quote:Iemand interesse in dit mutsje van Joha? Buitenkant is wol, binnenkant is katoen. Het is maat 41, da's newborn, 0 - 4 maanden. R heeft best een klein hoofd volgens het cb-lijntje, dus ik dacht dat ze deze nog wel zou passen. Maar hij zit best wel strak toch. En uiteraard heb ik bij het uitpakken meteen de kaartjes eraf gesnokt.
Hij heeft een drukknoopje van onder. Dat voelt toch wat veiliger dan een touwtje, vind ik.
quote:
Shit, ik moet ook nog langs de jumbo... Het water loopt me nu al in de mondquote:Op woensdag 4 november 2015 10:05 schreef Appelientje het volgende:
Als je km de kilo's wilt denken dan zou ik het niet doen haha.. maar voor zo een lage prijs is het al helemaal niet te weerstaan
[..]
Ik kon met 5 setjes van elke maat toe, maar ik doe vaak de was.quote:Op woensdag 4 november 2015 11:25 schreef onomatopee het volgende:
Chanty![]()
Hoeveel kleertjes heb je in het begin eigenlijk nodig? Ik snap dat het verschilt of je een spuger hebt en hoe vaak je de was doet etc, maar ongeveer? Mijn salaris is weer binnen, het is rustig op werk en bij gebrek aan B&J heb ik ernstige shopbehoeftes![]()
3 bellyshots alcoholvrije tequila van de nummer 1 op de lijst in de op en dan mag je erbij!quote:Op woensdag 4 november 2015 11:58 schreef sprotje het volgende:
Hoi allemaal, bij mn vorige zwangerschappen was ik hier al vaak in lurkstand... maar nu wil ik mee komen kletsen... mits dat mag?! Of zijn er bepaalde voorwaardes waar ik als 'nieuweling' niet vanaf weet...?
quote:Op woensdag 4 november 2015 11:29 schreef Lamb29 het volgende:
Ik had idd een spuger, dus zat denk ik op rond de 10 setjes minimaal per maat?
Merkte bij O ook al gauw dat de ene mt 50 de ander niet was en heb toen nog extra bij gehaald omdat de meeste broekjes nog veel te lang waren.
Heb O's eerste broekje nu dus als meetlintje erbij liggen
En voor mijzelf ook altijd al een 2de volledige set klaarliggenZodat ik niet hoefde te zoeken in de kast wanneer er weer eens een golf via mijn decolleté tot mijn onderbroek door stroomde. En met pech werden zelfs mij sokken geraakt
Sommige hoogzwangere navels zijn behoorlijk ondiep dus dan kon het misschien niet doorgaan. Tragiek.quote:Op woensdag 4 november 2015 12:11 schreef onomatopee het volgende:
[..]Er gaat een wereld voor me open
![]()
SaskiaR, ik zal zo eens kijken! Tweedehands middelt de duurdere eerstehands aankopen, is mijn theorieMaar met 7-10 setjes per maat mag ik nog wel aardig los, valt reuze mee wat we tot nu toe hebben (met 20 weken, niet dat we nu al een volle kast nodig hebben
![]()
). Nog een vraag: is maat 50 standaard voor newborn, of slaat een grote/lange baby die maat al snel over?
En svaneDie ontgroening heb ik gemist hier
Welkom sprotje!
Maar het geluid van ploppende navels als een Grolsch flesje-met-beugel of Pringles-koker compenseert dat weer toch?quote:Op woensdag 4 november 2015 12:13 schreef Svane het volgende:
[..]
Sommige hoogzwangere navels zijn behoorlijk ondiep dus dan kon het misschien niet doorgaan. Tragiek.
Dat draagt zeker bij aan de feestvreugde!quote:Op woensdag 4 november 2015 12:17 schreef onomatopee het volgende:
[..]
Maar het geluid van ploppende navels als een Grolsch flesje-met-beugel of Pringles-koker compenseert dat weer toch?
Sjaak was een heeeeel erge spuger en die moesten we vaak 4x per dag verkleden. Dus 5 setjes per dag. En altijd twee reserve setjes in de luiertas. En op het kdv.quote:Op woensdag 4 november 2015 11:25 schreef onomatopee het volgende:
Chanty![]()
Hoeveel kleertjes heb je in het begin eigenlijk nodig? Ik snap dat het verschilt of je een spuger hebt en hoe vaak je de was doet etc, maar ongeveer? Mijn salaris is weer binnen, het is rustig op werk en bij gebrek aan B&J heb ik ernstige shopbehoeftes![]()
Mijn tip: koop niet al te veel vooraf. Als je 5 setjes hebt liggen, heb je een goede basis.quote:Op woensdag 4 november 2015 11:25 schreef onomatopee het volgende:
Chanty![]()
Ik heb tussen de 4 en 7 van alles.quote:Op woensdag 4 november 2015 11:25 schreef onomatopee het volgende:
Chanty![]()
alles kan, maar de kans is veel groter dat er niks verandertquote:Op woensdag 4 november 2015 12:38 schreef Zoe_Hart het volgende:
Kom ik bij de jumbo, hebben ze hier geen bak met Ben&Jerry's aanbiedingHier zijn de waterijsjes in de voordeel
![]()
Dus toen nam ik maar niks mee. Sowieso ben ik sinds de zwangerschap meer van het hartig en minder van het zoet. Dat was eerst andersom.
Wat ik nu het allerliefste eet elke dag is brood en vleesTerwijl ik overal hoor en lees dat veel zwangeren juist helemaal niet (meer) van vlees houden. Mijn man vindt het geweldig, die zou ook zonder moeite elke dag brood en vlees naar binnen kunnen schuiven
Ik lust ook nog steeds gewoon koffie, terwijl ik ook vaak hoor dat mensen die zwanger zijn de lucht alleen al niet meer kunnen verdragen. Kan dit op een later moment alsnog wijzigen? Ik ben nu bijna 9 weken.
Oh die vuilnisbak <3 <3quote:Op woensdag 4 november 2015 13:38 schreef Appelientje het volgende:
Ohh ik vind gebakken vlees echt stinken.. moet kokhalzen als de vuilniszak twee dagen of meer in de vuilnisbak zit binnen, en ik vind alle pasta etc met tomatensaus echt om te kotsen ineens.. verder gaat alles prima hier haha
quote:Op woensdag 4 november 2015 14:30 schreef Razztwizzle het volgende:
Chanty een knipper, wat fijn!
Hier een k**dag. Moest surveilleren bij toetsen. Twee uur in stilte zitten en niks mogen doen is niet zo fijn. Ging piekeren en malen en het eindigde in een aanval van hyperventilatie toen de toets gelukkig net voorbij was. Ben naar huis gestuurd door m'n teamleider. Morgen weer proberen.. Blugh.
Ja dat klopt wel. Kon ook haast niet anders (op een paar dagen na) want we hebben het maar 1 keer gedaanquote:Op woensdag 4 november 2015 11:44 schreef Saffier het volgende:
Chanty wat fijn! Klopt de termijn met wat je zelf dacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |