quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:44 schreef Yvie_lu het volgende:
Nja die goede zijn gelijk ook zo zwaar, dus twijfel of ik mijzelf dan steeds zie zeulen met dat ding van kamer naar kamer.
Zitten te snel vol. Had van die 50cent bakjes van de Zeeman toen. Alleen in mn keuken al na een week eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Probeer het eens met el cheapo zout en/of soda. Stuk goedkoper.
Overdag alles open? Ook ramen tegenover elkaar? Er moet een tochtstroom zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee 's nachts dicht. Ben een koukleum. Maar er zitten wel van die gaten/afvoergootjes onder mijn raam (enkel glas).
Ik zou toch eerder naar de oorzaak gaan zoeken i.p.v. aan symptoombestrijding te doen. Als alles goed is hoort je huis niet overmatig vochtig te zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zitten te snel vol. Had van die 50cent bakjes van de Zeeman toen. Alleen in mn keuken al na een week eigenlijk.
Nee, tegenover elkaar kan niet. Heb maar 1 raam per kamer. (en deur zit schijn waardoor tochtstroom niet echt mogelijk is) En na een uur bevries ik, dus dan gaan ze weer op een kier.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Overdag alles open? Ook ramen tegenover elkaar? Er moet een tochtstroom zijn.
1953, enkel glas en slecht geïsoleerd zou mijn gok zijnquote:Op dinsdag 3 november 2015 12:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou toch eerder naar de oorzaak gaan zoeken i.p.v. aan symptoombestrijding te doen. Als alles goed is hoort je huis niet overmatig vochtig te zijn.
De rest van de dag ook? Als je het raam wel open hebt?quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:44 schreef Yvie_lu het volgende:
Daar red ik het helaas in deze tijd van het jaar niet mee. Mijn haar is 's ochtends soms gewoon klam
Maar dusdanig vochtig lijkt me wel wat overdreven. Dat heb ik alleen als ik 's avonds de was heb opgehangen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De rest van de dag ook? Als je het raam wel open hebt?
Als je je slaapkamerraam en -deur dicht hebt is het niet zo gek dat het vochtig wordt in die kamer.
Deur zit schuin?quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, tegenover elkaar kan niet. Heb maar 1 raam per kamer. (en deur zit schijn waardoor tochtstroom niet echt mogelijk is) En na een uur bevries ik, dus dan gaan ze weer op een kier.
De deur is niet dicht. Ik bedoelde dat ze niet rechtstreeks met elkaar/tegenover elkaar staan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Deur zit schuin?Dat maakt niet uit in principe? Tocht gaat ook om hoekjes.
En waarom ueberhaupt de deur dicht?
quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
1953, enkel glas en slecht geïsoleerd zou mijn gok zijn
Woningbouw huis haha
Dan moet je er geen last van hebben bij 'droog' weer.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maar dusdanig vochtig lijkt me wel wat overdreven. Dat heb ik alleen als ik 's avonds de was heb opgehangen.
Dat maakt dus niet uit. De tocht zoekt wel een wegquote:Op dinsdag 3 november 2015 12:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De deur is niet dicht. Ik bedoelde dat ze niet rechtstreeks met elkaar/tegenover elkaar staan.
Nee bij droog weer is het wel minder natuurlijk. Maar van de week van het mistig en dan is het gelijk alweer te merken. En zodra de regen begint ook weer natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Dan moet je er geen last van hebben bij 'droog' weer.
Heb je er overal in huis last van? Heb je een hygrometer om dat eens te controleren?
En ik blijf erbij: luchten, luchten, luchten. Alles in huis open
Badkamer staat gelukkig de hele dag zon op. Meest droge kamertje van het huis hahahaquote:Op dinsdag 3 november 2015 12:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat maakt dus niet uit. De tocht zoekt wel een weg
Badkamer kan goed luchten? Dat kan een bron zijn van elke dag bakken met vocht in huis.
Sokken in bedquote:Op dinsdag 3 november 2015 12:53 schreef Fripsel het volgende:
Hier ook enkelglas en koudkleum, maar teveel vocht als het slaapkamerraam dicht zit, dus die staat altijd op een kiertje. En een extra deken en dikke sokken aan in bed.
Nooit last van hier. Kom hier slapenquote:Op dinsdag 3 november 2015 12:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Beter dan niet kunnen slapen van de kou
Lief aangebodenquote:Op dinsdag 3 november 2015 12:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nooit last van hier. Kom hier slapen
Terechte klacht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |