Ik heb nog wel boterhamzakjes liggen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:56 schreef Mariposas het volgende:
Wie opent er een topic en stelt een aantal data voor, voor een massale fok! strip- en inwendige controle meet?
P.s. Geef je voorkeur door voor latex-handschoenen of toucheerhandschoenen!
Die was van 6 oktober 2014 (om en nabij). Toen was L al lang en breed geboren.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:41 schreef Svane het volgende:
EN ZITTEN WE DAAROM NU ALLEMAAL MET DIE DISCLAIMER GODDOMME.
+1quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:24 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Die was van 6 oktober 2014 (om en nabij). Toen was L al lang en breed geboren.
Toch doe ik mee met hooivorken en fakkel meet bij Chanty thuis hoor.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:37 schreef mignonne het volgende:
[..]
Kerel! Waar is je gevoel voor drama! Zo wordt er nooit een film van gemaakt eh
Veeg me opquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:41 schreef Svane het volgende:
EN ZITTEN WE DAAROM NU ALLEMAAL MET DIE DISCLAIMER GODDOMME.
dit!quote:Op woensdag 4 november 2015 08:27 schreef Svane het volgende:
Chanty! Bijna! Succes zo! Als het een tweeling is, is het echt hilarisch. Maar een prachtige eenling is natuurlijk net zo fantastisch.
Nou nou, L.ucas is een prachtig jongetje hoor!quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:44 schreef WupWup het volgende:
[..]
Hahahaha! Hell no, voor die gruwel neem ik geen verantwoording
Of 3quote:Op woensdag 4 november 2015 09:10 schreef Skittles het volgende:
[..]
Nou nou, L.ucas is een prachtig jongetje hoor!
Twee! Het zijn er twee hè?!
Het zijn er inderdaad drie!quote:
Nee, ik hoor nog niet bij de kliekquote:Op woensdag 4 november 2015 09:25 schreef Skittles het volgende:
[..]
Het zijn er inderdaad drie!![]()
![]()
Zit jij ook in het whatsappgroepje?
Ooooh kloppend hartje wat fijn!!quote:Op woensdag 4 november 2015 09:35 schreef Chanty het volgende:
Iemand anders mag door voor de tweeling. Wij hadden 1 kloppend hartjeHet is nog heel klein dus schatting is nu 7 weken. Over drie weken terug
quote:Op woensdag 4 november 2015 09:35 schreef Chanty het volgende:
Iemand anders mag door voor de tweeling. Wij hadden 1 kloppend hartjeHet is nog heel klein dus schatting is nu 7 weken. Over drie weken terug
Ooooooh wat fijn!quote:Op woensdag 4 november 2015 09:35 schreef Chanty het volgende:
gefeliciteerdquote:Op woensdag 4 november 2015 09:35 schreef Chanty het volgende:
ik kon mij ook niet bedwingenquote:Op woensdag 4 november 2015 09:39 schreef Appelientje het volgende:
Joepie Chanty!
Bij ons is de Jumbo slecht bezig.. hele vriezer vol allerlei smaken Ben en Jerry ijs voor ¤2,50 per 500ml beker. Hoiii volle vriezer.. hoiii kilo's aan mn lijf -.-
Ja ik mag er wel in. Exacte UD wordt over drie weken bepaald.quote:Op woensdag 4 november 2015 09:36 schreef Svane het volgende:
[..]
Ooooooh wat fijn!![]()
![]()
![]()
Kom nu in juni erbij staan in de OP.
Ik moet naar de jumbo?quote:Op woensdag 4 november 2015 09:39 schreef Appelientje het volgende:
Joepie Chanty!
Bij ons is de Jumbo slecht bezig.. hele vriezer vol allerlei smaken Ben en Jerry ijs voor ¤2,50 per 500ml beker. Hoiii volle vriezer.. hoiii kilo's aan mn lijf -.-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |