Dat was nog erger idd.quote:Op maandag 2 november 2015 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat interview met Jan Roelfs dan.
link?quote:Op maandag 2 november 2015 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat interview met Jan Roelfs dan.
Iemand had de telefoon van Helene Hendriks gejat en die tekst op Twitter gezet.quote:
De twitter van Heleneke was gehackt.quote:
Hij is aardig op dreef vanavondquote:Op maandag 2 november 2015 20:55 schreef Tagliano het volgende:
Derksen die iets zinnigs zegt over een wedstrijd, dat ik dit mag meemaken
Zullen er privé foto's gaan lekken van Helene?quote:Op maandag 2 november 2015 20:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De twitter van Heleneke was gehackt.
quote:Op maandag 2 november 2015 20:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Iemand had de telefoon van Helene Hendriks gejat en die tekst op Twitter gezet.
Ik ben altijd discreetquote:Op maandag 2 november 2015 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zullen er privé foto's gaan lekken van Helene?
quote:Op maandag 2 november 2015 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik wel.quote:Op maandag 2 november 2015 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je ook schikken met een tekstversie?
Wij hebben als onze hoop gevestigd op Cavaliers.quote:Op maandag 2 november 2015 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft wel wat. Net als Eschaquote:Op maandag 2 november 2015 20:57 schreef Cavaliers het volgende:
Mensen die Helene aantrekkelijk vinden moeten worden opgesloten.
Ik vind haar aantrekkelijk. Kom me maar halen.quote:Op maandag 2 november 2015 20:57 schreef Cavaliers het volgende:
quote:Op maandag 2 november 2015 20:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wij hebben als onze hoop gevestigd op Cavaliers.
Goeiequote:Op maandag 2 november 2015 20:57 schreef Cavaliers het volgende:
quote:
Tegen Ajaxquote:Op maandag 2 november 2015 20:57 schreef Mani89 het volgende:
Wanneer heeft Robin van Persie voor het laatst een goede wedstrijd gespeeld?
En een paar weken geleden droeg hij nog een UI van haar. Lachwekkend. Ongeloofwaardig.quote:
quote:Op maandag 2 november 2015 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]7/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kap met deze satire.quote:Op maandag 2 november 2015 20:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En een paar weken geleden droeg hij nog een UI van haar. Lachwekkend. Ongeloofwaardig.
Ze is niet lelijk, dat bedoel ik.quote:Op maandag 2 november 2015 20:58 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Escha heeft alleen maar dingen niet, zoals tieten.
Wat een lul!quote:Op maandag 2 november 2015 20:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En een paar weken geleden droeg hij nog een UI van haar. Lachwekkend. Ongeloofwaardig.
Je loopt twee jaar achterquote:Op maandag 2 november 2015 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Persie op 50% is beter dan Dost en De Jong bij elkaar.
Zo zouden mensen die fan zijn van Hans Nijland ook opgesloten moeten worden.quote:Op maandag 2 november 2015 20:57 schreef Cavaliers het volgende:
Nederland won ook van Spanje vriendschappelijk, dus wie weetquote:Op maandag 2 november 2015 20:59 schreef Rickertman96 het volgende:
Nederland gaat winnen van Duitsland.
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn.quote:Op maandag 2 november 2015 20:59 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zo zouden mensen die fan zijn van Hans Nijland ook opgesloten moeten worden.
Dat schijnt anders in het echt een hele leuke man te zijn.quote:Op maandag 2 november 2015 20:59 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zo zouden mensen die fan zijn van Hans Nijland ook opgesloten moeten worden.
Keveleersquote:Op maandag 2 november 2015 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Graag niet zo schijtlollig doen jegens Keveljee.
Sjaveljee.quote:Op maandag 2 november 2015 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
sjuvaljeeeequote:Op maandag 2 november 2015 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Beek scoorde, voldoende reden om te nomineren lijkt mijquote:
quote:Op maandag 2 november 2015 21:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Van Beek scoorde, voldoende reden om te nomineren lijkt mij
Ja, echte spitsengoal.quote:Op maandag 2 november 2015 21:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Van Beek scoorde, voldoende reden om te nomineren lijkt mij
Niet terecht.quote:Op maandag 2 november 2015 21:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Terecht, geweldige speler. Beter dan Tete.
Blind blijft tot en met het EK van 2028.quote:Op maandag 2 november 2015 21:02 schreef nickhguitar het volgende:
Hopen dat Duitsland met 5 doelpunten verschil over ons heen gaat, dat is blindje zo weer weg.:)
quote:Op maandag 2 november 2015 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Blind blijft tot en met het EK van 2028.
Andersom is dat ook het gevalquote:Op maandag 2 november 2015 21:02 schreef Quyxz_ het volgende:
Al die Feyenoorders stemmen nu gewoon op een random andere speler die geen Ajacied is, dus de kans dat een Ajacied wint is nihil.
ja, dat zullen ze vast doen.quote:Op maandag 2 november 2015 21:02 schreef Quyxz_ het volgende:
Al die Feyenoorders stemmen nu gewoon op een random andere speler die geen Ajacied is, dus de kans dat een Ajacied wint is nihil.
Ben al de hele dag druk met stemmen.quote:Op maandag 2 november 2015 21:02 schreef Quyxz_ het volgende:
Oei, dit zal Alors pijn doen.quote:Op maandag 2 november 2015 21:04 schreef Mani89 het volgende:
Vanaf nu is geen enkel weldenkend en ontwikkeld mens fan van Heerenveen.
pics van je katquote:Op maandag 2 november 2015 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik moest keihard niezen, mijn kat vloog 3 meter de lucht in.
De groeten aan Erdogan.quote:Op maandag 2 november 2015 21:04 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ben al de hele dag druk met stemmen.
Doe jij het nooit op zijn hondjes?quote:
Laat maarquote:Op maandag 2 november 2015 21:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JR, heeft genoeg foto's van mijn poesje.
Beetje gay die reclame ja.quote:Op maandag 2 november 2015 21:08 schreef Kopsterk het volgende:
Ik kan die Amstel reclame niet aanzien. Teveel plaatsvervangende schaamte.
Paal heeft gescoord voor Jong PSV.quote:Op maandag 2 november 2015 21:09 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind het tijd voor een doelpunt van Oxford City.
Hij bedoelde Sven Kramer.quote:Op maandag 2 november 2015 21:09 schreef Vasion het volgende:
Kramer in Oranje
Die Blind is echt van padje af..
Ik zag het, maar daar heb ik geen geld op staan dus dat interesseert me wat minder.quote:Op maandag 2 november 2015 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paal heeft gescoord voor Jong PSV.
Die heeft weer eens een verkeerde wissel gedaan?quote:Op maandag 2 november 2015 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij bedoelde Sven Kramer.
Hij gaat ervoor zorgen dat alle Feyenoorders geblesseerd raken nu de kwalificatie verneukt is, vuilekkjoodquote:Op maandag 2 november 2015 21:09 schreef Vasion het volgende:
Kramer in Oranje
Die Blind is echt van padje af..
7/10quote:Op maandag 2 november 2015 21:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die heeft weer eens een verkeerde wissel gedaan?
quote:Op maandag 2 november 2015 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij bedoelde Sven Kramer.
Paalgodquote:Op maandag 2 november 2015 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paal heeft gescoord voor Jong PSV.
Immers komt terug naar Den Haag.quote:Op maandag 2 november 2015 21:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Verder is het jammer dat Immers niet meer speelt.
echt een kkjoodquote:Op maandag 2 november 2015 21:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hij gaat ervoor zorgen dat alle Feyenoorders geblesseerd raken nu de kwalificatie verneukt is, vuilekkjood
Hier werd het weer opgerakeld trouwens, Vincent leek daar niet blij meequote:Op maandag 2 november 2015 21:07 schreef Quyxz_ het volgende:
Bedankt aan degene die deze postte___________________________________________________
Ik zet hem klaar voor de volgende reclame.quote:Op maandag 2 november 2015 21:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hier werd het weer opgerakeld trouwens, Vincent leek daar niet blij mee![]()
Wat dat betreft is het extreem vreemd dat GGMM zo'n fan van hem is.quote:Op maandag 2 november 2015 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Caland en ik hebben een verschrikkelijke hekel aan Rob Kamphues.
Wat een ongelooflijke onzin kraam jij uit, Pascalus. Vuile tyfushond.quote:Op maandag 2 november 2015 21:14 schreef Pascalus het volgende:
Had meneer R. Wiebel het nummer van Johan?
Je kunt keizer nap ook in dat rijtje plaatsen.quote:Op maandag 2 november 2015 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Caland en ik hebben een verschrikkelijke hekel aan Rob Kamphues.
Hij geeft steeds aan hoe hij het zelf zou doen.quote:Op maandag 2 november 2015 21:16 schreef Sunri5e het volgende:
Heb het idee dat Verbeek het niet echt ziet zitten in Blind.
Dat zal ze leren!quote:Op maandag 2 november 2015 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Kramer ooit in Oranje komt, stel ik voor om de stekker uit dit forum te trekken.
quote:Op maandag 2 november 2015 21:19 schreef Cavaliers het volgende:
Als Kramer ooit een seconde in Oranje speelt, kom ik nooit meer op FOK!
Genoteerd.quote:Op maandag 2 november 2015 21:19 schreef Cavaliers het volgende:
Even quotenquote:Op maandag 2 november 2015 21:19 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zou oppassen, zelfs Miquel Nelom heeft ooit Oranje gehaaldquote:Op maandag 2 november 2015 21:19 schreef Cavaliers het volgende:
Dave vd Berghquote:Op maandag 2 november 2015 21:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik zou oppassen, zelfs Miquel Nelom heeft ooit Oranje gehaald
Kanonquote:Op maandag 2 november 2015 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig is Wilfried Kanon weer terug komende vrijdag.
enquote:Op maandag 2 november 2015 21:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik zou oppassen, zelfs Miquel Nelom heeft ooit Oranje gehaald
je bedoelt verlagen?quote:Op maandag 2 november 2015 21:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik moest me verdiepen tot jouw niveau
FM heldquote:Op maandag 2 november 2015 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig is Wilfried Kanon weer terug komende vrijdag.
Lachwekkend hoe jij nu praat.quote:Op maandag 2 november 2015 21:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klasse dat je het zelf door hebt
Jaarlijks hebben we een hele reeks van dit soort incidentenquote:Op maandag 2 november 2015 21:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het was maar een incidentje.
Clean shit.quote:Op maandag 2 november 2015 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Clean sheet 8.
Kom maar op zondag. 0-0.
Beste verdediging wordt doorgaans kampioen (alleen vorig jaar niet :S)quote:
Die keepert blijft wel erg lang bij jullie.quote:Op maandag 2 november 2015 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Clean sheet 8.
Kom maar op zondag. 0-0.
Johan heeft er dan ook weinig verstand vanquote:Op maandag 2 november 2015 21:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een conservatief gelul weer van Derksen.
Prima keeper, weinig schoten op doel wegens goede organisatie.quote:Op maandag 2 november 2015 21:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die keepert blijft wel erg lang bij jullie.
Het is simpel om de 0 te houden als je opbouw er zo uit ziet: Cillessen, Tete, Veltman, Tete, Veltman, Riedewald, Veltman, Riedewald, Dijks, Riedewald, Cillessen, Veltman, Gudelj, Veltman, Cillessen, Dijks en zo door.quote:Op maandag 2 november 2015 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beste verdediging wordt doorgaans kampioen (alleen vorig jaar niet :S)
Ik zou me maar alvast bergen.
Prima penalty killer. OH WACHT...quote:Op maandag 2 november 2015 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Prima keeper, weinig schoten op doel wegens goede organisatie.
Enige momenten waar ik knijp zijn standaardsituaties.
Meeste doelpunten in de competitie.quote:Op maandag 2 november 2015 21:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het is simpel om de 0 te houden als je opbouw er zo uit ziet: Cillessen, Tete, Veltman, Tete, Veltman, Riedewald, Veltman, Riedewald, Dijks, Riedewald, Cillessen, Veltman, Gudelj, Veltman, Cillessen, Dijks en zo door.
Dat had PSV vorig jaar ook. Speelden die aanvallend?quote:Op maandag 2 november 2015 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meeste doelpunten in de competitie.
Nee.quote:Op maandag 2 november 2015 21:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat had PSV vorig jaar ook. Speelden die aanvallend?
FC Depay.quote:Op maandag 2 november 2015 21:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat had PSV vorig jaar ook. Speelden die aanvallend?
2014 beldequote:Op maandag 2 november 2015 21:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het is simpel om de 0 te houden als je opbouw er zo uit ziet: Cillessen, Tete, Veltman, Tete, Veltman, Riedewald, Veltman, Riedewald, Dijks, Riedewald, Cillessen, Veltman, Gudelj, Veltman, Cillessen, Dijks en zo door.
John Veldmanquote:
quote:Op maandag 2 november 2015 21:29 schreef Kopsterk het volgende:
Als de uitzending zo doorgaat heb ik een focuscoach voor deze uitzending nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |