Objectief?quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Real-PSG, de 2 beste ploegen in Europa op dit moment
Aha
Onderschat de rol van Brood niet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:37 schreef Cavaliers het volgende:
Volgens Cocu moet PSV oppassen om niet in het mes te lopen. Dat maakt deze opstelling veel logischer.
Nu PSV nog.quote:
Jij had graag Sterke Stijn gezien? Jorrit is niet fitquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:37 schreef Cavaliers het volgende:
Volgens Cocu moet PSV oppassen om niet in het mes te lopen. Dat maakt deze opstelling veel logischer.
Ik ben heel erg teleurgesteld in jou.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Onderschat de rol van Brood niet.
Hendrix op 80% is veel beter dan Maher en is bovendien beter voor Guardado.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij had graag Sterke Stijn gezien? Jorrit is niet fit
Moet dit een grapje met brood-mes zijn? xdquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Onderschat de rol van Brood niet.
Vind jij Brood een tactisch wonder dan?quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben heel erg teleurgesteld in jou.
Waardeloos slechte trainer.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vind jij Brood een tactisch wonder dan?
Het was geen mes-brood grap?quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vind jij Brood een tactisch wonder dan?
Nee, niet eens.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet dit een grapje met brood-mes zijn? xd
Wow.quote:
Zeg je nu dat PSV sfeerloos is?quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prachtige tifo.
Tot zover de bijdrage van de supporters vandaag.
Heeft ie een hoed mee dan?quote:
Neequote:Op dinsdag 3 november 2015 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wow.
Alleen omdat ie bij Heracles heeft gespeeld zeker? Wat een walgelijke speler.
Dat heb jij goed gezien!quote:
Ook geen Brood?quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit er helemaal klaar voor.
Behalve dat ik niks in huis heb om me he-le-maal vol mee te vreten.
Volgens mij typt hafcfan Draxler verkeerd.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:42 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Nee
Omdat hij PSV zo gaat verkrachten
Draxler zit op de bankquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij typt hafcfan Draxler verkeerd.
Mex is mad dat hij het met een mislukte spits moet doen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:42 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Nee
Omdat hij PSV zo gaat verkrachten
Ja, leg het uit.quote:
De Jong of Dost is echt lood om oud ijzer. Allebei weinig waard.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mex is mad dat hij het met een mislukte spits moet doen.
Ik heb ook geen chips.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit er helemaal klaar voor.
Behalve dat ik niks in huis heb om me he-le-maal vol mee te vreten.
Ik zou gaan voor een lekker stukje zoet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, brood is ongezond heb ik gehoord.
Wel in je computer/tablet/smartphonequote:
8/10quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wel in je computer/tablet/smartphone
Jij vindt hem als rechtsback beter?quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:48 schreef Tagliano het volgende:
Brenet linksback, het blijft toch iedere keer vermakelijk
Dan zal Wolfsburg zo wel scoren.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV is duidelijk de bovenliggende partij
Want? Hij speelt een redelijk seizoen en is zeker niet het probleem van PSV.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:48 schreef Tagliano het volgende:
Brenet linksback, het blijft toch iedere keer vermakelijk
rechtsbankquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt hem als rechtsback beter?
Marginaal minder slechtquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt hem als rechtsback beter?
Echt he.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Narsingh met balverlies
Je verwacht het niet
Wel beter dan Pereiro héquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Narsingh wordt aangespeeld.
Bal kwijt.
x3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |