1 2 3 4 | 1. VfL Wolfsburg 3- 6 ( 4- 2) 2. Manchester Utd 3- 4 ( 4- 4) 3. CSKA Moskou 3- 4 ( 4- 4) 4. PSV 3- 3 ( 4- 6) |
quote:Resterende duels
Speelronde 4
PSV - VfL Wolfsburg
Manchester United - CSKA Moskou
Speelronde 5
Manchester United - PSV
CSKA Moskou - VfL Wolfsburg
Speelronde 6
PSV - CSKA Moskou
VfL Wolfsburg - Manchester United
Cillessen, Tete, Riedewald en Bazoer zijn gewoon logische selecties.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:02 schreef Slaro het volgende:
Waarom wordt Veijinovic opgeroepen voor Oranje en bijvoorbeeld Propper niet, speelt nu toch een vrij constant en aardig niveau, en al die Ajacieden in Oranje, zonder weerstand, is ook om misselijk van te worden.
Vroeger moest je eerst iets bereikt hebben voordat je in Oranje werd geselecteerd, nu is een wedstrijd meespelen met Ajax 1 al voldoende, het is gewoon duidelijk dat je bij bepaalde bondscoaches zoals Blind veel meer moet bewijzen als je bij een club als PSV speelt.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cillessen, Tete, Riedewald en Bazoer zijn gewoon logische selecties.
OF WILDE JE DAT SOMS TEGENSPREKEN!??!??!?!?!?!!?
Hartstikke leuk allemaal, maar de spelers die jij wilt zien, staan op een middenveld terwijl de meeste Ajacieden in de verdedigingslinie zijn opgeroepen. Bazoer is de enige middenvelder in de selectie die van Ajax komt en laat dat nou net een ridicuul goede speler zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:10 schreef Slaro het volgende:
[..]
Vroeger moest je eerst iets bereikt hebben voordat je in Oranje werd geselecteerd, nu is een wedstrijd meespelen met Ajax 1 al voldoende, het is gewoon duidelijk dat je bij bepaalde bondscoaches zoals Blind veel meer moet bewijzen als je bij een club als PSV speelt.
Misschien kun je gewoon én Bazoer én Hendrix oproepen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:13 schreef Slaro het volgende:
Jurgen Hendrickx had nog geselecteerd kunnen worden bijvoorbeeld, wat heeft die nu minder bewezen dan Bazoer, kom op zeg.
Allebei prima spelers voor Oranje inderdaad, zeker in potentie, maar er wordt met twee maten gemeten.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kun je gewoon én Bazoer én Hendrix oproepen.
Problem solved.
Klaassen is ook opgeroepen dus wat dat betreft.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hartstikke leuk allemaal, maar de spelers die jij wilt zien, staan op een middenveld terwijl de meeste Ajacieden in de verdedigingslinie zijn opgeroepen. Bazoer is de enige middenvelder in de selectie die van Ajax komt en laat dat nou net een ridicuul goede speler zijn.
Oh dacht even in het PSV-topic te posten excuus in ieder geval.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:19 schreef hhh38 het volgende:
Waarom wordt dit in het PSV - Wolfsburg topic besproken?
2-2.
Die heeft dan ook wel een fatsoenlijke opleiding gehad.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Hartstikke leuk allemaal, maar de spelers die jij wilt zien, staan op een middenveld terwijl de meeste Ajacieden in de verdedigingslinie zijn opgeroepen. Bazoer is de enige middenvelder in de selectie die van Ajax komt en laat dat nou net een ridicuul goede speler zijn.
Wedden dat je gaat kijken?quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:20 schreef Cavaliers het volgende:
Ah, Narsingh. Ik hoef weer niet te kijken dus.
Hoe ga je het bewijzen?quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Is goed, wat staat er op het spel?
Ik leef nog in dubio of ik het met deze post eens ben. Er staat mogelijk veel geld op me te wachten.quote:
Ik vraag hoe jij gaat bewijzen dat je niet kijkt. Ik woon niet bij jou dus hoe zou ik dat bewijs moeten leveren?quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik kopieer hem dan ook bijna exact van jou.
Joh, er valt niet te bewijzen of ik wel of niet kijk. Derhalve is het een beetje dom van jou om een weddenschap voor te stellen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vraag hoe jij gaat bewijzen dat je niet kijkt. Ik woon niet bij jou dus hoe zou ik dat bewijs moeten leveren?
Jawel je kan het met een webcam live streamen. En de opmerking "wedden dat" moet je ook niet letterlijk nemen ouwe reus.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Joh, er valt niet te bewijzen of ik wel of niet kijk. Derhalve is het een beetje dom van jou om een weddenschap voor te stellen.
Dat zou best kunnen, maar wellicht heb ik dan nog wel een iPad buiten beeld staan waarop ik de wedstrijd toch stiekem bekijk.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jawel je kan het met een webcam live streamen. En de opmerking "wedden dat" moet je ook niet letterlijk nemen ouwe reus.
Wolfsburg fulltime en Wolfsburg -1 johquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:13 schreef Geo4kant het volgende:
Wolfsburg to win & over 2.5 goals @3.5, hmm interessant.
Gelukkig is de revolutie van Cruijff te zien tegen toppers als Fenerbache en Moldequote:Op dinsdag 3 november 2015 15:58 schreef hafcfan het volgende:
2 kleurloze clubs. Had de EL kunnen zijn.
Als je dan ziet dat iemand die fan is van Heracles dit zegt schieten toch de tranen in je ogen van het lachen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:58 schreef hafcfan het volgende:
Heracles en Juventus zijn juist kleurloos man.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:58 schreef hafcfan het volgende:
Uh oke. Mad?quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als je dan ziet dat iemand die fan is van Heracles dit zegt schieten toch de tranen in je ogen van het lachen.
Moest lachen. 8/10quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:36 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Heracles en Juventus zijn juist kleurloos man.
hi ha ho
meh.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:28 schreef tompsv18 het volgende:
Zoet, Arias, Bruma, Moreno, Brenet, Propper, Guardado, Maher, Narsingh, De Jong, Locadia
Maher![]()
Narsingh
waar is draxlergottquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:34 schreef tompsv18 het volgende:
VfL Wolfsburg: Benaglio, Klose, Jung, Naldo, Rodriguez, Caligiuri, Arnold, Luiz Gustavo, Guilavogui, Schurrle, Dost
Die snapt er echt niks van he, niet te geloven. De beste wedstrijden dit seizoen waren thuis tegen United en uit tegen Ajax. Wie deed er toen mee? Juist, Hendrix en niet Maher.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:28 schreef tompsv18 het volgende:
Zoet, Arias, Bruma, Moreno, Brenet, Propper, Guardado, Maher, Narsingh, De Jong, Locadia
Maher![]()
Narsingh
Cocu haat voetbal. Cocu haat het leven. Cocu haat PSV-fans.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die snapt er echt niks van he, niet te geloven. De beste wedstrijden dit seizoen waren thuis tegen United en uit tegen Ajax. Wie deed er toen mee? Juist, Hendrix en niet Maher.
Die reden heeft hij natuurlijk niet. Dat constante op de bank zetten van Pereiro valt onmogelijk te beargumenteren. Het valt onmogelijk te beargumenteren dat Maher in de basis moet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:44 schreef hafcfan het volgende:
Cocu zal er echt wel zijn redenen om hebben
Dat is afwachten, we kunnen er alleen maar achter komen door te kijken.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk wint Sevilla dit keer wel.
Hendrix speelt toch ook wel vaak kut. Ik noem cska en Heracles uitquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die reden heeft hij natuurlijk niet. Dat constante op de bank zetten van Pereiro valt onmogelijk te beargumenteren. Het valt onmogelijk te beargumenteren dat Maher in de basis moet.
#Wegmetdievent
Als je kut speelt, ben je juist verzekerd van een basisplek. Zie Narsingh.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hendrix speelt toch ook wel vaak kut. Ik noem cska en Heracles uit
Kut spelen is menselijk. Niemand kan altijd goede wedstrijden spelen. Echter, Hendrix heeft vaak genoeg laten zien dat hij het daar prima kan. Tevens heeft Guardado laten zien dat hij zich prima kan laten zien als linkshalf. Dit heeft hij immers ook laten zien bij Mexico op de Gold Cup.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hendrix speelt toch ook wel vaak kut. Ik noem cska en Heracles uit
Tegen de lamme en de blinde. Als de tegenstander beter is verzuipt die als eerstequote:Op dinsdag 3 november 2015 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kut spelen is menselijk. Niemand kan altijd goede wedstrijden spelen. Echter, Hendrix heeft vaak genoeg laten zien dat hij het daar prima kan. Tevens heeft Guardado laten zien dat hij zich prima kan laten zien als linkshalf. Dit heeft hij immers ook laten zien bij Mexico op de Gold Cup.
Nog steeds beter dan Maher.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tegen de lamme en de blinde. Als de tegenstander beter is verzuipt die als eerste
En Zoetquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als je kut speelt, ben je juist verzekerd van een basisplek. Zie Narsingh.
Hij zal bij Brands en Gerbrands ongetwijfeld veel krediet hebben. Bij de supporters die ik spreek begint het echter al flink af te brokkelen door zijn geniale keuzes elke week. Hoewel er altijd een paar tussen zitten die elke keuze recht proberen te lullen en zelfs achter het opstellen van Narsingh een verklaring hebben. Gelukkig heb ik het altijd een lapzwans gevonden.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Staat hij al onder druk of veel krediet?
Ja ook gepakt, single.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:57 schreef Cavaliers het volgende:
Wolfsburg stond vanochtend @2.80 of zo. Jammer dat Atleti m'n combo al verneukt heeft.
365 dagen per jaar, die man heeft nooit vrij!quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie ook al zo'n zin in piets weerbericht?
Laat Feyenoord maar winnenquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk zondag een enorme rukpot met Ajax als late winnaar.
Heeft Jan-Joost geen enkele reden meer om schijtlollig en leuk te lopen braken.
Eens.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Laat Feyenoord maar winnen
1 Ajax 28
2 Feyenoord 28
3 PSV 27
Niks mis mee.
Ik wil wel weer ns een competitie die spannend is tot de laatste 2 potjes.quote:
Je bent een sadist.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wil wel weer ns een competitie die spannend is tot de laatste 2 potjes.
PSV die 10 punten voor staan ook prima.quote:
Altijd achteraf makkelijk praten dit.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:26 schreef Slobeend het volgende:
Tja, als ze te aanvallend hadden begonnen was PSV weer naīef geweest. Lekker makkelijk Pi-Air.
Objectief?quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Real-PSG, de 2 beste ploegen in Europa op dit moment
Aha
Onderschat de rol van Brood niet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:37 schreef Cavaliers het volgende:
Volgens Cocu moet PSV oppassen om niet in het mes te lopen. Dat maakt deze opstelling veel logischer.
Nu PSV nog.quote:
Jij had graag Sterke Stijn gezien? Jorrit is niet fitquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:37 schreef Cavaliers het volgende:
Volgens Cocu moet PSV oppassen om niet in het mes te lopen. Dat maakt deze opstelling veel logischer.
Ik ben heel erg teleurgesteld in jou.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Onderschat de rol van Brood niet.
Hendrix op 80% is veel beter dan Maher en is bovendien beter voor Guardado.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij had graag Sterke Stijn gezien? Jorrit is niet fit
Moet dit een grapje met brood-mes zijn? xdquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Onderschat de rol van Brood niet.
Vind jij Brood een tactisch wonder dan?quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben heel erg teleurgesteld in jou.
Waardeloos slechte trainer.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vind jij Brood een tactisch wonder dan?
Het was geen mes-brood grap?quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vind jij Brood een tactisch wonder dan?
Nee, niet eens.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet dit een grapje met brood-mes zijn? xd
Wow.quote:
Zeg je nu dat PSV sfeerloos is?quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prachtige tifo.
Tot zover de bijdrage van de supporters vandaag.
Heeft ie een hoed mee dan?quote:
Neequote:Op dinsdag 3 november 2015 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wow.
Alleen omdat ie bij Heracles heeft gespeeld zeker? Wat een walgelijke speler.
Dat heb jij goed gezien!quote:
Ook geen Brood?quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit er helemaal klaar voor.
Behalve dat ik niks in huis heb om me he-le-maal vol mee te vreten.
Volgens mij typt hafcfan Draxler verkeerd.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:42 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Nee
Omdat hij PSV zo gaat verkrachten
Draxler zit op de bankquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij typt hafcfan Draxler verkeerd.
Mex is mad dat hij het met een mislukte spits moet doen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:42 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Nee
Omdat hij PSV zo gaat verkrachten
Ja, leg het uit.quote:
De Jong of Dost is echt lood om oud ijzer. Allebei weinig waard.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mex is mad dat hij het met een mislukte spits moet doen.
Ik heb ook geen chips.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit er helemaal klaar voor.
Behalve dat ik niks in huis heb om me he-le-maal vol mee te vreten.
Ik zou gaan voor een lekker stukje zoet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, brood is ongezond heb ik gehoord.
Wel in je computer/tablet/smartphonequote:
8/10quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wel in je computer/tablet/smartphone
Jij vindt hem als rechtsback beter?quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:48 schreef Tagliano het volgende:
Brenet linksback, het blijft toch iedere keer vermakelijk
Dan zal Wolfsburg zo wel scoren.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV is duidelijk de bovenliggende partij
Want? Hij speelt een redelijk seizoen en is zeker niet het probleem van PSV.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:48 schreef Tagliano het volgende:
Brenet linksback, het blijft toch iedere keer vermakelijk
rechtsbankquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt hem als rechtsback beter?
Marginaal minder slechtquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt hem als rechtsback beter?
Echt he.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Narsingh met balverlies
Je verwacht het niet
Wel beter dan Pereiro héquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Narsingh wordt aangespeeld.
Bal kwijt.
x3
Een vervelende scheids kon m gevenquote:
Dit is roodquote:
Ach was ie op t veld ook zo vaak..quote:
Prachtig product uit de Ajax jeugd.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:54 schreef Brammess het volgende:
Narsingh is echt een waardeloze speler
Ja, van De Wijs worden we vrolijk.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:55 schreef Rabieluh het volgende:
Die wordt straks nog voor de rust gewisseld.
Jorrit man!quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, van De Wijs worden we vrolijk.
Jij kent Howard Webb niet?quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:56 schreef Slobeend het volgende:
Dit is de slechtste scheids van Europa.
Bedankt kapitein overduidelijk.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:54 schreef Brammess het volgende:
Narsingh is echt een waardeloze speler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal is het 1 meter over.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
wow Narsingh geeft een pass.
Wel over 1 meter.
een stadion kan niet lopenquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Met Pereiro liep het stadion nu al in de polonaise
QFTquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Met Guus Meeuwis ook. Geen idee of dat zou helpen overigens.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wist jij dat Guus Meeuwis?quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Met Guus Meeuwis ook. Geen idee of dat zou helpen overigens.
Ik dacht altijd zeker te weten dat hij een Duyvis.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wist jij dat Guus Meeuwis?
Ja natuurlijk. Het is George Clooney!quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wist jij dat Guus Meeuwis?
huh?quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het zal je gebeuren dat Bruma scoort bij je.
achja, utrecht thuis win je welquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:03 schreef Cavaliers het volgende:
Jammer, nu denkt hij komend weekend weer te moeten schieten.
Volgens Luc Nilis heeft hij een hele goeie traptechniek.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:03 schreef Cavaliers het volgende:
Liever dat dan een topic.quote:
Gelukkig spelen jullie tegen Utrecht. Utrecht kan geen punten pakken in Eindhovenquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:03 schreef Cavaliers het volgende:
Het niveau van Immers is wel heel laagquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
achja, utrecht thuis win je wel
die zijn van het niveau excelsior immers
als de keeper m met een mooie save pakt a la.quote:
Echte mannen kijken naar nog meer voor mannenquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echte mannen openen een biertje met hun tanden.
Ik kijk uit naar de verplichte omhaal.quote:
Een gat in het blikje bijtenquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echte mannen openen een biertje met hun tanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |