alles kan, maar de kans is veel groter dat er niks verandertquote:Op woensdag 4 november 2015 12:38 schreef Zoe_Hart het volgende:
Kom ik bij de jumbo, hebben ze hier geen bak met Ben&Jerry's aanbiedingHier zijn de waterijsjes in de voordeel
![]()
Dus toen nam ik maar niks mee. Sowieso ben ik sinds de zwangerschap meer van het hartig en minder van het zoet. Dat was eerst andersom.
Wat ik nu het allerliefste eet elke dag is brood en vleesTerwijl ik overal hoor en lees dat veel zwangeren juist helemaal niet (meer) van vlees houden. Mijn man vindt het geweldig, die zou ook zonder moeite elke dag brood en vlees naar binnen kunnen schuiven
Ik lust ook nog steeds gewoon koffie, terwijl ik ook vaak hoor dat mensen die zwanger zijn de lucht alleen al niet meer kunnen verdragen. Kan dit op een later moment alsnog wijzigen? Ik ben nu bijna 9 weken.
Oh die vuilnisbak <3 <3quote:Op woensdag 4 november 2015 13:38 schreef Appelientje het volgende:
Ohh ik vind gebakken vlees echt stinken.. moet kokhalzen als de vuilniszak twee dagen of meer in de vuilnisbak zit binnen, en ik vind alle pasta etc met tomatensaus echt om te kotsen ineens.. verder gaat alles prima hier haha
quote:Op woensdag 4 november 2015 14:30 schreef Razztwizzle het volgende:
Chanty een knipper, wat fijn!
Hier een k**dag. Moest surveilleren bij toetsen. Twee uur in stilte zitten en niks mogen doen is niet zo fijn. Ging piekeren en malen en het eindigde in een aanval van hyperventilatie toen de toets gelukkig net voorbij was. Ben naar huis gestuurd door m'n teamleider. Morgen weer proberen.. Blugh.
Ja dat klopt wel. Kon ook haast niet anders (op een paar dagen na) want we hebben het maar 1 keer gedaanquote:Op woensdag 4 november 2015 11:44 schreef Saffier het volgende:
Chanty wat fijn! Klopt de termijn met wat je zelf dacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |