Die was negen maanden eerder al gemaaktquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:33 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Dit soort meets leiden tot Fok!-baby's weetje!
Dat was een meet, ja?quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:48 schreef Chanty het volgende:
[..]
Die was negen maanden eerder al gemaakt
Mijn man is wel een fokker dus zogezien heb ik elke dag een meetquote:
Lopen al jouw fok!meets zo uit de hand? Want dan twijfel ik even over zaterdagquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:29 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mijn man is wel een fokker dus zogezien heb ik elke dag een meet
Dan ka je zo heel WOHTS overslaan joh!quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Lopen al jouw fok!meets zo uit de hand? Want dan twijfel ik even over zaterdag.
Kerel! Waar is je gevoel voor drama! Zo wordt er nooit een film van gemaakt ehquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:34 schreef WupWup het volgende:
Het wordt een lekker verhaal zo
Chanty was 41 weken zwanger en haar gynaecoloog wilde haar niet strippen, maar in plaats daarvan direct het mes in haar buik zetten, want stuitligging. Dus toen heb ik aangeboden om haar te strippen.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:41 schreef Svane het volgende:
EN ZITTEN WE DAAROM NU ALLEMAAL MET DIE DISCLAIMER GODDOMME.
Niks van, was eerlijk geloot tussen alle meeposters.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:39 schreef Burdie het volgende:
Wel lef hebben hoor Chanty, zomaar een willekeurige fokker uitnodigen om je te strippen.
Hahahaha! Hell no, voor die gruwel neem ik geen verantwoordingquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:41 schreef Svane het volgende:
Ik ben voorlopig met verlofquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:56 schreef Mariposas het volgende:
Wie opent er een topic en stelt een aantal data voor, voor een massale fok! strip- en inwendige controle meet?
P.s. Geef je voorkeur door voor latex-handschoenen of toucheerhandschoenen!
Ik heb nog wel boterhamzakjes liggen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:56 schreef Mariposas het volgende:
Wie opent er een topic en stelt een aantal data voor, voor een massale fok! strip- en inwendige controle meet?
P.s. Geef je voorkeur door voor latex-handschoenen of toucheerhandschoenen!
Die was van 6 oktober 2014 (om en nabij). Toen was L al lang en breed geboren.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:41 schreef Svane het volgende:
+1quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:24 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Die was van 6 oktober 2014 (om en nabij). Toen was L al lang en breed geboren.
Toch doe ik mee met hooivorken en fakkel meet bij Chanty thuis hoor.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:37 schreef mignonne het volgende:
[..]
Kerel! Waar is je gevoel voor drama! Zo wordt er nooit een film van gemaakt eh
Veeg me opquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:41 schreef Svane het volgende:
dit!quote:Op woensdag 4 november 2015 08:27 schreef Svane het volgende:
Chanty! Bijna! Succes zo! Als het een tweeling is, is het echt hilarisch. Maar een prachtige eenling is natuurlijk net zo fantastisch.
Nou nou, L.ucas is een prachtig jongetje hoor!quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:44 schreef WupWup het volgende:
[..]
Hahahaha! Hell no, voor die gruwel neem ik geen verantwoording
Of 3quote:Op woensdag 4 november 2015 09:10 schreef Skittles het volgende:
[..]
Nou nou, L.ucas is een prachtig jongetje hoor!
Twee! Het zijn er twee hč?!
Het zijn er inderdaad drie!quote:
Nee, ik hoor nog niet bij de kliekquote:Op woensdag 4 november 2015 09:25 schreef Skittles het volgende:
[..]
Het zijn er inderdaad drie!![]()
![]()
Zit jij ook in het whatsappgroepje?
Ooooh kloppend hartje wat fijn!!quote:Op woensdag 4 november 2015 09:35 schreef Chanty het volgende:
Iemand anders mag door voor de tweeling. Wij hadden 1 kloppend hartjeHet is nog heel klein dus schatting is nu 7 weken. Over drie weken terug
quote:Op woensdag 4 november 2015 09:35 schreef Chanty het volgende:
Iemand anders mag door voor de tweeling. Wij hadden 1 kloppend hartjeHet is nog heel klein dus schatting is nu 7 weken. Over drie weken terug
Ooooooh wat fijn!quote:Op woensdag 4 november 2015 09:35 schreef Chanty het volgende:
gefeliciteerdquote:Op woensdag 4 november 2015 09:35 schreef Chanty het volgende:
ik kon mij ook niet bedwingenquote:Op woensdag 4 november 2015 09:39 schreef Appelientje het volgende:
Joepie Chanty!
Bij ons is de Jumbo slecht bezig.. hele vriezer vol allerlei smaken Ben en Jerry ijs voor ¤2,50 per 500ml beker. Hoiii volle vriezer.. hoiii kilo's aan mn lijf -.-
Ja ik mag er wel in. Exacte UD wordt over drie weken bepaald.quote:Op woensdag 4 november 2015 09:36 schreef Svane het volgende:
[..]
Ooooooh wat fijn!![]()
![]()
![]()
Kom nu in juni erbij staan in de OP.
Ik moet naar de jumbo?quote:Op woensdag 4 november 2015 09:39 schreef Appelientje het volgende:
Joepie Chanty!
Bij ons is de Jumbo slecht bezig.. hele vriezer vol allerlei smaken Ben en Jerry ijs voor ¤2,50 per 500ml beker. Hoiii volle vriezer.. hoiii kilo's aan mn lijf -.-
quote:Iemand interesse in dit mutsje van Joha? Buitenkant is wol, binnenkant is katoen. Het is maat 41, da's newborn, 0 - 4 maanden. R heeft best een klein hoofd volgens het cb-lijntje, dus ik dacht dat ze deze nog wel zou passen. Maar hij zit best wel strak toch. En uiteraard heb ik bij het uitpakken meteen de kaartjes eraf gesnokt.
Hij heeft een drukknoopje van onder. Dat voelt toch wat veiliger dan een touwtje, vind ik.
quote:
Shit, ik moet ook nog langs de jumbo... Het water loopt me nu al in de mondquote:Op woensdag 4 november 2015 10:05 schreef Appelientje het volgende:
Als je km de kilo's wilt denken dan zou ik het niet doen haha.. maar voor zo een lage prijs is het al helemaal niet te weerstaan
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |