Die snapt er echt niks van he, niet te geloven. De beste wedstrijden dit seizoen waren thuis tegen United en uit tegen Ajax. Wie deed er toen mee? Juist, Hendrix en niet Maher.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:28 schreef tompsv18 het volgende:
Zoet, Arias, Bruma, Moreno, Brenet, Propper, Guardado, Maher, Narsingh, De Jong, Locadia
Maher![]()
Narsingh
Cocu haat voetbal. Cocu haat het leven. Cocu haat PSV-fans.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die snapt er echt niks van he, niet te geloven. De beste wedstrijden dit seizoen waren thuis tegen United en uit tegen Ajax. Wie deed er toen mee? Juist, Hendrix en niet Maher.
Die reden heeft hij natuurlijk niet. Dat constante op de bank zetten van Pereiro valt onmogelijk te beargumenteren. Het valt onmogelijk te beargumenteren dat Maher in de basis moet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:44 schreef hafcfan het volgende:
Cocu zal er echt wel zijn redenen om hebben
Dat is afwachten, we kunnen er alleen maar achter komen door te kijken.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk wint Sevilla dit keer wel.
Hendrix speelt toch ook wel vaak kut. Ik noem cska en Heracles uitquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die reden heeft hij natuurlijk niet. Dat constante op de bank zetten van Pereiro valt onmogelijk te beargumenteren. Het valt onmogelijk te beargumenteren dat Maher in de basis moet.
#Wegmetdievent
Als je kut speelt, ben je juist verzekerd van een basisplek. Zie Narsingh.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hendrix speelt toch ook wel vaak kut. Ik noem cska en Heracles uit
Kut spelen is menselijk. Niemand kan altijd goede wedstrijden spelen. Echter, Hendrix heeft vaak genoeg laten zien dat hij het daar prima kan. Tevens heeft Guardado laten zien dat hij zich prima kan laten zien als linkshalf. Dit heeft hij immers ook laten zien bij Mexico op de Gold Cup.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hendrix speelt toch ook wel vaak kut. Ik noem cska en Heracles uit
Tegen de lamme en de blinde. Als de tegenstander beter is verzuipt die als eerstequote:Op dinsdag 3 november 2015 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kut spelen is menselijk. Niemand kan altijd goede wedstrijden spelen. Echter, Hendrix heeft vaak genoeg laten zien dat hij het daar prima kan. Tevens heeft Guardado laten zien dat hij zich prima kan laten zien als linkshalf. Dit heeft hij immers ook laten zien bij Mexico op de Gold Cup.
Nog steeds beter dan Maher.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tegen de lamme en de blinde. Als de tegenstander beter is verzuipt die als eerste
En Zoetquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als je kut speelt, ben je juist verzekerd van een basisplek. Zie Narsingh.
Hij zal bij Brands en Gerbrands ongetwijfeld veel krediet hebben. Bij de supporters die ik spreek begint het echter al flink af te brokkelen door zijn geniale keuzes elke week. Hoewel er altijd een paar tussen zitten die elke keuze recht proberen te lullen en zelfs achter het opstellen van Narsingh een verklaring hebben. Gelukkig heb ik het altijd een lapzwans gevonden.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Staat hij al onder druk of veel krediet?
Ja ook gepakt, single.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:57 schreef Cavaliers het volgende:
Wolfsburg stond vanochtend @2.80 of zo. Jammer dat Atleti m'n combo al verneukt heeft.
365 dagen per jaar, die man heeft nooit vrij!quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie ook al zo'n zin in piets weerbericht?
Laat Feyenoord maar winnenquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk zondag een enorme rukpot met Ajax als late winnaar.
Heeft Jan-Joost geen enkele reden meer om schijtlollig en leuk te lopen braken.
Eens.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Laat Feyenoord maar winnen
1 Ajax 28
2 Feyenoord 28
3 PSV 27
Niks mis mee.
Ik wil wel weer ns een competitie die spannend is tot de laatste 2 potjes.quote:
Je bent een sadist.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wil wel weer ns een competitie die spannend is tot de laatste 2 potjes.
PSV die 10 punten voor staan ook prima.quote:
Altijd achteraf makkelijk praten dit.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:26 schreef Slobeend het volgende:
Tja, als ze te aanvallend hadden begonnen was PSV weer naïef geweest. Lekker makkelijk Pi-Air.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |