb erg genoten _O_
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_178141213
Wat was dit weer vet O+
pi_178141617
quote:
15s.gif Op woensdag 28 maart 2018 00:17 schreef richolio het volgende:
Sinds wanneer lijkt Kensington op Editors en andersom
Sinds Chris weg is.
pi_178141636
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:12 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Sinds Chris weg is.
Nee. Sinds wanneer ben jij zo zuur geworden joh.
pi_178142098
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:14 schreef Leonos het volgende:

[..]

Nee. Sinds wanneer ben jij zo zuur geworden joh.
Sinds Chris weg is. :P
pi_178142433
Het begint een beetje hetzelfde riedeltje te worden hier, bij elk nieuw album komt er iemand zaniken dat het niet meer hetzelfde is en die niet kan verteren dat een band niet 10 keer hetzelfde album maakt. Of de "I knew them before they were cool" fans, zo vermoeiend :O
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_178142458
quote:
10s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:57 schreef rena het volgende:
Het begint een beetje hetzelfde riedeltje te worden hier, bij elk nieuw album komt er iemand zaniken dat het niet meer hetzelfde is en die niet kan verteren dat een band niet 10 keer hetzelfde album maakt. Of de "I knew them before they were cool" fans, zo vermoeiend :O
Inderdaad, als je het niks vind, hoef je het niet 10x te komen melden ook.
pi_178142672
Het zou misschien leuk zijn op een forum in een band topic waarom iemand de muziek minder vindt of juist nog zo goed. Het is maar een suggestie ipv mopperen dat iemand iets wel of niet leuk vindt.

Ik hou persoonlijk ook wat meer van een wat krachtiger en gedurfder geluid van de Editors zoals op In Dream en het oudere werk (dus niet The weight of your love). Het laatste album is mij ook weer te makkelijk qua sound.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_178142748
Ja precies. Ik vind ook dat je het juist live goed hoort. Hoewel ik niet meer naar hun concerten ga pik ik ze nog wel elk jaar mee op Werchter. En nummers als Blood, Munich en Racing Rats klinken live echt een stuk minder. Ik mis dan echt die karakteristieke gitaarsound. Maar ik wil jullie euforie echt niet verpesten hoor.
pi_178143020
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja precies. Ik vind ook dat je het juist live goed hoort. Hoewel ik niet meer naar hun concerten ga pik ik ze nog wel elk jaar mee op Werchter. En nummers als Blood, Munich en Racing Rats klinken live echt een stuk minder. Ik mis dan echt die karakteristieke gitaarsound. Maar ik wil jullie euforie echt niet verpesten hoor.
Te laat :'( :P
pi_178143394
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja precies. Ik vind ook dat je het juist live goed hoort. Hoewel ik niet meer naar hun concerten ga pik ik ze nog wel elk jaar mee op Werchter. En nummers als Blood, Munich en Racing Rats klinken live echt een stuk minder. Ik mis dan echt die karakteristieke gitaarsound. Maar ik wil jullie euforie echt niet verpesten hoor.
Ik ben niet euforisch hoor, ik ben van het laatste album niet wild en durf best kritisch te zijn op mijn favoriete bands als ze iets produceren wat me niet ligt :D Maar het begint in dit topic een beetje de boventoon te voeren en dat is waar ik me een beetje aan stoor soms.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_178143869
ik vond het een ontzettend goed concert.

ik stond redelijk dicht vooraan (aan de rechterkant) dus dat was al wel gaaf. Vond eigenlijk alle liedjes die ze speelde wel erg goed gedaan. ik vond de uitvoering van "No Harm" wel echt heel goed en ook "No Sound But the Wind" vond heel gaaf gedaan.

van het nieuwe album vind ik "darkness at the door" erg goed en was ook blij dat ze hem speelde

ik vond het wel heel jammer dat ze "Smokers Outside the Hospital Doors" niet speelde. hopelijk doen ze die op Pinkpop wel want daar gaan ik ze weer zien :)
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_178146631
Ik zit nu zelfs te kijken of ik eind oktober niet naar Londen kan :@
Tap tap tap
pi_178147381
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 13:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit nu zelfs te kijken of ik eind oktober niet naar Londen kan :@
dan zou ik Dublin doen, is 'n kleine venue!
pi_178147542
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 14:01 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

dan zou ik Dublin doen, is 'n kleine venue!
Maar de musical The Band is die week ook in Londen :@ Ben nog in conclaaf.
Tap tap tap
pi_178150857
Van het nieuwe album vind ik Hallelujah wel mooi trouwens. Deden ze die ook?
pi_178153437
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 16:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Van het nieuwe album vind ik Hallelujah wel mooi trouwens. Deden ze die ook?
Ja :Y staat vast op YouTube :')
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 28 maart 2018 @ 21:17:43 #215
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_178157877
_O_ dat was geweldig zeg _O_

heerlijk concert, de nieuwe nummers gaan ook heerlijke live

quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 00:14 schreef CherryLips het volgende:
Trouwens, die muziek voor het optreden. ABBA, boney m, rock me Amadeus?
_O_ geweldig en dan na afloop meteen S Express _O_
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_178169139
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 16:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Van het nieuwe album vind ik Hallelujah wel mooi trouwens. Deden ze die ook?
Ja, daar openden ze mee :Y

Review van OOR, kan ik me wel in vinden :) :
https://oor.nl/concerten/editors-spannender-dan-ooit-ziggo-dome/
(Hoewel ik het genoemde gejoel bij No Harm gelukkig niet gehoord heb, ik vond het echt een heel mooie overgang en Tom haalde dat nr. echt uit z'n tenen (op een positieve manier bedoel ik dat, ik heb normaal niet zoveel met dat nummer, maar nu raakte het me.)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 29 maart 2018 @ 13:50:15 #217
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_178169321
ik heb gisteren de recensies van Trouw, Parool en AD gelezen en die schreven alle drie een totaal andere beoordeling _O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 29 maart 2018 @ 13:52:00 #218
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_178169353
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 13:39 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja, daar openden ze mee :Y

Review van OOR, kan ik me wel in vinden :) :
https://oor.nl/concerten/editors-spannender-dan-ooit-ziggo-dome/
(Hoewel ik het genoemde gejoel bij No Harm gelukkig niet gehoord heb, ik vond het echt een heel mooie overgang en Tom haalde dat nr. echt uit z'n tenen (op een positieve manier bedoel ik dat, ik heb normaal niet zoveel met dat nummer, maar nu raakte het me.)
Oor:
quote:
Dit kleine voorval vindt dus plaats in de laatste minuten van een verder tot in de puntjes perfect uitgevoerde en geregisseerde stadionrockshow.
Trouw:
quote:
Je hebt van die dagen dat het karretje niet loopt. Dat je op een onverklaarbare wijze steken laat vallen, dat je foutjes maakt op plekken waarop normaal niet eens meer nagedacht hoeft te worden. Één foutje is nooit erg. Maar als na meerdere de zenuwen er duidelijk in sluipen, dreigt dat genoemde karretje wel degelijk te ontsporen.

Het zijn dan ook foutjes die op dit niveau in een uitverkocht Ziggo Dome met zo’n geoliede succesband als de Editors eigenlijk niet gemaakt mogen worden.
_O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 29 maart 2018 @ 13:59:18 #219
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_178169454
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 13:39 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja, daar openden ze mee :Y

Review van OOR, kan ik me wel in vinden :) :
https://oor.nl/concerten/editors-spannender-dan-ooit-ziggo-dome/
(Hoewel ik het genoemde gejoel bij No Harm gelukkig niet gehoord heb, ik vond het echt een heel mooie overgang en Tom haalde dat nr. echt uit z'n tenen (op een positieve manier bedoel ik dat, ik heb normaal niet zoveel met dat nummer, maar nu raakte het me.)
Ja hier kan ik me ook in vinden, en ik heb ook geen gejoel gehoord
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_178169529
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 13:50 schreef rubbereend het volgende:
ik heb gisteren de recensies van Trouw, Parool en AD gelezen en die schreven alle drie een totaal andere beoordeling _O-
Ja, ik zat ze nu ook te lezen ja. Het Parool vond ik wel een beetje zuur klinken overigens.
Bijvoorbeeld dat Tom knullig zou dansen? Tsja, het is anders dan wat je meestal ziet, maar ik heb er de hele show echt gebiologeerd naar staan kijken. En geen showman.....het is geen 'pleaser' nee, maar hij maakte regelmatig echt wel oogcontact en ik vond het juist heel mooi om te zien hoe hij zou in het hele geheel kon opgaan. Ik kreeg spontaan een Tom crush :D _O- .
(En ondertussen deden we gewoon vrolijk wat Russell Leetch ons vroeg te doen, haha)

Afijn, mijn mening is denk ik wel duidelijk. Ik heb echt een geweldige avond gehad, loop er nog van na te stuiteren.
pi_178169920
Tom staat vaak wel een beetje spastisch op het podium ja, alsof ie zich geen houding kan geven wanneer hij geen gitaar of piano oid nodig heeft, maar dat is op zich niets nieuws.
Tap tap tap
pi_178170111
Hm... ik snap wel wat je bedoelt, maar ik ervaar het zelf anders, laat ik het zo stellen :) . Ik vond het een verademing om naar te kijken. Maar ik hou bijvoorbeeld ook van de manier van bewegen en dansen van de zangeres van (onbekendere band) Euzen; dat is ook vaak een mix van moderne dans, theater en al dan niet wat er in haar opkomt. In het begin is dat soms een beetje vreemd/ongemakkelijk om naar te kijken, maar zodra je er zelf in mee durft te gaan, heel bevrijdend. (Ik ben normaal veel te bang om te dansen, maar dinsdag kon ik me best redelijk laten gaan. Zullen vast mensen wat vreemd gevonden hebben :P )
pi_178172509
Serieus, zeuren over hoe die zanger zich beweegt...wtf :D
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_178172706
Ik bedoelde het niet negatief, ik vind het wel leuk zoals hij rondhuppelt -O- Beter dan zo'n zoutzak die alleen achter een microfoonstandaard staat.
Tap tap tap
pi_178180094
Deed hij dat in het begin niet uit navolging van Ian Curtis?
pi_178236766
Fantastische band, fantastisch concert, Top avond gehad!!!!
pi_178272396
Mja, recensisten zijn tegenwoordig maar zure mannekes geworden. Het lijkt wel een soort jaloezie vanuit hun eigen mislukking om dan maar artiesten af te zeiken terwijl er weinig te zeiken valt.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_178272402
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 00:14 schreef CherryLips het volgende:
Trouwens, die muziek voor het optreden. ABBA, boney m, rock me Amadeus?
Het zou zomaar een Radio49 show van mij kunnen zijn geweest _O-
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_178272504
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 15:35 schreef kreuk050 het volgende:
Fantastische band, fantastisch concert, Top avond gehad!!!!
#RETWEET
pi_178273654
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 15:35 schreef kreuk050 het volgende:
Fantastische band, fantastisch concert, Top avond gehad!!!!
#LIKE
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 april 2018 @ 15:07:14 #231
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_178279097
voorprogramma was trouwens ook erg tof
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_178279301
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 april 2018 15:07 schreef rubbereend het volgende:
voorprogramma was trouwens ook erg tof
public service broadcasting *O*
  dinsdag 3 april 2018 @ 18:30:17 #233
134538 chansadres
Black & White
pi_178283316
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 15:14 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

public service broadcasting *O*
Gezien als voorprogramma van the manic street preachers. Hun album The Race for Space luister ik regelmatig!
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_181532685
Dat wordt effe spannend zaterdag :o
pi_181534767
Ik ga er voor het gemak van uit dat ik er niet doorheen kom :')
Tap tap tap
pi_181536524
Ik heb die week een ontzettend vol rooster in Antwerpen...
Misschien dat ik maar voor die vrijdag in Brussel ga....hmmm... dilemma...
pi_181537003
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 00:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga er voor het gemak van uit dat ik er niet doorheen kom :')
Dit ;(
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_181537029
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 00:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga er voor het gemak van uit dat ik er niet doorheen kom :')
same
pi_181545555
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 00:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga er voor het gemak van uit dat ik er niet doorheen kom :')
Ik ga het toch proberen :)
pi_181591930
Ik heb kaartjes via de presale *O* Dacht echt dat ik er nooit doorheen zou komen maar gelijk om 10 uur raak ^O^
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_181610017
Weet iemand wanneer de kaartverkoop voor Brussel start?

EDIT: ik zie dat er al SOLD OUT staat... -O-
pi_181610028
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 10:06 schreef rena het volgende:
Ik heb kaartjes via de presale *O* Dacht echt dat ik er nooit doorheen zou komen maar gelijk om 10 uur raak ^O^
Feli! Gaaf hoor! ^O^
pi_181615535
Kaartjes via de pre sale *O*
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_181616615
Het is al uitverkocht voor de verkoop start, dit is nieuw.
Tap tap tap
  zaterdag 1 september 2018 @ 10:03:15 #246
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_181616629
Ik was er om 1 seconde over 10 door heen en heb meteen kaartjes. We gaan met z'n 3en en m'n maat was er ook meteen door heen. Top! Zie jullie 3 december!
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_181616636
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 september 2018 10:03 schreef JaimyLee het volgende:
Ik was er om 1 seconde over 10 door heen en heb meteen kaartjes. We gaan met z'n 3en en m'n maat was er ook meteen door heen. Top! Zie jullie 3 december!
Ik was er ook meteen doorheen maar kan niks selecteren.
Tap tap tap
pi_181616653
Nou ja schijt maar weer hoor. Altijd hetzelfde liedje.
Tap tap tap
pi_181616661
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 10:06 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja schijt maar weer hoor. Altijd hetzelfde liedje.
hier ook niks :N
  zaterdag 1 september 2018 @ 10:08:12 #250
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_181616669
ik ook niet :(
pi_181616675
Zo chagrijnig weer nu :')
Tap tap tap
pi_181616766
Gewoon naar Brussel gaan, is ook een duizend keer mooiere zaal.
pi_181616768
o, ook uitverkocht :')
pi_181616841
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 10:19 schreef MCH het volgende:
Gewoon naar Brussel gaan, is ook een duizend keer mooiere zaal.
Ja leuk, vanuit Utrecht kom ik in ieder geval nog thuis.
Tap tap tap
pi_181616869
Ik heb het ook vanaf 5 voor 10 geprobeerd, helaas niet gelukt. Geen editors dit jaar :'(

#ZetheelhardPapillionop
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_181616905
Wel grappig dat geen van de zes data in DLD uitverkocht is.
pi_181616928
Editors is ook het populairst in Nederland en België. Zelfs uk dates zijn maar enkele uitverkocht.
pi_181616930
Om 1 seconde over 10 gewoon al uitverkocht, had niet eens een wachtrij. Na 10 min had ik er toch een, en daar was alweer de foutmelding :(

;(
pi_181616962
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 10:02 schreef CherryLips het volgende:
Het is al uitverkocht voor de verkoop start, dit is nieuw.
Straks vanaf 14.00 kan je via de Tivoli site nog kopen
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_181616994
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 10:35 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Straks vanaf 14.00 kan je via de Tivoli site nog kopen
alleen fysiek bij Tivoli toch?
pi_181617013
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 10:38 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

alleen fysiek bij Tivoli toch?
Excuus, fysiek bij Tivoli ja..
* OscarMopperkont las te snel :@
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_181617107
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 10:38 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

alleen fysiek bij Tivoli toch?
Ja, dat ging toen bij Plato ook zo leuk _O-
Tap tap tap
pi_181617109
Moet om 13:30 werken dus voor mij geen optie dus helaas helaas.
pi_181617119
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 10:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Editors is ook het populairst in Nederland en België. Zelfs uk dates zijn maar enkele uitverkocht.
Misschien dat maar eens doen.
Tap tap tap
pi_181617161
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 10:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Misschien dat maar eens doen.
ik zat er ook naar te kijken maar met werk en twee vakanties nog gepland, krijg ik 't niet voor elkaar denk ik. Maar Southampton is bijv zelfs wat kleiner dan Tivoli, al 'n tijd in de verkoop, niet uitverkocht.
pi_181621974
Nou 4-12 ben ik er toch alsnog bij *O*
pi_181622200
Haha en het was niet eens uitverkocht aan de deur. Maar ik had de hoop al laten varen dus ga alsnog niet. :')
Tap tap tap
pi_181622384
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 15:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou 4-12 ben ik er toch alsnog bij *O*
*O*
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_181625512
Er zijn nog kaarten aan de kassa voor 4 dec!
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_181626144
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 18:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Er zijn nog kaarten aan de kassa voor 4 dec!
:')
Lekker geregeld weer. Beetje populair doen met die deurverkoop.
pi_181626760
quote:
4s.gif Op zaterdag 1 september 2018 18:59 schreef Leonos het volgende:

[..]

:')
Lekker geregeld weer. Beetje populair doen met die deurverkoop.
is op verzoek van Editors zelf
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_181630824
Alles ausverkauft
pi_183529541
Zijn er nog mensen geweest gisteren? Het was tof, ben alleen een beetje doof van de harde bas :P Moet voortaan toch maar oordopjes mee gaan nemen, ik denk dat ik oud word _O-

Tom Smith komt toch het beste uit de verf in een kleinere zaal O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_183533662
Ik ga vanavond! Oordopjes heb ik standaard aan m'n sleutelbos hangen, nadat ik 'n week doof was na 'n biffy clyro concert. :+ plus dat ik met oordopjes vaak echt zang ed beter kan horen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Memento-Mori op 04-12-2018 16:49:48 ]
pi_183534354
Ik ben nog aan het azen op een ticket voor vrijdag. Heb er 1, maar wil graag met mijn vriend samen. Dus nog even duimen dat het lukt..
pi_183534382
Wou nog kaartjes scoren op Ticketswap, niet te doen helaas :(
pi_183534609
quote:
4s.gif Op dinsdag 4 december 2018 17:28 schreef Leonos het volgende:
Wou nog kaartjes scoren op Ticketswap, niet te doen helaas :(
Nee he, ben ik ook al even mee bezig.
Tap tap tap
pi_183534808
Same here, echt kansloos ;(
pi_183534877
Meh, arme jullie ;(
pi_183539059
die live stream op FB nu... leuk voor het publiek dat er continu iemand met een telefoon rondjes loopt over het podium :') kwaliteit is verder ook :X

Gelukkig was ik gisteren aanwezig :)
pi_183539164
Ik heb de livestream net maar afgezet, niet echt een succes inderdaad.
  dinsdag 4 december 2018 @ 22:14:26 #282
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_183540365
Hier nog een officiele opname van Pinkpop, denk ik wat beter dan een livestream:
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_183541942
Snotver, ik mag eigenlijk niet klagen want we hebben nu uiteindelijk wel 2 kaartjes weten te bemachtigen, maar wel 1 seated en 1 'normal' :') Kunnen m'n vriend en ik naar elkaar zwaaien.
pi_183541947
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 22:14 schreef MacorgaZ het volgende:
Hier nog een officiele opname van Pinkpop, denk ik wat beter dan een livestream:
8-) Luistert en kijkt inderdaad een heel stuk prettiger.


EDIT: Die versie van A Ton of Love :D O+

[ Bericht 10% gewijzigd door Candaasje op 05-12-2018 00:17:01 ]
pi_183555309
Dat was gister vermakelijk :+
pi_183606127
Heerlijke avond gehad. Nog even stress door gedoe met foutieve tickets, maar dankzij goede service van TicketSwap uiteindelijk toch nog 2 'Sta' kaarten gekregen *O*
Dus we konden weer lekker los. En het was wel heel gaaf, zo'n kleine zaal, No Harm kwam er bijvoorbeeld heel intens door uit de verf O+

En ik heb een plectrum gevangen. *O* (Ja goed, ze gooien wel 10 van die dingen de zaal in geloof ik, maar toch :D :P ).
pi_185849337
de editors komen in met een nieuw album het is een remix album en dit is een liedje van het album


ik vind hem wel goed klinken, ben benieuwd naar het hele album.

ik hoop overigens dat ze ooit een live CD uitbrengen.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_198051900
» Er is al 693 dagen niet in dit topic gepost. :o

Anyhow vrijdag nieuwe Smith & Burrows _O_

Duurde 36 jaar, maar zin in!
pi_198052316
quote:
4s.gif Op woensdag 17 februari 2021 10:46 schreef Leonos het volgende:
» Er is al 693 dagen niet in dit topic gepost. :o

Anyhow vrijdag nieuwe Smith & Burrows _O_

Duurde 36 jaar, maar zin in!
Jaaa ik vind die clip zo leuk van Parliament Hill O+
Tap tap tap
pi_198052324
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 11:05 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Jaaa ik vind die clip zo leuk van Parliament Hill O+
Oeh, ff kijken!
pi_198074002
quote:
4s.gif Op woensdag 17 februari 2021 10:46 schreef Leonos het volgende:
» Er is al 693 dagen niet in dit topic gepost. :o

Anyhow vrijdag nieuwe Smith & Burrows _O_

Duurde 36 jaar, maar zin in!
Misschien iets voor als ik moeite heb om in slaap te vallen. De nummers die ik er van gehoord heb de laatste maand vond ik echt niks aan.
pi_198074406
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 13:57 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Misschien iets voor als ik moeite heb om in slaap te vallen. De nummers die ik er van gehoord heb de laatste maand vond ik echt niks aan.
Dat mag.
pi_198074886
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 13:57 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Misschien iets voor als ik moeite heb om in slaap te vallen. De nummers die ik er van gehoord heb de laatste maand vond ik echt niks aan.
Dit gaat over Editors sinds Chris Urbanowicz het zinkende schip verlaten heeft, toch?
pi_198076646
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 14:50 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Dit gaat over Editors sinds Chris Urbanowicz het zinkende schip verlaten heeft, toch?
Weer zo'n zuurpruim.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_198083621
quote:
4s.gif Op donderdag 18 februari 2021 16:29 schreef Leonos het volgende:

[..]

Weer zo'n zuurpruim.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe... In het afgelopen decennium nog kunnen betrappen op 3 goede liedjes: 'Sugar' is sterk als je dat doorsnee wooohooohooo handjes in de lucht Landgraaf-bruggetje wegdenkt. 'Forgiveness' had nog op het derde album gepast qua kwaliteit, en het enige liedje van na 2009 wat in een top 25 Editors zou komen.

En als ik over mijn hart strijk wil ik ook 'Upside Down' nog wel toevoegen (maar dan zeer zeker niet in een top 25), door het 'Everybody Wants To Rule The World'-riffje. Maar dan zitten we alweer in het territorium van wanstaltige synths en elektronische drums, dus dan ben ik echt aan het zoeken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_198090848
quote:
Nee, niet echt overtuigend :P.
pi_198107948
Vind 'm gaaf hoor smith & burrows, beetje kort wel helaas...
pi_198107962
Prima cd'tje!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')