quote:Op maandag 2 november 2015 21:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Van Beek scoorde, voldoende reden om te nomineren lijkt mij
Ja, echte spitsengoal.quote:Op maandag 2 november 2015 21:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Van Beek scoorde, voldoende reden om te nomineren lijkt mij
Niet terecht.quote:Op maandag 2 november 2015 21:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Terecht, geweldige speler. Beter dan Tete.
Blind blijft tot en met het EK van 2028.quote:Op maandag 2 november 2015 21:02 schreef nickhguitar het volgende:
Hopen dat Duitsland met 5 doelpunten verschil over ons heen gaat, dat is blindje zo weer weg.:)
quote:Op maandag 2 november 2015 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Blind blijft tot en met het EK van 2028.
Andersom is dat ook het gevalquote:Op maandag 2 november 2015 21:02 schreef Quyxz_ het volgende:
Al die Feyenoorders stemmen nu gewoon op een random andere speler die geen Ajacied is, dus de kans dat een Ajacied wint is nihil.
ja, dat zullen ze vast doen.quote:Op maandag 2 november 2015 21:02 schreef Quyxz_ het volgende:
Al die Feyenoorders stemmen nu gewoon op een random andere speler die geen Ajacied is, dus de kans dat een Ajacied wint is nihil.
Ben al de hele dag druk met stemmen.quote:Op maandag 2 november 2015 21:02 schreef Quyxz_ het volgende:
Oei, dit zal Alors pijn doen.quote:Op maandag 2 november 2015 21:04 schreef Mani89 het volgende:
Vanaf nu is geen enkel weldenkend en ontwikkeld mens fan van Heerenveen.
pics van je katquote:Op maandag 2 november 2015 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik moest keihard niezen, mijn kat vloog 3 meter de lucht in.
De groeten aan Erdogan.quote:Op maandag 2 november 2015 21:04 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ben al de hele dag druk met stemmen.
Doe jij het nooit op zijn hondjes?quote:
Laat maarquote:Op maandag 2 november 2015 21:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JR, heeft genoeg foto's van mijn poesje.
Beetje gay die reclame ja.quote:Op maandag 2 november 2015 21:08 schreef Kopsterk het volgende:
Ik kan die Amstel reclame niet aanzien. Teveel plaatsvervangende schaamte.
Paal heeft gescoord voor Jong PSV.quote:Op maandag 2 november 2015 21:09 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind het tijd voor een doelpunt van Oxford City.
Hij bedoelde Sven Kramer.quote:Op maandag 2 november 2015 21:09 schreef Vasion het volgende:
Kramer in Oranje
Die Blind is echt van padje af..
Ik zag het, maar daar heb ik geen geld op staan dus dat interesseert me wat minder.quote:Op maandag 2 november 2015 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paal heeft gescoord voor Jong PSV.
Die heeft weer eens een verkeerde wissel gedaan?quote:Op maandag 2 november 2015 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij bedoelde Sven Kramer.
Hij gaat ervoor zorgen dat alle Feyenoorders geblesseerd raken nu de kwalificatie verneukt is, vuilekkjoodquote:Op maandag 2 november 2015 21:09 schreef Vasion het volgende:
Kramer in Oranje
Die Blind is echt van padje af..
7/10quote:Op maandag 2 november 2015 21:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die heeft weer eens een verkeerde wissel gedaan?
quote:Op maandag 2 november 2015 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij bedoelde Sven Kramer.
Paalgodquote:Op maandag 2 november 2015 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paal heeft gescoord voor Jong PSV.
Immers komt terug naar Den Haag.quote:Op maandag 2 november 2015 21:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Verder is het jammer dat Immers niet meer speelt.
echt een kkjoodquote:Op maandag 2 november 2015 21:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hij gaat ervoor zorgen dat alle Feyenoorders geblesseerd raken nu de kwalificatie verneukt is, vuilekkjood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |